A motor tuti jó, a mechanika forgatható ha kikopik, inkább a lépésszámláló ami behal. Nem egyszerű összenyomni a rugót, bazierős, gyártani kell hozzá összeszorítót.
Ha tükör gondod van , akkor az "autozube" a megoldás Multi tükör kompletten , vagy alkatrészenként korrekt áron kapható ( én ma kaptam mag a jobbos tükör alsó kis lapját 1428 Ft-ért adták .)
köszi!remélem nem lett, bár ahogy én láttam, nem olyan egyszerű azért kivenni a motort, a rugóleszorító...És ha benne is van, még imádkoznom kell, hogy mukodjon! :) nem valami gyakori egy jószág bontókban ez a tükör...
Szia! hát ha nem lett kibelezve, akkor motorosnak kell lennie a 7 kanócosnak, 2 a lapfűtés, 3 a lapmozgatás, 2 a behajtó motor kanóca. A 9 kanócos az a balos hőmérős automataklímás tükre.
Üdv!köszi a képeket, nagyon sokat segített, konkrétan mindent, és sikerült is így szétszednek a tükröt.
sajnos nem derült ki számomra, hogy vajon a nem motorosan behajtós váza is ugyanolyan-e, van-e helye a motornak, így nem kockáztatok. az lenne a kérdésem, hogy ha 7 kábel van, akkor tuti behajtós?tudom, hogy a b-f és l-p kábel a motor, csak a bontós nem tudta megmondani, és így azonosítottuk be. aszondta, hogy 7 kábel van. az csak jó lehet :) a 9 gondolom a balos a jeladóval vagy mivel (ja, ez jobbos). köszi! András
Nem fogom tudni megnézni,mert holnap reggel váratlanul mennem kell Keszthelyre,és csak a hétvégén kerülök elő.Az ár nagyon jó,ha jövő héten vagy az után még meg lesz,feltétlenül kellene.Esetleg egy képet tudsz feltenni,vagy emailben küldeni?A címe, azt hiszem publikusra van állítva.
Na, gondoltam veszek új hosszbordás-szíjakat, mert nem tűntek túl fickósnak, ahogy a vezérlést cseréltem. A klímaszíj jelenleg 4PK922-es, azaz 922 mm hosszú. Azonban az EPER 924-est ír rá. Ez utóbbit rendeltem, ennél a rugalmas szíjnál számít vajon az a 2 mm plusz? Igen feszesen van fenn a mostani, szerintem a 924-es is feszes lesz még eléggé, de legalább kevésbé terheli a csapágyat. Valakinek van tapasztalata ebben a témakörben?