Szerintem a GXG rendszámú setra, ami szegedre jár, nem éppen falujárat... Kényelmes, jó busz.
Milyen magas az a híd? Mert a GT-HD típusúak csak kb 30 centivel magasabbak, mint az alacsony setrák. Még talán annyival se. A sárhányók, és az első ajtó fölött lehet meglátni. Csak az utasok ülnek 50-60 cintivel magasabban...
Ma volt alkalmam egy kicsit közelebbről megnézni az egyik "új" setrát. Az ideiglenes rendszámút. Vele utaztam. Hát nem voltam elragadtatva tőle. Az ülések kényelmesek, és jó sok is van belőlük :), ez majd pénteki napokon jó lesz. Ma viszont csak kb 40-en jöttünk vele. Nekem úgy tűnt, az ülések szűkebbek egy pár centivel, mint a JMD-ben. . A huzat is furcsa rajtuk. Lehet, hogy át lett húzatva? Mert eléggé újnak tűnnek.
De eléggé vérszegény a másikhoz képest, az emelkedőlket nemnagyon szereti.... Inkább úgy mondom, az emelkedőket nagyon nem szereti :) Amin a legjobban meglepődtem, az automata váltó. Így már tuti, hogy nem amiatt cserélték le a JMD-t erről a vonalról....
Látszik, hogy a belsejében kis átalakításokat csináltak. Először úgy hallottam WC is volt benne (legalábbis egyikben a kettő "új" közül) csak kiszerelték, ennek viszont nyomát nem látni. Az üléseket "sűrítették" a jobb odaon a két ajtó között. A csavarok helyéből látni.
Az elején van digitális kijelző, elég nagy, de elég kontárul van felszerelve. Tolatáshoz kamera is van benne.
Sztem a legutolsó széria lehet a 300-as típusból. A kormány, a kormány alatti box és a műszerfal a JRX-ével egyezik meg.
Mellesleg elég kontár módon van lefestve. Valami rohadtul zörög benne a padló alatt a rossz utakon, futómű vagy a csomagtartóban valami...
Sztem inkább a vasárnap esti pesti járatra kellett volna betenni, és meghagyni a JMD-t az állandó Zeg-Bp vonalon.. Az sokkal de sokkal jobb busz...