Nem szorosan a Zala Volánhoz kapcsolódó hír, csak a zalaiakata érintheti.
a 1184 Budapest – Nagykanizsa – Letenye – Lenti autóbuszvonalon Budapestről naponta 07:00 órakor, Letenyéről munkanapokon 15:45 órakor, Lentiből szabad- és munkaszüneti napokon 15:05 órakor induló,
a 1186 Budapest – Zalaegerszeg – Letenye autóbuszvonalon Budapestről naponta 17:00 órakor, Zalaegerszegről naponta 06:30 órakor induló,
a 1185 Budapest – Balatonföldvár – Zalaegerszeg – Lenti autóbuszvonalonZalaegerszegről hetek első iskolai előadási napját megelőző munkaszüneti napokon 15:30 órakor induló,
a 1188 Budapest – Siófok – Keszthely – Hévíz – Zalaegerszeg autóbuszvonal Budapestről naponta 06:30 órakor, hetek első iskolai előadási napját megelőző
munkaszüneti napokon 08:00 órakor, Zalaegerszegről naponta 15:30 órakor induló,
járatokat szerződéses partnerünk az Áipli Busz Kftközlekedteti.
Aztán lehet, hogy a volánbusz topicban ezt már kivesézték....
1186 Budapest – Zalaegerszeg – Letenye (már három éve nem megy el letenyére)
1185 Budapest – Balatonföldvár – Zalaegerszeg – Lenti (sosem ment el lentibe)
Hát nincs... Pedig olyasvalakitől hallottam az infót, aki járt kint a telepen, amikor épp ezt a két buszt kókányolták. Persze lehet, hogy félreértett valamit, vagy nemtom. De a lényeg, hogy már tudjuk az igazságot.
Zala Volánnak szeretném megdicsérni a fél kettes délutáni buszsofőrét! Mert szerintem nem sok buszsofőr állt volna meg és várt volna 5 percet egy idős nőre aki táskájért ment vissza a boltba
Szerintem a GXG rendszámú setra, ami szegedre jár, nem éppen falujárat... Kényelmes, jó busz.
Milyen magas az a híd? Mert a GT-HD típusúak csak kb 30 centivel magasabbak, mint az alacsony setrák. Még talán annyival se. A sárhányók, és az első ajtó fölött lehet meglátni. Csak az utasok ülnek 50-60 cintivel magasabban...
Ma volt alkalmam egy kicsit közelebbről megnézni az egyik "új" setrát. Az ideiglenes rendszámút. Vele utaztam. Hát nem voltam elragadtatva tőle. Az ülések kényelmesek, és jó sok is van belőlük :), ez majd pénteki napokon jó lesz. Ma viszont csak kb 40-en jöttünk vele. Nekem úgy tűnt, az ülések szűkebbek egy pár centivel, mint a JMD-ben. . A huzat is furcsa rajtuk. Lehet, hogy át lett húzatva? Mert eléggé újnak tűnnek.
De eléggé vérszegény a másikhoz képest, az emelkedőlket nemnagyon szereti.... Inkább úgy mondom, az emelkedőket nagyon nem szereti :) Amin a legjobban meglepődtem, az automata váltó. Így már tuti, hogy nem amiatt cserélték le a JMD-t erről a vonalról....
Látszik, hogy a belsejében kis átalakításokat csináltak. Először úgy hallottam WC is volt benne (legalábbis egyikben a kettő "új" közül) csak kiszerelték, ennek viszont nyomát nem látni. Az üléseket "sűrítették" a jobb odaon a két ajtó között. A csavarok helyéből látni.
Az elején van digitális kijelző, elég nagy, de elég kontárul van felszerelve. Tolatáshoz kamera is van benne.
Sztem a legutolsó széria lehet a 300-as típusból. A kormány, a kormány alatti box és a műszerfal a JRX-ével egyezik meg.
Mellesleg elég kontár módon van lefestve. Valami rohadtul zörög benne a padló alatt a rossz utakon, futómű vagy a csomagtartóban valami...
Sztem inkább a vasárnap esti pesti járatra kellett volna betenni, és meghagyni a JMD-t az állandó Zeg-Bp vonalon.. Az sokkal de sokkal jobb busz...