Keresés

Részletes keresés

szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46494

persze,próbáltam úgy se megy fel még rákapatni sem tudtam.Majd holnap még gyakorlatozok egy kicsit.De van volt rajta lánckerék,csak ha már meg van az eredeti akkor fel teszem.

Előzmény: mantarobi (46493)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46493

próbáltad fordítva is, és akkor is félremegy, mert akkor kisebb a lánckerék menetátmérője. nincs egy plusz menetes lánkereked. össze kéne hasonlítani a kettőt

Előzmény: szzolesz (46491)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46492

semmi,olyan mint ha a menet bekezdés egy kicsit félre lenne.

Előzmény: mantarobi (46490)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46491

Én inkább az utóbira gondolnék,rá kapna csak mindíg félre megy.

Előzmény: mantarobi (46489)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46490

összehasonlítva másik lánckerékkel, van vmi külömbség

?

Előzmény: szzolesz (46488)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46489

hát ez durva ha nem megy fel rá, milyen fékagyra gyárthatták ezt a lánckereket? vagy lehet hogy selejt és ezért maradt meg új állapotba

Előzmény: szzolesz (46488)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46488

Hátsó lánckerékről lenne szó,az első szegecses felfogatású.

Előzmény: mantarobi (46487)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46487

akkor most első vagy hátsó?van a madárnyelv alakú tűreszelő azzal szépen meg lehet a menetet igazítani.sok esetben a hajtókaron lévő menetek nem kompatibilisek egymással ill egy másik lánckerékkel, viszont a hátsó lánckerekeknek egyformának kell lenniük

Előzmény: szzolesz (46485)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46486

Igen, nagyjából ez lehet a gyártási éve. A fekete alap természetesen fújva lett, a csíkok pedig az eredeti technológiát követően kézzel, kardecsettel készültek, de nem én csináltam, nem is vagyok igazán elégedett vele. Az alábbiakat viszont magam csíkoztam, vállalok is!

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Saliko (46482)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46485

Van egy stadler lánckerekem vadonat új,fel akartam rakni a Tigrisre hogy legyen ez is eredeti rajta,de nem akar rá menni mindíg fére kap.Úgy látomrajta mintha a menet bekezdés egy kicssit félre lenne,valahogyan meg kellene igazítani,hogy fel tudjam szerelni.Jó lessz az ha holnap nézed is meg,tudod nehéz felfűteni a mühely most nem olyan intenzíven csinálom a gépeket.

Előzmény: mantarobi (46484)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46484

szia,holnap tudom már csak megnézni.általába 1 collba 28 menet. mire készülsz?

Előzmény: szzolesz (46483)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46483

Szia Robi!

 

Nem tudnád nekem megmondani hanyas menet van a hátsó lánckerékben?

Előzmény: mantarobi (46480)
Saliko Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46482

Akkor eléggé keverék a biciklim? És feltehetően 49-50-es?

A tiéden a festés kézzel készült, vagy fújtad? Gondolkodom a felújításon, de lehet, hogy túl sokba kerülne jelenleg. 

Előzmény: Zsocab (46478)
szzolesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46481

Szia Zsolti! Küldtem mailt.

Előzmény: Zsocab (46479)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46480

köszi. ha jól látom akkor 1942 es gyártású , ez a körbezárt sas alatti részen balról látható, amelyik számra kíváncsi vagyok az az olajzó alatti szám ami vagy 3 vagy 2,8  , vagy egy másik szám. amit te lefényképeztél utóbb az 1904 től 1940 ig 50 m. db ot gyártottak

Előzmény: kétkerekes (46477)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46479
Előzmény: Saliko (46474)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46478

Ilyesmi kékre gondolj és csak a tábla körül volt kék, az álmuffig. A muff már fekete volt, tehát a zöld átfestés, ez látszik is a kormánykónuszon.

A kép az én 1948-as alutáblásomról készült:

 

http://mgyvkvirtualismuzeum.gportal.hu/picview.php?prt=569286&gid=2509746&index=7

Előzmény: Saliko (46475)
kétkerekes Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46477

mantarobi

Előzmény: mantarobi (46460)
Saliko Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46476

 

Vakuval megoldottam. Az első képen látható a zöld szín, nem tudom eredeti lehet-e.

Előzmény: Saliko (46475)
Saliko Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46475

Az agyakról már csak holnap tudok képet készíteni, amit te kéknek mondasz, az nem türkiszes?

Előzmény: Zsocab (46471)
Saliko Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46474

Köszönöm a segítségeteket (és nagyra becsülöm az összegyűjtött tudást).

 

Szóval, tovább kapargatva valóban F-fel kezdődik. Az eredeti szín (legalábbis az első muffnál a fekete alatt) fűzöld.

klipsz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46473

Kár azért köszi!

Előzmény: mantarobi (46466)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46472

Ja, ha a felnik drótperemes gumihoz valók, akkor azok is cseréltek.

Előzmény: Zsocab (46471)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46471

Nincs mit. A vázszám inkább F144818 lesz, kapard meg légyszíves az első karaktert. Az F esetleg C lehet még. 57 mm esetén pedig valószínűleg réztáblás NIK Csepel 1948-49-ből, ez esetben kéket találsz a szegecsfuratok közt, az álmuffok határán pedig vékony ezüst csíkot. Ha nem csiszolták le anno fémik az eredetit, kell, hogy találj festésnyomokat. Lehet még szintén réztáblás RM Csepel, de az már inkább 55 mm furattávú.

 

Első ránézésre cserélt a nyereg, sárvédők (Turáé), pedálok és talán a lánckerék is. Ez azonban ne kedvetlenítsen el, mert ettől függetlenül nagyon jó gépek a Csodák, a leginkább bevált, stabil vázzal. Tudnál az első és hátsó agyról képeket betenni?

Előzmény: Saliko (46462)
rolchee Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46470

Szia!

Én Peugeot kerékpárokban talán szerénytelenség nélkül mondhatom hogy eléggé otthon vagyok,lévén kedvelem a márkát már jó ideje:-))

Szerintem tudok neked segíteni bár csak közvetítő szerepben!

Dobj egy mailt légyszi és ott mondom a megoldást a hajtóműved cseréjére:-)

Szép napot!

Üdv.:Rolchee

Előzmény: Gidazaj (46360)
pazolta Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46469

 

Szia!

Meg kellene kicsit csiszolni, mert nagyon nem mindegy, hogy mi van ott!!

Az 5,7 az gondolom centi lenne.......

Előzmény: Saliko (46467)
Lacman68 Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46468

Sziasztok! Azért csak nem hagyott nugodni ez a falcos-drótos anomália...:) Bár valószínű,hogy felniprofil függő,de hibátlanul áll a helyén a drótos is...! ( És szép,szines gumiban gondolkodva,ez jelentős költségcsökkentő tényező...:)                                        

Saliko Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46467

Nagyon köszönöm a válaszokat!

 

A vázszám első karaktere talán csak sérülés, mindenesetre 1144818-at olvastam ki. A váztábla szegecsek középpontjának távolsága kb 5,7 mm. Az agy Super Gránát. A feketén kívül más festéknyomot nem fedeztem fel rajta.

Előzmény: Zsocab (46465)
mantarobi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46466

amint lesz csavaros madár , már nem fog kelleni, de addig marad.

Előzmény: klipsz (46464)
Zsocab Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46465

Szia!

 

Egész biztosan nem Tura. Ez egy C-s, vagy F-es, ún. Csoda váz, de ez nem jelent feltétlen Csoda típust. Lehet NIK csepel, Luxus, RM Csepel, Csoda, koszorúmotívumos és faágmotívumos Csepel... Légyszíves írd meg a vázszámot és a homlokcső szegecsfuratainak középtávját! Érdemes lenne a nyaktábla mögötti részt megkaparni, hogy milyen színű volt eredetileg. 

 

 

Előzmény: Saliko (46462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!