Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2023.02.02 0 0 36043

Sziasztok,

 

Launch diagnosztikában jártas kolléga van?

Szeretnék venni egyet, de egyszerűen nem látom át a lehetőségeket, árban is 450€-tól 2000€-ig van minden. 

 

Köszi, ha tud valaki segíteni. 

zozo0524 Creative Commons License 2023.01.11 0 0 36042

Vezérlő cserélve, minden rendeltetés szerűen működik! Köszi a segítséget!

 

Előzmény: 409 (36041)
409 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 36041

Ebbe minden bizonnyal kell egy másik vezérlő. Az én logikám szerint, valahol belül szakadt meg a tápellátása a motoroknak.

Előzmény: zozo0524 (36039)
balabmw Creative Commons License 2023.01.07 0 0 36040

Innen már kár feladni.

Előzmény: zozo0524 (36039)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.07 0 0 36039

Biztosítékok rendben vannak, motorok működnek (leprobava), ha össze van rakva ahogy kell, akkor süket az összes. Leviszem egy villamosságihoz aztán meglátjuk. Én ennyit tudtam tenni, vakon vagyok már. 

Előzmény: balabmw (36038)
balabmw Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36038

F5 és F25 biztiket nézted már?

Előzmény: zozo0524 (36035)
balabmw Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36037

Kizárt! Félre olvastál valamit!

Előzmény: zozo0524 (36035)
atuc Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36036

A Climatronic NEM küld jelet a komfortba. 

Előzmény: zozo0524 (36035)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36035

Motorok működnek, ha kábellel adok nekik kraftot az aksiról, 2 végállás között vígan mennek! Kicsit utána néztem, a climatronic vezérlő jelet küld a comfort elektronikába, az meg a motoroknak! Megpróbálok szerezni mindkettőt és lepróbálom melyik a ludas! Kábelek úgy néz ki rendben vannak!

Előzmény: Syracusa (36033)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36034

Köszi szépen, már bontom a műszerfalat, hogy a motorokhoz hozzáférjek, vagy legalább a csatijukhoz, hogy mérni tudjak! Az a fura, hogy egyszerre 3 is bedöglene? Inkább én is elektromossági gondra tippelek, de majd meglátjuk! Amint tudok valamit jelentkezem!

Előzmény: Syracusa (36033)
Syracusa Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36033

Seathoz nincs rajzom, ez egy azonos modellévű Octi Climatronicja. A 243 test és az A58 5V a közös csak, mindkettő a szervók potmétereihez kell.  A szervók mozgatómotorjai egyenként, két dróton a vezérlőtől kapnak változó polaritású tápot, de ha ezzel gáz lenne, maga a vezérlő sem menne.

Nem ziher, hogy a tiédben pont ugyanez van, de általában azonos időszakban egyformák, csak a kezelőpanel ergonómiája más.

Előzmény: Syracusa (36032)
Syracusa Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36032

Nézd meg ELSA-ban vagy valahol a kapcsolási rajzán, hogy honnan kapják a motorok a delejt és a testet. Azokat a vonalakat kell végigmérni.

A hibaüzenet szerint a motor nem megy, mert beállt/beszorult (a mechanika) vagy nincs tápfesz. Nyilván utóbbi a nyűgje, a közös hiba miatt.

Előzmény: zozo0524 (36031)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36031

Sziasztok!

Adott egy 2003-as Seat Leon 1M, 1.9 TDI motorral, climatronic vezérlővel! Meleg levegőt szépen fújja, a ventilátor erőssége állítható, azonban nincs hideg levegő, nincs fújás irányának állítása!

 

A VAG 3 hibakódot dob be: 

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (v85)

            41-00 - Blocked or No Voltage

01271 - Temp. Reg. Flap Motor (V68)

             41-00 - Blocked or No Voltage

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

             41-00 - Blocked or No Voltage

 

Merre induljak el a hiba keresésében? Egyszerre romlott volna el az összes motor? Elég hihetetlennek tűnik!

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv!

balabmw Creative Commons License 2022.11.22 0 0 36030

Ezzel megoldódott.

 

Köszönök minden ötletet és észrevételt. :-)

Előzmény: balabmw (36027)
balabmw Creative Commons License 2022.11.22 0 0 36029

Ez egy más story..

 

De értelek.

Előzmény: cam aro (36028)
cam aro Creative Commons License 2022.11.22 -1 0 36028

tudod.. amikor valaki hibat szeretne megoldani/javitani.. 

es szembe jon vele egy ilyen szoftver takolt fassag..

akkor vagy a tulajt, vagy az elozo javitot kuldi el a faszba..

 

atirnad a szoftot, mert epp nem ravalo maf van rajta. ?? 

.gud. 

-===============

Előzmény: balabmw (36027)
balabmw Creative Commons License 2022.11.21 0 0 36027

Akkor ha keresnék egy 1U-W-133669 előtti AGR motorvezérlő tartalmat és ha az felmegy a GM vezérlőbe,akkor maradhatna a "kocka" légtömegmérő.

Ha jól értem..

Előzmény: atuc (36025)
balabmw Creative Commons License 2022.11.21 0 0 36026

Köszi!

Előzmény: atuc (36025)
atuc Creative Commons License 2022.11.21 0 0 36025

039906018GM  control unit for diesel engine  F 1U-Y-275062>>   AGR

 

038906461C  air mass meter with inner pipe F 1U-W-133669>>  AGR

 

Tehát: nem "kocka".

Előzmény: balabmw (36024)
balabmw Creative Commons License 2022.11.21 0 0 36024

~2300mBar

2250mBar target boost,2290mBar SVBL.

 

Azt honnan lehetne megtudni,hogy ehhez a 038906018GM ECU tartalomhoz a "régi" kocka Pierburg légtömegmérő,vagy az "új" fajta oldalról bedugós tartozik?

Előzmény: 409 (36023)
409 Creative Commons License 2022.11.21 -1 0 36023

 

 

 

Ha 2000-nél már kiakad maximumon, az többnyire kifújás. Ehhez a max értékhez milyen MAP érték tartozik?

Előzmény: balabmw (36022)
balabmw Creative Commons License 2022.11.21 0 0 36022

Szakik!

 

 

2001 VW Caddy 1.9tdi 038906018GM 80 lábas vezérlős:

Hibakód van,checklámpa nem világít.

16485 MAF (G70): Implausible signal

          P0101 -35-10- - - imtermittent

 

Nagyobb gázas kigyorsításra néha (jellemzően a bemelegés utáni első padlógázra) hullámzóan gyorsít,mintha egy-egy pillanatra elfogyna az erő. Előtte utána semmi más tünet.

MAF cserélve gyárira,működő autóból. Ezt kiráznám. A csatlakozókat és vezetékköteget átmaszíroztam,nem találtam hibát.

Légszűrő tiszta,nincs útban semmi. MAF és a turbó között nincs lyukas cső.

Turbonyomás szépen felépül,picit túllövi,aztán a cél körül kitartja. MAF jel 1900-2000 1/min körül felmegy max 1275mg/H-ra, majd a fordulattal elkezd csökkenni. A hibakód akkor íródik be,amikor felmegy az érték max-ra.

 

Cooler kicsit olajos,ott valami szivárgás lehet. Láttam sokkal szarabbat is,mégsem csinált ilyet.

 

Valami ötlet valakinek?

Köszi!

 

   

skt15 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 36021

Köszi. Ilyesmire gondoltam!

Egy ilyen szórványos hibát okozó kontakthibát megtalálni nem lesz egyszerű sajnos.

Előzmény: balabmw (36020)
balabmw Creative Commons License 2022.11.15 0 0 36020
Előzmény: skt15 (36019)
skt15 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 36019

Kérdés:

2011-es Seat Exeo (2,0CR kéziváltó, 170 Le) az alany.

Műszerfalon szórványosan (nem állandó jelleggel!) TPMS felirat, világító sárga ESP, ABS és guminyomás jel.

Van hogy menet közben kigyullad az összes lámpa, majd 10 másodperc múlva elalszik.

Van hogy újraindítással alszik el.

Hibatárolóban 01316 hibakód: Brake Control Module 

 

Tudtok segíteni, hogy mi lehet a kínja?

 

Amúgy minden működik rajt:  ABS, ESP is, guminyomások is rendben minden esetben (ha világítanak a sárga lámpák, ha nem)

cam aro Creative Commons License 2022.11.10 0 0 36018

nem kell..

 amoge van eldugva a segitseg ..

Előzmény: Jenzen (36017)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.10 0 0 36017

Azt hol? És mért kell nézni? 😁

Előzmény: cam aro (36015)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.10 0 0 36016

15 percenként változik! 🤣🤣🤣

Előzmény: balabmw (36014)
cam aro Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36015

kék a label file ! 

azt koll nezni.. :)

Előzmény: balabmw (36014)
balabmw Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36014

A windows háttérkép jó lehet! :-D

Előzmény: Jenzen (36011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!