Hát hogy a Vasi Volánnál nincsenek ilyenek, az biztos. Olyan ex-Zalás buszról, ami más volához került, csak Ajkán tudok. Ő a DZB-063, akiből azóta FKC-692 lett.
A régi 280-asokat mejd lepasszolják Vasnak, ott úgyis profi módon végzik a felújításokat. Egyébként pletykálták anno, hogy a Zalából kivont 266-osokból jónéhány került Vasba, amikből még ma is fut néhány. Nem tudom ezzel kapcsolatban mi az igazság.
Hát azt azért nem hinném, még így is olyan 280-asokat láthattam Kanizsán, hogy a szemem kigúvadt, ilyenek még vannak? Eredeti NDK-sárgában, persze a kék csíkokkal. Nem költenek új fényezésre ezeknél, az látszik.
Megállapításom szerint a négyzetes díszítésű illetve a háromszöges díszítésű kocsik közt a komfortosság a különbség a háromszögesek javára. Háromszögesek a 395/E95, és a "komolyabb" Setrák. Négyzetesek az E94, Rába Contact, Ik.415, MB illetve Alfa kocsik. A MAN-ok, a helyközi Conectok illetve a régi helyközi 260-os pedig mind sárgák a szokásos kék-piros csíkokkal.
Nem tudom e megállapításommal mennyire járok közel az igazsághoz, várom egy szakértő hozzászólását.
A 250-es és 256-os buszok szokásos festése a fehér alapon világoskék-sárga-sötétkék csíkozás, az említettnél pedig fehér alapon a színes négyzetek vannak, mint a Zala Volános helyközi és távolsági kocsiknál, pl. 395, E94, Setrák és Rábák.
Meg tudná mondani valaki, hogy a BOS-572 Ik.250-es kocsi hová tartozik? Úgy gondolom Lentihez. És miért eltérő a festése a többi 250-es, 256-os kocsikétól?
Zalaegerszegen a helyi fordákban nem vonalakra vannak beosztva a kocsik, hanem gyakran "áttábláznak". Így az ARC bármely vonalon előfordulhat, amin csuklós közlekedik.
Borsodba szerintem nem mehetnek, mert oda idén 7 darab ment és nem tudok róla, hogy továbbiakat várnának, valamint a most érkezett gépeknek le volt fóliázva az alja a csíkok helyénél - ilyesmit az ő gépeiken nem láttam a telepen tárolás állapotában.
A Győri fordák a következőképpen alakulnak:
A hetek utolsó iskolai előadási napját kivéve:
5:30(1624-es vonal)—15:20(1624-es vonal) HSR-439, Setra 315 UL
5:35(1623-as vonal)—13:35(1623-as vonal) HSR-438, Setra 315 UL
A hetek utolsó iskolai előadási napján
5:30(1624-es vonal)—13:20(1639-es vonal) FBE-451, Ikarus 395
5:35(1623-as vonal)—13:35(1623-as vonal) HSR-438
11:30(1639-es vonal)..15:20(1624-es vonal) HSR-439
Jövő hét csütörtökig Zalaegerszegen vendégszerepel a szombathelyi gyártású ARC 187. Ma a 10-es helyijáratot csinálta, de a többi vonalon is ki fogják próbálni. Most láttam a Zrínyi úti telepen, épp tankolták. Mi a véleményetek az ARC-ról? Szeretjük, nem szeretjük?
Hölgyeim és uraim, a nemzetközi helyzet fokozódik. Már 4 db 3 ajtós és 2 db 4 ajtós sárga, csuklós Conecto várja az Evobus-nál a Zalába kerülését. Axittem, rosszul látok. A két négyajtóst valószínűleg ma hozták meg.
GID-337 még IMK-902 is volt, mielőtt FKA-115 lett belőle, és CCP-297 is volt FKC-672, mielőtt JOY-252 lett. Igen, ő egyébként tényleg IK 260.51, mint a társai.
Én ugy tudtam,hogy 1624-es vonal, reggeli 5.30 ind. zeg. járata indul visszafelé 13.20kor Győrből péntekenként az 1639 vonal keretében,a péntekenként 11.20-kor zegről induló busz(1639-es vonal) pedig jön vissza a 15.20-assal az 1624-es vonalon.