Ha csapágyas tipikusan fent hallod a zörejeket, és nem lentről. De mint leírták 25-50-eft között komplett blokkot talász kipróbálhatóan(csak ne cserélj benne olajat...:), mondjuk én egy is-t tennék bele, ha már úgyis dolgozni kell vele, bár annak nem ennyi az ára az tény.
Doblós jóbarát: 2001 es -es doblóhoz.volt szerencsém.mondjuk megy az 1,9 396.000 km errel.2001 es(húz,minta szárazpunci) ja? hogy ez a harmadik motor benne Ja jó.Trezor.Én balga bezártam a rakteret.Különleges rugás,térdtámasz segítségével kiszabadítottuk az árut.
Ne szidd a friss doblót,szabadulj meg tőle...Én berlingóval nem keveset lenyomtam meg caddyvel(más szebb világ).de ekkora ipari hulladékot amit az olasz csinál...Volt szerencsém multipla hoz is.
A szerződésben vélhetően az van, hogy a német jog az irányadó, úgyhogy bizonyíték hiányában könnyen lehet, hogy a végén költségesebb lenne neki a per mint amennyibe az autó került még motorcsere után is. Qrvára meg kell nézni kint is, hogy mit vesz az ember. Több autót kell beütemezni egy túrába. Engem is majdnem behúztak pár hete egy müncheni márkakereskedésben, de hála a szakember jó ismerőseimnek (első sorban Masziékra gondolok, akik időt és energiát nem segítettek amikor a helyszínen voltam) én megúsztam dolgot.
Úgy néz ki néhány év kihagyás után újra E36 felhasználó lettem és mit ad isten pont a régi autóm került hozzám vissza :)
Viszont az a kicsivel több mint 10 év elég látható nyomokat hagyott szerencsétlenben, így biztos lesz majd néhány kérdésem.
Az első mindjárt egy belsővel kapcsolatos lenne. Ajtókárpitok közül gyakorlatilag az összes elvált, főleg az ajtónyitók környékén. Ezzel a problémával lehet valamit kezdeni házilag, vagy hagyjam a picsába és keressek inkább valami szép állapotú bontottat? Már ha létezik olyan. Egyáltalán bontanak még valahol E36-ot? Nézegettem a powerfanatics fórumát is, ott már szinte csak új autókat bontanak, E46-tól régebbit alig-alig találni :(
Régen a zsigulis korszakban volt divat, hogy a finissel feltöltötték a motort, azért, hogy az extrém olajfogyasztást - és az arra utaló egyértelmű jeleket, mint pl kék füst - megszüntessék egy ilyen ragadós tömítő szarral. Persze a ragadós retek ideiglenesen tömített, nyilván nem gyári tűréshatár közeli viszkozitással, így jellemzően a csapágyak extrém gyorsan elkopnak.
Ez pont az olajcsere után igen rövid időn belül szokott előjönni, mikor a híg olaj kerül a sűrű retek helyébe, tehát a sűrű, viszkózus anyaggal hézagolt csapágyak hézaga hirtelen nagyra nő, és kijön a csapágyassá vált motor, mint végeredmény. Kíváncsi lennék pl a tárgyi motor szétbontását követően a gyűrűkre, csapágyakra,...
Sajnos ismerős körben jártak már így, mindnél olajcserét követő pár km után hullott szét a motor.
Én azt nem értem, hogy ha csapágyas egy autó, már több ezer km-el a vég előtt lehet hallani. Az alábbinál 35km-el a vége előtt már baromi hangosnak kellett volna lennie nem?
Egy m43 motorcsere költésgben simán csak egy közepes szerviz díja, akár ilyen hozzáállással is fel lehet fogni. Múltkor Kápolnásnyéken a Ricsiére vettünk pár apróságot az 1,6-osra. Na az ominózus elbontott motor egészen makulátlan volt, Szerintem max 30-ért odaadja a srác a blokkot, ha megvan még neki, és érdekli a kollégát. Már nem jár (megvettük róla a trafókat és vezérlőt), de hallottam járni, és porszáraz.