Keresés

Részletes keresés

Infós Creative Commons License 2008.09.08 0 0 8820
:-))
Előzmény: SÜNÖCSKe (8819)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2008.09.08 0 0 8819
"r1232 csiklóst írt,..."

Khm. Már a buszok is kétivarúak? :)
Előzmény: Infós (8764)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.08 0 0 8818

(Egyébként a kolléga nagyon jól tudja, mi a 2143, csak má' megin' velem kötöccködik, mer ő ilyen. :))

Sajnálom ha így veszed.

Magyarországon nem őshonos "állatfajtát" példaként, a vita tárgyát képező fékezőszelepek kapcsán emlegetni enyhényszólva inkorrekt dolog. Ha ez kötözködés, akkor legyen.

Előzmény: cs1014 (8812)
gépészeti vonalbejáró Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8817

OFF

Jó, akkor részemről BEFETÉMA van!!:-))!

Nem örülnék,ha ki lennék moderálva!:-)

ON

Előzmény: cs1014 (8816)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8816
:))
Pedig én ezt kollégáktól hallottam. Osztrákoktól is.
Abba kéne hagynunk az OFFolást.
Előzmény: gépészeti vonalbejáró (8814)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8815
"...senkitől sem hallottam szólítani a Vén Kurvát!"

-Tyűdehajdejajdejujde...!Ez már megközelíti a finomság határait...! -)))
Előzmény: gépészeti vonalbejáró (8814)
gépészeti vonalbejáró Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8814

az Öreg Hölgyhöz.

 

Eszem a kenyerem javát,de így még senkitől sem hallottam szólítani a Vén Kurvát!...:-)))) 


Előzmény: cs1014 (8812)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8813
a szili 80 tonna ha jól emlékszek

Jól emlékszel.

2 kocsi volt utána az 30 tonna durván kerekítve

A kettő együtt 90 tonna körül van. Negyvenről ez a fékút kb. rendben van.
Nézzük továbbá a lendületmegmaradást, és a mozgási energi változásait, mindezek igen rövid idő alatt történt végbemenetelét! Az emberi test elég jól viseli a hosszirányú terhelést, de igen rosszul az oldalról érkezőt. Ilyen a szerkezetünk. Képzeld el, mondjuk gurul előre az autó vagy ötvennel. Ez a benne ülőkre kvázi nyugalmi állapotként hat, azaz sehogy. Aztán pár millisecundum alatt a hosszirányú egyenletest egy evvel 90°-ot bezáró oldalirányú mozgás váltja fel. Ezek a pillanatok alatt megvalósuló +-gyorsulásértékek, különösen ezek oldalirányú komponense olyan erőhatás, melyre testünk nincs méretezve. Toldjuk meg mindezt az ablakon behatoló ütközőkkel, és világos lesz, mi okozta szerencsétlenek végzetét.
Előzmény: m62 140 (8806)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8812
nagy jóindulattal hasonlítható az M 41-es sorozathoz

:)
Fordítva: a csörgő hasonlítható nagy jóindulattal az Öreg Hölgyhöz.
(Egyébként a kolléga nagyon jól tudja, mi a 2143, csak má' megin' velem kötöccködik, mer ő ilyen. :))
Előzmény: Paragulis (8805)
educator Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8811
Poeéngyilkos :)
Előzmény: r1232 (8808)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8810
"Nagyobb sebességnél a gépkocsit a mozdony alá gyürte volna."

-...majd amikor már tovább nem tudja gyűrni,akkor egyszerűen kiemeli a mozdonyt a pályáról,onnan pedig tovább beláthatatlan a megállásig megtett út iránya!Ilyenkor már elképzelhető,hogy a mozdony mintegy felmászik az autóra,de ez csak tényleg nagyobb tempónál következhet be!
Előzmény: ABb-618 (8809)
ABb-618 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8809
Ha figyelmesen megnézzük azt a fotót, ahol a két ütközö helyzete látható, ami a gépkocsit megemelve kis mértékű surlódást okozott az ágyazattal. Halálukat az ütközök becsapódása okozhatta, / első és hátsó ajtó / ami szinte a gépkocsi középtengelyéig behatolt. Nagyobb sebességnél a gépkocsit a mozdony alá gyürte volna.
Előzmény: m62 140 (8806)
r1232 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8808
Melyiket? Az átalakítás előttit, az átalakítottat, vagy a jelenlegit? :-)
Előzmény: educator (8793)
r1232 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8807
Na, hát te sem tudod kinek írsz :-))
Előzmény: cs1014 (8790)
m62 140 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8806
Sziasztok!
A lövői balesettel kapcsolatban szeretném kérdezni nálam illetékesebbektől ,hogy nem teljesen értem azt mondják meg úgy is jelent meg minden hiradásban ,hogy 40-el ment a vonat hogyan hallhattak meg 4-en?Szerintem nem volt akkora a sebeség ami ezt feltétlenül indokolta volna mert 140-nél egyértelmü.Tisztába vagyok vele a szili 80 tonna ha jól emlékszek 2 kocsi volt utána az 30 tonna durván kerekítve tehát 110 tonna volt össz.De ez csak akkor 110 tonna ha vészfékezés van a fém a fémen csúszik és akkor a kocsik rátólják a mozdonyt a személykocsira akkora fékezésnél fellépő erőhatás.De itt erről szó sem volt.
Paragulis Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8805
Ja el is felejtettem egy Diesel-hidraulikus vontatójármű,nagy jóindulattal hasonlítható az M 41-es sorozathoz.
Előzmény: Törölt nick (8798)
Paragulis Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8804
Például az ország nyugati fertályán.
Előzmény: Törölt nick (8798)
m61019andras Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8803

Ez egy jó hozzászólás volt.:-)

 

Előzmény: cs1014 (8797)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8802
Mondhatnám,hogy így már értem....:-)
Előzmény: cs1014 (8797)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8801
Egyáltalán nem, köszönöm, hogy felvilágosítottál ez ügyben!
Előzmény: FVV-1100 (8800)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8800
Remélem,nem kioktatásnak vélted az írásomat!
Előzmény: Bárdos Imre (8773)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8799
OFF
Írtam valamit, aztán kitöröltem. Nem vagyok hajlandó veled minden topikon OFF összeveszni.
Előzmény: Törölt nick (8798)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8798

vagy a 2143-asokon pályaszámcsoportok szerint,

Az milyen jármű? Hol is járunk?

Előzmény: cs1014 (8797)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8797
Á, rosszul látod a dolgokat! Eleve botrány, hogy internethozzáférést kap az, aki nem tudja pályaszámra, hogy aktuálisan milyen kieg. fék van az IL62-eseken pályaszám szerint, természetesen aktuálisan frissítve a honos telephelyen végrehajtott sufni tuninggal, és átalakításokkal. :)

Kíváncsi vagyok, sértő jelzőket könnyen osztogató olvtársunk (és valószínűleg kollégám) tudja-e, milyen kieg. fék van az M42-esen, a 306-os bográcson, vagy a 2143-asokon pályaszámcsoportok szerint, természetesen a kivételekkel együtt. Főleg, ha csatolunk egy baleseti jegyzőkönyvet, mely erősen utal valamire, ami aztán lehet, hogy nem is úgy van.

Sokan sajnos azt gondolják, hogy pár régi alaptípus pályaszám szerint, csavarra történő ismerete a vasútszakma alfája és omegája; holott ezek teljesen felesleges információk, egészen addig, míg azt nem kell használni. A számos átalakítás miatt pedig szinte követhetetlen, milyen pályaszámú gépben mit is várjon az ember (lásd pl. V43-asok).
Előzmény: Törölt nick (8795)
manhattani Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8796

Van, aki ezt úgy érti, hogy "Tudni csak én tudom, más nem, tehát más ne is íron!"

Találkoztam már ilyennel. Az ég meg akkor szakad le, ha másnak van igaza. Akkor jön az okoska, meg a kicsi huszár, meg a többi.

Bocs az OFFért.

Előzmény: Törölt nick (8795)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8795
Én csak azt nem értem,hogy ha nem ír,akkor honnan tudhatná meg,hogy nem jól tudja?
Előzmény: M62-238 (8787)
Morfi 77 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8794

Sziasztok!

 

 

Ha tudtok képeket is szúrjatok be hozzá!

 

 

Köszi

Előzmény: educator (8793)
educator Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8793
A VK356 fékrendszerét is ismertetnéd, nekünk, szegény tudatlanoknak?
Előzmény: M62-238 (8787)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8792
8768 oldal "ki.eg.fék középállás"
Előzmény: cs1014 (8790)
manhattani Creative Commons License 2008.09.07 0 0 8791
Nem tudom, miért van Jancsifék-hangulatom? :-)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!