1.) Az olajnyomásom továbbra is 6-6,5 körül van hidegen és melegen is. A szerelő eddig nem tudta fogadni, hogy rá tudjon mérni. Lehet, hogy a jeladónk rossz, de lehet, hogy dugulásunk van. Egyik sem szerencsés dolog, de valahol el kell kezdeni.
2.) A hűtővíz probléma-köre. Volt egy szerintem részleges rendszertisztításunk, mert hengerfejes lett a csirke. A nagyműtét után valahova szépen lassan elszivárog a hűtővizünk. A kiegyenlítő tartály jeladója természetesen kipurcant, és állandóan alacsony vízszintet mutat (még akkor is, ha frissen töltjük tele). Az olajrészben nem vettük észre a víz megjelenését. A csövek egyenlőre repedés-mentesnek tűnnek, de majd ha kicsit kienged az idő, akkor alámászunk. Továbbra is fennáll az a jelenség, hogy sajna a motor nem tud rendesen bemelegedni. 70-80 fok fölé tartós terhelés mellett sem tudjuk piszkálni. Megjött egy bontott fűtéslapmozgató motor, ami holnap kerül be a kesztyűtartó mögötti részbe.
3.) az 5.porlasztonál elkezdett a blokkra szivárogni a gázolaj. Holnap viszem megnézetni a porlasztós emberkéhez. Meglátjuk, mi a diagnózis... :(
4.) a szijam rugós feszítője elkezdett nagyon csúnyán zörögni. A vicc az, hogy kb2 hónapja voltak a görgők meg a csapágyak kicserélve, és a szerelő szerint akkor még jó volt. Kicsit bosszant.
5.) még mindig nem találtam megfelelő váltótartó bakot, mert a miénk eléggé el van rottyanva...
6.) mindezek ellenére is IMÁDJUK!!! Sikerült Kínából a kozmetikai tükörbe való LEDéket vennem. Pazar lett fillérekből :)
7.) sajna a hangszórók elől és az első ajtóban valami fura módon kinyiffantak. Ezeket a legegyszerűbb SAL hangfalakra cseréltem. Bár az elsőbe 10cm-es került, és most kicsit át kell hangolni, de nagyon jó lett és szépen szól. o/
8.) Barátunknak rendeltünk németből egy emelőszettet 28ért, az is faja lett.
9.) ÉS VÉGRE ITT A HÓ!!!!!
ha valamelyik problémánkra sikerül megoldást találni, jelentkezem. Esetleg ha valakinek van valami hasonló tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, vagy ötlete valamelyik témára, akkor jelezzétek.
Keresek 2,5 diesel jeep cherokee első kardánt kézi váltós 96os autóhoz. Nagyon sok bontót felhívtam, de semmi az újra meg egy vagyont mondtak. Aki esetleg tud hozzá kardánt vagy tud olyan bontót ahol esetleg van kérem jelezze.
tudom, manapság mindenki azt szeretné, hogy minden tökéletesen működjön a csirkén, vagy ha mégsem, akkor legyen egy szerelőtáltos telefonszám, aki hívást követően pikpakk ura lesz minden gondnak. Nos a következő link nem nekik szól, hanem azon sorstársaknak, akik szeretik dédelgetni csirkéjüket.
- automata váltóban cserélt-e / cseréltetett-e valaki olajat? A betöltendő mennyiség erdekelne, mert egyszerűen a gyagya nívópálcája mindig mást mutat, az autószerelő meg csak huhognak... a tapasztalatcsere meg szerintem mozgatója ezen topicnak is :)
- a másik téma pedig a csirke távirányítója. Be lehet tanítani egy másik csirke-távirányítót DRBIII gép nélkül is? Magyarul kulcsszaki nélkül itthon rá lehet hangolni a távurányítót a kocsira? Mert az egyik elveszett, vettek helyette egy távirányítót egy bontottból, és nem akarnám magam itthon szivatgatni... thx4help
Ha minden igaz, akkor egy nyíregyházi bontóban van egy 2001-es TD csirke szétkapás előtti állapotban. Ha gondolod, szívesen összekapcsollak velük. (Félreértés ne essék, nem vagyok érdekelt benne, csak jók a tapasztalataim velük kapcsolatban).