Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marcsello1 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161936

Ha csapágyas tipikusan fent hallod a zörejeket, és nem lentről. De mint leírták 25-50-eft között komplett blokkot talász kipróbálhatóan(csak ne cserélj benne olajat...:), mondjuk én egy is-t tennék bele, ha már úgyis dolgozni kell vele, bár annak nem ennyi az ára az tény.

Előzmény: bmwgyuxi (161926)
THT Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161935

Ezt nem diagnozis, hanem talalgatas.

 

 

Előzmény: bmwgyuxi (161933)
bmwgyuxi Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161934

Szia!

 

Lehet,hogy az a blokk lenne a megoldás... Használnom kell a kocsit nap mint nap.. de most nem tudom :(

Előzmény: föttögős (161907)
bmwgyuxi Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161933

Ezt nem akarom elhinni!!!

Ahány szerelő annyi diagnózis....

1 hajtókar

2 dugattyú

3 láncfeszítő

4 szelep

5 hidrotőke alá ment valami kosz

 

Azt hiszem valami hozzá értőt kell keresnem...

Délpest, Szigetszentmiklós közelében valaki?

kiss_atti Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161932

Lehet számolni.

---

Felesleges,

 

mert nem  farokhosszot méregetünk egy gyógyszertár pultján, hanem éves futott km-ről adunk hírt, ami nem érdem, hanem feladat.

Előzmény: föttögős (161929)
-zarko- Creative Commons License 2016.03.05 0 0 161931

Doblós jóbarát: 2001 es -es doblóhoz.volt szerencsém.mondjuk megy az 1,9 396.000 km errel.2001 es(húz,minta szárazpunci)  ja? hogy ez a harmadik motor benne Ja jó.Trezor.Én balga bezártam a rakteret.Különleges rugás,térdtámasz segítségével kiszabadítottuk  az árut.

 

Ne szidd a friss doblót,szabadulj meg tőle...Én berlingóval nem keveset lenyomtam meg caddyvel(más szebb világ).de ekkora ipari hulladékot amit az olasz csinál...Volt szerencsém multipla hoz is.

 

na az az igazi "köszönjük emese" kategória..

Előzmény: föttögős (161930)
föttögős Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161930

Nem 8000-ért eszek, hanem 8000-et megyek. Csak ittam sört.:) Ma megint tapasztaltam délután, hogy ennyi km mellett elfelejtek valóban vezetni:((((

Előzmény: föttögős (161929)
föttögős Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161929

Én havi 8000-et ,egyek cégessel- Plusz egyéb. Lehet számolni. 

Előzmény: kiss_atti (161924)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161928

Zsír.

Ezt a karosszéria is tudja ??

:-)

Előzmény: fetitaco (161927)
fetitaco Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161927

Egy millióig nincs különösebb baj vele :)

Előzmény: kiss_atti (161924)
bmwgyuxi Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161926

Sziasztok!

 

Ott tartok a kopogással, hogy az nem a hajtókartól jön. :( 

valahol feljebb van a hiba,de még nem derült ki, hogy honnan jön a hang.

Két szerelő is megvizsgálta... de pontos diagnózis holnap lesz.

 

BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161925

:)

Előzmény: kiss_atti (161924)
kiss_atti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161924

Öt év alatt

 

én is megyek 300.000-et. Tehát 2018 Karácsonyára 560.000-nél leszek a 30 D-vel..

Király.

:-)))

Előzmény: BMW-GMBH (161921)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161923

30d

Előzmény: G.Gambino (161922)
G.Gambino Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161922

Ha 20d akkor annak szoktak gondjai lenni az első évjáratoknál. 

Előzmény: BMW-GMBH (161921)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161921

Ennyi, meg nézettem :)

Előzmény: G.Gambino (161920)
G.Gambino Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161920

Legalább nem tekerték vissza, vagyis pontosabban fogalmazva: nem biztos, hogy tekerték. :)

Előzmény: BMW-GMBH (161919)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161919

Most kínáltak egy 2010- es f10- et, 306ekm- rel:)

Előzmény: G.Gambino (161918)
G.Gambino Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161918

A szerződésben vélhetően az van, hogy a német jog az irányadó, úgyhogy bizonyíték hiányában könnyen lehet, hogy a végén költségesebb lenne neki a per mint amennyibe az autó került még motorcsere után is. Qrvára meg kell nézni kint is, hogy mit vesz az ember. Több autót kell beütemezni egy túrába. Engem is majdnem behúztak pár hete egy müncheni márkakereskedésben, de hála a szakember jó ismerőseimnek (első sorban Masziékra gondolok, akik időt és energiát nem segítettek amikor a helyszínen voltam) én megúsztam dolgot.

Előzmény: föttögős (161902)
_Gabesz Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161917

Hali!

Úgy néz ki néhány év kihagyás után újra E36 felhasználó lettem és mit ad isten pont a régi autóm került hozzám vissza :)

Viszont az a kicsivel több mint 10 év elég látható nyomokat hagyott szerencsétlenben, így biztos lesz majd néhány kérdésem.

Az első mindjárt egy belsővel kapcsolatos lenne. Ajtókárpitok közül gyakorlatilag az összes elvált, főleg az ajtónyitók környékén. Ezzel a problémával lehet valamit kezdeni házilag, vagy hagyjam a picsába és keressek inkább valami szép állapotú bontottat? Már ha létezik olyan. Egyáltalán bontanak még valahol E36-ot? Nézegettem a powerfanatics fórumát is, ott már szinte csak új autókat bontanak, E46-tól régebbit alig-alig találni :(

mica-r Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161916

Modern világban a szilikonolajat használják, úgy hallottam. a

Annak nem nagyon változik a viszkozitása melegen sem.

Előzmény: föttögős (161910)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161915

Biztos volt hangja.

Előzmény: marcsello1 (161908)
Lagcsifan Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161914

Emlékeim szerint Zsoltinak van ilyesmi blokkja, biztos jelzi, ha még meg van

Előzmény: föttögős (161907)
borgasz Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161913

Azert ez most a nivopalca nelkuli motoroknal mar egy kicsit bonyolultabb :(

Előzmény: föttögős (161902)
Adam3623 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161912

Üdv!

316i sedan ajtónyítási problémával küzdök és szeretnék tanácsot kérni a megoldásban.

A központi zár nem nyitja/zárja a jobb hátsó ajtómat, csak az ajtógombbal tudom nyitni/zárni.

Mit lehet ezzel kezdeni? Merre induljak a hibakeresésbe? Köszi a tippeket.

marcsello1 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161911

Baxa meg aki ilyet csinál, szerintem én leönteném a torkán az egészet az tuti :)

Ettől függetlenül, egy vájt fülű szerelő meghallaná szerintem.

Előzmény: föttögős (161910)
föttögős Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161910

Gyíkhuszárnál a pont.

Régen a zsigulis korszakban volt divat, hogy a finissel feltöltötték a motort, azért, hogy az extrém olajfogyasztást - és az arra utaló egyértelmű jeleket, mint pl kék füst - megszüntessék egy ilyen ragadós tömítő szarral. Persze a ragadós retek ideiglenesen tömített, nyilván nem gyári tűréshatár közeli viszkozitással, így jellemzően a csapágyak extrém gyorsan elkopnak.

 

Ez pont az olajcsere után igen rövid időn belül szokott előjönni, mikor a híg olaj kerül a sűrű retek helyébe, tehát a sűrű, viszkózus anyaggal hézagolt csapágyak hézaga hirtelen nagyra nő, és kijön a csapágyassá vált motor, mint végeredmény. Kíváncsi lennék pl a tárgyi motor szétbontását követően a gyűrűkre, csapágyakra,...

 

Sajnos ismerős körben jártak már így, mindnél olajcserét követő pár km után hullott szét a motor.

Előzmény: marcsello1 (161908)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161909

Ugyan már. Egy-két doboz csodaadalék, és az eladásig, próbakörig kihúzza az.

Előzmény: marcsello1 (161908)
marcsello1 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161908

Én azt nem értem, hogy ha csapágyas egy autó, már több ezer km-el a vég előtt lehet hallani. Az alábbinál 35km-el a vége előtt már baromi hangosnak kellett volna lennie nem?

Előzmény: föttögős (161906)
föttögős Creative Commons License 2016.03.04 0 0 161907

Egy m43 motorcsere költésgben simán csak egy közepes szerviz díja, akár ilyen hozzáállással is fel lehet fogni. Múltkor Kápolnásnyéken a Ricsiére vettünk pár apróságot az 1,6-osra. Na az ominózus elbontott motor egészen makulátlan volt, Szerintem max 30-ért odaadja a srác a blokkot, ha megvan még neki, és érdekli a kollégát. Már nem jár (megvettük róla a trafókat és vezérlőt), de hallottam járni, és porszáraz.

Előzmény: gyikhuszar (161904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!