Start:3-as számú főút Atkári lehajtó(47°43'11.2"N 19°50'54.9"E)
3-as számú főúttól a déli határig. Szegeden megalszunk valahol. Másnap a 2017-es Mopedrally(simson track, táv:248km, minden idők egyik leghosszabb ralija) nyomvonalán fel az M0-ig. Max létszám :9fő Kötelezők: -terepgumi -védőfelszerelés -navigálásra alkalmas eszköz(nyomvonalat tudj olvasni) -előre hátra belső gumi, hozzávaló motyók. -megbízható NagyEndúró! -1napi hideg élelem+víz :) -sátor-hálózsák(de aki motelezni akar, akkor hajrá) Én szeretnék a tiszaparton sátort verni, vagy valami ilyesmi. Ha sikerül időben teljesíteni, akkor kaja valami nyitott teraszos étteremben.
Ha jó időnk lesz, lehetőségekhez mérten jó lenne egy 40km/h-es átlagot tartani legalább! (kérésre mailben elküldöm a mopedrally trackjét) TET trackjét le lehet tölteni a hivatalos oldalról.
Nincs esőnap! (Ha aznap esik, vagy előtte akkor nem lesz elhalasztva) Megj.:2015-ben egész nap esett, de még így is kb:200 ember iramodott neki a Mopedrally-nak(köztük én is :D)
Aha 😊 dr-z400@kukachotmail.com , de úgy nézki holnap pont kerül a T4 keresésre. Szinte épp csak bejáratott (171eKm) Magyarországon vásárolt, 2. tulajos (kormányablakon keresztül leinformált), 2001-es, 6 személyes, hosszú kiadás képében 😊 2,5TDI 102 lovas, pár extrával. csak sajnos licitálás van rá és nem tudom valakinek többet ér-e mint nekem 😯
Köszönöm válaszod. Ma mentem vele ismét. Gyanítom, hogy nem a csúszás lesz a gond. Egyszerűen csak 4-ben furcsán reagál a gázra valamiért. Kipróbáltatom majd mással is a motort és szerelőt is megkérdezek az ügyben. Üdv.
állítólag adatbázis egyszerűsítés folyik, emiatt kellett nekem is a nagy macera
én megszívtam mert a forgalmi pont betelt azt csak 6 ezerért adtak másikat, ismerősnek még volt egy hely ő ingyen kapott újat, szóval 2 év múlva nyert 6 ezeret
teljesen más neve lett szegény astrának ilyen idősen nem is fogja tudni megjegyezni :)
Üdv! Hirtelen gázadással tudnád letesztelni a csúszást: MOZGÓ motornál, sebességben, húzd rá a gázt hirtelen - és ha a sebességtől nagyjából függetlenül (fel)pörög a motor - akkor biztosan a csúszás a gond. Van hozzá minden alkatrész, nem egy atomerőmű ára a csere.
Új vagyok még itt. A motorom egy 2010-es XT 660 R, ami a múlt hónapban került hozzám pár éves kihagyás után. Tegnap azt vettem észre, hogy 4. fokozatban szokatlanul megy a motor, olyan mintha a kuplung megcsúszna. Érdekes, hogy az összes többi sebességben teljesen jól megy. Esetleg van tippetek mi okozhatja ezt? Cseréljek kuplunglamellát vagy mással lehet a gond?
Vmi naaaagy rendcsinálás folyik a műszaki adatbázisukban, mert januárban a rönó márciusban az opelem törzskönyvét cserélték kifelé'. Valsz ebbe lógsz bele Te is.
14 VS 30
Tessék, ugye!? Mert mi (Mo...) Jobban teljesítünk, mi a 30-at is ki tudjuk fizetni! :-( Meg akkor a Zeuró se 370 volt... Meg, kell neked ilyen szuper motor - ebbe ilyen való! Vettél volna 660-as "csotrogányt" :-)))))
Andi! (vagy Juszuf?) Nekem EBC van, 14 Eft, de elvittem a yamaha-hoz, mert garit csak úgy adtak rá, ha ők teszik fel - így 17 lett. Hát ennyit megért.
A 3 x 30 az a rendes gyáriak ára?
أهلا وسهلا سيدي
Igen az EBC kerül ennyibe. Az, hogy a gyári dzsámáhá mennyibe kerül arról fogalmam sincsen.
De a legjobb.
Szerintem engem direkt szopatnak a műszakin.
Ma úgy ment el a Szörny, hogy már minden IS le van róla véve nehogy belekössenek a parasztok....
Erre mi történik... Most azt találták ki, hogy be kell mennem az okmányirodába mert amikor behozták a motort az országba elbaxták a törzskönyvet és be kell mennem az adásvételivel meg a volt törzskönyvvel meg a mindennel, hogy
1 igazoljam, hogy enyém a motor.
2 belevéssék, hogy megkaptam a műszakit (mert ott a helyszínen nem vésték bele)
3 cseréltessem ki a törzskönyvet (mert régen elbaxták)...
egyébként megkapta a SZÖRNY a műszakit :)
nah ha be is megyek és fizettetni akarnak majd velem mert Ők elbaxták akkor leszek nagyon mirci morci...
Kellemesnek tűnik a weblap! (szerencsére nincs odaírva, hogy a "kép csak illusztráció" - és vmi kis körömreszelővel küzdenek hátul a sufniban, mint én szokom' :-))
Én egyszer akartam egy komoly(nak tűnő...) helyen féktárcsázni - de elhajtottak a halál f...ra - mondván, hogy ez rendesen bizalmi dolog - és nem mennek az én tetves életem miatt ők a börtönbe, ha kiderül, hogy vmi anyaghiba miatt pattant-tört el a tárcsa... Ők nem tudtak ultrahangos ellenőrzést csinálni - emiatt volt a cécó.
Andi! (vagy Juszuf?) Nekem EBC van, 14 Eft, de elvittem a yamaha-hoz, mert garit csak úgy adtak rá, ha ők teszik fel - így 17 lett. Hát ennyit megért.
Talán a markolatfűtés biztije kiment és a komputer nem érzékeli hogy van , ezért a menü sem hozza . Ez csak tipp , lehet akár szakadás is , a canbus rendszer érdekes dolgokat csinálhat .
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már belefutott ebbe... XT1200ZE, 2015, a menüjéből minden nyom nélkül eltűnt a markolatfűtés, úgy kompletten. Akksi saru levétel sem segített. Hogy lehet ez???
Az volt az első tűrád velünk, jól emlékszem? Vannak még emlékek ám róla - sztem nálad is :-))))
Amúgy milyen sisakot is akarok venni?? Mintha Szattisnak ugyanolyan lenne - de nem biztos, mert ő pár éve vette már. De még vki vett most ilyen O'Neil-t.