szerintem az volt a baj a hozzászólásodnál, hogy pecsbusz.fw.hu útvonalat adtál meg az ..img src=... részben, http://www.freeweb.hu/pecsbusz/... -tal megy.
A 246-ból ismereteim szerint csak 2 db készült, az egyik Pécsett, a másik Mongóliában van. Persze ezt nem kell készpénznek venni. A 244, vagy 256.44 ből sok van Egerben, de fotóztam Szentesen is, s talán Dunaföldváron is.
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
webring müxik
Tessék felkeresni a free.enveco.hu címet és regisztrálni.
Ha regisztráció megvan, akkor a webringhez csatlakozni nem a lap tetjén, hanem a lap alján levő webring csatlakozás gombra kell kattintani.
Kell hozzá egy 468x60 méretű gif kép. Kaptok egy html-kódot, azt a weblapotokba be kell illeszteni.
Ha minden működik, akkor én fogok kapni egy e-mailt, hogy aktiváljam a felhasználót. Ha mindet rendben találok, akkor ezt megteszem 1 napon belül.
Ha valkinek kérdése lenne, vagy segíteni kell, szóljon bátran! Ide, vagy az emilcímemre írjon!
Tegyük már rendbe ezt az Ik240-242 ill. 244-246 kérdést.
A két típusnak nem sok köze van egymáshoz, azon kívül, hogy 200-as karosszériaelemekből állnak.
Az Ik240-242 a 200-as család megszületésekor az egyik lehetséges "utat" jelentette, mégpedig az alacsonyabb padlószintet (kb. az Ik415-tel megegyező). Ez akkortájt (1968-69) nagy szó volt, ez is az Ikarus akkori erős innovációs készségét bizonyította. A prototípusok elkészültek (ik242 11m, ik 240 cca. 1m-rel rövidebb), az Ik242-es a lipcsei őszi vásáron arany diplomát is nyert, de az akkori vezetés úgy döntött, hogy gyártásba, további fejlesztésre az IK260-280 vonal menjen. Ezt az indokolta, hogy a lehetséges nagy felvevőpiacok inkább a robusztus, strapabíró járműveket preferálta (Szovjetunió, NDK ill. egyéb szocialista országok), az alacsonyabb padlószintre akkor még nem volt igény.
Az Ik244-246 már a 90-es évek közepének projektje, lényege az volt, hogy az alacsony komfortfokozatot igénylő vevők részére egy strapabíró jármű szülessen. (Tulajdonképpen "fapados" 200-asok).
Ebben én sem vagyok biztos, de a 244 útóélete az Ik256.44 típus, amely sok volán társaságnál megtalálható.