Keresés

Részletes keresés

educator Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8811
Poeéngyilkos :)
Előzmény: r1232 (8808)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8810
"Nagyobb sebességnél a gépkocsit a mozdony alá gyürte volna."

-...majd amikor már tovább nem tudja gyűrni,akkor egyszerűen kiemeli a mozdonyt a pályáról,onnan pedig tovább beláthatatlan a megállásig megtett út iránya!Ilyenkor már elképzelhető,hogy a mozdony mintegy felmászik az autóra,de ez csak tényleg nagyobb tempónál következhet be!
Előzmény: ABb-618 (8809)
ABb-618 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8809
Ha figyelmesen megnézzük azt a fotót, ahol a két ütközö helyzete látható, ami a gépkocsit megemelve kis mértékű surlódást okozott az ágyazattal. Halálukat az ütközök becsapódása okozhatta, / első és hátsó ajtó / ami szinte a gépkocsi középtengelyéig behatolt. Nagyobb sebességnél a gépkocsit a mozdony alá gyürte volna.
Előzmény: m62 140 (8806)
r1232 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8808
Melyiket? Az átalakítás előttit, az átalakítottat, vagy a jelenlegit? :-)
Előzmény: educator (8793)
r1232 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8807
Na, hát te sem tudod kinek írsz :-))
Előzmény: cs1014 (8790)
m62 140 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8806
Sziasztok!
A lövői balesettel kapcsolatban szeretném kérdezni nálam illetékesebbektől ,hogy nem teljesen értem azt mondják meg úgy is jelent meg minden hiradásban ,hogy 40-el ment a vonat hogyan hallhattak meg 4-en?Szerintem nem volt akkora a sebeség ami ezt feltétlenül indokolta volna mert 140-nél egyértelmü.Tisztába vagyok vele a szili 80 tonna ha jól emlékszek 2 kocsi volt utána az 30 tonna durván kerekítve tehát 110 tonna volt össz.De ez csak akkor 110 tonna ha vészfékezés van a fém a fémen csúszik és akkor a kocsik rátólják a mozdonyt a személykocsira akkora fékezésnél fellépő erőhatás.De itt erről szó sem volt.
Paragulis Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8805
Ja el is felejtettem egy Diesel-hidraulikus vontatójármű,nagy jóindulattal hasonlítható az M 41-es sorozathoz.
Előzmény: Törölt nick (8798)
Paragulis Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8804
Például az ország nyugati fertályán.
Előzmény: Törölt nick (8798)
m61019andras Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8803

Ez egy jó hozzászólás volt.:-)

 

Előzmény: cs1014 (8797)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8802
Mondhatnám,hogy így már értem....:-)
Előzmény: cs1014 (8797)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8801
Egyáltalán nem, köszönöm, hogy felvilágosítottál ez ügyben!
Előzmény: FVV-1100 (8800)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8800
Remélem,nem kioktatásnak vélted az írásomat!
Előzmény: Bárdos Imre (8773)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8799
OFF
Írtam valamit, aztán kitöröltem. Nem vagyok hajlandó veled minden topikon OFF összeveszni.
Előzmény: Törölt nick (8798)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8798

vagy a 2143-asokon pályaszámcsoportok szerint,

Az milyen jármű? Hol is járunk?

Előzmény: cs1014 (8797)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8797
Á, rosszul látod a dolgokat! Eleve botrány, hogy internethozzáférést kap az, aki nem tudja pályaszámra, hogy aktuálisan milyen kieg. fék van az IL62-eseken pályaszám szerint, természetesen aktuálisan frissítve a honos telephelyen végrehajtott sufni tuninggal, és átalakításokkal. :)

Kíváncsi vagyok, sértő jelzőket könnyen osztogató olvtársunk (és valószínűleg kollégám) tudja-e, milyen kieg. fék van az M42-esen, a 306-os bográcson, vagy a 2143-asokon pályaszámcsoportok szerint, természetesen a kivételekkel együtt. Főleg, ha csatolunk egy baleseti jegyzőkönyvet, mely erősen utal valamire, ami aztán lehet, hogy nem is úgy van.

Sokan sajnos azt gondolják, hogy pár régi alaptípus pályaszám szerint, csavarra történő ismerete a vasútszakma alfája és omegája; holott ezek teljesen felesleges információk, egészen addig, míg azt nem kell használni. A számos átalakítás miatt pedig szinte követhetetlen, milyen pályaszámú gépben mit is várjon az ember (lásd pl. V43-asok).
Előzmény: Törölt nick (8795)
manhattani Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8796

Van, aki ezt úgy érti, hogy "Tudni csak én tudom, más nem, tehát más ne is íron!"

Találkoztam már ilyennel. Az ég meg akkor szakad le, ha másnak van igaza. Akkor jön az okoska, meg a kicsi huszár, meg a többi.

Bocs az OFFért.

Előzmény: Törölt nick (8795)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8795
Én csak azt nem értem,hogy ha nem ír,akkor honnan tudhatná meg,hogy nem jól tudja?
Előzmény: M62-238 (8787)
Morfi 77 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8794

Sziasztok!

 

 

Ha tudtok képeket is szúrjatok be hozzá!

 

 

Köszi

Előzmény: educator (8793)
educator Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8793
A VK356 fékrendszerét is ismertetnéd, nekünk, szegény tudatlanoknak?
Előzmény: M62-238 (8787)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8792
8768 oldal "ki.eg.fék középállás"
Előzmény: cs1014 (8790)
manhattani Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8791
Nem tudom, miért van Jancsifék-hangulatom? :-)))
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8790
Szóval akkor hogy is van ez a Ha nem tudja,ne írjon. dolog? :))
Előzmény: M62-238 (8789)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8789
Ez u.az.Vége.
Előzmény: cs1014 (8788)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8788
LEÍROM A TUDATLANOKNAK

:))

Csak oldó-fékező és zárt állása van

Az úr tévedésben leledzik. Emlegetett fékezőszelepnek van zárt-, és oldóállása, továbbá egy fékezősávja.
Előzmény: M62-238 (8787)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8787
Ha nem tudja,ne írjon.LEÍROM A TUDATLANOKNAK. Az M62-146-on a ki.eg.fék ZBR-3.7 típusu.Csak oldó-fékező és zárt állása van.Nincs "KÖZÉPÁLLÁS".
Előzmény: cs1014 (8783)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8786
Köszi a tájékoztatást! Néha tudnak olyanokat írni az iratokban, amin azután a szakemberek sem igazodnak el. Volt ilyenre példa az 1964-es herceghalmi baleset anyagában is, meg máshol is.
Előzmény: cs1014 (8785)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8785
Egyébként nem lehet, hogy felakadt a műszer?

Dehogynem. Sőt, az is, hogy a balesettől függetlenül a 0,4 volt a 0, ilyet gyakran látni. De egy balesetvizsgálónak illett volna másként fogalmazni!
Előzmény: Bárdos Imre (8780)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8784
Érdekesek az ilyen, a baleset utáni vezetőállás-kezelőszervek állapotleírásai.

Persze! Ha 116 tonna vas gyűrődik, abszolut hiteltelen bármire is következtetni a kapcsolók állásából. Olyan butaság, mint balesetek után a törött kilométeróra cájgerének helyzetéből megállapítani az ütközéskori sebességet.
Előzmény: manhattani (8781)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8783
:-)

Zbr=Zusatzbremse, azaz kiegészítő fék.
Hogy melyik szergejen milyen kieg.fék van, pláne milyen volt, azt nem tudom, de az irat készítője a mondattal utalhatott arra is, hogy a Zbr 3,7-es karja a fékezősávjának középső részén volt. Mint előbb látszik, nem ez lenne az egyetlen pontatlan megfogalmazás az oldalon.

Okoska!

Olvtársaink minősítését ehelyt kéretik mellőzni, mert egyrészt nem szép dolog, másrészt nem tudod, mikor kinek szólsz be!
Előzmény: M62-238 (8782)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8782
Okoska! Már megint egy?Mindeki tudja hogy az un."magas psz-ú 62-140 "feletti gépeken a kieg.fék ZBR-3.7, jobb lett volna hallgatni nem,pedig hozzánemértően okoskodni.
Előzmény: educator (8779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!