Keresés

Részletes keresés

Flacika Creative Commons License 2007.08.06 0 0 1216
Elment!
Előzmény: Flacika (1215)
Flacika Creative Commons License 2007.08.06 0 0 1215
Bocsi, csak sok dolgom volt... Mindjárt megy!
Előzmény: mirri (1214)
mirri Creative Commons License 2007.08.06 0 0 1214
hali! akkor át tudnád küldeni a jegyárakkal kapcsolatos cuccot? Vagy már átküldted? mert még egyik címre sem kaptam semmit...
Ha már nincs meg, szólj! (akkor nem csoda hogy nem küldöd :))

köszi
Előzmény: Flacika (1207)
Flacika Creative Commons License 2007.08.05 0 0 1213
Hm... A 86-os busz nem jár a Jászai Mari tér felé, át sem jön Pestre... Egyébként Te magyar vagy? (Csak azért kérdezem, mert úgy írsz, mint aki töri a magyart...)
Előzmény: Jackopower (1209)
Flacika Creative Commons License 2007.08.05 0 0 1212
A hologramos (fémcsíkos) jegyek valóban használhatók. Amelyik még nem ilyen, azt névértékben beszámítják új jegybe (pl. 50 Ft-ost 50 Ft-ért).
Előzmény: Alhana... (1210)
Jackopower Creative Commons License 2007.08.04 0 0 1211
Én ennek utána néztem korábban.
A BKV hivatalos álláspntja a következő:

Azon jegyek amelyekk már fémcsikkal vannak ellátva azok bármikor, akár 5 év múlva is felhasználhatóak! Űgyanis az árrát már korábban befizetted a BKV nak amikor megvetted.
Sajnos a biztonsági fénycsikkal el ne3m látottakra nem érvényes ez.
Előzmény: Alhana... (1210)
Alhana... Creative Commons License 2007.08.04 0 0 1210

Helló

 

Nekem vannak itthon elég régi bkv-jegyeim..még amikor jóval kevesebbe kerültek. Nem tudom, azok még érvényesek? Mintha vhol azt olvastam volna vmikor hogy a rajtuk szereplő ártól függetlenül akármeddig jók..de nem vagyok benne biztos.

 

Köszi

Jackopower Creative Commons License 2007.08.04 0 0 1209
A BKV (többek között) azért veszteséges, mert hiába lesz 4-es metrő ha a bunkó ellenőrők az utasokat el ilyesztik.
Autóval közlekedem, néha kerékpárral, se sűrűn gyalog.
Tegnap a Jászai Mari téren 10:32-kor felszálltam a 86-os buszra, és kívántam vele meni át a Margit hidon 2 megállót a Komjáti uszodáig.
Mikor felszálltam a jegylyukasztó előtt nem ültek, így leültem és vettem elő a pénztárcámat, vettem ki belőle a már 2 hete fizettet jegyet hogy lyukasszak.
Tettem ezt azért mert mikor felszálltam láttam az ellenőröket, meg nem szerettem volna cirkuszt.
Nos nem usztam meg.
A nő egyből oda jött hozzám és kérte a jjegyet.
Mondom neki: „Hőlgyem ebben a minutunban szálltam fel. Törvényileg a következő megállóig jogomban áll lyukasztani. Már vagy 10 mp keresem a jegyemet, várja meg”
Jelzem hogy még a Jászai Mariról sem értünk ki, még mindig a pesti oldalon voltunk...

Ekkor közölte: „Ha a negyedik megállónál jövök akkor is ezt mondja?”

És ez innentől kezdve rágalmazás!

Itt elszabadult a pokol, kapott tőlem rendesen (persze nem csúnya szavakkal, de hogy vegye a lapot, hogy hol helyezkedik el a stílusával a társadalomban!) a r*ma származású hölgy, aztán oda jött egy iszákos képű ürge, valami igazolványt lobogtatott, jelezte hogy ha nem tudok viselkedni a következő megállónál szálljak le.
Én meg jeleztem neki, hogy aki itt nem tud viselkedni az a jól nevelt kolleganője, vele beszélgessen el, én tovább utazom és ne zaklasson az utazásban. Aztán a következő megállónál leszálltak, én meg tovább utaztam.
Jobban jártam volna ha sétálok, a jegyem is meg marad.

EZ KÉREM NEM SZOLGÁLTATÁS!

Szóval most utaztam utoljára BKV-n, vagy ha mégis kell mennem vele, csak felszínen, és ha már megrágalmazott hát adok alapot is neki: Ezentúl úgy csinálom, mint a lógosok, tehát nem leülök és nyugodtan, törvényesen a következő megállóig lyukasztok, hanem a zsebembe lesz a jegy és ha jön már elő is kapom lyukasztani, vagy leszállok. Ha ez a BKV célja, hát hozzásegítem őket.
De szerintem a BKV nak nem ez a célja, és nem is tudják hogy mennyi proli munkatársuk van és hogy hogy viselkednek a tisztességes utasokkal. Sajnos!
Előzmény: Flacika (1195)
mirri Creative Commons License 2007.07.29 0 0 1208
hát ilyeeet...!!! :) de azért nem haragszom!:D ...csak akkor majd küldd át légyszi valamikor!

előre is köszi!:)
Előzmény: Flacika (1207)
Flacika Creative Commons License 2007.07.28 0 0 1207
Ott a 2 pont. :) Ne haragudj, nem figyeltem...
Előzmény: mirri (1206)
mirri Creative Commons License 2007.07.28 0 0 1206
az előbb címet is írtam: kozlekedes9@gmail.com - vagy ez nem volt szimpatikus? :)
(ezesetben agie83@freemail.hu)
Előzmény: Flacika (1205)
Flacika Creative Commons License 2007.07.28 0 0 1205
Ha adsz egy mailcímet, akkor igen.
Előzmény: mirri (1204)
mirri Creative Commons License 2007.07.28 0 0 1204
a vonaljegyek árával kapcsolatban tudtál neki segíteni? Esetleg tudnál küldeni nekem is ezzel kapcsolatban cuccot a kozlekedes9@gmail.com címre? hálás lennék! :)
Előzmény: Flacika (1202)
BTKmániás Creative Commons License 2007.05.29 0 0 1203

OFF

 

Egyszemélyes, de nem BKV

 

ON

Flacika Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1202
Mail ment!
Előzmény: lotht (1201)
lotht Creative Commons License 2007.05.24 0 0 1201

Jónapot. :)

Hol találhatok egy kronológiai áttekintést a BKV vonaljegyek árának időbeni alakulásáról?

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1200
Egészen más dolog egy tevékenység kiadása, eladása, mint egy egy közlekedésszervezeő tevékenység közszolgálathoz való helyezése, non profit alapon.

Másrészt az informatika ügyében elég drága egy szerződésünk van.
Előzmény: Flacika (1199)
Flacika Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1199
Ded többe kerül! Nézd meg, mennyiért adták el az informatikát, és most mennyit fizetünk évente érte,...
Előzmény: Törölt nick (1197)
Flacika Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1198
Van/volt pályáztatás az üzemanyagoknál (különben nem ez a területem)!
Előzmény: Törölt nick (1196)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1197
Profilidegenségről: dehogy kerül többe, sőt, nem egy cégből kell ezeket kivonni, hanem többől. És kevesebb emberrel megcsinálható, és integráltabb lenne az egész rend, nem széttagolt. Néztd meg Londont, de a jelenlegi városvezetés is gondolkodott ezena választások idején..
Előzmény: Flacika (1195)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1196
Nyilván az üzemanyag dologban kicsit más a helyzet, de pályázatot lehet erre is kiírni, . Mindenesetre a londoniak nem ismernek tréfát, ismerek tőlük pár témában készült szakanyagot, így nem hiszem, hogy hamis dolgokat nyilatkoznának a megtakarítások terén.

Az látszik, hogy BKV-s vagy, igaz én is. Ettől függetlenül igyekszem reálisan látni a helyzetet, és a cég igenis veszteséges, túl sok felesleges ember van. De azt hiszem erről kár vitázni, főleg ebben a topikban.
Előzmény: Flacika (1195)
Flacika Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1195
Olyasmiről beszélsz, amiről semmi infód nincs... Az üzemanyag is pályáztatva van. A 20% igen erős túlzás, annyi árrése senkinek nincs rajta, mert eleve tele van nyomva adóval (nem ÁFA, azt vissza lehet igényelni). A profilidegen dolgokról annyit, hogy a kisorolás után szinte minden többe kerül, mint annak előtte. Én belülről látom, és szerintem nem nagyon van mit lefaragni a költségekből... A Fővárosnak kellene a zsebébe nyúlni, de ÜZEMELTETÉSRE EGYETLEN FILLÉRT SEM AD!!! Hát ezért veszteséges a BKV...
Előzmény: Törölt nick (1194)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1194
De nagyon is gondolok rá. Jelen esetben egy más szemszögből vizsgáltam az arányt, éspedig a bérek szempontjához vizsonyítottam. Ez sem elhanyagolható szempont, amit figyelmbe is vesznek az áremelésekkor.

Arról azért szót kell ejteni, hogy a bevételkiesést a bliccelők IS okozzák, és a hiányt, _veszteséget pedig maga a cég, a maga gazdálkodásával_. Tehát ha így nézzük, akkor igencsak gazdaságtalanul működik a cég, mégha igaznak is fogadjuk el, hogy itt alacsonyabbak az egy fhkm-re eső költségek. Magyarán a belső kölségeket kell lefaragni: létszámleépítés, átszervezés, szervezeti működés megújítása, feleleges folyamatok megszüntetése. Az már csak álmunkban tudjuk elképzelni, hogy a profilidegen dolgokat kivigyük a cégből, ez még szerintem a következő önkormányzati választások után fog csak felmerülni.

Az már csak kuriózum, hogy pl. üzemanyagvásárlási megállapodással az üzemanyagkölstség kb. 20%.kal is csökkenthető lenne, ld London.
Előzmény: Flacika (1193)
Flacika Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1193
Arra nem gondolsz, hogy azért, mert nálunk a bérek alacsonyabbak, mint tőlünk nyugatra, a BKV még nem kapja olcsóbban a gázolajat, áramot, alkatrészt, stb. A nyugati cégekhez viszonyítva egy férőhelykilométer költsége nálunk kisebb, mint ott. Viszont a költségekhez mért tarifabevétel átlagos szinten van (vagyis külföldön vannak lényegesen magasabb és alacsonyabb értékek is, azárak viszont gyakorlatilag mindenhol magasabbak, mint nálunk).
Előzmény: Törölt nick (1191)
Flacika Creative Commons License 2007.03.08 0 0 1192
Nem tudom, ki adta ki ezt a számot, de ez nem igaz. Legfeljebb 15% (BKV-s vagyok, tudom...)
Előzmény: John Zero (1190)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.06 0 0 1191
Nyilván lehetne olcsóbb is pl. Szingapúrhoz képest, de a magyar bérekhez is lehet viszonyítani, és _ehhez_ viszonyítva magas.
Előzmény: John Zero (1190)
John Zero Creative Commons License 2007.03.06 0 0 1190
Bliccelők aránya: 20%
http://index.hu/politika/belfold/budapest/infobkv87349/

(Mondjuk ilyen jegyárak mellett azért nem nagy csoda!)
Előzmény: Flacika (1178)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1189

A BKV-járatokon elvesztettek már  "íróasztalt, televíziót, sílécet, nyuszit, fehéregeret és cicát is" - sorolta Kiesswetter. A tárgyak mellett tavaly összesen 3,3 millió forint készpénzt is leadtak az osztályon.

 

Íróasztalt, készpénzt? Hmmm...

 

http://www.origo.hu/itthon/20070209bkv.html

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1188
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.31 0 0 1186

Regőczi Miklós lett a BKV kommunikációs igazgatója. Az elmúlt öt évben a több helyijáratos közlekedés ügyvezetői és kommunikációs feladataiért felelt.

 

Forrás: Világgazdaság

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!