Keresés

Részletes keresés

Siemens113 Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8567
Gondolom a szolnoki bombariadó hatása lehet.
Előzmény: fanafel (8566)
fanafel Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8566
Ujjabb kések a keleteiben, Ki mit tud rólla??? 10-120 perc az intervallum.
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8565
Ugyanilyen volt az V43 1084 esete a sörös kamionnal, ott is találtak épen maradt söröket a gépen, a fűtőházi dolgozók nagy örömére.
Előzmény: manhattani (8560)
V43 1024 Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8564
1992. 11. 09. Budapest Ferihegy I. átjáró. V43 1267 psz.

Amoretto likőrt szállító orosz kamionnal ütközött az átjárón. 1 súlyos, 3 könnyű sérült volt.

 „S” 1997.10.21 A GySEV megvette, majd helyre állította. Új psz. : V43 334

Előzmény: manhattani (8560)
vasutTOM Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8563
Előzmény: ROCOman (8561)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8562
Szia!

V43-1267

Üdv
Előzmény: manhattani (8560)
ROCOman Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8561
kicsit bővebben itt olvasható a mai szenzáció.
manhattani Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8560

História: Hajdanában-danában Szili ütközött Szemeretelep környékén egy kelet-szláv, tán ukrán, palackozott italokat szállító kamionnal. Szerencsére a vezér a géptérbe ugrott, de a mozdony menetirány szerint elöl lévő vezetőállása derékmagasságig tele lett üvegcseréppel (nomeg, godnolom, a plafonig szeszszaggal...)

 

Lapáttal hányták ki a mozdonyból az üvegcserepet, és találtak benne ép üveget!

Előzmény: Vendégsín (8556)
vasutassrac Creative Commons License 2008.08.30 0 0 8559
Idézet a "100-120-140 és kacsolódó vonalak" topicból:

Tastam válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.30 12:38:03 © (37772)
Ceglédbercel-Cserő állomáson baleset történt: mérő- és tehervonat ütközött össze szemből. A forgalom a 100a-s vonalon egyelőre áll.
bereizoli Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8558
Messziről tényleg durvábbnak tűnt a szétszóródott áru miatt. Mentségemre szolgáljon, hogy az 527-essel épp befelé tartottam Rákosra, és csak egy rövid pillantást vetettem rá. Azért így sem lehetett kellemes!
Előzmény: Vendégsín (8556)
gamine Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8557
És ráadásul saját lábán vagyishogy kerekein távozott :)
Előzmény: Vendégsín (8556)
Vendégsín Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8556
jól szétbombázta a kamiont,


Alig. Íme:

Előzmény: bereizoli (8554)
bádoglovas Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8555
Csak mennek, mint a meszes, semmivel sem törődnek, oszt ha meg van a baj, akkor ez van! Miért nem figyel jobban az ilyen? Vajon miért nem állt meg időben? Mikor vette észre szegény kamiont?
Ehhhh!
Előzmény: bereizoli (8554)
bereizoli Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8554
Én láttam is! A vezérlőkocsi jól szétbombázta a kamiont, de úgy tudom senki nem sérült meg hála Istennek!
Előzmény: mzoli77 (8553)
mzoli77 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8553

Vonat ütközött kamionnal a Jászberényi úti felüljáronál ma dél körül.

index.hu

Infós Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8552
Egyvágányozás van, a vk. nem lett szolg. képtelen... Aztán majd kiderül, hogy mi az igazság...
Előzmény: SÜNÖCSKe (8550)
Nohabf Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8551
Nah akkor kaja után tolom ki magam a Főpályaudvarra.
Előzmény: SÜNÖCSKe (8550)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2008.08.29 0 0 8550
Friss, ropogós:

Rákoson áll a bál, a 120-ason az átjáróban személyvonat ütközött teherautóval. Bővebbet nem tudok.
she who Creative Commons License 2008.08.28 0 0 8549
Blikk 2008.07.03.
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 8548
Hasonlóért már nyertek Darwin díjat. Ott telefonált azá ldozat a síneken és a másik kezével befogta a fülét ,h ne zavarják a külső zajok amibe a vonat veszett dudálása is beletartozott.
Előzmény: Törölt nick (8546)
Levi12 Creative Commons License 2008.08.28 0 0 8547
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.27 0 0 8546
Nohabf Creative Commons License 2008.08.27 0 0 8545
Albertus Creative Commons License 2008.08.27 0 0 8544
Ha valódi a felvétel, akkor a következőt szerintem érdemes megfigyelni:

– 0:02-nél indul el a csapórúd

– 0:10-nél ér a csapórúd vízszintes helyzetbe

– 0:23-kor ér oda a vonat

 

Azaz mindössze 13 másodperce van zárva a sorompó csapórúdja akkor, amikor a vonat az átjáróba ér. Nyilván van hangjelzés és fényjelző készülék is, ami hamarabb tiltja már az áthajtást. De mégse percekig kell a sorompó előtt rostokolni, hogy a legtürelmesebb embernél is elfogyjon a cérna.

 

Előzmény: m44-009 (8457)
M62-238 Creative Commons License 2008.08.27 0 0 8543
Válaszok:8439,8452,8470,8472,8541.old.De bevezetés idejét a villamos mozd.átképző tanfolyamon 1991-ben,vill.vezérlést oktató"Vendégsin"mesterem biztosan tudja.
Előzmény: division by zero (8540)
Zolas Creative Commons License 2008.08.26 0 0 8542
Moldovát idézni csak pontosan:)
A Rákóczi expresszel megyünk vissza Pestre, a vonat Miskolcon áll össze, fele Kassáról, fele Ózdról érkezik. Kassa felől késik a csatlakozás, akárhogy igyekeznek is a kocsirendezők, most is tíz perc késéssel indulunk el. Már sötétedik, az alkonyi hűvösben feltámadó bogarak meszes teste kenődik szét a szélvédőn. Tusor meggyújtja a fényszórókat, meglepően gyönge a fényük, száz méterre sem világítanak el. A mozdonyvezető ránk hunyorít:

– A lámpa nem arra való, hogy a vonat lásson, hanem hogy lássák a vonatot.

A szeme hibátlan lehet, ebben a legnehezebb órában sem idegeskedik; hogy a belső fény se zavarja, sapkájával letakarja a műszerek világító skáláját.


Forrás.
Előzmény: Törölt nick (8539)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.08.26 0 0 8541
Annyit tudtam egyelőre kinyomozni, hogy feltehetően 1987-ben került bevezetésre a fényvisszaverő zártárcsa a sok gondozást igénylő zárlámpák helyett.
Előzmény: division by zero (8540)
division by zero Creative Commons License 2008.08.26 0 0 8540
Abban az időkben még viszont zárlámpák voltak, nem?

Mikor vezették be ezeket a fényvisszaverős tárcsákat? És akkor mennyi idő is kellett, hogy rájöjjenek, hogy a fényvisszaveréshez fény is kéne?
Előzmény: Törölt nick (8539)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.26 0 0 8539
Moldova Akit a mozdony füstje megcsapott című könyvében írt erről. Még a 70es évek közepe táján írt a vasútról és leírja, h utazott éjszaka mozdonyban és mikor látta, h a világítás annyira kevés, h szinte semmit sem lát kifelé megi s kérdezte a vezért, h mit lát, mert ő kb. semmit. Erre azt a választ kapta, h ő se lát, a világítás nem azért van, h ő lásson hanem, h lássák a mozdonyt. Akkor még ez volt a módi, a sok baleset miatt változott meg 1989 után.
Előzmény: Törölt nick (8536)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.26 0 0 8538
Hmmm, tényleg ritka az ilyen mentalitás! Fejet hajtok előtte.
Előzmény: Bárdos Imre (8537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!