Akivel beszéltem az ügyben, az mondta,hogy adapter nélkül nem fog működni,sőt a kijelzőm sem fog működni és még az is lehet,hogy a motorvezérlésbe is bele fog kavarni( ?).
Én amit találtam adaptert, az csak azért van,hogy működjön a kormányról továbbra is . De nekem ez most nem szempont internetes adást hallgatok ,max a hangerőn kell állítanom,azt meg megoldom a rádión.
2 Ugyanaz mint a botváltósé csak itt nyomod a gázt mint hülyegyerek a fogkrémet.
3 Passz.
4 Ha a váltót szerelni kell az erős bukszanyitás, cserébe sosem lesz kuplungos. Az auto többirésze a gyak. hibákól íródott már alattam. pl. okoskerék, befolyik a víz az ülés alá ha nincs kipucolva a szélvédőlefolyó csatorna elektromos galibát okozva, nekem pl szorul a balhátsó fék épp ma voltam szerelőnél bowden csere lesz a kéziféknél, trafók szoktak még idő előtt elhalálozni,
Az enyém 1 6 benzin 4 gangos az hittem csak a 2. 0 dci a 6 gangos a többi 4.
Üdv!
Rádiót Scenic 2 ben gondolom jópáran cseréltek már. Vettem én is 1 másik,modernebb rádiót,de most szembesültem vele,hogy ez nem is olyan egyszerű.
Konkrétan le tudná írni valaki,hogy miket kell hozzá pluszban megvenni,hogy működjön a rádió és az autó is.
Köszönöm.
(Esetleg Szegeden emberkét,aki ezt összehegeszti nekem.)
a szerviz feliratokból DPF eltömődésre tippelnék szintén szerviz tudja megoldani mihamarabb mert eljön majd az a pont amikor menni se fog az autó rendesen az eltömődött DPF miatt
Sziasztok tudnátok kis segítséget tanácsot adni megköszönném!
Renault Grand Scenic II. 2.0 DCI 150 Le automata váltós kocsimban szeretném kicserélni vagy kicsereltetni az olajat a sebességváltó ban.
hhez hol tudnak segitseget adni hol merre van a leeresztő csavar ill. A feltöltő csavar??
elsősorban olyanok válaszát várnám akik csereltették már a váltó olajat vagy ertenek hozzá csinálták már esetleg hozzá értő szerelők.
Tudnátok tanácsot adni esetleg kell azt cserélni egyáltalán!/?
olyat is hallottam nem szükséges kicserélni....
a masik kérdés lenne:
a computer kiírja a Service feliratot kigyullad.
A következő hibaüzenetet:
Injekcion a controller
ez mit jelent mekkora a baj?? A kocsi nagyon jól megy és húz nem rangat alapjáraton is egyenletes minden henger működik hangsúlyozom semmi gondot nem tapasztalok brutális a gyorsulása is elozeskor.
Még kiírja a Katalitic regeneration is...
Sokat mentem vele de nem regenerálódott pedig néhány ezret ment nyáron hosszú tavot.
Sziasztok! Van egy 2007-es 1.6 benzines grand scenic-em, olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék benne benzinszűrőt cserélni, viszont sehol nem találom! Alúlról körbenéztem, de sehol semmi. Segítséget előre is köszönöm!
Nekem a bal oldalit fogta. Tárcsa +betét csere megvolt. Lehet hogy nyereg vagy a kézifék nem tudom nem mindig csinálja. Hétfőn szerelő. Addig nem használom a kéziféket meg vagyok nélküle mivel az enyém automata.
Nekem is ilyen gonom van. Ha arrébb tolom az autót kicsit fogja a fék a jobbb hátsót. A tárcsán is látni, hogy nem egészséges. Nekem mindkét tárcsám cserés lesz, azzal együtt a munkahengert is felújítom. (valamikor tavasszal)Sztem az lehet a baj..
Sziasztok.
Van egy Scenic 2 1.5 DCI probléma kilett olvastva gépek azt írta hibának 1 henger porlasztó probléma.vettem egy ugyan azt a számú porlasztót mint ami bent volt az autóban ami bent volt folyatott egy kicsit de ment.Bele raktam a vett porlaztót és az első henger nem műkődik vissza tettem a régit és ami ment most az sem működik nemtudom volt már valaki így .köszi
Sziasztok Vargamunkáék merre működnek kis hazánkban? Lehet hogy nem úszom meg őket bal hátsó felnim tűzforró volt. Betét+tárcsa csere megvolt. 1 körben még a szerelőmhöz viszem vissza hátha csak a kézifék bowden és azzal tud valamit kezdeni. Érdekes: megjáratom a kéziféket utána jó, most is csak azért vettem észre mert éreztem a garázsban a ferodol szagot. Nekem skandinávra van állítva és előtte használtam a kéziféket mivel lejtőn álltam.
Hasonló jelenség volt már nálam is,előtét ellenállás csere megoldotta a problémát.De ha már belebújik valaki,érdemes megvizsgálni a zöld elektromos csatit,nincs e megolvadva,feketedve.Kesztyűtartót kiszerelve "be lehet bújni" a helyszínre.
A következő problémával állok szemben: adott 2008-as Grand Scenic 1,5 dci, digit klímás. A fűtés-hűtés maxon pörög, üzemmódtól ill. a beállítástól függetlenül. Fűteni csak a bekapcsolás után rövid ideig hajlandó, utána hideget fúj. Röviden ennyi. Mire készüljek ? :)