Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2004.05.01 0 0 220
Beteszel egy szep szeles feju csavarhuzot, vagy barmi vastag acelt a labtarto ful es a csavar koze. Ekkor fogva a csavar feje, lehet tuloldalrol tamadni villassal az anyjat. Ez a dolog menete. Elvileg 14-es a csavar feje, es pont nem tud elfordulni, mert a labtarto megakasztja. A tuloldalrol, villaskulccsal szoktam szerelni. Cavarlazito, fekfolyadek, stb rulez, ahogy a tobbiek is javasoltak. Meg esetleg kapd ki a hatso villat, hogy kenyelmesen hozzaferj.
Előzmény: CsA (216)
petrol pet Creative Commons License 2004.05.01 0 0 219
ühüm,ühüm.
Szóval kezdenek előjönni azok a fincsi kis konstrukciós sz.rságok, amik megőrjítik az embert szerelés közben:((
Ezzel én is sokat szivtam,délutánokat lehet ilyenekkel szutykolni. Végső megoldásként próbáld meg lefürészelni a csavart haláli türelemmel.
sajnos lesz még ilyen gázos rész késöbb.
Ezt az ülésrozsdásodást nem tudom megérteni.Még a gondozott gépeké is korrodált sokszor. Az anyag vagy a kezelése lehetett gyökér anno,mint a régi olasz kocsik kasznija.
Pet
Előzmény: CsA (216)
motorkami Creative Commons License 2004.05.01 0 0 218
Adjál neki fékolajat, pardon, még mielőtt valaki megkiabál, fékfolyadékot. Ha az sem működik akkor melegítsd (is). Gázlámpa, hőlégfúvó.

Kálmán

Előzmény: CsA (217)
CsA Creative Commons License 2004.05.01 0 0 217
Lehet, hogy a tartófül feletti 10-es kulcsnyílású visszacsavart csavar (ami eredetileg az oldalborítást tartja) kicsit bekavar... A tartófül alatt lévő alig látható nagyobb fejű csavar a kínlódás tárgya...
:-(
CsA
Előzmény: CsA (216)
CsA Creative Commons License 2004.05.01 0 0 216
Üdv!

Nekiláttam a Danuvia rendbehozatalát megcélzó szétbontáshoz. A következő állapotig jutottam:

Sajnálattal kellett konstatálnom, hogy a tök jónak kinéző ülés alaplemeze mindkét oldalon el van törve, tehát szétbontást igényel…. :-(
A legtöbbet a kipufogó leszerelésének kísérletével szoptam, ugyanis rohadt egy megoldást alkalmaztak. Kívülről egy 14-es kulcsnyílású laposfejű csavar van, ami a hátsó lábtartó tartófüléhez olyan közel van, hogy nem tehető rá csőkulcs. Villáskulcs szintén nem, mivel középen ott a bilincs, szélről benyúlva pedig már nem lehet rendesen megfogatni, mert a hátsó lábtartó tartólemeze már útban van. Kombinált fogóval megfogni nem lehet, mert a csavar feje lapos… Ha a túloldalon levő 14-es kulcsnyílású anya könnyebben akarna mozogni akkor még talán, de így???
A végén el kell vágjak egy 14-es csőkulcsot célszerszámnak?????
Némi illusztráció, bár nem túl jól látszik, ez a külső oldal - azzal a rohadt laposfejű csavarral – ahol látható, hogy kb. 0,5-1 mm van a csavar felső lapja és a hátsó lábtartó felhegesztett tartófüle között… alulról meg ugye ott a bilincs… oldalról meg nincs hely… :-(((((((((((

bervas, frundsberg
Tudom, a Tieteken még más a kipuff és a felfogató bilincs, de ilyennel nem volt még szerencsétek találkozni??????
Vattafak… :-((((

Üdv:
CsA

CsA Creative Commons License 2004.05.01 0 0 215
Nem talált... :-))))))))
Ki a következő jelölted?
Üdv:
CsA
Előzmény: Zoli_t5H (214)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.01 0 0 214
Gondolom a Denagylajos, mi? :))
Előzmény: CsA (213)
CsA Creative Commons License 2004.04.30 0 0 213
Megérdeklődtem az aluhegesztést a cégnél, ahol dolgozom. Tudni kell, hogy a cég javítási üzletága elsősorban John Deere motorok nagyjavításával foglalkozik (akinek egy kis köze van a mezőgazdasághoz az tudja, hogy a John Deere a traktorok Rolls-Royce-a). Elírányítottak egy másik cég műhelyébe, ahová a mi cégünk is küldi az aluhegesztéssel járó munkadarabokat. A műhelyfőnök megnézte a blokkot és közölte, hogy kellene a letört darab. Az nincs meg közöltem, de mondtam neki, hogy tudok szerezni olyan blokkot, amiből le lehet vágni a hiányzó darabokat. A csóka még azt is megígérte, hogy beszél egy két barátjával, akinek lehet még otthon Danuvia blokkja, és lehet hogy nekem nem is kell vinnem másik öntvényt. Neki is volt, de pár éve kitette a lomtalanításba, mert már évtizedek óta csak kerülgette. Állítólag volt valami fűkasza, aminek a hengere meg a főtengelye ua. volt, mint a Danuvia, és annak idején a Tsz-es időkben sok olyat javítottak...
Szóval meglátjuk...
Azé' hogyha valakinek van, vagy tud eladó szám nélküli új öntvényt az szóljon nyugodtan, vevő lennék rá.
Akinek van kettő is, de nem adja el, az ne szóljon.... :-(
Van ilyen is...
Üdv:
CsA
frundsberg Creative Commons License 2004.04.30 0 0 212
Nem kell azokat kicsavarni! Csak a 3 rövidről kell leszedni az anyákat(a kép szerint ez már meg is történt) és gumikalapáccsal utögetve röhögve szétcsúszik.
bervas Creative Commons License 2004.04.30 0 0 211
A kuplungoldali felet siman le lehet huzni a csavarokrol. Nem kell hozza kicsavarozni semmit.

Ha megis csavarozni akarsz, a kontraanya tokeletesen megfelel, ahogy irtad.

Augusztusig nem leszek otthon. Berva vadaszathoz sok szerencset! :-)

Előzmény: CsA (210)
CsA Creative Commons License 2004.04.30 0 0 210
A korábbiakban már ide beszúrt alábbi képen látható tőcsavarokat hogyan lehet legkíméletesebben eltávolítani, hogy kettéválasszam a két blokkfelet?
Anya + kontraanya?

Üdv:
CsA
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.04.27 0 0 209
A, nem az en muvem, en csak "loptam" a kepet egy veteranos kollega tar.hu-s fotoalbumabol. :)
(lasd. a kep property-jet)
Előzmény: CsA (207)
CsA Creative Commons License 2004.04.27 0 0 208
Megtaláltam.
Az album tulajdonosa úgy látom kedveli a Danobiákat és az "ezüstoldaldobozos" Csepeleket...
CsA
Előzmény: CsA (207)
CsA Creative Commons License 2004.04.27 0 0 207
Szia Zoli!

A fijuk a bányában dolgoznak...

Jó kis fotó! :-)
"Hun" lőtted?
Van még?

Jól látom, hogy egysoros fehér csík van rajta??????

CsA

Előzmény: Zoli_t5H (206)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.04.27 0 0 206
Szasztok fijuk!
Ezt a jo kis parasztoss kiirast nezzetek:


Jo mi? :)))

CsA Creative Commons License 2004.04.26 0 0 205
Má' megin' irigykedsz...
:-)))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: frundsberg (204)
frundsberg Creative Commons License 2004.04.26 0 0 204
Hát ezeket a gumikat csak olyan motorra tenném fel amivel nem akarsz menni. Látszik rajta, hogy a nap már szétsütötte, biztos szét is van repedezve ha megnyomod az oldalát.
Elég kellemetlen amiatt széttörni a frissen restaurált gépet meg esetleg magadat, hogy egy régi gumi durrdekektet kap szálszakadás miatt.
CsA Creative Commons License 2004.04.26 0 0 203
A folytatásos teleregény újabb epizódja...
Ma sikeresen aláírattam a forgalmi szerinti tulajjal az adásvételi szerződést, egy üveg Tokaji Szamorodnival olajozva meg az ügymenetet. A bácsi 30 mp keresés után megtalálta az eredeti kezelési utasítást is... :-)
Végül pedig a kézikocsiját csonkítottuk meg, mivel sikerült a kerekek ügyében is megállapodnunk. A felnik menthetetlenül rozsdásnak tünnek, a gumik közül (talán!) egy Ballon Emergé még használható... de a fékdobok jónak tünnek...
Kép:
http://kep.tar.hu/csex/index.phtml?aid=27580463&pid=4943325&beginnum=24

Üdv:
CsA

frundsberg Creative Commons License 2004.04.25 0 0 202
Nem a Zsótér féle hengerfej az még nagyobb és olyan kicsit kockább formájú. Legalábbis ha jól rémlik és nem keverem össze a Kocsis hengerfejjel. Ezt a típust anno lehetett boltban is venni.
Mi az istennek neked berva? Nem sz.psz eleget ezzel a Danuviával? :))
A gyújtás alatti kimarás az egy gyári dolog, mégpedig azért, mert különben nem fért volna el a gyújtótekercs. Tedd csak rá az alaplapot és meglátod.
CsA Creative Commons License 2004.04.25 0 0 201
Egyébként meg megvolt a 200! Ennek örömére ittam is (még) 1 sört... :-)

frundsberg
Ezt a hengerfejet hívják Zsótér-hengerfejnek????
Üdv:
CsA

CsA Creative Commons License 2004.04.25 0 0 200
Üdv bervas barátom!
1. Megnéztem a mai tápiószelei börzén 1-2 dekli nélküli blokkot, tényleg ilyenek. Miért van a lemarás, ott megy ki valami tyúkbél, vagy mi?
2. Majd meglátjuk mi lesz vele...
3. Csak az a baj, hogy nincs meg a fütyi, ami letört... A börzén ma megmutattam frundsbergnek, aki teljesen bemattult a látványtól. Mondjuk neki könnyű, szám nélküli új öntvénnyel a polcon... Le lehet vágni egy másikról, és felheggeszteni erre?
4. Az könnyen meglehet...

Még mindig külhonban vagyol? Ha nem akkor nyugodtan eljöhetnél legközelebb frundsberg-Zoli szaktársakkal, segíthetnél nekem egy príma Bervát találni...
Üdv:
CsA

Előzmény: bervas (199)
bervas Creative Commons License 2004.04.24 0 0 199
1. Lemaras a gyujtas alatt: Teljesen normalis, szeria jelenseg.
2. Igen, kiszedtek belole. Csinalsz hosszab tavtartot, es meg van oldva a dolog. Amugy sem latszik a dekni mogott.
3. A letort ful komoly gebasz. Ez tartja a berugotengelyt. Vissza kell hegeszttetni, ha hasznalni akarod a blokkot. Szerezz jo blokkfelet mintanak. Annak alapjan hegeszttesd vissza, es munkaltasd fel a furatot.
4. A ful belso oldala nem fontos.
Előzmény: CsA (198)
CsA Creative Commons License 2004.04.24 0 0 198
Na fasza!
Azért mégsem olyan rózsás a helyzet... :-(
Itthon szemügyre vettem a blokkfeleket, és van némi gebasz...
1/
Mintha ezen a képen az öntvényen a kör alakú kidomborodásból kissé eltünt volna egy kevés:

2/
A hátsó tartófuratból mintha egy szakaszt kiköszörültek volna... Csak így fért bele a rotációs kapába????

3/
A berugótengelynél az öntvényen belül mintha lett volna egy fül, benne egy furattal... Igencsak le van törve:

4/
Mintha lenne egy kis bemaródás a külső részénél is (az "U" alakú ablak jobb oldali száránál:

Ezek közül van ami orvosolható????????????
:-(
Vattafak (What a fuck)

CsA

bervas Creative Commons License 2004.04.24 0 0 197
Gratula. Ket kerek meg egy blokk bele, es megy a gep :-)
Előzmény: CsA (196)
CsA Creative Commons License 2004.04.24 0 0 196
Juuuuuhhhééééééééééééééé!!!!!!!!!!
:-)))))))))))))
Ma sikeresen megvettem a hiányosan vásárolt - de forgalmival rendelkező - Danuviám eredeti motorját, az első tulaj fiától, az első tulajjal pedig lebeszéltük az adásvételi megírását. A bácsi megerősítette, hogy a motor tényleg csak 8800 km-t futott, amit az óra is mutat.
"- Csak vadászni jártam vele, mert egyébként volt egy szolgálati motorom, egy olyan burkolt....
- Milyen? Cz, Jawa, Pannónia?
- Igen, olyan burkolt Pannónia..."
A motor darabokban van, a gyújtás oldali dekli ki lett fúrva egy hűtőventillátor számára, a kupplung oldalinál pedig letört valami fütyi a berúgótengelynél, ezért adták el....
Képek később....
Yesssss!
Igaz, hogy 1966-os, tehát a legújabbak közül való Danuvia, de azért mégis nagyon örülök, hogy talán sikerül egy "halálra ítélt" magyar motort ismét motorrá éleszteni... :-))))))
Az egyenlőre blokk és kerekek nélkül lekapott moci egyébként itt van:

Remélem látszik...

frundsberg
Hozzál holnap mindent, 9 körül érkezek...

Üdv:
CsA

CsA Creative Commons License 2004.04.20 0 0 195
Na, akkor igyekszek 9-re odaérni.
Nyertél...
:-))

Üdv.:
CsA

Előzmény: frundsberg (194)
frundsberg Creative Commons License 2004.04.20 0 0 194
9kor még biztosan ottleszünk. Én 5-600 ra mondanám a használt de jó állapotút. A 4-5000 az szerintem TLT-s kollega volt:))
Az új alkatrészek mindig más mérce alá esnek!
CsA Creative Commons License 2004.04.20 0 0 193
Aha...
:-))))))))))))))))))))))
Te újra, vagy használtra gondolsz?
A Camponában 1500-ért láttam búrát (újat), 4000-4500 körül meg komplett új lámpát... :-(
Találjátok ki, hogy ki mondta a nagyobb árat???
:-)
Előzmény: frundsberg (191)
CsA Creative Commons License 2004.04.20 0 0 192
bervas
Köszi bervas, majd próbálok jobb képeket betenni, időközben meg frundsberg is megszakérti élőben a tápiószelei börzén...
Te nem jössz oda? Vagy még a Francban vagy?

frundsberg
És meddig maradtok? Én reggel hétre biztos nem leszek ott családi okokból kifolyólag... leghamarabb 9 körül... :-(

Üdv:
CsA

Előzmény: bervas (189)
frundsberg Creative Commons License 2004.04.20 0 0 191
ilyenből mindig szokott lenni általában és nem is drága(remélem.) Bár én még nem akartam venni, de szerintem max 5-600 ft egy búra.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!