80 %-al esett az utasszám, ezért március 23. (hétfő) üzemkezdettől munkanapokon a szombati menetrend szerint, hétvégén szombaton és vasárnap is a vasárnapi menetrend szerint járnak majd. A régi magaspadlós villamosok kiadása így minimális lesz, inkább vezetőfülkés alacsonypadlósok járnak majd.
Igyekeznek a járműveknél minden ajtót nyitni, ahol technikailag lehetséges.
A hétvégi éjszakai metrók már eddig sem jártak múlt hét óta, éjszaka óránkénti éjszakai buszok közlekednek.
Az ÖBB is jelentősen szűkíti a menetrendet a távolsági és az elővárosi forgalomban is,a bécsi S-Bahnon pl. 65 vonattal jár kevesebb:
Persze, ha valakinek belsős infója van a központi vagy legalább a fővárosi operatív törzstől (nekem nincs...), akkor TUDHAT döntésekről, egyébként meg tippelgetni meg jósolgatni lehet csak az állami vagy éppen a fővárosi (nem csak közlekedési) döntésekről... De ennek a jósolgatásnak meg nem látom értelmét, biztos bennem van a hiba.
Nagyon úgy néz ki, hogy jövőhéttől több budapesti viszonylat is radikálisan szűkített menetrenddel üzemel tovább. Első körben érintett a 200E, illetve az éjszakaiak nagy része.
Ha már tegnap beírtam (de ment hivatalos úton is a jelzés), mára megoldották a 168E-re a csuklósokat. Hamar sikerült cselekedni, iszonyatosan nagy jó pont. :)
igen, meg azért más hasonlót is el lehet képzelni, pl. adott eü szállítási célra kellene busz, és csak alacsonypadlós jön szóba nagy táncparkettel.
alapesetben szerintem a céget irányító vezig.nak sem az a dolga, hogy típusra lebontva mondja meg, hogy melyik vonalon mi közlekedjen. ez jobb esetben garázsszintnél nem megy följebb, egy-két kivételes esetet leszámítva.
Arról nem beszélve, hogy a széria métermagas lépcsői további szemléletformálást jelentenének az élemedett és krónikus beteg generációk otthontartásában. :)
Ha már itt tartunk: ki, melyik gyártó és miért gondolta először úgy, hogy a városi közlekedésben használatos autóbuszoknak NE legyen elszeparált fülkéje?
Ha a magyarországi Honvédelmi felkészítés (ami amúgy szükséges) nem az Operett színház kelléktárából felöltöztetett mű huszárok simogatásából állana, hanem a Honvédelmi törvény civilekre vonatkozó szakaszainak megtanításából, keveseket érne meglepetésként egy ilyen intézkedés.
Nem veszik át a kiküldött tisztek a BKV vagy a Volánbusz irányítását.
Nem az alezredes úr fogja megszabni, hogy a 130-as buszon holnap:
Pécsett is soknak tűnik a nyari menetrend, simán elő lehetne ásni mondjuk egy 10 évvel ezelőtti szabadnapit, de hatalmas piros pont a városvezetésnek, hogy reggel + járatpár van a 121-esen, így az ipari park felé jobban oszlik a tömeg.
(Lejjebb görgetve van bőven vírus elemzés, miért éppen az ellátási láncot érintő hszek voltak csak offok?)
Úgy tűnik, mára sikerült orvosolni a problémát. Ami - eddigi - elsőajtós vonalon dolgozó kocsit láttam, mindegyiknél _állandóan_ kint volt a viszonylatszám+végállomás (célállomás) kijelzés, nem volt váltogatás az "üres" kijelzővel.