Kolbiék már kicsit régebben bringázgatnak ott, de amúgy ja, ő jelölte ki a pályát és hétvégente délelőttönként edzenek ott (ha nincs verseny, vagy épp nem a Postásban, de ott inkább hétköznap vannak).
Nem a promócióra készült a pálya, csak ha már ott volt, és adódott egy promóciós rendezvény akkor ez lett a helyszín. Kolb Tamásék már cirka egy hónappal korábban is bringázgattak a körön.
Meg is néztem ma ezt a kört. Nem rossz, hogy kicsit terep, de pár kör után már ezt sem kívánnám annyira. Ráadásul az utolsó 100 méteren sikerült összesározni magam. Arra meg továbbra sem jöttem rá, miért csinálják ezt egyesek országútival. :)
Rajt a zöld zászlónál, aszfalton. 1 - kb 100 m aszfalt után jobb-ball kombináció, és földút. 2 - Rövid meredek felfelé, majd a tetején derékszögű jobbos, tovább a gáton. 3 - Derékszögű jobbos, rövid meredek le a gátról, végén balos. 4 - Füves-rázós szakasz, végén balos. 5 - Rövid lankás felfelé, végén jobbossal, és tovább a gáton. 6 - Enyhe jobbossal rázós lefelé a gödörbe. 7 - Gödörből visszamászás a gátra, végén jobbossal. 8 - Murvás jobbos után lankás lefelé a gátról. 9 - Jobb kanyar után 50 m-rel jobbra le a fűre, majd fák kerülgetése. 10 - Jobb kanyar után ismét sétány. 11 - Balra be a fák közé, majd azok kerülgetése. 12 - Bal kanyarral ismét sétány. 13 - Balra be a fák közé, majd azok kerülgetése. 14 - Enyhe emelkedő után balra tovább az aszfalton. 15 - Jobb kanyarral le a fűre. 16 - A csúszdát jobbról kerülve bal kanyarral elérünk a várva-várt lépcsőhöz. 17 - Lépcső (és domb) tetején jobbra a fákig, majd balra le fák kerülgetésével. 18 - Domb alján be a használaton kívüli teniszpályára, hálók kerülgetésével a szemben lévő sarkon ki. 19 - Jobb-Jobb kombinációval be a másik elkerített pályára, aminek jobb szélén haladunk, majd ki. 20 - Pálya után jobb-bal-jobb-bal a fák között, majd sétány. 21 - Jobbos, majd mély sóder (homokozó). 22 - Sóder után jobbos, majd fel a dombra, a fák közé. 23 - Domb tetején bal. 24 - Domb alján jobb, majd sétány. 25 - Sétányról jobbra fák közé, kis keringő, majd jobbra tovább a sétányon. 26 - Aszfalton bal kanyar, és vége a körnek, jöhet a következő... Utolsó körben a cél az aszfalton kb 50 m után.
Én egy NorthWave satyit hordok sisak alá, de gyalogos túrázáshoz is igencsak bevált. Annak van egy fejpánt féle windstopperes alsó része, az rálóg a fülre is. Még nem sikerült benne fáznom, viszont nem is nagyon hallok semmit ha rajtam van, csak kb annyira, mintha víz alatt lennék. Ez még megszokható, de a másik ami zavar benne, hogy a varrása az valahogy pont úgy esik, hogy a sisak hátul egy idő (pár óra) után igencsak fájdalmasan nyom két ponton. Ez nyilván függ az egyéni fejformától és a sisak felépítésétől is, csak azért mondom, hogy bármit veszel, az vagy varrás nélküli legyen, vagy próbáld fel sisakkal is, nehogy ilyen meglepetés érjen később.
Most nem mondom meg pontosan, hogy mik történtek de úgy tudom, váz egyik forgatás során sem tört, talán asszem defekt volt, van róla info a neten, de most nem tudok keresgélni.
Én decathlonban vásárolt futósapkát használok. Van egy kis windstopper rész rajta. Még pont nem túl vastag a sisak alá.
Egyben lehetett kapni egy szintén wstopperes fülvédővel, és kesztyűvel talán 4000-ért. Utóbbi a mostani hidegekben sajnos kevés még a futáshoz is, nemhogy bringára.
De bztos van külön is.
Egy baj van csak vele. Egy bizonyos idő elteltével a mstani 0-5 fok nappali hőmérsékleteknél a homlokom már fázik alatta, úgyhogy oda kell még valami.
Köszi, ilyen nekem van, futásra ezt hordom és meg vagyxok vele elégedve. Kipróbáltam sisak alá is, de valahogy bringán nem védi eléggé a begyulladásra hajlamos füleimet,
Sikeresen elhagytam a saisak alá való sapkámat. helyette pár napja már egy kötött sapkát használok, ami egyrészt vastag, másrészt nagyon meleg, harmadrészt viszont mégis átfúj rajta az a fránya szél, és így fáznak a füleim, kedves feleim.
Nem tudtok ajánlani valmi tényleg jót és fülkímélőt a megfizethető kategóriából?
Vajon teljesen gyári rajta minden, vagy csaltak itt-ott erősebb alkatrészekkel?
Nekem nem is annyira az hihetetlen hogy miket megcsinálnak, hiszen sokkal azért nem lehet nehezebb mint a triál gépükkel. Hanem, hogy az országúti bringa kibírja mindezt!
(persze az nem látszik a vdeón milyen állapotban volt mondjuk a kerék, vagy a villa a trükkök után)
Az Óbuda-szigeten kutyát sétáltatva azt láttam, hogy fákra sárga meg rózsaszín nyilakat festettek fel, közöttük biciklis keréknyomokat láttam kanyarogni és még egy országutinak kinéző biciklit hajtó embert is láttam edzeni - ciklokrossz pálya lenne kijelölve a szigeten?