webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Tegyük már rendbe ezt az Ik240-242 ill. 244-246 kérdést.
A két típusnak nem sok köze van egymáshoz, azon kívül, hogy 200-as karosszériaelemekből állnak.
Az Ik240-242 a 200-as család megszületésekor az egyik lehetséges "utat" jelentette, mégpedig az alacsonyabb padlószintet (kb. az Ik415-tel megegyező). Ez akkortájt (1968-69) nagy szó volt, ez is az Ikarus akkori erős innovációs készségét bizonyította. A prototípusok elkészültek (ik242 11m, ik 240 cca. 1m-rel rövidebb), az Ik242-es a lipcsei őszi vásáron arany diplomát is nyert, de az akkori vezetés úgy döntött, hogy gyártásba, további fejlesztésre az IK260-280 vonal menjen. Ezt az indokolta, hogy a lehetséges nagy felvevőpiacok inkább a robusztus, strapabíró járműveket preferálta (Szovjetunió, NDK ill. egyéb szocialista országok), az alacsonyabb padlószintre akkor még nem volt igény.
Az Ik244-246 már a 90-es évek közepének projektje, lényege az volt, hogy az alacsony komfortfokozatot igénylő vevők részére egy strapabíró jármű szülessen. (Tulajdonképpen "fapados" 200-asok).
Ebben én sem vagyok biztos, de a 244 útóélete az Ik256.44 típus, amely sok volán társaságnál megtalálható.
Nos a rajz tanulsága szerint
hossza: 11.000 mm
szélesség: 2.500 mm (mint a 200-asok)
1., 2 ajtó szélesség: 1.300 mm (mint a 260)
3 ajtó szélesség: 900 mm (266-os első ajtó: 811 mm)
padlómagasság
1 ajtónál: 675 mm
2 ajtónál: 780 mm
3 ajtónál: 910 mm
Ülőhelyek száma: 23
ablak felőli oldalon 1 soros, ajtó felőli oldalon 2 soros ülések
rajzon van olyan is, hogy nincs hátsó ajtó, ekkor az ülés mindkét oldalon 2 soros, a második ajtónál két ülés szólóban van az ajtóval szemben, ülőhelyek száma így 37.
igen, a 242 valóban 11 méter hosszú, csak két ablak van az első és második ajtó közt.
háát én nem lenné abban biztos. 1969-ben már kész volt a prototípusa. Igaz az egyész 200-as család akkortájt indult.
most ennyi. holnap még keresgélek
jó:-)
De nem, közben csapott meg a gondolat, a 242 az 11 méter hosszú csak, lehet, hogy van róla valahol rajzom, de a 260-asnak valami továbbfejlesztett változata nem? A nekem piciben lévő kép tanúlsága szerint is 266-os ajtó.