Keresés

Részletes keresés

V_Carvalho Creative Commons License 2007.01.21 0 0 463
"eszetlenül gyorsak a járatok"

Azért azt nem mondanám... 3:25 alatt érnek fel, ennél 10 perccel gyorsabbak a Zalások. A Volánbusz gyorsjárata meg 3:05 alatt van ott, igaz az nem tart pihenőt.
Még nem ültem ezen a buszon, de a ZV Setrái biztosan kényelmesebbek is ennél.

(szerintem nem kellene ellenreklámot csinálni a Zalának...)
Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 462

csinál.

és valahogy mindig teltházzal közlekedik.

:)))))

eszetlenül gyorsak a járatok, ha jól emlékszem, az egyik emeletesüket le is rombolták tövig évekkel ezelőtt a balaton déli partján.

Előzmény: Mr. Volánbusz (461)
Mr. Volánbusz Creative Commons License 2007.01.21 0 0 461
Hát olyat már hallottam hogy alvállalkozóknak kiadott a volán járatot, pl. a Volánbusz, de olyat hogy semmi köze ne legyen a volánhoz...persze elhiszem nem azért mondom. fura. A maszek csinál menetrendszerinti járatot...hm
Előzmény: Törölt nick (460)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 460

Ez a busz a Gratis KFT tulajdona, ők közlekedtetik az Egerszeg-Budapest vonalon. Semmi köze a Zala Volánhoz.

Hétfőtől szombatig Egerszegről 5:35 kor vasárnap 13:00 kor indul.

Hétfőtől szombatig Pestről 16:25-kor, vasárnap 17:00 kor indul.

 

Scania motoros, 396-os ikarus. Elég ritka típus....

 

Előzmény: Mr. Volánbusz (459)
Mr. Volánbusz Creative Commons License 2007.01.20 0 0 459
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a járatot a Zala Volán kiadta "maszeknak"?
setra415HD Creative Commons License 2007.01.18 0 0 458

A BRN-280-assal nem tudom mi lett.

A Volvok érkezése tavasszal várható.

Azért Volvok mert a Volvo nyert a tenderen.

Nem tudom melyik két kocsit fogják váltani.

Előzmény: zaronka (457)
zaronka Creative Commons License 2007.01.18 0 0 457

És a BRN-280 most hol van, meg van még?

A Volvok mikor várhatóak és melyik kocsikat váltják?

Miért vesznek mindig más típust lassan már nem lesz két egyforma busz!

Köszi: Áron

 

 

 

Előzmény: setra415HD (456)
setra415HD Creative Commons License 2007.01.18 0 0 456

BRN-280-as selejt.

Idén 2db alacsonypadlós Volvo 7700-as várható.

Előzmény: zaronka (455)
zaronka Creative Commons License 2007.01.17 0 0 455

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem!

A BRN-280-as helyi járatos csuklóssal mi lett meg van még?

Várhatóak a közeljövőben új buszok a Zalaegerszegi üzemhez? (helyi vagy helyközi)

 

Batti100 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 454
Már megint én vagyok Hol telephelyezik a HNP-034?,és merre jár napközben hányto,hányig jár. Nem tudna -e valaki küldeni eggy telephelyezési listát
Előzmény: MZ250/1 (453)
MZ250/1 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 453
"Nem tudja valaki hogy Hol telephelyezik ELS-757? és merre jár nap közben Szombaton szokott menni Lahegyre azt tudom."

Zegen tartalék a Volvo-k dec. végi érkezése óta, úgyhogy elvileg bárhol előfordulhat.
Előzmény: Batti100 (448)
boz-021 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 452

Moderáció.

Az említett hsz.-ekben valszeg voltak olyan dolgok amik sértették az Index szabályzatát.

Előzmény: V_Carvalho (451)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.01.14 0 0 451
424-447.
hová tűntek?????
boz-021 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 450
A 409-es hsz.-ban lehet hallani a második turbo bekapcsolását...     :)))
Előzmény: Grimbi (423)
setra415HD Creative Commons License 2007.01.14 0 0 449

"Valami olyasmit beszélt, hogy hoztak (vagy hozni fognak) két háromtengelyes buszt. Erről nem tudsz valamit?"

 

Már itt is vannak...:-)

Előzmény: Törölt nick (417)
Batti100 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 448
Nem tudja valaki hogy Hol telephelyezik ELS-757? és merre jár nap közben Szombaton szokott menni Lahegyre azt tudom.
Előzmény: Grimbi (423)
Grimbi Creative Commons License 2007.01.13 0 0 423

Ha én 80-ig nyomom a pedállt, akkor a busz vajon csak 80-at megy?  Bírom ezeket a lóerő okoskodásokat. Ezt valójában csak a sofőr tudja, hogy mennyire nyomja és mennyire megy...

 

És még egy dolog, az autóbusz megengedett sebessége autópályan 80!

Előzmény: V_Carvalho (418)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.13 0 0 422
aij-079? ha jól rémlik.
Előzmény: V_Carvalho (418)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.01.13 0 0 421
Ez az Ikarus biztosan nem menne 100 fölé... úgy ment 83-as átlagot a szárszói szakaszon, hogy nem is volt forgalom, és emelkedőn érezhetően lelassult :) A gyorsulásáról nem is beszélve...

/ Azt viszont még mindig nem sikerült megfejteni, hogy ha ez Merci mehet 100-105-tel, akkor a 15:30-as vajon miért csak 90-nel...? /

Azt, hogy ez szokott járni, a mellettem ülő utas mondta. Csak azt nem értem, hogy akkor ő miért oda szállt...

Régebben a Zala Volán csinálta a mentesítőt: ez logikus. A pesti busz ugyanis Letenyén "alszik", és hajnalban megy vissza Pestre. Vajon zalai sofőrje lehet, vagy elszállásolják valahol?
A mentesítő mikor mehet vissza Pestre, szombaton hajnalban 2 busz megy?


Na akkor hogy is vannak ezek a fordulók?
Zeg. 5:10 -> Bp. 8:25 vissza 14:00 - Lenti háromtengelyes Setra? (tavaly 12:15?)
Zeg. 5:20 -> Bp. 9:15 vissza 12:15 - JMD-609? (tavaly 14:00?)
Zeg. 6:30 -> Bp. 9:35 vissza 17:00 - Volánbusz. Vagyis inkább fordítva.
Zeg. 8:40 -> Bp. 12:10 vissza 15:40 - JRX-818, ez biztos.
Zeg. 12:30 -> Bp. 15:45 vissza 18:40 - ICE-568. Csütörtökön 415HD (vagy MAN).
Van még a 15:30 / 6:30 HPE-267 Intouro.

Jól gondolom? :)
Előzmény: Törölt nick (420)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.01.12 0 0 419
JMD-609 hol szokott járni legtöbbször? Néhányszor utaztam vele a 15:40-es Bp.-in.
Meg HUU-147 is volt párszor.
Előzmény: setra415HD (410)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.01.12 0 0 418
Khm, khm... ha már a lóerőkről volt szó, akkor leírom a mai utamat. Igaz hogy már megint a Volánbuszról írok, de zalaiaknak tanulságos :)

Ismeritek a 17:00-s Bp.-Zeg. pénteki mentesítőjét? Ikarus 350... nem írtam fel a rendszámát, de A-val kezdődik...
Elkövettem azt az óriási hibát, hogy megvettem elővételben a jegyet. Beállt az Intouro meg ez a gyönyörűség. Besorakoztam a Mercihez, erre mondja a sofőr, hogy az elővételesek szálljanak a másikba. (Az Ikarusban jegykiadó gép sem volt, úgyhogy nem is állt meg a többi pesti megállóban. Ezért kellett oda szállnunk.)

Na de hogy ez az őskövület 83-as átlagot menjen autópályán, kis forgalomban??
Elég sok kamion ment el mellettünk, pedig azok úgy tudom 90-nel mehetnek. Fehérvár után aztán megelőzött minket az Intouro is, kb. 2 percig láttuk, aztán eltűnt...

Egyik utas mondta, hogy mindig ez az Ikarus megy pénteken, és erre kell szállni az elővételeseknek, úgyhogy nagy hiba előre megvenni a jegyet! (hm, akkor ő vajon miért ült ott... ?)
setra415HD Creative Commons License 2007.01.12 0 0 416

"Áruld már el, te honna vágod ennyire ezeket? :)"

 

Érdeklődés, utánajárás:-))

 

HHM:1999-es, és 2000-ben érkezett. Szintén bemutatóbusz volt.

HSR:2001-es, és 2001-ben érkezett, ők újak voltak

 

Lenti IAB most a Lenti-Bükfürdő járaton közlekedik.

Előzmény: Törölt nick (415)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 415

Áruld már el, te honna vágod ennyire ezeket? :)

 

Akkor azt is tudod gondolom, hogy a "kicsi" setra-k, HHM, és HSR meéyik évből valók.

Meg ami Lentiben van (volt), IAB-864, megvan még, ha igen, merre jár?

Előzmény: setra415HD (414)
setra415HD Creative Commons License 2007.01.11 0 0 414

1999-től alkalmazzák azt a fajta ülést, ami a JOP-ban, a JMD-ben(bőrbetét nélkül), és a JRX-ben is van.

De ha jobban megnézed a JOP műszerfalát, akkor az nem ugyanolyan, mint a JRX-ben lévő.

Mint írtam a JOP 2001 előtti, mig a JRX 2001 utáni. Ez 100%.:-)

Előzmény: Törölt nick (412)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 413

Az hogy bemutatóbusz, szerintem nem jelenti azt hogy nagy motorral szerelik fel. Ott a kinézetre, extrákra mennek rá, nem pedig a nagy motorra.

 

A S415 HD nál az van írva, hogy "különleges kívánságra 422 LE-s motorral is lehet kérni. Persze plusz 5 milliórt (csak mondtam egy számot). ÉS ahol "ilyen sok felesleges" pénz van, mint a zala volánnál, nem hiszem, hogy erre költenek.

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 412
Két busz ugyanaz a széria = azonos újítások annak benne, egyidősek. Ezt akarta jelenteni.
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 411

A 415 HD-ban akkor az erősebbik, 422 LE-s motor van?

Azt se hiszem el. A MAN-ban 410 van, és sokkal "jobban megy".

setra415HD Creative Commons License 2007.01.11 0 0 410

"A JMD-609-ben szintén 8 hengeres "V" motor van. Lehet, hogy 420 LE"

 

A söfőrje mondta, hogy 420LE. Ha igazat mondott, akkor annyi, ha nem, akkor nem...

 

"Na de nemtudom, hogy utaztál-e már a JRX 818-al, de ha az 435 LE, akkor én is. Érezhetően sokkal,sokkal gyengébb, mint az előző kettő. Megfogják az emelkedők"

 

Mikor az autókiálításon volt kint, akkor volt rá kiírva, hogy 435LE. Gondolom nem hazudtak.

Nem csoda, hogy lomhább, mint az ICE, hiszen, 15m-es.

 

"ha meg bemutató busz volt, akkor semmi nem indokolja hogy az erősebb motort tegyék bele)"

 

Pont, hogy indokolja. A bemutatóbuszokat szokták, minden "jóval" felszerelni.

A 415HD is bemutatóbusz volt. És abban is nagy motor van...

 

"Először azt kérdezem meg, utaztál-e már a a Lenti-i JOP-vel.

 

Mert ha utaztál volna vele, akkor tudnád, hogy tök ugyanolyan ülések vannak benne"

 

Mindegyik Setrával utaztam, és nem is állítottam olyat, hogy nem egyforma ülések vannak benne.

A Lenti Setrán azért lehet látni is, hogy nem mai gyerek:)

 

"Szóval ez a két busz ugyanaz a széria!"

 

Ezt nem igazán értem.

Az egyik 317 GT HD, mig a másik 319 GT HD.

A JOP biztosan 2001 előtti, mig a JRX biztosan 2001 utáni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (409)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 409

A lóerőkkel vitatkoznék.

 

Amivel egyetértek, hogy a ICE-568 sárga-fekete setra 435 LE. V8 hengeres biturbós motor. Lehet hallani a második turbó bekapcsolását, amikor húzatva van.

 

A JMD-609-ben szintén 8 hengeres "V" motor van. Lehet, hogy 420 LE, lehet hogy 435, ezt már nem(nagyon) lehet utasként megérezni. De mivel hangra ugyanaz, mint a előző, én ugyanolyan motorra tippelek, tehát 435 LE

 

 

Na de nemtudom, hogy utaztál-e már a JRX 818-al, de ha az 435 LE, akkor én is. Érezhetően sokkal,sokkal gyengébb, mint az előző kettő. Megfogják az emelkedők, az autópályán, lomha, nem gyorsul úgy. (Már volt olyan eset, mikor utaztam vele, hogy előzött a csávó, de hirtelen lassítani kellett, mert "nem ment" és jöttek szembe)

Nem hiszem, hogy a nagyobb tömege miatt. Abban gyengébb motor van. Nincs 400 LE se az tuti. (ha meg bemutató busz volt, akkor semmi nem indokolja hogy az erősebb motort tegyék bele)

 

 

Először azt kérdezem meg, utaztál-e már a a Lenti-i JOP-vel.

 

Mert ha utaztál volna vele, akkor tudnád, hogy tök ugyanolyan ülések vannak benne, mint a JRX-818 ban. Dettó ugyanaz. Csak színe más, és minden ülés egyforma színű, (nem narancssárga-szürke üléshuzat váltogatva). Fejtámlánál ugyanaz a műbőr borítás. Szóval ez a két busz ugyanaz a széria!

 

 

"Amúgy a JRX bemutatóbusz volt, ha minden igaz. (Nagyon szép utastérrel rendelkezik:))"

 

A Lenti-i JOP ugyanilyen szép utastérrel rendelkezik. Csak le van szőnyegezve.

Előzmény: setra415HD (407)
setra415HD Creative Commons License 2007.01.11 0 0 408

"A Lenti JOP-os Setra, 99-es vagy 2000-es. Kb. Biztos nem fiatalabb."

 

De 99 második felénél idősebb sem lehet, mert már az újabb ülésekkel rendelkezik:-)

Előzmény: setra415HD (407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!