Keresés

Részletes keresés

RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9483
Így van, ugyanis első lezárásnál már megtörténik a táplálási irány kiválasztása a sínbe, tehát még mielőtt jelzőt kezelnének, már előtte feljöhet a 0 az EVM-re...


Csak Fc bejáratánál a táplálási irány kiválasztása még azelőtt meg kell hogy történjen, hogy Kellemetlenföldön cs1014-nek jelzőt húznának...
Előzmény: Törölt nick (9471)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9482
a mozdonyvezetők kényük-kedvük szerint cselekednek, akkor és ott játszák ki az alapvető biztonsági berendezéseket, amikor csak akarják.

Beosztott Csörgő lekötött vevőtekercsei, beosztott V 43 elállított lopakodó nyomáskapcsolója, stb.
Előzmény: Törölt nick (9440)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9481
a külömbség csak annyi, hogy előttem nem ment vonat. De az eset szinte ugyanaz.

Nem Az teljesen más.
Előzmény: V43 - 1339 (9439)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9480

Tiszta sor.

Persze. Azt írtam le eggyel alább.

Előzmény: cs1014 (9477)
dzcsiga Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9479
Van meneigazolványod.
Van
Van tollad.
Van.
Beírod.
Pont.


Van ennek értelme?
Ha azt írom, hogy 28:96-kor indult a vonat, az sem tűnik fel senkinek.
Előzmény: Törölt nick (9430)
Sabee Gigant Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9478
Hát eléggé... Főleg hogy Szőnynél már ott volt az EURegio "orra" előtt a teher... Ha csak egy picit közelebb van a teher vége még úgy, hogy láthassa a Tau vezére... Vagy akármi... Szóval gyakorlatilag a csatt előtt annyi volt, hogy a vezér 2 mp alatt elvette a vontatási erőt, aztán már semmire se maradt ideje... :S Hát igen, 100-as tempónál, tök sötétben, amikor már csak azt veszed észre, hogy az orrod előtt egy pőrekocsi... :S Brrr... Eléggé hátborzongató így az eset... :S
Előzmény: tigris127 (9462)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9477
Miért is kellett itt eltörölni?

E.1. 2. melléklet, 4.2.2. Tiszta sor.
Előzmény: Törölt nick (9476)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9476

Nem az állomáson túl. Az állomáson! Szabályos, sőt, előírt kezelés (E.1.)!

 

Te tudsz valamit. Miért is kellett itt eltörölni?

 

Pilis ha jól tudom, jelfeladásos álllomás. Meghaladja a bejárati jelzőt (ha és amennyiben Hívóval jött be), feljön a vörös a váltókörzetben, majd utána elvileg sárgára kellene változnia a vezetőállás jelző jelzési képnek. Ezen nincs mit eltörölni.

 

Ha ugyanaz a helyzet mint föntebb, de az állomáson nincs jelfeladás, nos akkor kell és szabad a vöröset eltörölni a megállás után.

 

Tehát mi a szitu?


Előzmény: cs1014 (9470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9475

Ó nagy cs1014 mester! Oly helyesen beszélsz! :)

Tedd ki perselyt, holnaptól gyűjtést fogunk rendezni a szoborra és cs1014 Vontatási Főnökség lesz a nevünk. :)


 

Előzmény: V43 - 1339 (9460)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9474

És ha én a bezavarodott jelfeladás miatt elzavarodom a vörös mellett, akkor mi van?

Akkor az van, hogy itt és most túlspiláztad a dolgot.

 

Két eset van.

1. vagy ugrál a vezetőállás jelző színe össze-vissza ergo kétes jelzés, sasolsz ezerrel, különben is a főjelzőn kapott jelzési kép a mérvadó, a vezetőállás jelző jelzése nem mentesít a jelzőmegfigyelés alól.

2. vagy folyamatosan nyugod jelzési képed van a vezetőállás jelzőn ----> egyértelmű a szitu

 

Tehát semmi esetre sem mehetsz el egy vörös jelző mellett bezavarodott jelfeladás esetén sem. Ha figyelsz, nem.

 

A másik 2 mondatoddal teljes mértékben igazad van.

Előzmény: cs1014 (9458)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9473
az inga mv-je azt állítja, hogy

Ezt egyenesen tőle hallottad? Kötve hiszem. Szvsz a sajtó (hisz a feloldó is zöld...), vagy a zárfékezői hírek kutyulják a dolgot.
Előzmény: Flanell (9472)
Flanell Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9472
Nem tudom, volt-e már itt írva (nekem túl gyorsan pörög a topik), az inga mv-je azt állítja, hogy egyenesen zöldet kapott, nem hívásfeloldást vagy sárgát. (Hogy melyik jelzőn, azt nem tudom.)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9471
"ez olyna körülbelül mint amikor pl Sopron- rendezőből indulsz és amíg nincs beállított vágányutad addig csak a 3 gerenda van a vj-n, amint beállítják részedre akkor feljön a sárga digitálison a 0:)"

Így van, ugyanis első lezárásnál már megtörténik a táplálási irány kiválasztása a sínbe, tehát még mielőtt jelzőt kezelnének, már előtte feljöhet a 0 az EVM-re...
Előzmény: GySEV MV (9464)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9470
Eljön mögötte a személy, kiballag Pilisről 15 km/h-val majd az állomáson túl azonnal eltörli a vöröset,

Nem az állomáson túl. Az állomáson! Szabályos, sőt, előírt kezelés (E.1.)!

kiktatja a kapcsolót

Nem iktatott ki semmit, törölte a jelet. A berendezés működési elvéből adódóan ez mindaddig a vonatbefolyásolás és sebességellenőrzés hiányát okozza, amíg a pályoldalról újabb jel nem érkezik. Ilyen azonban üzemszerűen is történik, erre ki is tér majd' az összes utasítás.

és húzza neki mint a gép, egészen 110-ig.

108-ig, de ez most mindegy.
Na ez volt a baj. Semmi más. De ez nagyon.
Előzmény: Törölt nick (9400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9469
Ott valami frekvenciaszűrős gond lesz szerintem.
Előzmény: cs1014 (9452)
Rob-100 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9468
a burgenlandi ütközések tízegynéhány évvel ezelőtt, tény, hogy azóta nem nagyon hallunk onnan balesetekről, a MÁV-nál meg egyre gyakoribbak a hasonló balesetek
Előzmény: Törölt nick (9437)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9467
Nem a vágányútbeállítás, hanem a menetirány.
Előzmény: GySEV MV (9464)
tigris127 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9466
szerintem a vgútbeállításnak ehhez nincs köze
Előzmény: GySEV MV (9457)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9465
jah egyszer végülis menne a dolog:)
Előzmény: V43 - 1339 (9463)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9464
én is megvártam amíg szabad jelzésem nem lett a bejárati jelzőn... csak leírtam, hogy mi miatt lehet. ez olyna körülbelül mint amikor pl Sopron- rendezőből indulsz és amíg nincs beállított vágányutad addig csak a 3 gerenda van a vj-n, amint beállítják részedre akkor feljön a sárga digitálison a 0:) de biztos már láttad csak fradiban lehet összetettebb a dolog. persze ez csak tipp nem okoskodás.
Előzmény: cs1014 (9458)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9463
Fékezz villamosan XD
Előzmény: GySEV MV (9461)
tigris127 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9462

Végigolvasva még borzalmasabb...

Előzmény: CKD Kombinát (9453)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9461
azért ne általánosítsunk... én pl. soha nem kapcsolom ki csak azért hogy behozzam a késést. késést nem így kell behozni.. rövidebb fékút és dinamikus gyorsulás a recept(szabályszerű) már ami mozdonyvezetői részről lehetséges az más kérdés hogy annyi a lassú jel az 1es vonalon is hogy gépmenet lassan félek 120al menni nehogy a sok lassú jelre való fékezéskor kimelegedjen az abroncs.. azért ez is poénos...
Előzmény: tomcat#01 (9387)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9460
"egy roppant nyugodt vörös előtt továbbhaladást engedélyező jelzésre utaló jelet."
Ó nagy cs1014 mester! Oly helyesen beszélsz! :)

A vezetőállásjelző jelzése nem mentesít a jelzők megfigyelése alól!
(Lsd: tóvárosi térköz zöld, 2 db ismétlőjelző előtte sárga-fehér, -> azért néha nem árt a VJ-re is nézni :) )
Előzmény: cs1014 (9458)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9459
Igen, parádés. Egy darabig nem kell kávé...
Előzmény: arecibo (9456)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9458
És ha én a bezavarodott jelfeladás miatt elzavarodom a vörös mellett, akkor mi van? Az én kifogásaimra (jogosan) senki sem kíváncsi. Így engem sem érdekel, miért kapok egy roppant nyugodt vörös előtt továbbhaladást engedélyező jelzésre utaló jelet.
Előzmény: GySEV MV (9457)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9457
sztem amikor állítanak váltókat vagy vágányutakat akkor lehet bezavarodik ott a jelfeladás:) persze nem biztos de nekem is soxor volt...
Előzmény: cs1014 (9452)
arecibo Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9456
Igaz mennyire jó az hajnali 2-kor EVM-120-as géppel?
Előzmény: cs1014 (9452)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9455
Aha. Én is olvastam tegnap a Borsban, és a Blikkben 1-2 cifraságot!
Előzmény: Törölt nick (9273)
CKD Kombinát Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9453
Előzmény: V43 - 1339 (9439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!