Üdv! Van egy gáz benzin Mondeom, rángat az autó, kivettem a gyertyákat, megpucoltam, most már csak gáz nál rángat. Lpg gyertya van benne, de szerintem régiek, ki is cserélem őket. Nem rég vettem az autót. Valami okosságot tudtok mondani?
Sziasztok, gázbeszerelésben gondolkodom, mi a véleményetek az OPTIMA rendszerről? Az egyik ismerősöm az LPG dokit ajánlotta beszerelésre, erről vélemény? Köszönettel nagyfater :)
Így van.Ezt egyszer már végigcsináltam.
El is vittem újra programozták,menet közbe úgy ahogy kell.
Most megint kezdi....
Hívom a gázost "nem tud segíteni"visz-hallllllllll......
Ha visszaolvastál, akkor remélem megcsináltad azt is amiket leírtunk! Az autót pár napig CSAK benzinnel kell használni, ha megjavul, akkor gázbeállítási probléma van.
Kihasználom ezt a benzint ami benne van és rakok bele prémiumot azután meglátjuk mit csinál.
Ami viszont érdekes ,visszaolvastam sokat a legtöbb hidegindítással küzdőnek hidegben van gondja.
Nekem hidegben 20 fok alatt már nincs gondom.
Ahogy jön a nyár már kezdi is a reggeli mókát
Beindul alapjárat föl-le 1200 és 100 között épp hogy le nem áll.
Hirtelen gázadásra azonnal leáll hatalmasakat durrogva a légszűrőházba.
Óvatos finom gázadásra felpörög.
Na erre még senki nem jött rá mi okozza.
Pedig sokminden cserélve lett.
Hiba maradt
Üdv Urak, AC Stag 4 Plus jelenlegi firmware 9.1-es (2012-ből), van ennél már jóval frissebb is (11.3 2015-ből), kérdés ha frissítem, elegendő utána csak visszatöltenem a vezérlőre az előzőleg elmentett beállításokat, és ezzel meg is volna a dolog? Nem szeretném ha újra kéne programozni nulláról.
Szerintem teljesen felesleges, ha jól be van lőve a gázszett akkor minek?
Indításkor, (nálam nagy terhelésnél is) használ pici benzint, ha nem hagyod hogy belerohadjon akkor nem lesz annak baja. Én negyed és fél tank között tartom a benzinszintet, prémium benzint rákok csak bele. 0.5-1l/100km abból is fogy, így cserélődik
Hát megártani, nem árt meg. Bár én soha nem csinálom, hogy egy teljes tankot kijárjak benzinből, de a hidegindítási problémákkal küzdök azt mondják utána egy darabig jobb lesz. Ha benzint raksz a vasba ilyen céllal, csakis prémium legyen, ezért: https://www.youtube.com/watch?v=CI7hiFdqKNw
Adott egy B Vectra 2.0 16V, ami benzi/lpg üzemű. Az autót Februárban GTK-ra törték. Azóta vettem másik autót. Most elvinnék a töröttet, de csak motor árban. Mivel ezt így vinnék és, mert az "új" autómat (Zafira A 1.8) majd szeretném gázosítani, nem adnám az autóval a gázszettet. Szeretném kiszerelni belőle a lényegesebb alkatrészeket. Egy szekvenciális rendszer van benne. A tartályt a multiszeleppel nyilván nem fogom kiszedni belőle, de az injektorokat, az ECU-t, a reduktort, meg amit a motortérben találok, azt igen.
Tehát vannak az injektorok, reduktor, ecu, gázszűrő, a kapcsoló az utastérben, valami elektronikus szelep a légnemű gázcsövön. Mit keressek még?
Egyébként hivatalosan ezeknek a felhasználásával és egy új tartállyal beépíthető másik autóba? Főként Szappanos Mesterhez szól a kérdés. Ebbe az autóba is Ők építették bele a szettet.
AC Stagot Valtek injektorral forgalmazták, legalábbis szettben. Sajnos ezek elég macerásak, mind a tisztaságra mind a beállításra, lehet egy beenged a szívócsőbe, én átnézetném őket. O gyűrűk cseréje, egy beállítás, egy programozás és tuti jó lesz.
Köszi az infot. Azt nem tudod, hogy ha a check lámpa világít (EGR szelep ledugózva) amikor jár a motor, azért átengednek a vizsgán? Rákérdeznek, vagy nem érdekli őket, hogy miért világít, ha működik rendesen minden egyébként?
Egyszerűbb lenne tényleg az eladót megkérdezni. esetleg ha minden smakkol, és a tartályt új korában rakták be, és még nem cserélték, akkor az a gyártási dátum lehet közel a valósághoz.