Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 55

Mármint végrehajtva, vagy pedig jól is dolgozik!?

Előzmény: loadbeta (53)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 54

Úgy tudom, hogy 0,15mm mind a szívó, mind a kipuff oldalon.

Én is bekukucskáltam a szelepdekni alá, és olyan 3 mm hézagot találtam egységesen. Nem méregettem egyelőre, hanem csak saccra vettem kissebbre. 

Előzmény: loadbeta (52)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.16 0 0 53

 

 

A karburátor perselyezés sikeres . Be szeretném én is állítani amit lehet. Ha nem, akkor Honda gx 240 karbi.

loadbeta Creative Commons License 2013.02.16 0 0 52

Szelephézag állítás? Mit mennyire?

Előzmény: t010traktor (51)
t010traktor Creative Commons License 2013.02.16 0 0 51

Igen annyi !

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50

A megszakítóhézag a szokványos 0,4 mm?

Előzmény: Lki1 (49)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 49

Akkor abból az első az előgyújtás pozíciója, a második a felső holtpont.

Jól sejtem? Van ezeken előgyújtás szabályzó?

Előzmény: t010traktor (48)
t010traktor Creative Commons License 2013.02.16 0 0 48

Szia !

 

Igen a gyújtásnak van trükje ! :-)

Motor eleje.

Levegőszűrő kerek része fent 12 óránál !

Ott van egy gyári, kb 7x7 mm-es négyzet alaku vágás.

Azon kukucs be és ahogy forgatod szépen lassan berugókarral a motort, 

egyszer csak megjelenik egy vonal, meg utána még egy.

Na azok a gyújtás állítás alap pontjai !

 

Robi

Lki1 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 47

Sziasztok!

 

Felraktam a TS karbit. Nagyságrenddel jobbnak tűnik, mint az eddigi összes együttvéve.

Benzint zárja a pumpa ellenében, már most combosabb tőle a motor, és van alapjárat.

Pedig semmi összehangolás, légszűrő, stb.

A gyújtás beállításának van valami menete, vagy adja magát a dolog? Akarom leellenőrizni azt is. Annyira nyápic a szentem, hogy negyedikben elég nehéz vele elindulni!

Nem akarom,hogy egy piti dolog tegyen szívóágra!

t010traktor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 46

http://www.jofogas.hu/pest/ZIM_350_IZS_Motoros_Traktor_8250447.htm

 

Hihetetlen, hogy mostanában milyen cuccok kerültek fel eladásra ! ?

 

Ez egy ZIM-350.

Aki ismeri az tud mindent róla.

Aki nem az túrja fel a netet :-) Érdemes. A hátsó hidraulika mint a traki. A motor meg egy IZS !

t010traktor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 45

http://www.jofogas.hu/vi/8264236.htm?g=hd7saioh-cgqftiemgtq-08rg7vn&gp=0

 

Ezt nézzétek meg !

Itt a kistestvér !

 

Ritka darab, jó lenne ha olyan kézbe kerülne aki infót is ad róla !

A leírással ellentétben ez nem t-18 hanem egy T-08 as !

Ugyanaz a motor meg sokminden, de kicsit közelebb van a fűnyíró trakikhoz.

 

stihl guru Creative Commons License 2013.02.15 0 0 44

Ivánoknál tömegtermelésre berendezett,viszonylag fejlett hadiipar volt annó.Ők velűnk ellentétben nem számoltak fel minden gyárat,igyekeztek a "civil"piac termékeit gyártani a hadi gyárakban.Meg persze megy a hadi cucc is,csak nem akkora volumenben.Nagyot fejlődtek,főleg a kombájnok,traktorok ,nehéz gépek terén.Nem erőltetik a csicsás elektronikát,az nem az ő műfajuk.Azt inkább megveszik mástól,ha muszáj.

Előzmény: t010traktor (42)
t010traktor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 43

Tiszta trabant filing ! :-)

ribim-bim-bim-bim-bim-bim .....

És ez jó sokáig így mert falsot szívott még a benzintankon keresztül is :-D

 

ja 3 hegngeres Perkins diesel is volt

Előzmény: loadbeta (41)
t010traktor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 42

Ha jól tudom pár éve még a Kazah-ok is gyártották.

Mondjuk azt nem tudom, hogy most is vagy hogy abból került-e be!

Kéne keresni valakit akinek van ilyen kapcsolata és rákérdezni.

 

Az oroszoknál még V2 diesel is van.

Előzmény: stihl guru (40)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.15 0 0 41

A karburátor pillangótengely lógása okoz problémát. Fújtam a tengely kis perselyeihez zsirsprayt,inditottam és jónak tünt a motor járása. A kopásbol lógásbol adódoan beszívta az anyagot és ott voltam ahonna elindultam.De egy próbát megért. Holnap beperselyezem . Majd irok tapasztalatot.

stihl guru Creative Commons License 2013.02.15 0 0 40

A Harkovi Traktorgyár lehet,hogy gyártotta ezt a gépet,de nem zárja ki,hogy máshol is készűlt,meg azota a SZU megszűnt,lehetséges,hogy más utodállam is kapot gyártási lehetőséget.Csak példát is mondok,és pont Harkovit:T-16 gép eredetileg Harkovi Traktorgyár terméke.Azota már ott a továbbfejlesztett gépet gyártják,az eredeti modellt valahol másik orosz cég késziti,lényegében eredeti formában.Náluk mindkét tipust forgalmazzák,ott szükség van ilyen ügyes gépekre.Nálunk nincsen forgalmazva egyik sem,sajnos.Na de a lényeg,most a Kurgan Mash Zavod gyártja,lehet venni eredeti oroz benzines,Brigs benzines,Hatz diesel motorral is.Legalábbis az Avtomash-on igy olvastam.

Előzmény: t010traktor (31)
t010traktor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 39

Sziaztok !

 

Kezd éledni a dolog !?

Minha embereket látnék mozogni errefelé :-)

 

Difizár.

Igen ez is egy előnye a trakinknak.

De az is igaz, hogy ( talán szerencsére ) nálunk ennyi havat nem kell mozgatni :-)

Mondjuk Én már toltam vele havat, de nem annyira erőssége.

Megértem az orosz, hogy széles gumi meg még a hólánc is előkerül ! :-D

 

Karbi.

Ez a karbi ez nem az igazi, ezt mindenki vágja akinek ilyen a trakija.

Hol ezért, hol azért nem tetszik.

Durrog, talán kicsit többet fogyaszt mint egy jól szabályozható, de leginkább nem lehet

állítani ( na ez sokaknak okoz lelki zavart ).

 

Ha jó lenne kintrőkl ( ruszi ) az anyagellátás akkor mondanám, hogy 

egy másik ilyen karbival kéne megpróbálkozni, mert ez a K16 ez egy család.

Van benne az az M betű és az adja meg a tag számát.

ha jól tudom az kb a-tól z-ig megvan neki és létező cucc.

Lehet hogy egy egyszerű csere csodákat tenne.

 

Hengerfej.

Igen ez a hengerfej csiszolás ez nem néz ki rosszúl.

Mostmár csak érteni kéne amit Ő magyaráz.

Mert amennyit értek azt mondja,hogy (pijáty) tehát 5 milimétert csapott belül, 

de még Ő sorolja az adatokat, mert föbb dolgot vettek "gorcső" alá !

 

Lki1 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 38

Ahogy nézegetem az orosz fórumokat, sokaknak van gondja az eredeti karbival.

Találtam egy képet, ahol ilyesmi karbit tettek fel.

 

http://www.mastercity.ru/showthread.php?t=85962&page=62

 

Viszont, ha ez összejött a tagnak, biztos, hogy egy nagyon jó megoldás.

Takarékos, jól szabályozható, és megbízható.

Előzmény: loadbeta (37)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.14 0 0 37

Gumicsúcsos tűszelepes karbi. Ha nem menne .Japán motorkerékpár motorokon van ez a tip. Utánna nézek. 

Előzmény: Lki1 (33)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.14 0 0 36
Lki1 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 35

T010! 

Ezt nézd meg 4:00-tól!

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 34

Difizár...  Ezt nem tudják a háztáji trakik!

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 33

Ma délután felpróbáltam a Pannónia karbit a kisgépre. 

Első küllőre indult, gyönyörű alapjárat, stb.

Viszont a tűszelep egy kissé gyenege. Minden benzinlöketnél az úszóház fedél alól fröcsögött a drága anyag.

TS 250 karbi lesz a következő.

Lki1 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 32

Akkor most pontosan miért van két neve ennek a csodamasinának?

Miért van H, és miért a másik névben K?

 

Valakinek van fényképe a gyári eke felfogatásról, és ekéről?

Jön a jóidő, és mire hadra fogható lesz a taliga, nem akarom az ismerősöktől azt kapni, hogy semmire sem jó...  :)

 

t010traktor Creative Commons License 2013.02.13 0 0 31

A traki HTZ ( oroszul XT3 ) és Harkov Traktor Zavod .

 

Lki1 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 30
T010-nek pont ma ecseteltem a legózós kardán lehetőségét.
Amúgy írtam neked mailt.
Előzmény: loadbeta (26)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 29
Én jelenleg a porlaszóját akarom likvidálni, mert öreganyám hajlakkszórója különbül dolgozik. Szerintem nem a gyújtás a leggyengébb a rendszerben.
Előzmény: stihl guru (28)
stihl guru Creative Commons License 2013.02.13 0 0 28

Még talán annyit mondanék,hogy az emlitett durrogást a gyujtás is okozhatja.Eredetileg mágnesgyujtás van,hasonló,mint a Sztalinyec kismotor gyujtása.Át szokták rakni normál aksis gyújtásra,az talán jobb volt kicsit.Villanyász mondta,azt a mágnesest nem folyamatos üzemre találták ki,ezért hibásodott meg relative hamar.Egyébként a seregben az autómban volt áramforrásként egy emlitett AB-4 agregátor,de az,mivel egy fordulaton dolgozott,kevésbé volt hajlamos a durrogásra.

Előzmény: loadbeta (27)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.13 0 0 27

Köszönöm a hozzászólást.

Előzmény: stihl guru (25)
loadbeta Creative Commons License 2013.02.13 0 0 26

Kép lemaradt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!