Keresés

Részletes keresés

sosiforda Creative Commons License 2020.03.21 0 3 324188

Bécsi Közlekedési Vállalat :

 

https://www.wienerlinien.at/eportal3/ep/programView.do/programId/5200304

 

80 %-al esett az utasszám, ezért március 23. (hétfő) üzemkezdettől munkanapokon a szombati menetrend szerint, hétvégén szombaton és vasárnap is a vasárnapi menetrend szerint járnak majd. A régi magaspadlós villamosok kiadása így minimális lesz, inkább vezetőfülkés alacsonypadlósok járnak majd.

Igyekeznek a járműveknél minden ajtót nyitni, ahol technikailag lehetséges.

A hétvégi éjszakai metrók már eddig sem jártak múlt hét óta, éjszaka óránkénti éjszakai buszok közlekednek.

 

Az ÖBB is jelentősen szűkíti a menetrendet a távolsági és az elővárosi forgalomban is,a bécsi S-Bahnon pl. 65 vonattal jár kevesebb:

 

https://www.oebb.at/de/notfallnews

trizs77 Creative Commons License 2020.03.21 -1 2 324187

Hhüümm

 

Keveset feltételezel a munkaszervezést tanultakról................................:-(((

 

 

Előzmény: LoviGabi (324186)
LoviGabi Creative Commons License 2020.03.21 -1 1 324186

az este  21.00-től másnap 05.00-ig tartó teljes üzemszünet reálisabb.

 

Annak már van értelme.

S az üzemszünetben végzők aludjanak ott ahol tudnak?

Előzmény: trizs77 (324177)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 324185

A komáromi E-busz gyártó kapacitás kettő évre már fixen le van kötve.

 

https://magyarbusz.info/2019/12/30/teljes-kihasznaltsaggal-vag-neki-az-uj-evnek-a-byd-komaromi-gyara/

 

Ha hazai városok is akarnak magyar E-buszt akkor igen csak kapaszkodniuk kell, hogy a 2022-es gyártási évbe még beleférjenek.

sosiforda Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324184
r1232 Creative Commons License 2020.03.20 -5 2 324183

Valószínűnek tűnik a lakhely elhagyási tilalom bevezetése. Erre több jel is mutat.

Előzmény: István Gyuri (324180)
r1232 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324182

Szó nincs arról, hogy a cég főkönyvelőjánek nem kell bejárnia holnaptól,

 

Szvsz már rég home office-ban van. :-)

Előzmény: FOMA (324155)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 -1 9 324181

Az ÉSZT dolgozni küldték.

 

Rákospalotán (Pestújhelyen) a MÁV telepnél van egy villamos végállomás.

62, 62A.

Arra jár még a 69-es is.

Ok.

 

A MÁV telepiek ezt a Mozdonyfűtő utcán át tudják megközelíteni.

Ok.

 

A mozdonyfűtő utca és a Vasutastelep utca torkolatába ezért építettek nekik zebrát.

Ok.

 

A túloldalon a villamoshoz vezető út egy játszótéren át vezet.

Pontosabban az út volt előbb, utána építették két oldalára a játszóteret.

 

Jött a rendelet = Játszótereket lezárni.

S oda pont az ÉSZT küldték ki, hogy hajtsa végre.

Végrehajtotta.

 

Így :

 

 

az ÉSZ lezárta a villamoshoz vezető utat is.

 

 

 

 

István Gyuri Creative Commons License 2020.03.20 -1 3 324180

Persze, ha valakinek belsős infója van a központi vagy legalább a fővárosi operatív törzstől (nekem nincs...), akkor TUDHAT döntésekről, egyébként meg tippelgetni meg jósolgatni lehet csak az állami vagy éppen a fővárosi (nem csak közlekedési) döntésekről... De ennek a jósolgatásnak meg nem látom értelmét, biztos bennem van a hiba. 

Előzmény: vrobee (324178)
18-09 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324179

Akkor kacsa az csonkák kiszedése? :)

Előzmény: István Gyuri (324176)
vrobee Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324178

azért most majd könnyen bejátszhat olyan faktor, ami miatt igaza lesz. persze, biztos az, ami megtörtént.

Előzmény: István Gyuri (324176)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 0 2 324177

az este  21.00-től másnap 05.00-ig tartó teljes üzemszünet reálisabb.

 

Annak már van értelme.

 

 

Előzmény: 18-09 (324175)
István Gyuri Creative Commons License 2020.03.20 -3 7 324176

Sok mindent jósoltál már, de szerintem nem ez a neked való szakma :)

Előzmény: 18-09 (324175)
18-09 Creative Commons License 2020.03.20 -5 0 324175

Nagyon úgy néz ki, hogy jövőhéttől több budapesti viszonylat is radikálisan szűkített menetrenddel üzemel tovább. Első körben érintett a 200E, illetve az éjszakaiak nagy része.

trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324174
torqmatic Creative Commons License 2020.03.20 -1 0 324173

Kulturáltabb országokban soha nem volt zárt fülke, sőt régen itthon se volt mindegyik típusban.

Előzmény: LoviGabi (324168)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.03.20 0 2 324172

Ha már tegnap beírtam (de ment hivatalos úton is a jelzés), mára megoldották a 168E-re a csuklósokat. Hamar sikerült cselekedni, iszonyatosan nagy jó pont. :)

vrobee Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324171

igen, meg azért más hasonlót is el lehet képzelni, pl. adott eü szállítási célra kellene busz, és csak alacsonypadlós jön szóba nagy táncparkettel.

alapesetben szerintem a céget irányító vezig.nak sem az a dolga, hogy típusra lebontva mondja meg, hogy melyik vonalon mi közlekedjen. ez jobb esetben garázsszintnél nem megy följebb, egy-két kivételes esetet leszámítva.

Előzmény: trizs77 (324165)
Ladás Gergő Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324170

Bajorországi települések kértvárosi részeiben, átlagosan 3 fő/kocsi utasszám mellett kétségkívül családias és bizalomkeltő dolog az ilyesmi...

 

 

 

De nagyvárosok gerincvonalain, fertőző, drogos, agresszív, izzadt kocsmaszagú utasok gyűrűjében... Ehhi, részvét!

Előzmény: LoviGabi (324168)
Ladás Gergő Creative Commons License 2020.03.20 0 1 324169

Arról nem beszélve, hogy a széria métermagas lépcsői további szemléletformálást jelentenének az élemedett és krónikus beteg generációk otthontartásában. :)

Előzmény: trizs77 (324167)
LoviGabi Creative Commons License 2020.03.20 0 2 324168

- teljesen elszeparált vezetőfülkéje van


Ha már itt tartunk: ki, melyik gyártó és miért gondolta először úgy, hogy a városi közlekedésben használatos autóbuszoknak NE legyen elszeparált fülkéje?

Előzmény: Ladás Gergő (324166)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 -1 2 324167

a mai piros pont a Tied !

 

 

 

Előzmény: Ladás Gergő (324166)
Ladás Gergő Creative Commons License 2020.03.20 -1 12 324166

Nem az alezredes úr fogja megszabni, hogy a 130-as buszon holnap:

 - Modulo ?

 - Mercedes ?

 - Volvo ?

busz közlekedjen.

 

Sajnálatos, hogy kimaradt a felsorolásból az Ikarus 280. Természetesen alezredes úr ezt fogja javasolni, hiszen:

 

- nagyméretű elhúzható ablakai miatt jól szellőzik

- nagyméretű, gyorsan nyíló ajtajai vannak

- üléselrendezése ritkás, folyosói szélesek és könnyen átjárhatók

- belső terei könnyen tisztíthatók

- teljesen elszeparált vezetőfülkéje van

 

- és nem utolsó sorban kegyetlenül menőn néz ki rajta a járványos felhívás!!!

 

 

:) :)

 

Előzmény: trizs77 (324163)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 0 2 324165

Nyertél.

 

Ha nagyon bonyolultan gondolkodom, el tudok képzelni olyan szituációt amikor ez hatáskörébe tartozhat.

De akkor is csak indirekt módon.

 

Példa :

El kell vezényelnie 200 db buszt valahová egy hétre, ahol csak X és Y típusok kiszolgálására van mód.

Elvezényli.

Így másnap azon a 130-as viszonylaton valóban csak Z típusú busz marad, az fog ott közlekedni.

 

Egy ilyen intézkedés bekövetkeztének az esélye kisebb mint 0,01%, de lehetséges.

Előzmény: vrobee (324164)
vrobee Creative Commons License 2020.03.20 -1 0 324164

Nem az alezredes úr fogja megszabni, hogy a 130-as buszon holnap:

 - Modulo ?

 - Mercedes ?

 - Volvo ?

busz közlekedjen.

 

Nincs rá felhatalmazása? Ha felmerül jó ok erre, nem szabhatja meg?

Előzmény: trizs77 (324163)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 -1 0 324163

https://24.hu/fn/gazdasag/2020/03/20/koronavirus-honvedseg-kiemelt-cegek-orban/

 

Ha a magyarországi Honvédelmi felkészítés (ami amúgy szükséges) nem az Operett színház kelléktárából felöltöztetett mű huszárok simogatásából állana,  hanem a Honvédelmi törvény civilekre vonatkozó szakaszainak megtanításából, keveseket érne meglepetésként egy ilyen intézkedés.

 

Nem veszik át a kiküldött tisztek a BKV vagy a Volánbusz irányítását.

 

Nem az alezredes úr fogja megszabni, hogy a 130-as buszon holnap:

 - Modulo ?

 - Mercedes ?

 - Volvo ?

busz közlekedjen.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324162
hory004 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 324161

Pécsett is soknak tűnik a nyari menetrend, simán elő lehetne ásni mondjuk egy 10 évvel ezelőtti szabadnapit, de hatalmas piros pont a városvezetésnek, hogy reggel + járatpár van a 121-esen, így az ipari park felé jobban oszlik a tömeg.

 

(Lejjebb görgetve van bőven vírus elemzés, miért éppen az ellátási láncot érintő hszek voltak csak offok?)

Előzmény: 7-es troli (324142)
M61 021 Creative Commons License 2020.03.19 -2 1 324160
John Howard Creative Commons License 2020.03.19 0 2 324159

Úgy tűnik, mára sikerült orvosolni a problémát. Ami - eddigi - elsőajtós vonalon dolgozó kocsit láttam, mindegyiknél _állandóan_ kint volt a viszonylatszám+végállomás (célállomás) kijelzés, nem volt váltogatás az "üres" kijelzővel.

Előzmény: John Howard (324027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!