Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.11 0 0 61
szerintem az volt a baj a hozzászólásodnál, hogy pecsbusz.fw.hu útvonalat adtál meg az ..img src=... részben, http://www.freeweb.hu/pecsbusz/... -tal megy.
Előzmény: Grimbi (56)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.11 0 0 60
na most jó lesz:
Előzmény: Törölt nick (59)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.11 0 0 59
Előzmény: Grimbi (56)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.11 0 0 58
Ebből megjött a HFZ-165, GNW-096 és a GFX-689.
Előzmény: Grimbi (54)
kawirzbácsi Creative Commons License 2001.10.11 0 0 57
Hi urak!

Íme egy német buszos oldal.

http://www.berliner-verkehr.de/bfhaupt.htm

üdv kawirz

Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 56
ez a kép csak nekem nem jön le? Vagy mit szúrhattam el? Mert a hivatkozott helyen ott van a kép.
Előzmény: Grimbi (53)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 55
átjött.-))
Pannonos albumhoz kis türelmet, több mint 40 képet tartalmaz.
Előzmény: Törölt nick (52)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 54
Kettő lett volna, összesen 5 képpel. Webringet nemsokára megvizuálom:-)))
Előzmény: Törölt nick (51)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 53
Előzmény: Grimbi (50)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 52
Grimbi! Busmantól megkaptad a képet?
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 51
Egy mailban átjött, vagy van még?

Webringbe beszállsz?

Előzmény: Grimbi (49)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 50
Ma vagy holnap felteszek jó pár képet a Pannon házatájáról, sőt holnapután is valószínű.
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 49
Elkezdtem az e-galamb nyakába aggatni, nemsokára elzavarom hozzád, kb 1,2 mega
Előzmény: Törölt nick (7)
Grimbi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 48
A 246-ból ismereteim szerint csak 2 db készült, az egyik Pécsett, a másik Mongóliában van. Persze ezt nem kell készpénznek venni. A 244, vagy 256.44 ből sok van Egerben, de fotóztam Szentesen is, s talán Dunaföldváron is.
Előzmény: Törölt nick (32)
Jenő Creative Commons License 2001.10.10 0 0 47
Vagyishogyitt.
Előzmény: Jenő (46)
Jenő Creative Commons License 2001.10.10 0 0 46
A képeimet rendeztem és most már tényleg megtekinthetők a Tar.hu képtár rovatában,ezen az oldalon
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 45
bocsi, nem direkt volt
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 44
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 43
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 42
Üdv mindenkinek!
ki ismeri a budapesti 41-es buszt?
arról is kellene honlapot csinálni.
Nagyon hangulatos!!
Üdv:Piscator
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 41
más néven mentettem el :)
"katt ide!"
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 40
A dUAZ klub nem buszos, hohonlap, de most már az is van rajta. Ikarus 280-ból átalakított tréler.
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 39
Elküldtem!

Grimbi, mail ment!

Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 38
sajnos a rendszergazát ma a föld nyelte el.
Busman! ha kéznél van a kép, akkor el tudod küldeni Grimbinek?
Holnap tudok csak szkennelni (remélem).
Előzmény: Törölt nick (31)
kawirzbácsi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 37
Javítás:

http://people.freenet.de/kawirz/Busz.htm

üdv kawirz

Előzmény: kawirzbácsi (36)
kawirzbácsi Creative Commons License 2001.10.10 0 0 36
Hi emberek!
Nekem is van egy kevés képem,de mivel nem pesten vagy egy nagyvárosban élek,alig van lehetőségem buszokról képeket csinálni.

http://people.freenet.de/kawirz/busz.htm

A köszeljövőben szándékozok a Berlini közlekedésről egy honlapot csinálni és ott lesznek egy párak amit nem minden nap lehet látni.

üdv kawirz

Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 35
Bénázom: www.tar.hu/dtomesz/Index.htm
Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 34
Pontosítok: www.tar.hu/dtomesz/index.htm !!!
Dtomesz Creative Commons License 2001.10.10 0 0 33
Üdv. Mindenkinek!

Összefogva egy egységbe a buszos oldalaimat a: www.tar.hu/dtomesz címen elérhetőek immáron. Még nem teljesen kész, de előbb-utóbb az lesz.

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.10 0 0 32
Fiúk, fiúk!

Tegyük már rendbe ezt az Ik240-242 ill. 244-246 kérdést.

A két típusnak nem sok köze van egymáshoz, azon kívül, hogy 200-as karosszériaelemekből állnak.

Az Ik240-242 a 200-as család megszületésekor az egyik lehetséges "utat" jelentette, mégpedig az alacsonyabb padlószintet (kb. az Ik415-tel megegyező). Ez akkortájt (1968-69) nagy szó volt, ez is az Ikarus akkori erős innovációs készségét bizonyította. A prototípusok elkészültek (ik242 11m, ik 240 cca. 1m-rel rövidebb), az Ik242-es a lipcsei őszi vásáron arany diplomát is nyert, de az akkori vezetés úgy döntött, hogy gyártásba, további fejlesztésre az IK260-280 vonal menjen. Ezt az indokolta, hogy a lehetséges nagy felvevőpiacok inkább a robusztus, strapabíró járműveket preferálta (Szovjetunió, NDK ill. egyéb szocialista országok), az alacsonyabb padlószintre akkor még nem volt igény.

Az Ik244-246 már a 90-es évek közepének projektje, lényege az volt, hogy az alacsony komfortfokozatot igénylő vevők részére egy strapabíró jármű szülessen. (Tulajdonképpen "fapados" 200-asok).
Ebben én sem vagyok biztos, de a 244 útóélete az Ik256.44 típus, amely sok volán társaságnál megtalálható.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!