Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.03 0 0 15033

az a keringető rövidzár hibája  :)

 

bármilyen kefementes jó lesz....

Előzmény: nagy ivó (15032)
nagy ivó Creative Commons License 2018.01.03 0 0 15032

041-es hibám lett az ebes kályhámban ami törlésre került. Most szivattyút keresek hozzá. Valakinek?

 

LRROV2 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 15031

Igazad van !! Aki belepiszkált, oldja is meg.  Légy nyugodt, én nem fogok. Ha nem jutok előbbre, kereslek.........

Előzmény: gibbonpitti (15026)
nagy ivó Creative Commons License 2018.01.03 0 0 15030

Alakulunk.

 

Előzmény: gibbonpitti (15015)
ildilaja Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15029

Köszönöm!

Előzmény: gibbonpitti (15019)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15028

nem mindig látszik szemre h rossz....üzem közben a diagon látszik többek között.

Előzmény: JeffTDi (15027)
JeffTDi Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15027

köszönöm! ..nem tudom fotózni mert be van építve, de mielőtt beszereltük, szétszedtük egy új tömítésgarnitúrával támogatva és megnéztük a lángcsövét, a hőcserélő falát, nem volt kormos/lerakódásos. Most próbaképp kiszereltem a kipufogót, reggel kipróbálom.  ..a szivóoldalon csak egy dupla magas hangtompító van egy pár centi flexi csővel megkönyökölve.

Egy rossz párologtató párna hogy néz ki, neked nincs valami fényképed erről kéznél?

Előzmény: gibbonpitti (15018)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15026

bp...

 

és csak azért szólok,mert sorra jönnek innen is nyavajogni h megállt a diagolás alatt a kályha és azóta se kép se hang....aztán kiderül a stikli,de november óta nem hozom helyre már ezeket a szoftvereket....lehet menni oda ahonnan letöltötték a szoftvert meg szerezték az 5letet...

Előzmény: LRROV2 (15025)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15025

Nem ! Gyári Webasto Thermotest programom van. Tul.képpen a kábel is az enyém volt, de eladtam a műhelyfelszerelésemet vele együtt. Most az én saját autóm szórakozik, azért is vagyok ennyire dühös, hogy úgy mondjam. Azért köszi a figyelmeztetést, nagyon korrekt vagy. Ha megáll a tudományom, kereshetlek? Csak remélem hogy Bp, vagy közelében talállak.

Előzmény: gibbonpitti (15023)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15024

ha támogatja is akkor is felesleges,mert egyrészt a fülkét úgy sem fogja érezhetően nyáron hűteni másrészt meg csak kapja a dózist az akku...

Előzmény: Tomi1973 (15022)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15023

ha klón programmal diagolod a venturit vigyázz,mert felismeri a kályha szoftvere és bezár a bazár...  :)  elég macera utána életre kelteni...

Előzmény: LRROV2 (15021)
Tomi1973 Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15022

Köszönöm a segítségedet ! Nagyra értékellek !!! Igazad volt a fekete a vezérlőszál . Össze kötöttem a pirosat és a feketét . Láss csodát a kályha elindult . Nagyon örülök neki ! Neked pedig hálás vagyok ! Mégegyszer nagyon köszönöm ! De még egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Ezt a kályhát akkor nem lehett csak szellőztetésre használni ?

Előzmény: Tomi1973 (15001)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15021

4,-én lesz kábelem hozzá, akkor már tudom mi halt meg benne. Most még csak a tünetek alapján filózok, mi lehet a baj. Ahogyan korábban írtam a kályha indul, gyújt, a gyújtó ciklus után emeli a fordulatszámot, majd a teljes terhelés indulását követően kapcsolja le a dózispumpát, majd egy szellőztetést követően leáll. Ez a V kályha van az összes mai Landrover autókban ( ilyeneket javítunk ) és egyre gyakrabban találkozunk a láng controll hibával. A láng felügyelet mérését követően állnak le a kályhák. A másik a vizhőfok szenzor amira gyanakszom, ez is előfordul rajtuk gyakran.  Csütörtökön okosabb leszek. 

Előzmény: gibbonpitti (15016)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15020

és a többi része megy? :)

Előzmény: pigicsabi (15007)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15019

nem vagyok látnok,de a tc2 meg társai nem is érdekelnek.....tudom ajánlani a molinós webasto partnereket....hisz az ő cégük adta el anno azt a remek terméket,tehát biztosítsanak hozzá szakértelmet is....nálam ez a termék az eberrel egy kasztba tartozik.nem rongálom magam vele...

Előzmény: ildilaja (15008)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 2 15018

két dolog lehet...elsőre már leromlott a párologtató párna képessége és emiatt elkormolodott a lángcső belső kamrája.másrészt meg nem részletezted milyen a szívó és kipuff oldal...fotó jó lenne.sokat számít a kanyarok száma és foka....feltételezem h a csövek és a dob átjárható!

Előzmény: JeffTDi (15011)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15017

ha utólagos beépítés amit órával vagy távirányítóval indítasz az mindössze egy dolgot néz:60 fok alatt legyen a víz hőmérséklete a többi mellékes.nyáron 40 fokban is kell indulnia.amit leírtál az az h induláskori öndiagnosztika alkalmával hibát talál és amiatt végigviszi a leállási protokolját.

Előzmény: feri1992 (15012)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15016

kell a kályha is,mert ha ott rossz még vmi akkor egy gyertyával nem sokra mész.

Előzmény: LRROV2 (15013)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15015

na ez a keringető szénkefés orosz csoda...ez szét tudja baxni a kályha panelját....ha mázlid van akkor túlterhelés miatt van a lock benne ha nincs akkor vehetsz egy kályha vezérlőt is...ez a home made eredménye....

Előzmény: nagy ivó (15014)
nagy ivó Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15014

Köszönöm válaszod. A szivattyú linkje:https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Allofutes_vizszivattyu_keringeto_szivattyu_71283343.htm

Ez már a múlt. A haladás egy diagnosztikával fog kezdődni.

 Mennyibe kerül kb egy hibakód olvasás, törlés, ha egyáltalán lehetséges.

Hol, ki tud ilyent csinálni?

Akivel beszéltem az csak a levegőssel foglakozik

 

Előzmény: norbi0325 (15010)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15013

Köszi a választ izzító stift ügyben. Korábbi hozzászólásaidban írtad, hogy tudsz gyári alkatrészeket beszerezni. Van lehetőségem egyet vásárolni Tőled?

Előzmény: gibbonpitti (14973)
feri1992 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15012

Sziasztok vettem egy Seat Leon-t amibe utolag van bele szerelve egy allo futtes. Beprogramozom es mikor elindul elkezd bugni mint egy ventilator olyasmi hangot ad ki es kb egy perc utan leall. Mi lehet a problema vele? Ezeknel nincs hoerzekelo hogy csak bizonyos foknal engedi bekapcsolni a futtest? Ugy gondolom hogy peldaul 0 vagy minusz foknal mukodik csak. Válaszotokat elore is koszonom. :)

JeffTDi Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15011

Sziasztok! találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy egy TTC kályha hibátlanul füstmentesen begyújt-működik, viszont hozzávaló eredeti webo kipufogó felszerelése után pedig folyamatosan tolja a füstöt jól láéthatóan/érezhetően. 

Most szereltem fel a kipufogót mert kissé hangosnak itéltem a "malacpörzsölőt" hangot de ha csak ártok vele a kályhának, gondolkodás nélkül leszerelem.. Van javaslatotok? Gond lehet a kályhámmal?

norbi0325 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15010

Értem én hogy a kályhához nem nyúltál,de nem mindegy mit és hogyan kötsz rá ! 

Tudni kell a kazánokról ,hogy indulás előtt öndiagnosztikát végeznek ..sok hiba esetén hajlamosak lockolni magukat .

A szivattyúk tudnak úgy tönkre menni ,hogy a kazán elektronikája jónak látja ,közben nem megy ,a pierburg pumpák hajlamosak ilyesmire .Van itt a polcomon pár ilyen darab ! 

Arra a  szivattyúdra biztos nem egy vezeték megy, biztos te is tudod hogy egy szál plusz ,vagy test-től nem fog elindulni .kell neki mind kettő ! 

Csak feltételezem ,látatlanban, hogy ilyesmi hiba van, (volt) nálad ,míg ki nem cserélted a szivattyút....

 

 

Előzmény: nagy ivó (15006)
409 Creative Commons License 2018.01.02 0 1 15009

"és mivel teljesen gumi ágyon van, gumicsővel összekötve, így teljesen mindegy, hogy az az egy kivezetés pozitívot vagy negatívot kapott, szerintem."

 

 Jól értem, hogy a keringető a karosszériától szigetelve van, egy kivezetése van, és azt várod, hogy így működjön?

Előzmény: nagy ivó (15006)
ildilaja Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15008

Szevasz Nagymester! A hozzászólásaidból látom,te ismered a bekötések minden trükkjét☺! Vettünk egy Alfa 159 2.4 JTD-t amiben üzemelt egy WEBASTO Thermo Top C kályha ovál órával. A kályha papírjaiból megtudtam,hogy ezt eredetileg egy Thermo Call Tc2-vel együtt építették be,viszont a gsm vezérlőt valaki előzőleg kivette és átkötötte csak az órára.Mivel az antenna és az "y"kábelt benthagyta így gondoltam veszünk egy másik Tc2 vezérlőt és így egyszerűen csak vissza kötök mindent a helyére.De az "y"kábel bekötése után nem indul a kályha ovál órával sem ha így akarom indítani. Csak 1533-as ovál órával semmi gond! Mi lehet a probléma a gsm vezérlővel?

Előzmény: gibbonpitti (14998)
pigicsabi Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15007

Sziasztok!

 

A napokban jutottam hozzá egy webasto termo top z/c-d kályhához. Az volna a kérdésem, hogy fejérmegyében van-e valaki aki tudná diagolni, mivel az üzemanyag pumpa valamiért nem megy rajta. A vezérléstől függetlenül beüzemelés előtt az üzemanyag tartályból gond nélkül fel tudtam szívatni a gázolajat, majd rákötöttem a vezérlésre és semmi életjelenséget nem mutat :(

nagy ivó Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15006

Nem haragszom, biztos igazad is lehet, de.

A kályhához nem nyúltam, a szivattyút cseréltem és mivel teljesen gumi ágyon van, gumicsővel összekötve, így teljesen mindegy, hogy az az egy kivezetés pozitívot vagy negatívot kapott, szerintem. A csere előtt miért nem tiltott a vezérlő a rossz szivattyú miatt hónapokon át?

Előzmény: norbi0325 (15002)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.01 0 0 15005

na akkor meg ne halljam meg egyszer! :)

Előzmény: norbi0325 (15004)
norbi0325 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 15004

Igen ..igen ... :XD

 

Előzmény: gibbonpitti (15003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!