Keresés

Részletes keresés

Zolas Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8751
Ez is egy nézőpont, de a képet tekintve akkor inkább a mozdony csapódott az autó oldalába. Bár a szerencsétlen utasoknak ez már mindegy.

(Én meg strapálom magamat, hogy magyarul írjak. Pedig pénzt sem kapok érte.)
Előzmény: vasutassrac (8749)
1047 005-2 Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8750
"Még ha 120-szal is ment volna, akkor is 400m alatt meg kell tudjon állni..."

Khm.Akkor miért vannak 1000 m-es fékútra berendezett vasútvonalak Mo.-n?
Előzmény: Törölt nick (8746)
vasutassrac Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8749
Végülis az is az egyik oldala a mozdonynak :)))
Előzmény: Zolas (8744)
Zolas Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8748
Az nem biztos:) Bz -n próbáltuk:)
Előzmény: Gigantos (8745)
vasutassrac Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8747
Tehát van egy 40-nel száguldó vonatunk, aminek az oldalába csapódott egy autó, amit (a 40-nel közlekedő) vonat 700 méteren maga előtt tolt? :S
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8746
Még ha 120-szal is ment volna, akkor is 400m alatt meg kell tudjon állni...
Előzmény: Zolas (8741)
Gigantos Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8745

Igen, ezt szúrtam ki én is rögtön! 

Csak a kézifékket tekerte? Bár akkor is hamarabb megáll... :-S

Előzmény: Zolas (8741)
Zolas Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8744
A zindex címlapján lévő fotón szerintem nem az oldalába csapódott:
Előzmény: r1232 (8742)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8743
Szakértő újságírók tollából bármi megszülethet...
Előzmény: r1232 (8742)
r1232 Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8742
"a mozdony oldalába csapódott."

"A szerelvény mintegy 700 méteren át tolta maga előtt az autót. "

Nem értem. Ez hogy lehet?
Előzmény: Zolas (8741)
Zolas Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8741
szerelvény 40 kilométeres óránkénti sebességgel haladt

szerelvény mintegy 700 méteren át tolta maga előtt az autót

Hmmm... Érdekes.
Előzmény: Tshu-hash (8740)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8740
Sajnos mára is jutott baleset: ez és ez
gumidani Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8739

Úgy látszik, hogy ezek a nagy közlekedési cégek: - vasút és a volánok - még ma is államok az államban, mindegyiknek mindenhol megjelenik a saját helyszínelője, aki ugyanúgy nekiáll meghallgatni a tanúkat, fényképez, jegyzőkönyvez stb. Hogy ennek mi értelme van a hivatalos, rendőrségi eljárás mellett, azt nem tudom.

 

 

Valamilyen miniszteri rendelet kötelezi a meghatározottnál nagyobb számú közúti járműveket üzemeltető cégeket balesetvizsgáló alkalmazására. Ezek a cégek nem "államok az államban". Ellenben vonatkoznak rájuk a jogszabályok.

A tevékenység  értelmét abban látom, hogy bármely jármű üzembentartójának, illetve tulajdonosának joga, sőt elemi érdeke idejekorán tájékozódnia arról, hogy milyen körülmények között történt a baleset. Erre pedig nem elégséges a saját járművezető elmondása. Pláne, ha az megsérült, vagy netán meghalt. Számtalan esetről tudok, amikor a saját járművezető annyira sem volt hajlandó, hogy az "ellenfél" rendszámát, vagy a baleset helyszinét megjegyezze. Azt meg a fantáziádra bízom, hogy milyen hazugságsorozatokkal lehet időnként találkozni az érintettek részéről.

A vasútnál pedig azért is nagy szükség van a saját szakemberekre, mert a vasúti üzem sajátosságaival kapcsolatban a rendőrök elsöprő többsége tájékozatlan.

Előzmény: iurator (8479)
GyöBzs Creative Commons License 2008.09.06 0 0 8738
Hát 160 év alatt nem sok minden változott... de kár is lenne úgy sietni :)
Előzmény: Zolas (8736)
Perillustris Creative Commons License 2008.09.05 0 0 8737
Bocs, ha már volt ez a videó.
Zolas Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8736
Olyan jellemző a történet vége.
Előzmény: Zolcsi67 (8735)
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8735
Előzmény: Zolcsi67 (8734)
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8734
Előzmény: she who (8733)
she who Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8733

Bekaphatod indeksz!

 

http://data.hu/get/583215/Palos_Bela_-_Nagy_Jozsef_III.rtf.html

she who Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8732

Pálos Béla: Nagy József III.

she who Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8731

Alakul...

 

Pálos Béla: Nagy József III.

Előzmény: she who (8730)
she who Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8730

Megint kezdi...

 

Pálos Béla: Nagy József III.

Előzmény: she who (8729)
she who Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8729

Pálos Béla: Nagy József III.

gamine Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8728
Egy a szerencsések közül, talán ők már jobban oda fognak figyelni ezentúl :(


majdnem...
Free_ Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8727
erre azt tudom mondani, h egyszer csak elfogynak...
cs1014 Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8725
Free_ Creative Commons License 2008.09.04 0 0 8724
Tegnap este Tatabánya előtt Győr előtt gázolás volt, van vmi hir róla?
fecoazöreg1 Creative Commons License 2008.09.03 0 0 8723
Nincs semmi senkire ráhúzva,csak tények vannak és utasítások melyek így vagy úgy ,de megvannak sértve,és amikor baj van belőle persze ,hogy beszélnek róla. Az más kérdés,hogy egyeseknek nagyon,de nagyon kellemetlen mikor a felelőség nem nagyon osztható sok-sok ember felé,s így a felelőség is egyre nő a vétkes szemszögéből.
Előzmény: tigris127 (8713)
fecoazöreg1 Creative Commons License 2008.09.03 0 0 8722

Nem azonosításról és nem általánosításról írtam. egy megtörtént konkrét eset kapcsán jeleztem észrevételemet, és nemn kell csúsztatni,sem szerecsent mosdatni sem. Minden területen - az élet minden területén - előfordul,hogy hiba történik,vagy szabálytalan munkavégzés zajlik,csak nem minden esetben van - ilyen-olyan - következménye. Ez áll a vasutasokra is .

Előzmény: M62-238 (8707)
géeles Creative Commons License 2008.09.03 0 0 8721
Rákoson minek volt olyan sok rendőr????

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!