Keresés

Részletes keresés

Jenő Creative Commons License 2001.10.10 0 0 46
A képeimet rendeztem és most már tényleg megtekinthetők a Tar.hu képtár rovatában,ezen az oldalon
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 45
bocsi, nem direkt volt
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 44
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 43
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 42
Üdv mindenkinek!
ki ismeri a budapesti 41-es buszt?
arról is kellene honlapot csinálni.
Nagyon hangulatos!!
Üdv:Piscator
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 41
más néven mentettem el :)
"katt ide!"
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 40
A dUAZ klub nem buszos, hohonlap, de most már az is van rajta. Ikarus 280-ból átalakított tréler.
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 39
Elküldtem!

Grimbi, mail ment!

Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 38
sajnos a rendszergazát ma a föld nyelte el.
Busman! ha kéznél van a kép, akkor el tudod küldeni Grimbinek?
Holnap tudok csak szkennelni (remélem).
Előzmény: Törölt nick (31)
kawirzbácsi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 37
Javítás:

http://people.freenet.de/kawirz/Busz.htm

üdv kawirz

Előzmény: kawirzbácsi (36)
kawirzbácsi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 36
Hi emberek!
Nekem is van egy kevés képem,de mivel nem pesten vagy egy nagyvárosban élek,alig van lehetőségem buszokról képeket csinálni.

http://people.freenet.de/kawirz/busz.htm

A köszeljövőben szándékozok a Berlini közlekedésről egy honlapot csinálni és ott lesznek egy párak amit nem minden nap lehet látni.

üdv kawirz

Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 35
Bénázom: www.tar.hu/dtomesz/Index.htm
Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 34
Pontosítok: www.tar.hu/dtomesz/index.htm !!!
Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 33
Üdv. Mindenkinek!

Összefogva egy egységbe a buszos oldalaimat a: www.tar.hu/dtomesz címen elérhetőek immáron. Még nem teljesen kész, de előbb-utóbb az lesz.

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 32
Fiúk, fiúk!

Tegyük már rendbe ezt az Ik240-242 ill. 244-246 kérdést.

A két típusnak nem sok köze van egymáshoz, azon kívül, hogy 200-as karosszériaelemekből állnak.

Az Ik240-242 a 200-as család megszületésekor az egyik lehetséges "utat" jelentette, mégpedig az alacsonyabb padlószintet (kb. az Ik415-tel megegyező). Ez akkortájt (1968-69) nagy szó volt, ez is az Ikarus akkori erős innovációs készségét bizonyította. A prototípusok elkészültek (ik242 11m, ik 240 cca. 1m-rel rövidebb), az Ik242-es a lipcsei őszi vásáron arany diplomát is nyert, de az akkori vezetés úgy döntött, hogy gyártásba, további fejlesztésre az IK260-280 vonal menjen. Ezt az indokolta, hogy a lehetséges nagy felvevőpiacok inkább a robusztus, strapabíró járműveket preferálta (Szovjetunió, NDK ill. egyéb szocialista országok), az alacsonyabb padlószintre akkor még nem volt igény.

Az Ik244-246 már a 90-es évek közepének projektje, lényege az volt, hogy az alacsony komfortfokozatot igénylő vevők részére egy strapabíró jármű szülessen. (Tulajdonképpen "fapados" 200-asok).
Ebben én sem vagyok biztos, de a 244 útóélete az Ik256.44 típus, amely sok volán társaságnál megtalálható.

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 31
na meg a rencergazdink ne mentegetőzzön :)
Előzmény: Grimbi (30)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 30
Hát el ne:-)))
Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 29
:) na joccakát... (holnap el ne felejtsem elvinni a könyvet)
Előzmény: Grimbi (28)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 28
Most ötletet adtál, kéne róla csinálni egy nyitott ajtós felvételt is:-)))
Előzmény: Törölt nick (26)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 27
bolygó
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 26
még egy kérdés a 246-hoz: a hátsó ajtaj milyen? bolygó, ránc, lengő?
Előzmény: Grimbi (23)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 25
Akkor legyen inkább a 480 előjátéka:-)))
Előzmény: Törölt nick (21)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 24
ez ám a gyors ügyintézés:-)))
Előzmény: Törölt nick (22)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 23
Nos a rajz tanulsága szerint
hossza: 11.000 mm
szélesség: 2.500 mm (mint a 200-asok)
1., 2 ajtó szélesség: 1.300 mm (mint a 260)
3 ajtó szélesség: 900 mm (266-os első ajtó: 811 mm)
padlómagasság
1 ajtónál: 675 mm
2 ajtónál: 780 mm
3 ajtónál: 910 mm
Ülőhelyek száma: 23
ablak felőli oldalon 1 soros, ajtó felőli oldalon 2 soros ülések
rajzon van olyan is, hogy nincs hátsó ajtó, ekkor az ülés mindkét oldalon 2 soros, a második ajtónál két ülés szólóban van az ajtóval szemben, ülőhelyek száma így 37.
Előzmény: Grimbi (19)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 22
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 21
igen, a 242 valóban 11 méter hosszú, csak két ablak van az első és második ajtó közt.
háát én nem lenné abban biztos. 1969-ben már kész volt a prototípusa. Igaz az egyész 200-as család akkortájt indult.
most ennyi. holnap még keresgélek
Előzmény: Grimbi (19)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 20
1 pill. előszedem a könyvet, megnézem...
Előzmény: Grimbi (19)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.09 0 0 19
jó:-)
De nem, közben csapott meg a gondolat, a 242 az 11 méter hosszú csak, lehet, hogy van róla valahol rajzom, de a 260-asnak valami továbbfejlesztett változata nem? A nekem piciben lévő kép tanúlsága szerint is 266-os ajtó.
Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 18
azt elfelejtettem hozzáírni: ezért lett gyanús
Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 17
oké, majd küldöm. 640x480 jó lesz?
242: a hátsó ajtó szűkebb, legalább is a képen úgy tűnik. 242-n olyan ajtó van hátul, mint a 266-on elöl.
Előzmény: Grimbi (15)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!