Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

johndeegwed Creative Commons License 2013.02.11 0 0 9213

köszönök mindenkinek az oinfót.

karimax Creative Commons License 2013.02.07 0 0 9212

Nézz át ide, itt vannak akik már láttak több ilyen autót.

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015614&la=90481893

 

Keresd Sprinter CDI nicket. Csak W210-eket bont, némelyiket lábon hozta be, akár Angliából.

 

722.6-os váltója biztos van.

 

 

Előzmény: johndeegwed (9207)
napoli008 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 9211

De hogyan tud vigyázni? Mert ugye a bontós megesküszik, hogy aki behozta az állította, hogy kifogástalan. Közben ha ki volt bontva lehet éppen ötödször dobták arrébb. Ha meg beszerelés után azonnal nem működik jól akkor legfeljebb nagyvonalúan azt mondja, hogy hozzák vissza. DE a ki be szerelgetést, ami ekkorra már vagy 100 ropira rúg marad a gazda baja és még mindig nincs megoldva az eredeti gond!

Én is vettem már bontóban dolgokat, de nem ilyen horderejűt!

Előzmény: raider (9210)
raider Creative Commons License 2013.02.04 0 0 9210

Hát, azért gondolom arra vigyáz, hogy működőképeset szerezzen, de ez benne van a pakliban. Mint ahogy az is, hogyha itthon szerelteti, akkor ugyanúgy letérdelhet fél év-egy év után a váltó.

Előzmény: napoli008 (9209)
napoli008 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 9209

Azért kíváncsi volnék majd az arcára amikor a bontottat felteszi és 1 hét múlva letérdel az a váltó is!

Lehet, hogy drágább javíttatni, felújítani a meglévőt, de legalább tudod, hogy mi  a helyzet.

Előzmény: raider (9208)
raider Creative Commons License 2013.02.04 0 0 9208

Biztosan érdemesebb a használt bontott, ha ennyi pénzért meg tudod szerezni.

Előzmény: johndeegwed (9207)
johndeegwed Creative Commons License 2013.02.02 0 0 9207

Jó napot mindenkinek.
Érdeklődni szeretnék hogy nem e volt hasonló problémátok mint az enyém. Habár látom sab volvo topic
Tehát van egy mercedes e 200 cdi w210 típusú 2ezres évjáratu autóm. amit a napokban sikerült megvennem eléggé olcsón , de inkább nagyon olcsón austriában  az autó nagyon jó állapotban van kivéve a váltóját.
Hiba jelensége az hogy mikor d-be rakom de nem akarok elindulni az autót rángatja ,rezegteti mintha manuálisnál nem működne rendesen a kuplung , lükvercbe pedig ha pl 1 bukkanó vagy kavics van a kerék alatt akkor meg nem indul és ugyancsak rángat.
Közúton vált szépen.
Kérdésem következők: Mi lehet a probléma???? Mennyibe kerülhet a javítás??? vagy érdemesebb venni e bele használtan 90-100 ezerért

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 9206

Szia! Nekem is eza a váltó van az autómban.Elengedte az olajat,elvittem váltóshoz,400-ezret mondott rá,úgy hogy bele sem nézett.Egy vidéki kis műhelyben megjavították 110-ért.Írj egy emailt tel.számmal visszahívlak és megadom a számát,hohy-ha kell.

Előzmény: 1,9td aut kombi (9205)
1,9td aut kombi Creative Commons License 2013.01.30 0 0 9205

Sziasztok!

 

 

A következő a gondom! ( AL4 )

 

Gyújtás ráad, a "s" és hópihe nem villog.Elindulok , az 1-2 váltás között torpan és ránt egyet. néhány 100 méter után elkezd villogni az "S" és a hópihe és utána szépen váltogat.Esetenként 1-esbe indulásnál nem akarja vinni az autót majd utána egy kis rántással elkapja, de ez nem mindig van.

Farkas Csapó Gyurka Creative Commons License 2013.01.17 0 0 9204

Nemrég Ukrajnában jártam. Minden rendben volt, városban tolatgattam. 

Egyszercsak fenn a Kárpátokban, a havas úton megálltunk. Induláskor vissza akartam tolatni, de a jégpáncélon nem akart elindulni a kocsi. Előre ment, azt hittem, a jégpáncél miatt nem megy hátra.

Aztán gond nélkül megérkeztem Pestre, és parkolásnál itt se ment hátra. Előre megy, hátra nem. Most kiállni se tudok a parkolóból. 

Mi a fészkes fene lehet ez?

 

(Mazda 626, automata váltó) 

 

Ezek szerint tropára ment váltóval vezettem le az utat Kárpátaljától Pestig?

MaxiQX Creative Commons License 2013.01.10 0 0 9203

Köszönöm, egyébként nekem is ezt súgta valami..

napoli008 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 9202

Szerintem jó választás.

Előzmény: MaxiQX (9200)
Norbert80 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 9201

Voltak már többen is, akik itt javíttatták a váltót, rosszat és trehány munkát még nem hallottam tőlük, szerintem teljesen OK.

Előzmény: MaxiQX (9200)
MaxiQX Creative Commons License 2013.01.09 0 0 9200

Üdv,

ismeri valaki ezt pesti műhelyt?

 

http://www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/elerhetoseg.html

yamaha1107 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9199

jah visszatérve a rángatás nem lehet futómű probléma miatt mert nézettem futomüvesnél és kicsit odavannak a lengőkarok kicsit lognak...táncol is az uton az eleje szal most service....

yamaha1107 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9198

hát sajnos én belenyultam ebbe az autoba rendesen és eladni már értelmetlen ,szal igy jártam...

Norbert80 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9197

:-)) Ilyen ez a popszakma...:)
Audit fenntartani nem olcsó mulatság sajnos.
Nekem az ajtó nyitó-záró kapcsolóról hámlott le a festék (tipikus Audi betegség) és 8500 Ft-ért vettem egy újat. Durva. Egy kis szaros kapcsoló, egy fröccsentett műanyag.

Előzmény: yamaha1107 (9196)
yamaha1107 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9196

hy norbert80,az szép jol kifogtam ezt az audit augusztusban vettem és csak a gondom van vele.Igaz a kereskedő is .... volt.jah és februárba lesz  müszakis a kicsike és most a futómüve is odavan és nem mentem vele 2000km se miota megvettem.

Norbert80 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9195

Privátot nem tudok neked küldeni, mert az emailedhez az van írva, hogy "nem publikus", írj be ide vmi századrangó mail címet, úgy könnyebb írni... mert ez itt most a reklám helye:

 

http://www.valtodoktor.hu/index.php

 

Komplett váltófelújítás 330.000 Ft, ha jól éretettem a szakitól, akkor ez a max.

Előzmény: luikap (9194)
luikap Creative Commons License 2013.01.02 0 0 9194

Üdv olvastam előző hozzá szólásod,és v-nek ajánlottál Gödöllői szerelőt, aki a tiédet javította,nekem is automata problémám van és nem tudom hová vigyem ráadásul itt lakom ebben a városban,de még nem hallottam róla...,esetleg tudnál adni ennek a szakinak elérhetőségét, akár ha van kedved beszámolni róla tapasztalat stb. előre is köszönöm. Ui Buék

Előzmény: Norbert80 (9191)
csaba123 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 9193

Közben jobban megfigyeltem a váltó működését. Hidegen volt olyan, hogy kúszása sem volt D-ben eleinte. Nagyon lassan kezdett csak el kúszni és volt hogy meg is szűnt a kúszása. Óvatos 2-3 km után viszont minden jó volt és menet közben nem lehetett észrevenni semmit, legalábbis nekem nem sikerült.

A biztonság kedvéért öntöttem bele 7dl váltófolyadékot és teljesen jó lett. Mintha kicserélték volna. Persze a fene tudja mi a helyzet a rendes folyadékszinttel.

50 ezer km-rel ezelőtt lett cserélve és 20 ezerrel ezelőtt beállítva (akkor 8dl hiányzott).

Voltunk nyáron jól megpakolva Svájcban. Az biztos, hogy azok a hegyek nem ennek az autónak valók. Lehet, hogy ott eltűnt némi váltófolyadék, párszor jelezte is a túlmelegedést.

Előzmény: Akadoki (9164)
yamaha1107 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 9192

üdv Norbert80.köszi a segítséget.Tulajdonképpen váltani jol vált .csak menetközben néha rángatózik.akkor tuti ez lehet a gond ? az király...

Előzmény: Norbert80 (9191)
Norbert80 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 9191

Hozzávetőlegesen tudok segíteni az álatald leírt diagnózisból.

Nekem is ilyen rángatós problémám volt, elég idegesítő.

Ez attól van nagy valószínűség szerint, hogy a váltóban a fokozatok kapcsolásakor a belső nyomás elvész, szeleptestet kell benne cserélni. Nyilván a Te vasadban is van már legalább 180-200e km, úgyhogy ez abszolút "normális", ezek ennyit bírnak.

Addig jó, amíg csak rángat, a rosszabb az lesz, amikor alacsony fordulaton sebességváltáskor nem akar felkapcsolni a váltó és üresben pörgeti a motort, majd egyszer csak egy nagy "ütéssel" felkapcsol. Ezt már ne várd meg (én megtettem). Az általad leírt hiba is megterheli a futóművet -> nekem emiatt gömbcsuklót kellett cserélni.

A javítást otthon természetesen nem tudod megtenni, csak szakival. Nekem a Tiptronicom 220.000-ért javították a fenti problémával, ez persze tartalmazta a friss olajat is, azért szerintem addig ne is foglalkozz olajcserével a váltóban, amíg a problémát nem csináltattad meg, mert felesleges kétszer olajat cserélni (amúgysem olcsó mulatság 1 liter váltóolaj).

 

Szerintem jó szakit sem nehéz találni, árat úgyis csak akkor tudnak mondani, ha szétkapták a váltót, "ránézésre" és elmesélés alapján nem szeretnek árat belőni. Tudom ez idegesítő, mert lehet, hogy valaki egy 220e-es javításra is 300e-t mond, de ez sajnos benne van.

Ajánlom a vidéli szerelőket (úgy általánosságban), én pl. Gödöllőn csináltattam és nem bántam meg.

De Sárszentmihályon (Szfehérvár mellett közvetlenül) van egy másik aut.váltó szerelő, aki kifejezetten Tiptronicocra van ráállva, elég készségesek és többször is felajánlották,h autómentőt küldenek, ha lefulladnék vhol a váltó miatt... szóval biztosan Ők is megbízhatók, csak nekem messze volt.

Hajrá!

 

Előzmény: yamaha1107 (9190)
yamaha1107 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 9190

üdv vényolc!Kérdésem a következő lenne.Audi A6 2.8 Quattri Trip. 2000-es évjáratu automnak a következő a hibája.Menet közben rángat az auto kisebb sebességtartományban 40-50 és olyan 80-90 körül Szted mi  lehet a gond.Jah és automata váltohoz milyen olajat ajánlasz te mert sokan mást mondanak.Én a legjobb minőséget választanám mégis egy összetett válto szar olajat nem adok neki.köszi a segitséget!

Előzmény: VÉNYOLC (9187)
luigi405 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 9189

Sziasztok!

 

Van egy Peugeot 405 2.0 automatám 1994-es évjáratú.

 

A hiba ott kezdődött, hogy valahonnan folyik az olaj (na jó egy kicsit szivárgott)

Aztán amikor közlekedtem nagyobb fordulaton rendszeresen 4-be!!! visszakapcsolt 3-ba, láb gázról levesz fordulatszám esik visszakapcsol 4-be.

Na egyik reggel előre nem csak hátra sikerült elindulnom a kocsival. Olajcsere....járatás, stb..

Annyi javulás lett, hogy előre is elindul, de mintha nem a sebességet kapcsolná be hanem csak a folyadék ellenállás vinné a kocsit előre. Hátra valami veszett módon megy...csak kicsit furcsa lenne targonca üzemmódban közlekedni :(

Ha van ötlet szívesen várom vagy ha tud valaki bontott jót, vagy elérhető áron felújítást.

Típus zf 4hp14

 

Üdv Luigi

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.29 0 0 9188

Megadhatnád az elérhetőségét,hátha tud valami okosat modani.

Előzmény: VÉNYOLC (9187)
VÉNYOLC Creative Commons License 2012.12.29 0 0 9187

Nagyon okos nem tudok lenni, ha menet közben elfolyt az olaj, akkor valóban nagy gáz van, akár reális is lehet a 400k-s javítás. Azért kérdeztem, hogy ki csinálta ill adott rá javítási árat, hátha

olyan szerelő akinek "rossz híre" van. Arra, hogy miért folyik ismét az olaj, nem tudok mit mondani. Biztos, hogy jól raktátok össze?

B.füzfőn van az én szakim, talán meg lehet őt is kérdezni.

Előzmény: Törölt nick (9186)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.29 0 0 9186

A szimeringet mi cseréltük ki,de a C5-topikban is ugyaerről az autóról va szó. Olvasd el légyszíves,és ha tudsz mondj valamit. Köszi.

Előzmény: VÉNYOLC (9185)
VÉNYOLC Creative Commons License 2012.12.29 0 0 9185

Ki csinálta a váltót?

Előzmény: Törölt nick (9184)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.29 0 0 9184

Folyt az olaj a váltóból.Kicseréltük a szimeringet,de sajnos ugynúgy jön belőe.Mind ez a harangnál van.

Előzmény: VÉNYOLC (9183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!