De ha már fárasztani kell: két szőlőszem a síneken: -Te mikor jön a vonat? -Must
Két paradicsom megy a síneken az egyiken átmegy a vonat. A másik megszólal: -Gyere ketchup menjünk tovább.
Pár évvel ezelőtt hallottam egy városi legenda szagú történetet arról ,h egy ember kifeküdt a sínekre, h ő öngyilkos lesz. Arra járt vki és elkezdett dumálgatni vele, h szevasz, mi van öngyilkos akarsz lenni? Az öngyilkosjelölt meg elmondta, h igen, mert kidobta az asszony elitta az összes pénzét meg amúgy is beteg a lábába is protézist ültettek stb. Erre megkérdi a jóember, h platina? Az. Akkor én megvárom a vonatot.
Meg is várta aztán a maradványaiból kiszedte a platinát. El is itélték pár évre, segítségnyújtás elmulasztása meg öngyilkosságban való közreműködés meg ilyesmik miatt.
Azt azért hozzáteszem ,h sok városi legendát hallottam meg ismerek is, de ez olyan ,amiről sehogy sem tudom elképzelni ,h megtörténhetett, holott a legtöbb azért vmennyire hihető.
Egy másik, ami hihetőbb és asszem Moldova könyvében is megvan. Részeg a sínek közé beesik, vonat jön, de olyan nagy mázlija van, h a betonaljak vájatai mélyebbek mint a szokásos és így elment a vonat felette és karcolás nélkül megúszta. Rohan oda a vezér, csávó meg kinyújt egy cigit a vonat alól: Gyújtson rá mester! :)
Moldova könyvében nyilatkozott egy mozdonyvezető, aki azt is megjegyezte, h sínek között csak a vonatnak van helye. Ebben pedig asszem minden benne van.
akóRhoz is: Miért van annyi elütött kutya? Egyszer csupán Siófoktól Lepsényig (nem egy nagy táv!) vagy ötöt számoltam meg a vonat végéből. Hogy van ez? Moldovában olvastuk, hogy sko elvetemült "ember" kikötözi a megunt jószágot a sínre... De ennyit biztos nem! Még egy tippem ven: a kutya megtámadja a vonatot (mint a kerékpárosokat is szokták, vagy az autókat), vagy pedig egyszerűen csak a sínek között bandukol, ahol a töltés mellett túl nagy a gaz.
Egyszer belerobbantottam egy kutyacsalád közepébe. Hajnali IC, szegények a töltésen melegedtek. Öt, nagy, fekete juhászkutya. Ívből érkeztem, százzal, esélyük sem volt, nekem sem bármit tenni. Az anyakutya, és négy kölyök, szép nagyok mind. Három ott maradt, két kicsinek volt annyi szerencséje, hogy oldalra ugrottak.
Volt öngyilkosom is. Se nem szép, se nem kutya, se nem fekete, csak valaki akinek akkoriban rosszul jöttek ki a dolgai, és kicsit többet ivott, mint kellett volna.
Ha a kutyáknak lett volna annyi ideje, mint az embernek, ők megússzák.
Ha az embernek lett volna annyi esze, mint a kutyáknak, ő is megússza.
Mindenkinek jobb lett volna.
Mindenkit nagyon sajnálok, aki a kerekek alatt végzi, és ahogy a gigantos-sörös kolléga írja, nem egyszerű dolog ülni valamin, ami rendszeresen vet véget életeknek. De ezzel meg kell tanulnunk együtt élni, ki így, ki úgy, de kezelni kell ezt a helyzetet.
A gázolás utáni szemtanúk rosszallóan megjegyezték, a mentősöket kommentálva: "Nézd, ezek hogy röhögnek." Mondtam, persze, kínjukban, mi a sz*rt csinálhatnának, nem sirathatnak meg szolgálatonként X hullát, valahogy meg nekik is kell aludni.
Szia,Nohbfan nem úgy értettem,ne vedd magyarázkodásnak,általánosságban gondoltam az egész kis irományomat.Megpróbáltam első kézből egy kicsit éreztetni ilyen esetekben mi a ,,pálya,,egyébként a kaller kollégával egy párszor kiveséztük a történetet,sőt a masinisztával is mivel elég közeli munkakapcsolatban voltunk amig a mi brigádunkban utazott.Még egyszer személyesen én is átéltem hasonló haváriákat hálistennek nem ennyire durvákat.Amúgy én is nohabfannak tartom magam,mert amióta élek azóta ez akedvenc típusom,gyerekként illetve gyakornokként,v kezdő masinisztaként kenő ill kazánkezelő,v -20c ban tehervonaton,amikor az,,elvtársaknak,,nem igazán deerogált a nohabozás.Ígyí utólag szép is volt az az 567es motor sivítása v alapon zümmögése ill a TCk morgása,az egész Nohab feeling a gyönyörű vezetőfülkeés a magasból való letekintés a többi halandóra.A további legjobbakat szeva....
Először is nem poénkodtam kár hogy nem figyeltél jobban a mondat végére.
Másodszor pedig az igaz hogy gázolásban még nem volt részem eddig hálistennek,mikor legelőször ültem gépen kis híján sikerült elcsapni egy tagot Balatonalmádinál(pár méteren múlott).
Fotókat viszont láttam gázolásokról,nem egy szívderítő látvány. Nem egy olyan illetővel találkoztam aki személyesen is érintve volt az emlékezetes siófoki balesetnél,itt megemlíteném a fiatal kaller srácot aki szinte végignézte az egész balesetet.
Ma gázoltak,nem tudom,de igen csak szar élmény.Zúgsz x sebességgel még utoljára rád néz aztán hassal,háttal be eléd,PUFF koppan a kavicsok végig verik a gép alját satu leorralsz,mentő rendőrök,stb és napokig látod még a szemeit,eseménykönyv,magyarázod a bizonyítványt.A kollégáknak te mint laza csávó cinikus poénkodással leplezed az idegbajt.Tény van benne valami Darwini,de nektek mint kívül állóknak sajnos sokat mesélhetnék,legöszintébben kívánom nektek soha ne legyen ilyen közelről benne részetek.Sajna én sokat mesélhetnék ilyen dolgokról,mert a 30ason igen csak kijutott jóból.
Tegnap egy kicsit rákerestünk Imrével az 1962-es évre. Szegény gőzmozdonyunk alig fél éve jött ki a műhelyből fővizsgáról, csilivili új moci volt friss kazánvizsgával...
Ezután jött ez a hatalmas zakózás...
A baleset után félévvel egy új kazánszám jelenik meg a gépen új, friss kazánvizsgával, ami arra enged következtetni, hogy a gépet felújították... igaz a kazáncsere elkerülhetetlen volt.
Az a baj, hogy az elmúlt hétvégén is többen haltak meg közúti balesetben, mint egy év alatt vonatbalesetben (most nem az öngyilkosokra, és más Darwin díjasokra gondolok). De ez már nem hír. Olyan, mint a levegővétel. Bezzeg, ha történik valami a vasúton - bármi - akkor ugrik a média, megy a (félre)tájékoztatás ezerrel, beindul a "bolhából elefánt" gép, megy a vetítés... :-(((
Üdv mindenkinek,az M44 124-es ma 1 hete halt meg a motor túlpörgése miatt.Feltettem az M44-es oldalra is,de mivel szerintem ez is baleset gondolom ide is befér.Hála az égnek személyi sérülés nem történt,talán a szemtanúk leesett álla.Közölhetne valaki hasonló eseteket,kösz.
Igen, igazad van. Tegyük azonban hozzá, hogy a "kórházzal végződik" esetünkben három könnyű sérült, kórház pedig azért, mert kivizsgálás, látlelet, biztosító. Ilyenkor ez, nagyon helyesen, törvényszerűnek nevezhető. További információim nincsenek, de gyanítom (és remélem), mindhárom sérült rég otthon van, és jól érzi magát.