Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dokeee Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35367

Nem fogok, se külsőre se belsőre nem jön be. 

Előzmény: Bferike2 (35366)
Bferike2 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35366

Menj be egy szalonba és nézd meg. Bele fogsz szeretni. Én is így jártam.....

Előzmény: dokeee (35365)
dokeee Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35365

Az enyém 2016-os, az teljesen rendben van, az újak nem tudom milyenek.

Előzmény: Akos_IKS (35364)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.12.17 0 1 35364

Az összeszerelés minősége és a felhasznált anyagok is bőven utolérték az európai márkákat.

 

Hát jah, összeszerelésben tényleg kezdenek olyan sz*rok lenni. :D

Előzmény: Bferike2 (35363)
Bferike2 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35363

És nem csak az áruk jó. Nagyon szép is a KIA/HYUNDAI. Az összeszerelés minősége és a felhasznált anyagok is bőven utolérték az európai márkákat. Meg hát itt is készülnek. Ceed/I30

Előzmény: Svatopluk (35362)
Svatopluk Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35362

Egy újabb Ceed vagy i30 is alternatíva lehet majd kombiban nálam is, mert valóban még mindig jó áruk van a többihez mérten.

Előzmény: Bferike2 (35361)
Bferike2 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35361

Én októberben cseréltem a 10 éves Ceed-et új Ceed-re. Ár-érték arányban nem találtam jobbat, ami jól is néz ki és autó formája van. :-) 6 M-ért GOLD felszereltségű 1.4 T-GDI (140 LE, 242 Nm)

 

Ezeket is mind végignéztem: Mazda3 +2 M, Opel Astra +1,5 M Ford Focus +1,7M, Renault Megane + 2M

 

Tuti, hogy annyival nem jobbak és tartósabbak....

Előzmény: Svatopluk (35360)
Svatopluk Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35360

Az a baj, hogy a Suzukinak nincs klasszikus kompakt ferdehátúja vagy kombija.

Mióta viszont gyerkőc van és tetriszeznem kell folyamatosan a csomagtartóban a motyóval, olyan autók iránt érzek hihetetlen birtoklási vágyat, mint pl. a Toyota Proace City Verso, vagy VW Caddy, amit soha nem gondoltam volna.

És ezerszer inkább valami ilyen, mint egy kívül böszme, belül kicsi és ostobán variálható SUV.

Előzmény: Akos_IKS (35358)
Svatopluk Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35359

Attól még, hogy nem akarok új autót venni, még nem akarom feltétlenül egy új autó árát elkölteni. :D

Nekem mondjuk i30-am van, de a betegségek ugyanazok. Motorcsere felesleges, az új is elkezd egy idő után hidegen zakatolni, bőven 10 éven belül. Ezek ilyenek. Viszont ezek az autók az átlagnál még mindig megbízhatóbbak és még autó formájuk van, viszonylag praktikusak, ki lehet belőlük látni, szemben a maiakkal.

Előzmény: KAti (35357)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35358

Egyetértek. Én sem tudnék választani. Még márkát sem, nemhogy modellt. Talán Suzukit... talán.

Előzmény: Svatopluk (35356)
KAti Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35357

Veszel egy sokat futott, kéziváltós Cee'd-et olcsón, fél millióból kicseréled benne a motort, még pár százezer erre-arra, ami már megkopott, elfáradt benne, korrózió kijavítására és 10 évig jó autód van :-)

Előzmény: Svatopluk (35356)
Svatopluk Creative Commons License 2020.12.17 0 0 35356

Ez bizonyos mértékig így van. Azonban vannak olyan autók, amire pár éves korától locsolhatod a százezreket, soha nem lesz jó autó, mindig lesz valami nyűgje, soha nem mernél vele elindulni a világ végére, és vannak olyan konstrukciók is, amik minmális költségvonzattal is megbízhatóan üzemelnek és tényleg csak a tervezett javításokat, alkatrészcseréket igényli.

Sajnos kb. a 2000-es évek első évtizede volt az autógyártás aranykora, amikorra nagyjából mindenki megtanult jó autókat csinálni, de az EU-nak még nem voltak irreális, normál keretek között teljesíthetetlen környezetvédelmi elvárásai és még nem voltak jelen a pénzügyi megszorítások az autóiparban, így kevésbé spóroltak az anyagok, alkatrészek minőségén.

Én az utóbbi években minden szinten mélyrepülést látok és ha új autót akarnék venni, vakarnám a fejem, hogy melyiket vegyem, ami nem SUV, nem downsizing-olt és nem is kerül egy családi ház árába.

Előzmény: Bferike2 (35353)
Bferike2 Creative Commons License 2020.12.16 0 1 35355

Augusztus  végén adtam el a 10 éves ceed-et 1.8 M-ért, kevesebb mint 24 óra alatt, hatan akarták megvenni.... az állapota/ kinézete miatt😀 Ő volt az....

Előzmény: tuzer (35354)
tuzer Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35354

14 éves 1,4-es Astrámat - 80%-ban BP-n futott - 1,2 M-ért hirdetve 3 nap alatt alku nélkül elvitték, 125000 km-el.

Előzmény: Bferike2 (35353)
Bferike2 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35353

Mint nagyon sok mindenre az életben, az autóra is általában igaz, annyit kapsz tőle, amennyit adtál neki. A gondoskodást mindenautó meghálája.😀 Tehát egy 10-15 éves autó is lehet "patika". Ha túl korán széthullik, nem biztos hogy az autó a hibás.

Előzmény: Svatopluk (35351)
tuzer Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35352

Tökéletesen ugyan az a tapasztalat/szinténSW , az első kettőnél azt hittem, csak hallucinálok. A görény nem is induásnál jelentkezett, hanem harmadikban huzatva M5/Hungária felüljáróra fel és Rákóczi híd Pest felé fel, már 60-70-nél. Aztán a harmadiknál lassulás mellett felpörgött a motor, azt már nem lehetett elmismásolni. Sík terepen nem is tudtam kiprovokálni.

 

Szerviz hál'istennek rögtön talált olajnyomot, korrektek voltak (Zay utca), karácsonyra kész.

Előzmény: Nortonmanx (35350)
Svatopluk Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35351

És most gondolj csak bele abba, hogy ezek a típusok, ezek a motorok még távolról sem tartoznak az igazi betegágyak közé...

Előzmény: irreverzibilis (35346)
Nortonmanx Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35350

Nekünk 1,5 évesen jött ki, szintén 1.6 GDI, kombi. Mázli volt, hogy garanciában meg tudták oldani. Úgy vettük észre, hogy bizonyos kigyorsításoknál vagy autópályán emelkedőnél elkezdett csúszni a kuplung. Egy ideig azt hittem csak képzelődök, de nem így volt. Lekopogom, de csere óta tökéletes, bár a váltási érzet nincs olyan vajpuha, mint volt. Nem mondom, hogy kemény, de régebben szinte kisujjal is lehetett volna váltani. 

Előzmény: tuzer (35345)
tuzer Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35349

Azért 2,5 év után sebváltó ki, részlegesen szét-össze, kuplungtárcsa 25k után (olajosodás miatt) csere - hát q. nagy szerencse a garancia...

Előzmény: dokeee (35348)
dokeee Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35348

Ezek bosszantó dolgok de tulajdonképpen apróságok. Ahogy olvastam, a 10 éves Ceedekben széthullik a műszerfal, meg 200e km után komoly motorgondok lehetnek, stb.

Előzmény: irreverzibilis (35346)
KAti Creative Commons License 2020.12.16 0 0 35347

Emlékeim szerint 8-10 éve az akkori új/pár éves autókkal sem volt gondtalan az élet.

Előzmény: irreverzibilis (35346)
irreverzibilis Creative Commons License 2020.12.15 0 0 35346

elrémiszt,hogy mennyi probléma van az új/abb/ autókkal,nem tudom,hogy 8-10 év múlva mit kéne vennem 2012-es szívómotoros helyett

Előzmény: tuzer (35345)
tuzer Creative Commons License 2020.12.15 0 0 35345

Azért az elég nagy méreg,  amikor egy 2,5 éves 1.6 GDI nyeles tengely szimering ereszti az olajat, nem?

Bz81 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 35344

Világos, köszönöm!

Előzmény: cápaFeri (35343)
cápaFeri Creative Commons License 2020.12.12 0 0 35343

Még egy dolog, amit elfelejtettem és esetleg befolyásolhat a döntésedben. Takarításnál picit macerásabb légterelővel. Mosásnál érdemes aláveretni a terelőnek és -én legalábbis- át szoktam törölgetni az autót, hogy ne maradjon "vízkőfoltos". Az ablakok szárazra törlésénél be kell nyúlni a ronggyal a terelő alá és ahogy kívülről, úgy belülről is alaposan szárazra törölni. De ez csak esztétikai kérdés.

A másik ami talán fontosabb és  figyelni kell rá, hogy szeles időben a port befújhatja az ablak és a terelő közé. Ablakmozgatáskor "roszoghat".  Ilyenkor célszerű egy mozdulattal az ablak felső élét lehúzni. Ha sokat használja letörlés nélkül az ember, megkarcolhatja az ablakot a por.

Előzmény: Bz81 (35342)
Bz81 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 35342

Köszönöm szépen mindkettőtöknek a visszajelzést! Meggyőztetek :)

Milee Creative Commons License 2020.12.10 0 0 35341

Végülis a véleményed lényege úgyanúgy aktuális a CD-re is, mint a JD-re szerelt légterelőre. A különbség talán csak a méretben lehet, de az is sztem minimális lehet :)

Előzmény: cápaFeri (35340)
cápaFeri Creative Commons License 2020.12.10 0 0 35340

Ja vagy úgy!...:-) Most nézem, nem is vagyok illetékes a témában, mert nem III generációs az enyém. :-) Én a betűs megjelölést (JD) szoktam érteni..:-) 

Előzmény: Milee (35338)
Milee Creative Commons License 2020.12.10 0 0 35339

Ja, és nem akadályozza az elektromos tükör ki/behajtást.

Előzmény: Milee (35338)
Milee Creative Commons License 2020.12.10 0 0 35338

Innen vásároltam https://carcarpit.com/hu/kia-ceed-2018-legterelo-p-1002973.html 

elől hátul automata/elektromos ablak van egyikkel sem volt semmi gondom, nem szorulnak az ablakok, tökéletesen működnek. A felszerelésnél oda kell figyelni a rögzítőfülek elhelyezésére. 

Előzmény: Bz81 (35336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!