Keresés

Részletes keresés

gumikacsa1984 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2798
magok minden mennyiségben, be is vásároltam:

rebondo Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2797
rebondo válasz | megnéz | könyvjelző 2010.07.12 13:01:48 Š (2788)
Amikor azt mondod, lehet, hogy palántadőlés, akkor rögtön azt is elárulod, hogy hol tartasz a kertészkedéssel.Ez a palánta el fog dőlni, persze.

A palántadőlés nem ilyenkor van, nem ilyen hőmérséklet mellett, nem ilyen színű,
nem ilyen korú növényt támad, de a többi stimmel, igazad van.
Előzmény: Midnightx (2796)
Midnightx Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2796
Hali!


Habár teljesen laikus vagyok,a tünetek alapján nekem is palántadőlésnek tűnik. De akármi is,az majdnem biztos,hogy valamilyen gomba,ami a sok esőtől alakult ki.
Ma jó alaposan befújtam őket Dithannal és a talajba is öntöttem Dithan oldatot. A nagyon ramaty állapotban levőket meg eltávolítottam. Megtettem a tőlem telhetőt,most már csak várni tudok.
Előzmény: éjjelvolt (2776)
rebondo Creative Commons License 2010.07.12 0 0 2795
de a leírás alapján a tied nem fitoftóra, de lecsó
Előzmény: rebondo (2794)
rebondo Creative Commons License 2010.07.12 0 0 2794
:)
Előzmény: Deryan (2790)
éjjelvolt Creative Commons License 2010.07.12 0 0 2793
Ó,az említett tálcákhoz még palántajelölő táblákat is szereztem,gondoltam profit "játszok":)))))Nem jött be,az alább leírtak miatt:-(Nem baj,táblák megmaradtak.
Előzmény: m-s-m (2791)
éjjelvolt Creative Commons License 2010.07.12 0 0 2792
Na most mint említettem tök kezdő vagyok.Se magot nem vetettem soha,se palántákat nem ültettem.Eddig a kertben csak és kizárólag gyümölcsfa illetve dísznövény volt.Ősszel szeretnék veteményest.

Az a pár tő zöldség ami van is csak kísérletképpen sikerült,vajon mi marad meg az én földemben:-)