persze,próbáltam úgy se megy fel még rákapatni sem tudtam.Majd holnap még gyakorlatozok egy kicsit.De van volt rajta lánckerék,csak ha már meg van az eredeti akkor fel teszem.
próbáltad fordítva is, és akkor is félremegy, mert akkor kisebb a lánckerék menetátmérője. nincs egy plusz menetes lánkereked. össze kéne hasonlítani a kettőt
akkor most első vagy hátsó?van a madárnyelv alakú tűreszelő azzal szépen meg lehet a menetet igazítani.sok esetben a hajtókaron lévő menetek nem kompatibilisek egymással ill egy másik lánckerékkel, viszont a hátsó lánckerekeknek egyformának kell lenniük
Igen, nagyjából ez lehet a gyártási éve. A fekete alap természetesen fújva lett, a csíkok pedig az eredeti technológiát követően kézzel, kardecsettel készültek, de nem én csináltam, nem is vagyok igazán elégedett vele. Az alábbiakat viszont magam csíkoztam, vállalok is!
Van egy stadler lánckerekem vadonat új,fel akartam rakni a Tigrisre hogy legyen ez is eredeti rajta,de nem akar rá menni mindíg fére kap.Úgy látomrajta mintha a menet bekezdés egy kicssit félre lenne,valahogyan meg kellene igazítani,hogy fel tudjam szerelni.Jó lessz az ha holnap nézed is meg,tudod nehéz felfűteni a mühely most nem olyan intenzíven csinálom a gépeket.
köszi. ha jól látom akkor 1942 es gyártású , ez a körbezárt sas alatti részen balról látható, amelyik számra kíváncsi vagyok az az olajzó alatti szám ami vagy 3 vagy 2,8 , vagy egy másik szám. amit te lefényképeztél utóbb az 1904 től 1940 ig 50 m. db ot gyártottak
Nincs mit. A vázszám inkább F144818 lesz, kapard meg légyszíves az első karaktert. Az F esetleg C lehet még. 57 mm esetén pedig valószínűleg réztáblás NIK Csepel 1948-49-ből, ez esetben kéket találsz a szegecsfuratok közt, az álmuffok határán pedig vékony ezüst csíkot. Ha nem csiszolták le anno fémik az eredetit, kell, hogy találj festésnyomokat. Lehet még szintén réztáblás RM Csepel, de az már inkább 55 mm furattávú.
Első ránézésre cserélt a nyereg, sárvédők (Turáé), pedálok és talán a lánckerék is. Ez azonban ne kedvetlenítsen el, mert ettől függetlenül nagyon jó gépek a Csodák, a leginkább bevált, stabil vázzal. Tudnál az első és hátsó agyról képeket betenni?
Sziasztok! Azért csak nem hagyott nugodni ez a falcos-drótos anomália...:) Bár valószínű,hogy felniprofil függő,de hibátlanul áll a helyén a drótos is...! ( És szép,szines gumiban gondolkodva,ez jelentős költségcsökkentő tényező...:)
A vázszám első karaktere talán csak sérülés, mindenesetre 1144818-at olvastam ki. A váztábla szegecsek középpontjának távolsága kb 5,7 mm. Az agy Super Gránát. A feketén kívül más festéknyomot nem fedeztem fel rajta.
Egész biztosan nem Tura. Ez egy C-s, vagy F-es, ún. Csoda váz, de ez nem jelent feltétlen Csoda típust. Lehet NIK csepel, Luxus, RM Csepel, Csoda, koszorúmotívumos és faágmotívumos Csepel... Légyszíves írd meg a vázszámot és a homlokcső szegecsfuratainak középtávját! Érdemes lenne a nyaktábla mögötti részt megkaparni, hogy milyen színű volt eredetileg.