Keresés

Részletes keresés

atinform Creative Commons License 2005.08.03 0 0 66

A vezetök körében csak radó-sziget, vagy virágágyás néven fut...  :)

De amikor a "vele" dolgozó vezetö esetleg pihen, azt szokták neki mondani a kollégák, hogy "locsolja meg a virágokat"...  :)

ati

Előzmény: Dtomesz (64)
atinform Creative Commons License 2005.08.03 0 0 65

Hát gyerekek, megint jópofa "hülyeségek" nyugdíjas demagógiák egy "felelös" újságírók által írt cikkben egy hangulatkeltésre alkalmas (ha minden igaz 90.000 példány naponta) lapban.

 

"van légkondi, de van olyan sofőr, aki nem kapcsolja be"

Ahogy ezt már Nagy Úr is taglalja, legföbbkép a helyközi buszokon van utastéri légkondícionáló viszont hibásan azt állítja, hogy helyin nincs 1db sem. Nem igaz: lásd IKARUS E 94 (IFF-311) Györ, helyi forgalom.(Tegnap Révai utca)

(Nem csak a nyugdíjas nem ért a dologhoz (vagy épp tudatlan))

 

Miért jó ez (nem kapcsolja be) neki?  (just a little comment)

"mer' meg akarja ölni az utasokat, aztán öket akarja vacsorára fogyasztani köret nélkül" (attila)

Aki szerint az a soför érdeke, hogy az utasokkal együtt süljön meg és egész nap 20 nyugdíjas rágja emiatt a fülét az nem normális.

 

„Az ablakok zárva, általában kinyithatatlanok, a légkondi nem működik"

Légkondi: lásd 6 soral feljebb

Ablakok: Az ablakok csak az E 94-esek egy részén nyithatatlanok, a tisztelt utasok elhihetik, hogy nem csak ök szenvednek tölük. Ez egyértelmüen az Egyedi gyár, illetve a KV RT. hibája.

 

"a Volán-buszokon nem lehet elhúzni az ablakokat, nem működik a légkondicionáló"

Milyen fas*a dolog az, hogy ezt, már harmadszor ismétli az újságíró...

 

"többen „a rosszullét környékén" inkább leszálltak a járatról, korábban eredeti célállomásuknál,"

Már bocs, de az elmúlt héten a legnagyobb höségben is több mint napi 100 km-t töltöttem a tulipánoson egy ismerösömmel. Ilyet nem láttam. Még az a kilencven körüli nénike is felszállt a buszra (egyébként saját felellösségére) akinek pl. én segítettem. (A nyugdíjasok nagy részének viszont folyamatosan azt tanácsolják, hogy az egyébként elég nagy szabadidejükben ne a legnagyobb höségben induljanak útnak...)
LÉNYEG: SENKI NEM SZÁLLT LE BUSZRÓL (legalábbis az újság által érzékeltetett számú ember biztosan nem) a höség miatt.

 

„összeszorítva, egymásnak nyomorítva, levegő nélkül fuldokoltak".

Ez azért nagy túlzás...

 

"Összesen a 448-ból 90 buszon van légkondicionáló berendezés és ezek egyike sem városi autóbusz. "

(No comment)

 

"50 busznak pedig vagy egyáltalán nincs, vagy csak bukóablaka van."

A bukóablak nem minden esetben probléma: lásd: 412, nabi. Viszont az azért elég érdekes, hogy van olyan busz, amin egyáltalán nics semmyilen ablak... (röhely)

 

 "Több olyan autóbusz is van, ahol csak a vezetőfülke légkondicionált, ám a sofőrök felelősségteljes munkája miatt ez feltétlenül indokolt."

Mi az, hogy CSAK???? 

"Napközben azonban a vezetőknek erre már nincs lehetőségük, ilyenkor az utasok kezelik őket." (ablak)
Sajnos. Mert persze, melege van szegény adófizetö polgárnak, de a lelkem azért kinyitja a bukóablakot, látja, hogy úgy vágódik vissza, hogy majdnem letörik, de ezt azért addig ismételgeti, mígy rá nem szólunk...

 

"A „beragadt" ablakok sajnos rongálás eredményei – fűzte hozzá a vezérigazgató"

Nem igazán... Persze vannak esetek mikor rongálnak (sajnos) de elsösorban ez az ablak "hibája" mivel nem megfelelö minöségü (nem felel meg céljának lásd: bukóablak) illetve erösen öregedik. 

"gyufát, papírdarabot erőltetnek, tömködnek a résekbe egyesek. Saját költségünkre"

Már meg ne haragudjon az isten, de itt a kinyitott ablak és a keret közötti helyröl van szó??? 

"Saját költségünkre" én a helyi üzletágnál azt tapasztalom, hogy ez csak akkor költség amikor már az ablak kitörik, kiesik helyéröl. Amíg "csak" nem nyitható addig ez itt Györben nem költség senkinek!(a volánnak föleg nem) (Itt azért megjegyzendö, hogy az öregedést karbantartásnak kéne követnie az ablakok kapcsán és ha azon a 20-30 buszon ki lehetne nyitni az ablakot akor nem lenne szükség ilyen cikkekre.

 

"folyamatosan cseréljük a megrongált ablakokat és a gyárilag rögzítetteket is nyitható (elhúzható vagy bukós) változatra. "

Ez a kijelentés nevetséges és ha már melegünk van, felháborító! Ismétlem: Györben csak akkor cserélnek, (korszerüsítenek) ablakot, ha az már kiesett a helyéröl. A Kisalföld Volán rt. Eddig egyetlen bukóablakot nem cserélt ki "csak úgy" találomra... (OK: pénzügyileg nem engedhetik meg maguknak, és ez érthetö)

 

A véleményem a cikkröl és a Volános vezetök felkészültségéröl nem bír Indexes "festéket", nem ide való...

 

Üdv:ati

Előzmény: Dtomesz (63)
Dtomesz Creative Commons License 2005.08.03 0 0 64
A Virágpiac elég authentikus ttől a járgánytól :-))
Előzmény: atinform (62)
Dtomesz Creative Commons License 2005.08.03 0 0 63
atinform Creative Commons License 2005.08.02 0 0 62

Bocs:  :)

 

Előzmény: atinform (61)
atinform Creative Commons License 2005.08.02 0 0 61

Egy kis hangulat:

 

atinform Creative Commons License 2005.08.02 0 0 60

Sziasztok!

Nem tudom láttátok-e már, ha nem, biztos érdekes lesz! A KV- egyik helyis Rába PR 291-esére, (GNW-108) a jelenleg szerelésre kerülö Thermo King vezetötéri légkondícionáló berendezés helyett, (nyilván próbaképp) egy Webasto Dirna Bycool-t helyezett el. A szerkezet a TK-tól eltéröen kisebb hömérsékletcsökkentésre képes, viszont energiatakarékossága miatt állóhelyzetben is üzemeltethetö. A negatívuma jelen esetben viszont az, hogy müszaki egységei: a -víztartály, -vezetékelés jelentös része a fülkéböl vesz el helyet. Beszéljenek a képek:

 

   

 

Üdv: ati

atinform Creative Commons License 2005.08.01 0 0 59

Én személyszerint a Kv.-nál láttam az Ipar utcai udvarban szétszerelt 280-as vázakat, így szerintem ott csinálták "őket". Viszont volt olyan vezető si aki magánvállakozóról tud.

KONKRÉTAN: nem tudom...

Előzmény: Törölt nick (56)
atinform Creative Commons License 2005.08.01 0 0 58

Kösz, hogy segítettél. A CCP-293, egyébként (már aki nem tudná) a 200 000. IKARUS és ennél a kocsinál pl. a ráncajtót cserélték normál bolygóajtóra... Meg is hatódtam kicsit...  :)

Szóval én most konkrétan az ALLISON váltóval szereltekre gondoltam. A CCP-293 is ALLISON váltót kapott?

Köszi: ati

 

Előzmény: Dtomesz (57)
Dtomesz Creative Commons License 2005.08.01 0 0 57
ELJ-936, ELJ-967, AFF-652

Ezek a kocsik ebben az évben vázszerkezeti, gépészeti ráncfelvarráson estek át. Ez tul. képpen majdnem egy teljesen új busz felépítését jelenti. 2004-ben is voltak hasonlóak, pl több helyközis (280.17) alakítottak (újítottak fel) át helyivé (280.54 alias 280.06). Ez a plussz ajtón kívül az üléselrendezést, a meghajtáslánc teljes cseréjét (motor, váltó csere) karosszéria elemek cseréjét is jelenti. Nemcsak külső, új fényezést. De ide sorolom a CCP-293-t is.
Előzmény: Törölt nick (56)
atinform Creative Commons License 2005.08.01 0 0 55

Sziasztok!

A múlt héten újabb 280-as állt forgalomba Győrben,  teljes felújítás után. Az AFF-652-es immár Allison váltóval szerelt, ezzel "ő" a 3. aki allison váltót kapott felújítás után. (Allison váltós IK 280-asok a győri, helyi üzletágnál: ELJ-936, ELJ-967, AFF-652)

Üdv: ati

atinform Creative Commons License 2005.07.29 0 0 54

Énis valahogy így voltam vele...

Az volt, hogy 280-ast fotóztam, (üde, boldog sofőrrel:) és amikor végeztem - üldözési mániámra tekintettel- magam mögé néztem és akkor láttam meg EZT A KIS VONÓS-NÉGYEST.  :)

ati

Előzmény: Dtomesz (53)
Dtomesz Creative Commons License 2005.07.29 0 0 53
Ha ezt a képet az egyik egri topic társ látná, .... (vazelint pisilne :))
Előzmény: atinform (52)
atinform Creative Commons License 2005.07.29 0 0 52

Egyedi csendélet   :)

 

 

ati

atinform Creative Commons License 2005.07.28 0 0 51

Sziasztok!

A credo-s oldal elérte az 1000-es látogatottságot. (Jó tudni, hogy ebből kb. 500 az enyém, mert ez van beállítva kezdőlapnak :) )

Szóval, készült egy új galéria és örülnék ha megnéznétek!

http://www.credobusz.atw.hu/

Kérlek titeket, nézzetek be az újdonságokba!

 

 

Üdvözlet: ati

atinform Creative Commons License 2005.07.27 0 0 50

Őszintén?!  :)

Nekem nem nagyon tetszenek, !viszont! a 417-es a űberf**za!!! Gratula! Szerintem menj be az Ipar utcába, mutasd meg Józsi bácsinak!!!

(Onnan fogod megismerni, hogy festékpisztoly van a kézében! (Ja és olyan szívárványszín a manus...))

:)

ati

Előzmény: Dtomesz (49)
Dtomesz Creative Commons License 2005.07.27 0 0 49
Minden flottatípusnál más-más a dizájn. Én inkább a helyi egyenárgát variálnám egy csöppet a 200-asok ajtószínével valahogy így:
















Előzmény: atinform (48)
atinform Creative Commons License 2005.07.27 0 0 48

Hát, én sem a helyi 260-asokra gondoltam ám...  !  :)

ati

 

Előzmény: Nzsolti (47)
Nzsolti Creative Commons License 2005.07.26 0 0 47

Hali!

 

Tökéletesen egyetértek ezzel a festés dologgal kapcsolatban. Bár én inkább a helyközis, azon belül is a távolságis kocsikon látnám legszívesebben.

 

Nzsolti

FKU-448

FKU-448

 

Üdv, Nzsolti

atinform Creative Commons License 2005.07.26 0 0 46

:)

 

Előzmény: Credo BN 12 (45)
Credo BN 12 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 45
Szerintem igazad van, és jobb lenne ez a festés nemcsak a 260-asoko hanem pl: a 415-ösökön is.
Előzmény: atinform (44)
atinform Creative Commons License 2005.07.26 0 0 44

Egy kis közvéleménykutatás (nem reprezentatív!):

 

Ti mit gondoltok a MAN R07-es turista buszok (KVRT.)-s fényezéséről, mintájáról? Ha minden igaz, az Ipar utca művei azok a festmények, amik a gépek oldalaira kerültek.

Személy szerint nekem tetszik, igen formabontó a dolog és egy ilyen (futurikus, modern) buszhoz, (sz.tem) nagyon illik.

Ti szívesen látnátok ilyet például a 260-asokon?  :)

Üdv: ati

 

(Ha valaki nem tudná mi a fenéről beszélek, az nézze meg DTomesz lapját!) http://www.tombusz.fw.hu/

atinform Creative Commons License 2005.07.26 0 0 43

Elég ritkán írunk... NEM?!  :)

Hamár KVRT:

 

 

ati

atinform Creative Commons License 2005.07.22 0 0 42

Értem. Köszi!

ati

Előzmény: Törölt nick (39)
Dtomesz Creative Commons License 2005.07.22 0 0 40
Előzmény: Törölt nick (39)
atinform Creative Commons License 2005.07.22 0 0 38

Erre fölösleges választ adnom, mert ez így igaz...  :(

ati

Előzmény: Törölt nick (36)
atinform Creative Commons License 2005.07.22 0 0 37

Ejjha. ezt nem tudtam... (bocsánat érte!)

Tök jó dolog lenne, ha tényleg azt a 4 darabot le tudnák gyártani! Gondolj bele: Úgy építhet magának buszt a Vasi, hogy az ne legyen "típusidegen"! Ízlés szerinti főegység, meg ilyenek. Ha ez összejönne, akkor a szerelők is jobban hozzá tudnának szólni, majd az esetleges javítások alkalmával! Szerintem ez tök jó dolog lenne.

Egyébként van még egy pár Volán társaság, aki meg tudna építeni egy buszt. Ugye?

Üdv: ati

Előzmény: Törölt nick (35)
atinform Creative Commons License 2005.07.21 0 0 34

Szombathelyen? Ott ki/mi fogja a típust legyártani? Erre bizony kíváncsi vagyok! :)

CREDO: idő kérdése minden. Meglátjuk, milyen szerepet kap majd a piacon a jármű... Én arra leszek elsősorban kíváncsi, hogy mennyire fog érvényesülni az a lojalitás a Volán vezetők részéről, amit a Kravtex kér tőlük... (remélem/-jük/ fog)

Üdv:ati

Előzmény: Dtomesz (31)
atinform Creative Commons License 2005.07.21 0 0 33

Erre ilyen későn már nem tudok jó választ kitalálni...  :)

Majd holnap...  :)

Üdv: ati

Előzmény: Törölt nick (32)
Dtomesz Creative Commons License 2005.07.21 0 0 31
A KRAVTEX (is) egy vállalkozás. Buszokat gyárt, és szeretne a piac (elsősorban a magyar) igényeinek megfelelő járművet készíteni. Ez mint minden vállalkozás kockázattal jár. A most elkészülő csuklós is egyfajta kockáztatás, ami vagy bejön, vagy nem. Nyílván nem lehet úgy kifejleszteni, hogy beülök egy szobába, magamra zárom az ajtót, és nem veszek tudomást a "környezetről", piacról. A magyar buszpiacon, pontosabban bizonyos szegmensein hiányok vannak. Ez nem jelenti, hogy nincs olyan jármű, amely ezt a hiányt ne tudná betölteni. A "kék debreceni csuklós" pedig Szombathelyen fog gyártódni, előbb-utóbb ebből is lesz valami. Az tény, hogy a Kravtex előbbre jár.
Előzmény: atinform (30)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!