Ó, már megvan, te is azok közé tartozol, akik gondolatban egyenlőségjelet tesznek a GTFS és a BPI-779-féle GTFS-lekérdező közé. Szerintem ebben az esetben az oldal szerkesztőjénél érdeklődj, ugyanis ezeket az adatokat ő maga szerkesztette hozzá a GTFS-adatokhoz más adatforrásból.
A Futár alkalmazás erre is alkalmas elvileg. Kiválasztod a járatot, amin vagy, mellette pedig mozog a kiválasztott útvonalon a valós pozíciódat mutató lila-fehér pötty.
1) Futár alkalmazás erre képes. A keresőben kiválasztod a viszonylatot, a térképes nézetben pedig meg tudod nézni az össze bejelentkezett jármű pozícióját (androidos verziót nem ismerem, de ha a wp és ios verzió ilyen, megkockáztatom, hogy az androidos is)
Ha nem bők rá a kezdő állomásra akkor is elindul. Elég csak a menetet kiszámítani. A Futár még azt se figyeli, hogy egyáltalán bent van-e a kiinduló állomás hatókörében. 99%-ban az útjeladóra hagyatkozik, mert úgye miért is lenne lényeges a tényleges pozíció...
A sofőr még a megállóba beállás előtt kiválasztja az adott menetet, és rábök a kezdő állomásra. Ha utána elindul a kocsival (pl. beáll a megállóba), akkor a FUTÁR a megtett távolság miatt azt hiszi, hogy már akkor elindult (sietve).
Olyan megállókról van szó, amelyben nem áll meg járat. Ilyen lehet például, ha egy megállóban ideiglenesen nem áll meg semmilyen járat, vagy elsősorban a metróállomásoknál használt plusz megállók, melyek kijáratokat vagy az állomást magát jelölik. Ez esetben van amikor a tényleges megálló (amikből irányonként egy-egy van) szülőjének van beállítva egy ilyen megálló, így jelölni lehet hogy az ember ténylegesen hol fog kijutni a felszínen.
most kezdtem el nézegetni a bkk gtfs db-jét.. meg tudná esetleg nekem valaki mondani, hogy az pld, hogyan lehet, hogy a stops táblában, van egy csomó olyan stop_id amihez nem tartozik sor a stop_times táblában..