ksly435-el, láthatod hogy az ő fotói és az én fotóim helyszínei kísértetiesen hasonlítanak. Na jó, csak pár. :D Én a Győri út belvárosi szakaszáról egy képet sem tettem fel, mind autodel lett. Pedig 4 programot is kipróbáltam.
Körülbelül 3-szor fényképeztük le, mert 2/2P-ben pörgött, és sokat láttuk. Mikor negyedszerre találkoztunk akkor 1 méterre haladt el a Credo orra a lábunktól, és üdvözölt minket(intett). De én annyira meglepődtem, hogy beletelt pár másodperbe míg visszaintettem, de szerintem ő azt már nem látta. :) Mindenesetre annyi eszem azért volt hogy a visszapillantó tükör felé intsek. :)
Mitől lennének jobbak? :D Max nekünk szebbek, de a volánnak az utasok szempontjait kéne nézni. Az is lehet hogy csak azért voltak bent hogy te tudj ráncos Ikarusokat fotózni. :) Mercik meg járnak még minimum 15 évig. :)
Majd inkább koptatom. :) Amúgy tényleg megyek egy felfedezőtúrára ha holnap is sütni fog a nap. Megnézem vasárnap mik dolgoznak. Bár azt nem értem miért kell ráncos csuklósokat járatni, amikor a mercik pihentek.
Hallod én azt sem tom hogy néz ki egy 260-as motortere, szal nekem mondhatod... :D Viszont az akkumlátor rekeszének nyitóajtaját egy az egyben letépték. Ott volt egy szép nagy téglalap alakú lyuk.
A képen látható kanyarodósáv ami új fekete aszfaltburkolatot kapott annyira szúrja a szemem. Nem ezen a képen, hanem az összesen. Mintha valami árnyék lenne.
Szvsz felesleges, ezzel kb annyit érnénk el hogy a helyközi járatot használná néhány ember helyinek. És ez plsuz költség lenne a volánnak, hisz többet megy a busz. Bevétel pedig nem lenne több mert az utasok többsége valószínűleg bérlettel szállna fel.
Én így csinálnám:
-Meghírdetném: Hunyadi Kórházban, a Hunyadi elött buszmegállók falán, Tatabánya autóbuszállomáson bemondatnám kis reklámként, plusz persze kitáblázás ide is, A4-es lapokon való hírdetés a Tatabánya-Tata között közlekedő buszokon, a tatai helyijáratokon, valamint kiplakátolás a tatai buszvégen és a Felső-Tatán lévő megállókban.
-Ha nem növekszik az utasszám: Tatabánya - Vértesszőlős - Tata és Tatabánya - NYIP - Tata kombinált bérlet bevezetése, ami mindkét járatra jó. Kérdés hogy ez törvényes-e, hisz más az alapdíjazás, a megtett út távolsága, az útvonal.
Kihasználatlan. Miért? Aki Tatabánya és Felső-Tata között ingázik, az általában bérletes. Viszont mivel ez a járat max napi 7-szer jár (most csak ezért nem fogom kinyitni a menetrendkönyvet) arra nem fog váltani bérletet egy utas. Így csak 1-2 jegyes utas fordulhat rajta elő elvétve.
És a másik: Hol volt meghírdetve? Volán honlapján? Mert azt olyan sokan nézik? Hahaha...
Én mondtam neki, mellesleg hétfőtől szombatig biztos kint van a 435-ös, többször láttam szombaton. Amúgy helyén ma DUD-631 volt, a buszon egyébként heringparty volt.
Amikor a lufikat átadták akkor beszéltem PA-val, és ő felhatalmazott amennyiben a sofőr is megengedi (hisz az ő idejéből veszek el), de elöbb el kell küldenem a fotót mielött publikálom, épp ezért nem is került még fel sehova sem 945 beltere. :)
Gemenc Volános tapasztalataim szerint nemigazán megbízható hosszútávon.Az első idöktöl voltak problémák,sokszor napokig állt.Remélem ott sikeresebb lesz az üzemeltetésük,mint nálunk.
Gondolom selejt nemigazán volt(ABF-378 nyári esetére én is emlékszem).
Megkérdeztem fotózhatom-e a belteret, csak annyit kérdezett cégnél tudnak-e rólam és kész. Tényleg jó arc egyébként. :) 1 antiszociális buszsofőrt ismerek Tb helyin, de már 3szor volt utassérülésünk, és mindig a toppon volt, felkészülve. Például volt egy olyan eset hogy a negyedik ajtónál a vízszintes kapaszkodóhoz támaszkodott egy lány, és a Milleniumi lkp valamint a Bánki között annál a kis kocsmánál lezúdult a lány az ajtóba,mert egy biciklis nem tudta hol kell mennie. Mondanom sem kell, elég nagy kiabálás volt a sofőrnek meg vészcsengőnyomás, mert ha a lány ott van az ajtóban és az ajtót még pluszba rányitja, abból még nagyobb sérülés lett volna. A helyszínelés, betegszálítás stb... annyi időt elvett, hogy a vér gyakorlatilag odaszáradt, és egyszerűen szürke festékkel lefestették a lépcsőt. Ha azon a buszon utazok és a negyedik ajtónál szállok le mindig eszembe jut. :S
Volt egy olyan baleset is hogy epilepsziás roham a Mentőállomás mellett. :) Azért ez jó volt, mert nem kellett mentőt hívni, csak beszaladni az épületbe és kész.
Huhh, látszik hogy már fáradt vagyok, nincs befejezés: Tehát a régi buszvégen felszálltam 808-ra, akit eredetileg el akartam csípni. Kertvárosban bementem a CBA-ba, majd a 14:30-as 21Y-onnal (414) mentem le Kertváros vá.-ra, ahol lefényképeztem 808-at. Ilyenkor már napfény nélkül maradt Tatabánya. :S
Merciről meg mégsem tettem be a képet, majd lövök szépet ha süt a nap holnap. :)
Bizony, ez egy elismert szmájli, olyan mint a :D vagy a :S vagy az xD.
Ma felkeltem, sütött a nap mint atom, gondoltam na akkor megyünk fotózni. :) Naná hogy akkor ment el amikor kiértem Kertváros vá.-ra. Álldogáltam vártam 8-asomat, erre látom jön GEX-808. Egyből ki is mentem fotókahelyemre, reménykedtem mindjárt elmegy még az én buszom elött. Hát nem így lett. Ponthogy az én buszom volt a 808 a 12:50-es 8-ason. BCK-416-ot pótolta. Bementem a városba, megebédeltem, majd gondoltam lekapom 808-at a Győri úton. Vártam, vártam fokozatosan ment el a nap... A szép napsütés és a felhős ég között lefényképeztem egy mercit, hát kicsit bemosódott, de érdemes megnézni a jobb oldali fényszórója alatt a lökhárítóját. Ő amúgy 931, 932-őt meg amit a napokban feltöltöttem a bal oldali index fölött puszilta meg egy autós/tűzcsap/valami. Utána kimentem a buszvégre mert teljesen elment a nap, gondoltam 808 már úgyis erős autodel lenne, Győri úton nem 30-al mennek a buszok. És akkor láttam BCK-416-ot 1-esben. Egészen odáig azt gondoltam BCK-416 azért nincs kint mert javítják sérülését, amit már tegnap is lefényképeztem rajta. Mivel utcán volt a VV kap egy fekete, és egy pirospontot.
Feketepont: Most vettünk 3 új csuklóst, nem hiszem hogy nem lett volna egy helyi tartalék 280-as.
Pirospont: Nem tudom mit helyettesített BCK-416 (talán 420 vagy 422?), viszont az nagyon jó hogy 1-esre inkább tettek egy négyajtós buszt, és 8-asra pedig egy háromajtóst. Ez csak egy kis átszervezés volt, de nagyon pozitív. Gondoljunk csak bele, mi lett volna csúcsidőben ha az 1-est egy helyközi kialakítású 280-as viszi. Akkor már inkább 8-asra. Amúgy a férőhellyel egyáltalán nem volt gond, csak azzal hogy az idősek rögtön az első ülésekre leültek, és utána mindenki az első ajtón szállt le, pedig még hátul is voltak ülőhelyek.
Bobalt, külön köszönöm tanácsod erről a zoommos dologról, kipróbáltam:
BCK-416 zoom nélkül még tegnap.
BCK-416 zoommal még tegnap.
BCK-416 zoommal még tegnap, sérülésével együtt.
Az őt helyettesítő GEX-808.
CTD-945 érkezik...
...indul...
...elmegy.
Kérem az első kép kivételével a többit kritizálni. :)
Ezt így bizony nehéz lenne, mert a betűk között hiányzik a szóköz vagy a tört jel, ami elválasztaná egymástól a betűket.
De mégis miért tettél K betűt a végére, ha nem ismered a rádió forgalmazás szabályait, Mert a rádióban ez azt jelenti, hogy vételre kapcsolsz és várod a válaszokat.
Nézegettem a képeimet, és gondoltam megkérdezem IFC-242 előéletét, de Google segített hogy ő bizony Volánbuszos volt. A Volánbusz 2002-ben szerezte be, 2009-ben dobta ki. Gondoltam szólok az állományosoknak hogy jelenleg Tatabányán van magánkézben.
Többször utaztam vele, szerintem halk, sokan elférnek rajta - lásd délutáni műszakváltós 15-ös járat - a kátyúkban sem hullámzik annyira mint egy Credo, az utasfolyósók mérete megfelelő.
Nézzük csak mi is közlekedik még a városban:
Ik 260, 280 - Szerintem hagyjuk a 3,14csába a több évtizedes konstrukciót.
Ik 415 - Jobb, jobb de még mindig nagyon hangos, és hát hogyismondjam. A beltér kezd lepusztulni. Nézd meg majd a korlátokat ha legközelebb utazol valamelyiken. Az új élénk zöld szín kezd kopni, és jön elő az a "hideg" zöld szín. Igazából nem tudok rá megfelelő szót.
Ik C83 - Az első ajtó megosztottsága zavar, fék hatására nyikorgó hangot ad ki, egyébként jó gépek, 2010 Novemberéig ők voltak a legjobb gépek.
Credo BN12, BN18 - A Credo topikban korábban kifejtettem a BN18-ról alkotott véleményem.
Mondd meg a kollégádnak, aki az e-mailokat kezeli (szolg@vertesvolan.hu), hogy nem akartam semmi rosszat és köszönöm. (aax152kukacfreemailponthu) Köszi!
Iskolai előadási napokon Koppánymonostor fordulótól indul 7:10-kor 2-es járatként, mely Komárom autóbusz-állomásra érkezik 7:34-re.
Áttáblázás után 3F jelzéssel továbbközlekedik a Feszty Árpád Általános iskoláig, egy korábbi, 7:00 órakor induló járat zsúfoltsága csökkentése érdekében.
Megjelent a "Menetrendi módosítás Komárom város helyi közlekedésében". Ha valaki picit is jártas Komárom helyi viszonylataiban akkor legyen szives ezt értelmezni nekem:
"2-es járat:
Ind.:iskolai előadási napokon Koppánymonostor, fordulótól 7:10 órakor; érk.: Komárom, autóbusz-állomásra 7:34 órára, a járatot a 7:00 órai járat zsúfoltságának csökkentése érdekében 7:35 órakor az autóbusz-állomásról 3F jelzéssel továbbközlekedtetjük a Feszty Árpád Általános Iskoláig. "
Egy új kép PT-on LINK. Azzal nem lenne baj hogy a busz nem középen van, szerintem ettől még nem lesz egy kép autodel, viszont az egyenesség tényleg kritizálnivaló.
Köszi szépen mindenkinek, ezen a képen már látom: LINK Stimmel a buszváró, a fa, a zöld korlát, és maga a megállótábla is. Vicces mert pont ez a kép most a hátterem és eddig fel sem tűnt. :)
Megmutatom: --..- --..- -..--. .--..- .- -..--- .----..--. .----... -..--...--... .-.---.... --.-- Pl. ezt hogy frodítja le valaki? azt se tudja hol kezdődik új betű. :D
Nekem ma egy gépjárműtechnikám lett volna - betegszabim ellenére - lusta voltam bemenni és találkoztam a tanárral az utcán. Egyébként ma is a 435-ös volt, a Setrát akartam elcsípni, remélem valamelyik nap kitolja a seggét az utcára. :) Csak ne szombaton, mert szombaton jön egy buszfotós a 435-ösért. :)
Csak tippem van. Nagy a valószínűsége, hogy a kép Tatán a Gesztenyefasorban készült. Feltünt nekem, hogy a hozzászolásodat a morse ABC K betűjével fejezted be. Tán a távírász szakmához is értesz?
2:26: Ez a kép hol készült? o.O Szerintem nem Tatabánya. Ilyen beton díszítőelemek Dózsakertben jellemzőek, de Dózsakertben szerintem nincs ilyen buszmegálló. Nem Komárom vagy Tata lesz? LINK Ne lepődjetek meg, a képek nagyrésze lopott. -.-
Ezt nem furának nevezném, hanem gáznak. Ma már rendkívűl fontos egy cégnek hogy jelen legyen az interneten. De persze ha ők csak az alvállalkozásdiból meg a Nokiából akarnak megélni, hát az az ő bajuk.
Én erre a címre írtam nekik utaspanaszt és kérdeztem ha valamit nem tudtam, és ezt az e-mailt nem igazán nézik minden nap. :) Nekem például 1,5-2 hét mulva írtak vissza.
Tudja a Zak, csak nem adható ki másmilyen jegy, csak helyijáratos helyközi járatokon, távolsági járatokon meg csak helyközis jegy adható ki. Ez igaz minden a Vértes Volán Zrt. által helyijáratot üzemeltető városban.
Régebben láttam egy telephelyet, de nem tudom melyik cégé. Amelyikre én gondolok az a Dobó és Deák F. u. keresztőzédésében van. Ismétlem, nem tudom kié.
Ahova a linked mutat ott max. az iroda lehet, buszok nem. Mikorra tervezed?
Ide szerettem volna eredetileg eljutni de miattad felmentem a Google Mapsre és műholdfelvételen láttam hogy ez nem is a telephely. -.- Ezért külön köszönet. :)
Tudsz nekem segíteni hol van a Buszkomplex telephelye?
Mennyire ismered Komáromot? Mert szerintem a "Száva u." megálló lenne jobb. Bár a Google térkép azért jóval arrébb írja a címedet a kereszteződésnél. Kell pontosabb segítség?
Ha a 2900 Komárom, Csillag lakótelep 20. (Bem József út - Táncsics Mihály út keresztjétől nem messze) címre szeretnék elmenni akkor hol kell leszállnom a buszról hogy kevesebbet kelljen gyalogolnom? Persze Tatabánya felől jövök.
Értem. Tudod hol vesztettem el a fonalat? Hogy Komáromban az autóbuszállomás és a kórház között nincs helyjárat. Én azt hittem, arra amit előbb írtál, hogy ez akkor vonatkozik, ha az adott helyközi vonalat egy részen helyjárat érinti (tehát mint Tatán az 5A és a Tata-Tatabánya helyközi párhuzamossága 4 megállóig). De akkor nem a vonal a tényező hanem a megálló.
A helyközi járatokon alkalmazott díjszabás országosan egységes. Kétféle megoldás lehetséges helyijárattal kiszolgált, egy városon belüli megállók közötti utazásra: helyi tarifa alkalmazása vagy helyi utazás tiltása. Távolsági és nemzetközi járatok esetén mindig ez utóbbi kerül alkalmazásra.
Az első mondatot értem. És persze pénzügyileg jó a volánnak. A második érdekes, hisz mindez programozás kérdése. Új törvény lehet? Mert nekem anno adtak településen belül helyközi viszonylaton jegyet, de kár hogy nem tettem el.
Igen. De ehhez ugye alapfeltétel egy buszvég a város földrajzi középpontjára, ami eddig még nem épült meg. Csúcsidőn kívűl még elmegy, de képzeld el mi lenne ha csúcsidőben szállnának át az Összekötő úton a buszokra az utasok. Külön parkolót alakítanának ki a rohammentőknek.
Azt hiszem Tatabányán is csak helyi díjszabással lehet igénybe venni. Na most így hirtelen nem találom a menetrendkönyvem, de azt hiszem hogy a 21-21Y járatok menetrendje alá lehet írva.
A közszolgáltatási szerződés értelmében adott település két helyijárati megállóhelye közötti utazásnál helyijárati menetjegyet kell kiadni. Szerintem ilyen viszonylatú helyközi jegyeket nem is ismer az AUTOZAK gép.
Én soxor mentem a Bánkitól Alsógalla vasúti megállóhelyig, valamikor 14:10 után volt egy kicsivel a Bánkinál, állandóan 280-as vitte, de midi is elég lett volna. Az mondjuk lehet hogy a 19-esnek inkább délelött volt utasa hisz a kórházban inkább csak délelött vannak kivizsgálások.
"A 19-es rendkívűl kihasználatlan volt, oda még a Credo EN9,5 se lett volna jó, max egy S91 például. Ehhez képest állandóan csuklós vitte a járatot. Maga a vonalvezetés szerintem jó volt, a Kórházat sok városrésszel összekötötte, csak nem volt elég népszerű. :S"
Ezzel én vitatkoznék, rengetegszer utaztam a 19-esen, este valóban kevesen voltak, de napközbe, főleg a délutáni csúcsban mindig tömeg volt rajta
"Ha megvalósítják a tervet akkor a 30-40-es autóbuszok csúcsidőben 10 percenként fogják követni egymást, és azért valljuk be egy ekkora méretű városkában ez azért nagyon nagy szó. Sőt, luxus. És ettől lehet majd igazán vonzóvá tenni a közösségi közlekedést a személyközlekedéssel szemben. Hisz úgymond menetrendet sem néz az ember, max 10 percet kell várnia, nem olyan sok az."
Úgy legyen, meglátjuk mi lesz majd belőle, ill. hogy megvalósul e egyáltalán
A 8-18-28 vonalcsoportot szerintem is hülyeség volt eltörölni, Mondjuk azt megértem hogy a 18-as és a 28-as valóban sok volt Felsőgallának és a Mésztelepnek, de legalább a 28-as megmaradhatott volna. Ebben a menetrendben volt az hogy 7. óra után kimentünk a Bánki buszmegállójába és jött egy 8-as, és egy 18-as, az első mindig tele volt a másodikban pedig minden ülőhely foglalt volt, max 10 álló utas. Mondanom sem kell, minden 8-as csuklós, még ma is.
A 10-10A 20-20A rásegítést is hülyeség volt megszüntetni, gyakorlatilag a mai 33-43-as járat, ami sajnos napközben nem jár. :S
A 19-es rendkívűl kihasználatlan volt, oda még a Credo EN9,5 se lett volna jó, max egy S91 például. Ehhez képest állandóan csuklós vitte a járatot. Maga a vonalvezetés szerintem jó volt, a Kórházat sok városrésszel összekötötte, csak nem volt elég népszerű. :S
DE
Nézzük a jó oldalát:
Ha megvalósítják a tervet akkor a 30-40-es autóbuszok csúcsidőben 10 percenként fogják követni egymást, és azért valljuk be egy ekkora méretű városkában ez azért nagyon nagy szó. Sőt, luxus. És ettől lehet majd igazán vonzóvá tenni a közösségi közlekedést a személyközlekedéssel szemben. Hisz úgymond menetrendet sem néz az ember, max 10 percet kell várnia, nem olyan sok az.
Na meg ha azt nézzük az embereknek nem nagyon kell átszállniuk, csak 2 esetben. Ha valaki a Kórházhoz megy a Gálról vagy környékéről, vagy ha valaki Felsőgalláról akar eljutni a Központba. Az emberek utazási célja általában a buszvég és annak környéke, vagy az oktatási intézmények. Mindent jól ellátnak a 30-40-esek (, plusz a járatok amiket tegnap felsoroltam).
Az utána következő módosításnál 2009 január 1-től szó szerint kivégezték a helyi közlekedést, olyan járatok megszüntetésével mint a 18, 28, 19, 10, 20, 10A, 20A, és innentől járnak csak délutánig pl az 1-es, és még lehetne sorolni a megnyomorítások sorát.
A helyközi autóbusz menetrendben 8400-tól 8741-ig terjedő vonalszám alatt feltüntetett, a Vértes Volán Zrt. által közlekedtetett helyközi autóbuszjáratok Komárom közigazgatási határán belül igénybe vehetők helyi viszonylatú utazásra az alábbi helyi járati utazási igazolványok felhasználásával: -Helyi járati menetjeggyel, -Összvonalas, tanuló és nyugdíjas bérlettel."
Az igaz hogy helyközi járat, de utazásod (eltekintve attól hogy nem a tied) célja Komárom közigazgatási határán belül van.
Ezzel a pár sorral nem akarok semmi rosszat, mindössze egy érdekes történet: Rokonok megkértek nézzem meg Nekik a menetrendet és a díjszabást Komárom aut. áll. és a kórház között. Megnéztem, 5 km kereken. Mondom Nekik (egy egész és egy 90%-os jegyet kellett számolnom) vagy 5 km-est, vagy 10 km-est kell számolni, biztos ami biztos. 5 km-nél: 155 Ft és 15 Ft (oda-vissza 340 Ft), 10-nél 245 Ft és 25 Ft lesz a jegyetek, (oda-vissza akkor 540 Ft). És mennyi lett? 680 Ft. Ugyanis mindkét helyközi járaton helyi jegyet nyomtattak (170 Ft/fő), ahol persze nincs 90%-os. Tehát első esetet nézve dupla árat fizettek. Ügyes!
Délelött elmentem 9-essel a Gellért tér alá, ahonnan Kertváros felé nem lehet olyan jó képeket csinálni (1. kép) viszont a templom felé nagyon jókat (2. kép). Mivel abból az irányból csak a 4-es és a 4E-s jön, így gondoltam elégyaloglok a többi busznak (3-5. kép). Sajnos mivel új a fényképezőm még nincs kitapasztalva, és itt próbálgattam ki a programokat autókon, végül úgymaradt és a C56-osról szürkületes képet csinált fényes nappal, viszont az legalább nem mosódott be annyira. Egyszóval ez jó helyszín, de még ki kell majd tapasztalni. Kevés busz járkált ezért 15x zoomal kilőttem egy Tourismot, és 192-őt, igazából nem tudom minek (6-7. kép). Visszafele fordulva a lőtér felé pedig ilyen képeket lehet csinálni háttérben a templommal (8. kép). A 9. kép meg a Madáchon készült ahol rengeteg autodelt lőttem az elöbb említett bemozdulás miatt. Estére várhatóak a kertvárosi képeim, 51-et lőttem itthon, de még nincsenek átválogatva. A képekhez jöhetnek a komok hogy ki mit csinált volna, pl nem jó a szög, közelebb kellett volna menni, zoom kellett volna és a többi, és a többi... Mellesleg szerintem a Setrának nagyon jól áll ez a szög.
Hát, szerintem ez az egész randevú elv meg az éjszaki járatok meg ez az egész mostani menetrend egy nagy fos, régebben volt egy jó menetrend amit teljesen kinyírtak.
Én azt hallottam hogy vizsgálják egy esetleges aluljáró lehetőségét, lehetnek a föld alatt fontos közművezetékek. Amennyiben az építési költség nem rúg az egekbe, akkor a peronok felújításakor fogják megépíteni az aluljárót, aminek a vége vagy a jelenlegi buszvégen lévő taxiállomás helyén lesz, vagy a váróterembe fog bemenni a mozgólépcső alatti részhez. Ergo 2 mozgólépcső lenne egymás alatt mint az Omega Plazában.
A 30-40-es járatok sűrítésére egyelőre nincs lehetőség, hisz ahhoz szükséges egy buszvég a város földrajzi középpontjára. Ezt a volán is tudja, ezért sem valósították meg még a tervet, mely szerint a legtöbb járatot törlik, maradnak a 30-40-es járatok, illetve a 6-16, 11, Nyugati Ipari Park járatai: 7,13,14,15,21-21Y.
Ergo ha csak ezek a járatok maradnának meg, akkor be lehetne őket tenni 10 perces követési távolságra, de 2 irányba indulnak a körjáratok, ergo így 5 perc alatt indul egy busz ami elvisz téged utazási célodhoz. Csak ugye meg kell majd szoknunk az átszállást.
Nem lehet, hogy előbb át kéne építeni a peronokat és akkor épülhetne aluljáró az állomás északi végéhez? Amúgy is mintha olvastam valamit, hogy ilyesmire sor fog kerülni ebben az évtizedben.
"Ráadásul egy helyen van a buszvég és a vasútáll. Ez sem egy utolsó szempont."
Csak nincs normálisan összekötve. Győr felől :24-re érnek be a gyorsok. Pl 20:24-re beérek, rendszeresen szabálytalanul kell átvágni a kis kapukon a vágányok között, mert ha körbe mennék, 3-4 perc elvesztésével pont lekésném a 33-ast, következő járat meg fél óra múlva. Ha közvetlen lenne a vágányokról felüljáró a centerbe, simán át lehetne érni. Annak idején ez igéret volt, amiből semmi sem lett, ugyanúgy a közvetlen összeköttetés Dózsakert felé is csak igéret maradt.Welcome in Tatabánya
Szerintem jó oda az a Vértes Center, egy buszvégnek nem az a funkciója hogy mi fényképezgethessünk, és azért valljuk be ha épp lekési valaki a héregi buszát, nem csak egy padon kell dekkolnia vagy egy teli váróteremben, hanem bemegy a MediaMarktba, vagy elmegy néz egy cipőt magának. És ez nem csak a fiatalokra vonatkozik, sok középkorú sétálgat a VC-ben. Ráadásul egy helyen van a buszvég és a vasútáll. Ez sem egy utolsó szempont.
"Furcsa, én ilyen megnyílvánulással csak magánbuszosoknál találkoztam :) Vagy bennfentes vagy? :)"
Katt a képre, nyomd le a Ctrl billentyűt és hagyd is lenyomva, közben görgesd az egér görgőjét lefelé. Így be tudsz állítani magadnak egy norma méretet, nem akartam ide feltölteni mert nem akartam átméretezni.
Szerintem érdekes, ha megnézitek akkor a buszvég elején lettek volna a tároló állások, és nem a buszvég végén. Továbbá a D buszfolyósóban lett volna egy törés. Ezt a tervezetet dolgozták át, és így született meg a jelenlegi tatabányai buszpu.
Tatabányán nem hogy beszólogatnak a sofőrök, még villantanak vagy intenek is. :)
Kertváros vá.-on fotózok, erre megkérdik nem-e akarok beltéri képeket. :)
Az Autóbuszállomáson pedig azért nem fotóz senki, mert magán az állásokon rendkívűl rosszak a fények az esőbeállók miatt. Ezért megy mindenki a közeli parkolóba és onnan lő.
Apropó buszvég... Várjatok, 20 perc és hozok egy képet.
KMG-556 volt, amikor megláttam ácsorogni azt hittem műszaki hibás, de nem: (őszintén nem hittem volna hogy valaha én is fogok ablakon keresztül fotózni, de a táblát muszáj volt.) 1-2 képen olyan papucs formája van, és az a baj hogy ez pontosan visszaada az élő képet. :S Persze az új EN9,5 például pár fokkal már jobban néz ki, sokat nyom rajta pl az új visszapillantótükör.
Amúgy 864-el utaztam, el akartam menni vele Kertváros vá.-ra, és ott megkérni a sofőrt hadd fényképezzem mán' le, aztán végül leszálltam itt azt hittem műszaki hiba és nem lesz több ilyen lehetőségem. :)
Szerintem csak az a lényeg hogy benne legyen az egész busz, viszonylag középen és ne ferdén. A fényviszonyokkal úgyse lehet mit kezdeni, időjárástól függ :)
Remélem nem törik meg a lelkesedésed. Ha buszállomásokon fotózol előbb-utóbb biztos beszólogatnak, de ne foglalkozz vele :)
Jajjj ne is mond a sulit, 11-én volt a szülinapom és 14-én volt félévzárás, plusz pont 11-én volt az SzE nyílt nap is. Egyszóval nem tudtunk összehozni egy normális bulit, hétvégén a fél banda nem ért rá, ezért tegnap pótoltunk. 11-kor keltem fel, mert lecsaptam a telefonom 6:20-kor. :D Hogy most hogy fogok igazolást szerezni azt még nem tudom... :S
Megdumáljuk majd, februárban lesz síszünetem, addigra túlleszek a nyelvvizsga és a felvételi problémáin (helyesebben az első félidőn, a lényeg még nem lesz meg, de ez most mindegy :D), de az érettségi még messze lesz, szal lesz időm bőven, és ki is fogom használni. :)
Úgy biza. A Turul vendéglő és a Dózsa György út közötti parkoló, minden hétköznap ott parkol, 14:00 után 75% hogy ott van. Jah, és mindig így parkol, tehát ha kisüt a nap, akkor pont szembe süt a fényképezőnek.
Ha valaki kitalálja hogy hol készült ez a kép és melyik BN18-as van rajta, az beírhat magának egy pirospontot. Szerintem nem nehéz az első kérdés, a másodikra pedig 25% esély mindenképp van.