Keresés

Részletes keresés

vasutas77 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9524
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9523

Ha egy aranyos kalauzcsajjal vihogok, akár rózsaszín is lehetett. :)

Ilyenkor repül az idő, meg repül ...... sok más minden.:(((

Előzmény: Infós (9522)
Infós Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9522
Hogy a bánatban lehet zöld az a hívásfeloldó, amikor a második térközben a zícé gyalogol éppen?
Előzmény: cs1014 (9519)
m41 2197 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9521
Hát igen,régen igy születtek a népmesék.Valaki hallott valamit,tett hozzá,elvett belőle,továbbadta!Miért nem várjuk meg a hivatalos "végeredményt"?
Előzmény: Törölt nick (9520)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9519
az úr

Az inga mozdonyvezetője? Két zöldet láthatott, egy hivó-feloldót, és egy térközjelzőt. Az alapján, ahogy közlekedett, mindkettőnek világítania kellett volna.
Ahogy itt leírjátok, úgy semmi értelme.
Előzmény: Törölt nick (9518)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9517
Nem akarok morbid lenni, de az inga bemehetett érte az IC kocsiba...
Mégegyszer bocsánat!
Előzmény: Infós (9507)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9516
Akkor ne is zavarjon, hogy nem fedi a valóságot.
Előzmény: tomcat#01 (9491)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9515
:)
Magyarul bulvár és pletyka. Azaz nem veendő komolyan, készpénznek meg pláne.
Előzmény: Flanell (9486)
cs1014 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 9514
Büszke lehetsz magatokra.

Semmi közünk hozzá. Bérelszámolási papírfecni, semmi más.

Szívás is van miatta rendesen.

Kend keveri a szezont... Azt a nyomtatványt, amire maga gondol, dzcsiga tán életében egyet sem töltött ki, mert nem volt rá szüksége. Így te sem találkozhattál dzcsiga által elfuserált GÜ-MIG kitöltéssel. A mienk mig meg arra való, hogy a tetőfedő, a pásztor, meg a bicebóca hatékonyságmenedzserei megállapítsák, hogy eleget dolgoztál-e szolgálati időd alatt, és nem csalátál-e bért. A többi adat a megszokás miatt kerül rá, ha, és úgy, ahogy rákerül. Tényleg érdektelen.
Előzmény: rg7 (9487)
r1232 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9513
"Azt valaki elmagyarázza, hogy az hogyan lehetséges ha működik és üzemképes a vb és jel sem utal arra h kikapcsolták, akkor hogyan lehet kijátszani hogy ne fékezzen?"

Úgy, hogy a mozdonyoldali rész, csak a pályáról kapott jelek alapján képes megállítani a vonatot. De ebben az esetben, épp ezek a jelek hiányoztak, egyszerűen fogalmazva.
Előzmény: PvD (9510)
m44-009 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9512
V43 1173 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9511


Végig néztem a videót, és üzenem az ATV-nek, hogy bekaphatja!

A riporthoz kapcsolódó szöveg tele van ferdítésekkel, aminek a fele se igaz. Szó sincs kegyeletsértésről meg viccelődésről, egyszerűen muszáj volt találni a szerkesztőnek valamit, ami mutatósabbá, figyelem felkeltőbbé teszi a cikket. Hát sikerült neki :-(
Előzmény: Ízirájder (9497)
PvD Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9510
"A személyvonatnál azonban ez az üzemképes vonatbefolyásoló berendezés ellenére nem történt meg...
Bajkó Erika az MTI megkeresésére azt mondta: a vonatbefolyásoló berendezést ki lehet kapcsolni, de hogy ez megtörtént volna, arra semmilyen utalást nem találtak. Hozzátette: ellenben a berendezésnek tudatos beavatkozással hatástalanítani lehet azt a funkcióját, amely sebességtúllépés esetén automatikus fékezéssel kikényszeríti a vonat megállását."

Azt valaki elmagyarázza, hogy az hogyan lehetséges ha működik és üzemképes a vb és jel sem utal arra h kikapcsolták, akkor hogyan lehet kijátszani hogy ne fékezzen?
Valamint ezt ezeken a vezérlőkocsikon is meg lehet csinálni vagy csak a gépen?
Köszi szépen!

Üdv.
varjan01 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9509
Az... :)
Előzmény: szv (9508)
szv Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9508
Lemaradt az IC-röl, valahogy.
Előzmény: Infós (9507)
Infós Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9507
Még mindig nem értem, hogy az IC vjv-je hogyan kerül a személyvonat vezérlőkocsijára.... :)
Előzmény: varjan01 (9505)
szuromia Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9506
Akkor pláne exkluzív! :/ Majd még belekevernek vmi "hírességet", és hónapokig arról szól a kiskegyed meg a mókus plusz.
Előzmény: Ízirájder (9502)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9505
Persze, hogy ő volt. Gondolj már bele, ha férfi lett volna, akkor sem lenne olyan "hangulatos" a média számára...
Előzmény: Törölt nick (9504)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9504
Ahha és akkor ő volt a személyvonaton az mv mellett? Ugye nem........
Előzmény: varjan01 (9503)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9503
Az IC-n volt kalauznő..
Előzmény: Törölt nick (9500)
Ízirájder Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9502
bocs, kb. 32 médium - köztük a rémhírtv is - lehozta, épp ezt sikerült belinkelni
Előzmény: szuromia (9499)
szv Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9501
Lehet nő volt az operatör...
Ennyit a médiárol.
Előzmény: Törölt nick (9500)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9500

Ha kalauznővel trécselt a kolléga akkor miért csak férfi kalauzok láthatóak a tévék különböző felvételein? Lehet, hogy nem is volt a két vonaton egyetlen kalauznő sem?

 

szuromia Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9499
OFF
Az atv és az exkluzivitás! Na kösz szépen!
Előzmény: Ízirájder (9496)
RSF vagy RFS Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9498
Akkor vajon hogy a nagy büdös francba fordulhat elő, hogy az előfogatolt mozdonyon vagy éppen a vonat végén továbbított kisért mozdonyon, a bekapcsolva felejtett VB - nagyon gyakran különféle szinek jönnek be.

Elég régóta szerepel a járművezetőképzés anyagában a Vontatási utasítások, közlekedésbiztonsági berendezések. Az utóbbi tárgyrészben a vonatbefolyásolás elvéről is szót kell ejteni. A sugárzókábeleket a járműtengelyek nem söntölik ki.
Előzmény: az igazságos (9494)
Ízirájder Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9497
Ízirájder Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9496
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9495
T. Tomcat!

Ha az összes bejegyzést elolvasod, azért annak le kellene jönni, hogy van káosz rendesen a vontatás-forgalom-bizber (technikai) kommunikációban.

Nem gondolom, hogy mindent megértesz, amiről itt aktív mozdonyvezetők beszélnek, legalábbis magamból indulva ki, aki valamikor '91-ben vezettem utoljára villanygépeket. Azóta ahogy látom számos változás történt, többet már nem is értek, csak az jön le, hogy bonyolultabbak lettek a berendezések, néhány hsz-ben olvasott műszaki anomália viszont akkori tudásom szerint nemigen létezett.

A vizsgálat végeredménye is azért érdekel, mert én látok esélyt arra, hogy - akár műszaki hiba+ személyi felelősség ellenére is - valóban felmerüljön végre felsővezetői felelősség is, a "minden határon túli takarékosság" több évtizedes gyakorlata miatt.

Persze ez félig-meddig politika is, és kétlem hogy ebben a topikban erről akarnak értekezni, így ezt nem is hozom többé szóba.
Előzmény: tomcat#01 (9491)
az igazságos Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9494
Talán nem tartozik szorosan a témához de ha már a biztosítóberendezést idekevertük mint egyik fontos főszereplőt, szeretném megkérdezni, az ellenirányú táplálás ugyebár kizárja, hogy egy foglalt térköz esetén, mivel az azt elfoglaló vonat kerekei rövidre zárják a sináramkört, nem lehet a követő vonatnak jelfeladása.
Akkor vajon hogy a nagy büdös francba fordulhat elő, hogy az előfogatolt mozdonyon vagy éppen a vonat végén továbbított kisért mozdonyon, a bekapcsolva felejtett VB - nagyon gyakran különféle szinek jönnek be.
Láttam én már zöldet , sárgát is és természetesen ezután vöröset.
A kérdés inkább az, vajon hogyan lehetséges ez ?
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 9493

Szívás is van miatta rendesen.

Eltörlitek egyetlen tollvonással és mindennemű szívás megszűnik. Megtakarítotok ráadásul egy csomó pénzt!

 

Unkonform.

Előzmény: rg7 (9487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!