Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9153

Nem ment gyorsan, Komárom akkoriban utasítás szerűen 80km/h-s volt jelfeladás hiányában!

Az nem azért volt 80-as. Jelfeladás hiánya miatt egy álomáson akár 120-al is kelesztül lehetett osnni.

Előzmény: V43 - 1339 (9144)
r1232 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9152
"Emberi mulasztás!"

Ez szinte biztos, a körülményeket figyelembe véve. A kérdés az, hogy ki mulasztott.
Előzmény: SnailSims (9091)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9151
Miért is?
Előzmény: v431185 (9148)
fanafel Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9150
Mit vársz a médiától???? Tudod jól hogy ők még egynéhány topicoson is túltesznek, csak velük az a baj, hogy az infókat első kézből kapják, és nem tudják értelmezni mert mondjuk utána kéne járni néhány szakszónak, és érthetően kéne leadni főműsoridőben... Itt jön elő: a nézettségért mindent, mindegy mi az... :-S
Előzmény: V43 - 1339 (9144)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9149
"Ha egyedül közlekedik Állomástávolságban akkor max 40 km/h vagy tolató állás a VB-n."

Bobival 40, EÉVB-vel tolató, amennyiben 2. figyelésre kötelezett dolgozó hiányában nem személyszállító vonattal történik közlekedés. ;)
Előzmény: az igazságos (9147)
v431185 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9148
A félrevezetések elkerülése érdekében inkább ne írj többet...
Előzmény: V43 - 1339 (9144)
az igazságos Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9147
Max 15 km/h val mehet ha nincs hívójelzés feloldás, vagy a hívó jelzés után nincs jelfeladás (mert pl nem működik) vagy mert foglalt pályára haladt ki ezért a VB-n fehér vagy --- jelzés látható.

Ilyenkor az első térközjelzőig max 15 km/h ha közben megváltozik a helyzet, pl megjön a szabad jelzés a VB-n (pl sárga vagy zöld) akkor aszerint mehet.

Ha viszont hívóval de írásbeli rendelkezés alapján állomástávolságban közlekedik akkor a feltételek megléte alapján 2 emberrel (mozdvez + második figyelésre kötelezett dolgozó) akár 120 km/h val is mehet.

Ha egyedül közlekedik Állomástávolságban akkor max 40 km/h vagy tolató állás a VB-n. (személyszállító vonatnál viszont van 2. ember.

Előzmény: ági anyu (9142)
v63 047 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9146
A 2001-es Monorierdői balesetről van valakinek infója? Hol találok róla infót? Mely gépek voltak érintettek? Köszönöm!
fanafel Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9145
Ezen vajon miért nem lepődök meg????......
Előzmény: V43 1227 (9085)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9144
OFF
Ez a fókusz hülye!

Komárom, 322-es szili nullázódot le... bizonyára mindenki ismeri.

Aszondják a vonatvezető is hibázott -ki is pontosan? mozdonyvezető?- túl gyorsan ment, és nem tudott már megállni az előtte levő vonat előtt. Életét vesztette.

Na szal...csak a félrevezetés végett.
-Nem ment gyorsan, Komárom akkoriban utasítás szerűen 80km/h-s volt jelfeladás hiányában!
-Hibázott, mert -tényállás szerint- meghaladt egy Megállj! állású főjelzőt!
-Nem halt meg, elesett a géptérben, és oldalt vágtak a tűzoltók egy lyukat, amin több órán át komunikáltak vele, majd kiszedték!
-Ja és nem vonatba, hanem az engedély nélkül kihúzó tartalékba, és Eas-kocsijaiba zúgott bele!
az igazságos Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9143
egyetértünk
Előzmény: Infós (9141)
ági anyu Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9142
De csak 15 km/h-val mehet, nem?
Előzmény: az igazságos (9131)
Infós Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9141
Nem egyszerűen. Kicsit cizellálni kéne, de annyit nem tudok arról az esetről, hogy érdemben tudjak róla nyilatkozni. Én pl. külön kezelném a megállóhelyen való megállás előtti és az utáni közlekedést. Mintha Szőnyből induláskor elfelejtette volna, hogy milyen rendelkezést kapott......
Előzmény: az igazságos (9138)
fanafel Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9140
Nem is kell tudni semmit, ahhoz hogy az ember ilyen következtetést vonjon le magában:
csak néhány: magyar viszonyok, megrögzött rutinok, amik egyszer-kétszer elmennek, de amikor nem jön be akkor nagy xar van, és a többi és a többi...

Részvétem a hozzátartozóknak..
Előzmény: RSF vagy RFS (9132)
Infós Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9139
félOFF

Ferihegy is vonult? Vagy nekik messze lett volna?

félON
Előzmény: SnailSims (9128)
az igazságos Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9138
a "VB" kiiktatása után egyszerüen gyorsabban ment mint szabadott volna, vagy tévedek ?
Előzmény: Infós (9133)
Infós Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9137
Köszi!
Előzmény: SnailSims (9128)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9136
F2 15.4.2.
Az önműködő biztosított térközjelzőkkel felszerelt pályán a követő vonatot térközben kell közlekedtetni mindaddig, amíg a térközbiztosító berendezés használható (18.sz. Függelék).

V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9135
F2 15.1.12.
A közlekedést szabályozó dolgozók kötelesek a vonatközlekedést állandóan figyelni, a közlekedő vonatok iránt érdeklődni, a rendellenes menetekről egymást tájékoztatni és idejében tett megfelelő intézkedésekkel a zavartalan közlekedést biztosítani.

Ezek közül mi történt meg?
az igazságos Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9134
semmit sem tudok ! ez nem ténymegállapítás volt hanem a múltban való révedezés, sajnos
Előzmény: RSF vagy RFS (9132)
Infós Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9133
Szőnynél beleunt volna a cammogásba?
A regisztrátum alapján nekem más benyomásom van a dologról.
Előzmény: az igazságos (9131)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9132
az ember mulasztott és egy idő után egyszerüen beleunt a cammogásba.

Te tudsz valamit.
Előzmény: az igazságos (9131)
az igazságos Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9131
A kijárati jelző "hívó" jelzésével ugyebár akár írásbeli rendelkezés nélkül is kijáratható a vonat helyes vágányra.

A forgalmi szolgálattevő akár azért is kivezérelheti a hívót, mert pl éppen akkor lopták el a kábelt és csak így tudta elküldeni a vonatot.

A vonat ugyebár ilyenkor max 15 és a jelfeladás vagy első térközjelző jelzése alapján haladhat tovább.

Sajnos olyan is előfordult már, hogy az ember mulasztott és egy idő után egyszerüen beleunt a cammogásba. (lásd Szőny :-( )

Nem olyan nagy dolog amúgy kideríteni a lényeget, hiszen az írásbeli rendelkezés tömbje, a fejrovatos napló, 2 mozdony regisztráló berendezése és legalább 2 mozdonyvezető áll rendelkezésre.

Sajnos a nagy tragédiák mindíg egy láncreakció tetején helyezkednek el.

Részvétem a hozátartozóknak :-(
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9130
F2 12.3.9.
...feltételek hiányában, vagy meghibásodás esetén akkor, ha a hiba nem hárítható el vagy, ha az egyes esetekben előírt sebességhatároknál nagyobb sebességgel kell a vonatot továbbítani, akkor a mozdony, vezérlőkocsi vezetőállásána mozdonyvezető mellett figyelő szolgálatot ellátó dolgozónak kell lennie.
Jól működő EÉVB, ETCS berendezés hiánya miatt a mozdonyvezető mellett figyelő szolgálatot ellátó dolgozóval a vonat legfeljebb 120km/h sebességgel közlekedhet.

...ezt viszont el kell rendelni, a vonatszemélyzetet értesíteni kell!
Előzmény: V43 - 1339 (9125)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9129

Én mindenkinek megértem érvelését és mindneki igazat is állít...

A kollega meg nam az a fajta volt aki:

-kiiktat

-eltöröl

-figyelmen kívül hagy

-elalszik (főleg ha volt mellette vki)

 

Ártatlanság vélelme...

SnailSims Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9128
A képeket megnézhetitek a www.tuzoltosagbp.hu címen.
<a href="http://www.tuzoltosagbp.hu/reszlet.php?mit=4066&tabla=hirek" target="_blank">hír</a>

-A hívó jelzést nem az álomás kijárati jelzőjén adják?
-Ha nincs bizber, mert a kábeleket ellopták, nem hívóval adják a kijáratot?
-A mozdonyvezetőnek semmi köze, hogy állomásközben mi van, mert nem lehet ott semmi, tehát az állomás hibázott?

Kép:

mono2

a vezérlőkocsi vezérlőállássa igy nézett ki, 5m csak törmelék.
Előzmény: Infós (9114)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9127
"És te miért állítod ennek ennyire az ellentettjét?"

Azért, mert tudom, hogy működnek.
Előzmény: Törölt nick (9109)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9126
ezeket tartalmazza a szalag alsó sávja

Hm.
Előzmény: Chapadj (9099)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9125
"nem Vmax, hanem Vmax=120!"

Várjunk csak! Biztos vagyok ebben? :D
Előzmény: V43 - 1339 (9119)
trancegod Creative Commons License 2008.10.06 0 0 9124

Ebben az országban - most a felsővezetésről beszélek - ritka esemény hogy valaki lemond amikor nagy baj kerekedik a háza táján...ez most két dologra utalhat:

 

 - vagy példát akar mutatni a többieknek azzal, hogy ő felvállalja a bajt (mint ez minden európai országban meg is történik)

 

 - vagy tényleg nagy a baj, és ezzel akar kibújni a felelősség alól.

 

Ez persze nem segít az elhunytak hozzátartozóin, és persze az elhunytakon sem -ezennel fejezem ki én is őszinte részvétemet!

Ami azt illeti, szerintem megint ráverik valakire a balhét, és pár hónap múlva el lesz felejtve mint az augusztus 20-ai vihar felelőse (persze nem ő volt a hibás...de hagyjuk).

Szerintem hagyjuk az egészet, várjuk meg a vizsgálat eredméynét, ne firtassunk, találgassunk tovább!!! Tartsuk tiszteletben az elhunytakat, elég a média nyomása a hozzátartozóknak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!