nagyon szép ez az eltökéltség részedről . de - mi van akkor ha pont az az eredeti ami rajta volt ? és nem az a rávaló amit szeretnél ha rávaló lenne ?
annó amikor a velvártot raktam össze akkor találkoztam eféle gondal , hogy nem bartam sehogy sem ráhajtani egyetlen darabot sem abból a több tíz db os választékból amivel rendelkeztem .
de amikor ezt megoldottam , akkor jött a felete leves , anyát nem találtam a tengelyhez . Vagy kicsi volt , vagy nagy , vagy más volt a menetemelkedés . a végén esztergáltatnom kellett 2 anyát meg 2 záró anyát , mert amit levettem azt elegánsan eldobtam .
MÉH telepről kimentettem egy P-s vázszámú üres női Csoda vázat. Sajnos hiányos, az eleje le van vágva a kormánnyak mögött. Ha valakinek esetleg kellene, elviheti Bp 18 ker.-ből.
üdv
Zotya
Esetleg nem tudjátok, sárgaréz Bosch dinamó mikori lehet?
szia, semelyik táblázatba nem találok ilyen menetet, a lényeg, hogy a külső átmérő 34, 9 mm a menetemelkedés pedig 1 mm a magátmérő meg 34 mm. régen használtak angol, francia és bécsi collt, akkor kerékpármenet is volt ami metrikus emelkedés és whitwort szögű, meg whitwort finommenet... ma már semmi szerszámot nem kapsz ezekhez. meg még ott van az orosz szabvány.
jó estét.régebben látam az őn képei között egy szt kristóf csengőt.ezzel kapcsolatban érdeklődőm nem szeretné eladni?spongarobi@freemail.hu 06 20 96 844 91
persze,próbáltam úgy se megy fel még rákapatni sem tudtam.Majd holnap még gyakorlatozok egy kicsit.De van volt rajta lánckerék,csak ha már meg van az eredeti akkor fel teszem.
próbáltad fordítva is, és akkor is félremegy, mert akkor kisebb a lánckerék menetátmérője. nincs egy plusz menetes lánkereked. össze kéne hasonlítani a kettőt
akkor most első vagy hátsó?van a madárnyelv alakú tűreszelő azzal szépen meg lehet a menetet igazítani.sok esetben a hajtókaron lévő menetek nem kompatibilisek egymással ill egy másik lánckerékkel, viszont a hátsó lánckerekeknek egyformának kell lenniük