Szerintem ebben az esetben némi szerencse (ha szabad így fogalmazni), hogy a vezérlő volt elől és nem a mozdony. Máskülönben az Ap-ből nem is tudom mi maradt volna.
"Ne menj ki az utcára mert volt már olyan, hogy valaki fejére esett a cserép..." Nemrég volt is ilyen haláleset Miskolcon, igaz nem cserép hanem stukkó...
Te jöttél azzal, sugalltad, hogy az MTI közzététel előtt megkaptál egy jelentést.
Nem érzem, hogy kioktattalak volna, - nem volt szándékomban, ha így érzed, bocsánatot kérek-, azt viszont értettem, hogy inkább hiszel a sajtóközleményben megjelenteknek, mint itt mások által egybehangzóan leírtakra és cáfolatokra.
Szomorú dolog ilyen esetről hallani. Most elgondolkoztam azon, hogy posta-Bhv-s szerelvénynél nem kéne többet a vezérlőben utaznom. Ugyanis én az ilyen vonatnál a kerékpártárolós résznél szoktam mindíg utazni. Remélem az áldozatok száma nem fog megemelkedni.
Amúgy osztom Szanthoa véleményét. Tavaly is Vecsés-Pestszentlőrinc átépítésnél is e miatt volt majd fél napos gubanc a 100a-n
Ki meri kijelenteni, hogy kábelt loptak? Ja, hogy könnyű egyből mindent rákenni azokra, akik el szokták lopni? És ha mégsem? Ha tényleg úgy volt, akkor igenis meg kell büntetni, de példaértékűen. De addig minden csak találgatás. Több portál hírei között olvasgattam, a kommentek egytől egyik a kábellopást és a cigányokat okolja. Holott mindenhol az van írva, hogy "kábellopás lehetőségét is felveti"... a tököm tele van az ilyen komplikáló emberekkel.
Talán esetleg felhívott valaki, így előbb ismertem ezt a nyilatkozatot, mint ahogy az MTI világgá kürtölte volna?
Meglehet....
Próbáld megérteni!
Ha Téged a műszaki ügyekért felelős Atyaúristen hívott volna is fel, ő sem tudná Neked megmondani, mit tartalmaz a vezérlőkocsiban található sebességrögzítő berendezésben található regisztrátum, ami elég sok minden információt tartalmaz sebesség adatokon kívül is. Pl. pályamenti jelzők állapota és jelzési képe, ami itt döntőfontosságú. A sebesség most másodrendű, mivel a baleset már megtörtént és nyilvánvaló, a többi "háttérinformáción" van a lényeg, amiből kiderül, miért ment a vonat olyan sebességgel, amennyivel. Erre sem az MTI, sem semelyik szóvivő, sem a Közlekedési Miniszter nem tud még objektíven nyilatkozni!
Apróság, de "éljenek" a zsurnaliszták... Ingavonat és vezérlőkocsi... Legalább az a hírportál tudhatná, amelynek a "kezében" van egy igen tekintélyes vasutasfórum, és van néhány hozzáértőbb újságírója is. ON
Index írja: A kocsik felfeszítése még tart, így további halálos áldozatok is lehetnek. A munkával azért is haladnak lassabban, mert bíznak benne, hogy még találnak túlélőt. A mentők levonultak a helyszínről. A műszaki mentés estig eltarthat. Tudósítóink úgy tudják, hogy a mozdonyvezető túlélte a balesetet, mivel hátraszaladt a motorvonat kocsijában.
Most ez hogy van? A mentők elmentek, a többiek meg további sérülteket keresnek? Mozdonyvezetős info-mat úgy látszik megerősítik, szerencsére (hacsak nem innen vették...)
A dombóvári siklás is egyesek szerint azért következett be, mert ellopták a síncsavarokat.
Az a belinkelt oldal nyilván az egyik legkorrektebb hírforrás. (Ha jól sejtem, a dombovárit is innen vetted.) És ha kiderül, hogy mégsem ez okozta, akkor nyilvánosan elnézést kérnek a cigányságtól...