Beállítási hiba, volt már ilyen. A megfelelő helyen a megfelelő csavar megfelelő irányba történő, megfelelő mértékű állításával érhető el a megfelelő eredmény. :)
Lehet mondani. Bár ennek a terhelési próbának az volt az értelme, hogy a felújított motor hogy bírja el a 2 kocsit. Sehogy, alig ment 15 km/h sebességgel. De a befecskendező szivattyún végrehajtott némi beavatkozás hatására ez az érték 21 km/h-ra emelkedett.
Az, hogy mindennap, az túlzás, talán hetente egyszer felment. Az egyik ilyen kémszemlén én is ott voltam, kissé kalandosra sikeredett. A kép 1992. december 23-án készült:
A vágánycserét két részletben végezték el, tehát részben jártak a vonatok, ahogy később az ágyazatcsere idején is.
'92 decemberében és '93 januárjában volt egy leállás, amikor a MÁV nem tudta eldönteni, hogy megéri-e neki a vasút vagy sem. De akkor is rendesen jártunk "szolgálatba", csak azt lent töltöttük az otthonban társasjátékozással. A motorkocsi meg mindennap felment egy körre, hogy nézzék, nem kezdték-e el elhordani a vonalat.