A fityiszesek közül is csak a hithű birkák örülnek neki. Akik örülnek, hogy etethették a rabszolgatartóikat.
A megyei magában nem is lenne rossz. Már a 4 napos eltörlése is bevételnövelő kitolás volt. De a körgyűrű és a bevezetők sarcolása becstelen, kontraproduktív és hibás döntés. Különösen ilyen elkapkodva, szarul végrehajtva.
A németeknél évek óta folyik a kialakítás.
13000 km (!!!) autópályát kapnak évi 100 Euróért! Amit leírhat a német az adójából. 2016-tól. Mennyi órabér esik 1 km-re évente?
Pedig ők rohadnak lefelé, Magyarország meg jobban teljesít.
Én például kifejezetten. Ha netán kimozdulok a megyémből (évente egyszer-kétszer csak előfordul), nem kell hetit-havit vennem. Mindenképpen jobban járok, ráadásul vén fejjel el se feledkezhetem róla. Megvettem, kész, egy évig nyugalom van.
Nem csak matrica vásárlók vannak, hanem olyanok is akiknek a településén megnő a forgalom az elterelő utat sújtó díj miatt. Értem én, hogy kell a pénz a beteg führer stadionhobbyjára, de valahonnan máshonnan kellett volna beszedni. esetleg meg lehetne a kopaszokat adóztatni, vagy akiknek úszómedencéjük van, a kutyaeledelre is lehetne plusz adókat rakni, Még kimeríthetetlenek a sikertelen agyonadóztató dilettáns csürhe lehetőségei.
Elkerülő utakat sehol a világon nem tettek fizetőssé, ugyanis a lényegük az, hogy oda tereljék a településekről a forgalmat. Akinek tetszik, hogy ez fordítva történik az elmebeteg.
Nem tudom de az biztos hogy nálunk is gyártott valaki napelemet és még mindíg nem sikerült felszámolni azt a környezet rombolást amit csinált és a napelemei(több mint 60,000Ft -ért) 4-5 év alatt megdöglöttek, aztán jöttek az uniós előírások amiket lehetetlen rentábilis módon betartani és bezárt. De ha már lobbizunk akkor ahoz mit szólsz hogy egy 1950-es években gyártott autó fele annyi környezeti kárt temel 100év alatt mint egy új autó legyártása okoz? (de te azért vegyél euro10-es motorral szerelt szart mert az olyan hű de ződ.
Ez persze egy lobbi véleménye. Akinek másban vannak a részvényei.
Csak az a baj, hogy a fizika letojja a lobbik humbugjait.
Bizonyára Kína azért öl dollármilliárdokat a napelem fejlesztésekbe, mert olyan szép tiszta a levegője és nincs szene. Bizonyára a félvezetőgyáraiktól van elviselhetetlen szmog még a saját fejük felett is. Nem beszélve arról, amit a szél másokhoz elvisz.
Én be is tiltanám, csak ott engedném a használatát ahol nincs más lehetőség mert azt kevesen tudják,hogy a napelem legyártásához sokkal több energia kell mint amit a várható élettartalma alatt megtermel,és nagyobb környezeti terhelést okoz a gyártási folyamat mintha szénerőművel állítanál elő közel kétszer akkora mennyiségű energiát amit a napelem várhatóan megtermel.
Akkor minek fojtjátok bele a szót azokba, akik a visszásságokról írnak?
Akkor miért hazugozzátok le őket?
Képes vagy érvként felhozni, hogy az emberek megvették? Hisz büntetés jár azért, ha anélkül megy! Ez lenne az indoklásod? Ezért jó szerinted? Mert az emberek befizették a sarcot, hogy ne kelljen még többet fizetniük. Ettől jó?
Tényleg ennyire nehéz a felfogásod, vagy csak teszed magad?
Képzeld, ezek az emberek eddig sem vettek napi, vagy heti matricát, mert az már nem fért bele a keretbe.
Egy vidéki család, aki néha néha feljut a fővárosba, vagy összekapar annyit, amennyibe egy családi nyaralás kerül, az örül ha a benzinpénzt kifizeti, és nem biztos hogy futja még autópálya matricára is. Akár napi, akár hetes.
Egyszer vehetnéd a fáradságot és belegondolhatnál más családok helyzetébe is. Aztán talán nem írogatnál ilyen bicskanyitogató hozzászólásokat százszámra. Mert tudod a hozzászólásodból az jön le a fórum olvasói számára, hogy az egyszeri emberek maradjanak otthon, aztán zabálják a balatonszeletet a balatoni nyaralás helyett.
A nép bölcs vezére, a mi egy igaz atyánk megmagyarázza nekünk kis butáknak, hogy mi a helyzet. Mint az inernetadó, nem volt jól kommunikálva. Nem volt az sem meg ez sem, nem jól látják az emberek, ha valamiért a huszonharmadik sarclt kell fizetnie, akkor iagzából ő nem fizet, hanem kap. :))))
Annyira jó, hogy nekünk van ilyen bölcs vezérünk, aki utat mutat életünknek.