Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9492

És ha az állomáson van jelfeladás, de nem lesz sárga a technika?

Akkor is törli.

Előzmény: RSF vagy RFS (9484)
tomcat#01 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9491
Az első - és legegyenesebb - válasz/vélemény.
Előzmény: Törölt nick (9400)
dzcsiga Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9490
Szívás is van miatta rendesen.

Ja, szívunk is, még mindíg írni kell azt a haszontalan vackot.
Előzmény: rg7 (9487)
dzcsiga Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9489
Szívás is van miatta rendesen.

Például?
Előzmény: rg7 (9487)
rg7 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9488
A jármű karbantartója meg ezt zsebre tett kézzel, csodálkozó tekintettel nézi és rendre üzemképesen adja ki a járműveket?
Előzmény: RSF vagy RFS (9482)
rg7 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9487
Ha azt írom, hogy 28:96-kor indult a vonat, az sem tűnik fel senkinek.

Ismerjük, tudjuk, hogy repcééknél ez a helyzet.
Szívás is van miatta rendesen.
Büszke lehetsz magatokra.
Előzmény: dzcsiga (9479)
Flanell Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9486
Tévében hallottam.
Tulajdonképpen elképzelhető, hogy a "zöld" szót a "szabad" jelentésében használta a híradós, bár nekem úgy tűnt, hogy itt tényleg zöld fényt jelöl.

Azt meg jegyvizsgálóktól hallottam, hogy a forgalmista nem ment előre a vezérlőkocsihoz az írásbelivel, mert a jegyvizsgáló átvette tőle, azt mondta, majd odaadja a mozdonyvezetőnek.
Előzmény: cs1014 (9473)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9485
És ha az állomáson van jelfeladás, de nem lesz sárga a technika?

Pl. amiatt, amit Alacc írt, esetleg be Hívó-nál kijáratra sikerült első lezárást nyomni csak, vagy régi D55-nél, aholcsak a céljelzőre fordul, startjelzőre nem a táplálás?
Előzmény: RSF vagy RFS (9484)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9484
Te tudsz valamit.

Nagyon úgy tűnik.

Ha ugyanaz a helyzet mint föntebb, de az állomáson nincs jelfeladás, nos akkor kell és szabad a vöröset eltörölni a megállás után.

És ha az állomáson van jelfeladás, de nem lesz sárga a technika?
(Aki most leírja, hogy akár síntörés miatt is maradhat a teli nulla, azt lelövöm.)
Előzmény: Törölt nick (9476)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9483
Így van, ugyanis első lezárásnál már megtörténik a táplálási irány kiválasztása a sínbe, tehát még mielőtt jelzőt kezelnének, már előtte feljöhet a 0 az EVM-re...


Csak Fc bejáratánál a táplálási irány kiválasztása még azelőtt meg kell hogy történjen, hogy Kellemetlenföldön cs1014-nek jelzőt húznának...
Előzmény: Törölt nick (9471)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9482
a mozdonyvezetők kényük-kedvük szerint cselekednek, akkor és ott játszák ki az alapvető biztonsági berendezéseket, amikor csak akarják.

Beosztott Csörgő lekötött vevőtekercsei, beosztott V 43 elállított lopakodó nyomáskapcsolója, stb.
Előzmény: Törölt nick (9440)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9481
a külömbség csak annyi, hogy előttem nem ment vonat. De az eset szinte ugyanaz.

Nem Az teljesen más.
Előzmény: V43 - 1339 (9439)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9480

Tiszta sor.

Persze. Azt írtam le eggyel alább.

Előzmény: cs1014 (9477)
dzcsiga Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9479
Van meneigazolványod.
Van
Van tollad.
Van.
Beírod.
Pont.


Van ennek értelme?
Ha azt írom, hogy 28:96-kor indult a vonat, az sem tűnik fel senkinek.
Előzmény: Törölt nick (9430)
Sabee Gigant Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9478
Hát eléggé... Főleg hogy Szőnynél már ott volt az EURegio "orra" előtt a teher... Ha csak egy picit közelebb van a teher vége még úgy, hogy láthassa a Tau vezére... Vagy akármi... Szóval gyakorlatilag a csatt előtt annyi volt, hogy a vezér 2 mp alatt elvette a vontatási erőt, aztán már semmire se maradt ideje... :S Hát igen, 100-as tempónál, tök sötétben, amikor már csak azt veszed észre, hogy az orrod előtt egy pőrekocsi... :S Brrr... Eléggé hátborzongató így az eset... :S
Előzmény: tigris127 (9462)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9477
Miért is kellett itt eltörölni?

E.1. 2. melléklet, 4.2.2. Tiszta sor.
Előzmény: Törölt nick (9476)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9476

Nem az állomáson túl. Az állomáson! Szabályos, sőt, előírt kezelés (E.1.)!

 

Te tudsz valamit. Miért is kellett itt eltörölni?

 

Pilis ha jól tudom, jelfeladásos álllomás. Meghaladja a bejárati jelzőt (ha és amennyiben Hívóval jött be), feljön a vörös a váltókörzetben, majd utána elvileg sárgára kellene változnia a vezetőállás jelző jelzési képnek. Ezen nincs mit eltörölni.

 

Ha ugyanaz a helyzet mint föntebb, de az állomáson nincs jelfeladás, nos akkor kell és szabad a vöröset eltörölni a megállás után.

 

Tehát mi a szitu?


Előzmény: cs1014 (9470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9475

Ó nagy cs1014 mester! Oly helyesen beszélsz! :)

Tedd ki perselyt, holnaptól gyűjtést fogunk rendezni a szoborra és cs1014 Vontatási Főnökség lesz a nevünk. :)


 

Előzmény: V43 - 1339 (9460)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9474

És ha én a bezavarodott jelfeladás miatt elzavarodom a vörös mellett, akkor mi van?

Akkor az van, hogy itt és most túlspiláztad a dolgot.

 

Két eset van.

1. vagy ugrál a vezetőállás jelző színe össze-vissza ergo kétes jelzés, sasolsz ezerrel, különben is a főjelzőn kapott jelzési kép a mérvadó, a vezetőállás jelző jelzése nem mentesít a jelzőmegfigyelés alól.

2. vagy folyamatosan nyugod jelzési képed van a vezetőállás jelzőn ----> egyértelmű a szitu

 

Tehát semmi esetre sem mehetsz el egy vörös jelző mellett bezavarodott jelfeladás esetén sem. Ha figyelsz, nem.

 

A másik 2 mondatoddal teljes mértékben igazad van.

Előzmény: cs1014 (9458)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9473
az inga mv-je azt állítja, hogy

Ezt egyenesen tőle hallottad? Kötve hiszem. Szvsz a sajtó (hisz a feloldó is zöld...), vagy a zárfékezői hírek kutyulják a dolgot.
Előzmény: Flanell (9472)
Flanell Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9472
Nem tudom, volt-e már itt írva (nekem túl gyorsan pörög a topik), az inga mv-je azt állítja, hogy egyenesen zöldet kapott, nem hívásfeloldást vagy sárgát. (Hogy melyik jelzőn, azt nem tudom.)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9471
"ez olyna körülbelül mint amikor pl Sopron- rendezőből indulsz és amíg nincs beállított vágányutad addig csak a 3 gerenda van a vj-n, amint beállítják részedre akkor feljön a sárga digitálison a 0:)"

Így van, ugyanis első lezárásnál már megtörténik a táplálási irány kiválasztása a sínbe, tehát még mielőtt jelzőt kezelnének, már előtte feljöhet a 0 az EVM-re...
Előzmény: GySEV MV (9464)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9470
Eljön mögötte a személy, kiballag Pilisről 15 km/h-val majd az állomáson túl azonnal eltörli a vöröset,

Nem az állomáson túl. Az állomáson! Szabályos, sőt, előírt kezelés (E.1.)!

kiktatja a kapcsolót

Nem iktatott ki semmit, törölte a jelet. A berendezés működési elvéből adódóan ez mindaddig a vonatbefolyásolás és sebességellenőrzés hiányát okozza, amíg a pályoldalról újabb jel nem érkezik. Ilyen azonban üzemszerűen is történik, erre ki is tér majd' az összes utasítás.

és húzza neki mint a gép, egészen 110-ig.

108-ig, de ez most mindegy.
Na ez volt a baj. Semmi más. De ez nagyon.
Előzmény: Törölt nick (9400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9469
Ott valami frekvenciaszűrős gond lesz szerintem.
Előzmény: cs1014 (9452)
Rob-100 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9468
a burgenlandi ütközések tízegynéhány évvel ezelőtt, tény, hogy azóta nem nagyon hallunk onnan balesetekről, a MÁV-nál meg egyre gyakoribbak a hasonló balesetek
Előzmény: Törölt nick (9437)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9467
Nem a vágányútbeállítás, hanem a menetirány.
Előzmény: GySEV MV (9464)
tigris127 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9466
szerintem a vgútbeállításnak ehhez nincs köze
Előzmény: GySEV MV (9457)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9465
jah egyszer végülis menne a dolog:)
Előzmény: V43 - 1339 (9463)
GySEV MV Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9464
én is megvártam amíg szabad jelzésem nem lett a bejárati jelzőn... csak leírtam, hogy mi miatt lehet. ez olyna körülbelül mint amikor pl Sopron- rendezőből indulsz és amíg nincs beállított vágányutad addig csak a 3 gerenda van a vj-n, amint beállítják részedre akkor feljön a sárga digitálison a 0:) de biztos már láttad csak fradiban lehet összetettebb a dolog. persze ez csak tipp nem okoskodás.
Előzmény: cs1014 (9458)
V43 - 1339 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9463
Fékezz villamosan XD
Előzmény: GySEV MV (9461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!