Ugyan ez a gondom,valaki nem tudja a megoldást már 3 órája kínlódok,bankártya megegybek ment de a tetves mailes confirmaton kódot nem fogadja el,akár kotojeles,akár nem!PLEASE HELP valaki!
A segítségüket szeretném kérni egy számomra elég nagy problémával kapcsolatban. Új bankszámlám lett, a paypalon sikeresen hozzá is tudtm adni az új bankkártyát, levonásra került 400Ft, abban küldték a 4 jegyű kódot, ezt beírtam. A rági kártya és számlaszám adataimat kitöröltem. Sajnos valamiért az új bankszámlaszámomat nem tudom megadni. Mindent beírok helyesen, ország, név, bak neve, számlaszám 2x, továbbmegyek és utána ezt írja ki:
"You cannot add a bank at this time." 2 hete próbálom, körülbelül 30x, de sajnos sikertelenül.
Kérem, ha tudtok segítsetek, a kártyám, számlám aktív, az adatok helyesek. Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel
Udv! Van pay pal Premier számlám,Verified vagyok.Jelenleg igy vagyok limitálva:Debit or Credit Card Daily Withdrawal Limit ;500,00 EUR Receiving limit per year ;2.500,00 EUR . Kb 700 euro mozgott a számlámon miota meg van. Most fogok kapni kb 2700 Eurot kulfoldrol.Ha addig nem emelik meg a limitem amig megkapnám ezt az osszeget mi fog torténni?Meg jelenik legalább ez az osszeg a pay pal számlámon?
Köszönöm, de sajnos, ha a saját jelszavamat adom meg (amivel egyébként be tudok lépni a fiókomba), akkor is ugyanez a probléma, tehát ugyanaz a hibaüzenet :-( .
Bankban beállíttattam és a netbankon is látom hogy be van pipálva a cnp úgyhogy elvileg mennie kellene. Valószínű a PayPal-nak van vele valami gondja.
Írtam egyébként nekik ez lett a válasz:
Dear xxxxxxxxxxxxxxx,
Thank you for contacting PayPal regarding the issue with adding your credit card.
It is my pleasure to assist you.
I have reviewed your account and as you are getting the error message that your card cant be linked to additional account you would need to contact us by phone.
For security reasons, we are unable to answer all enquiries we receive by email. In those circumstances, in order to maintain the integrity of an account, we need to make sure we are speaking directly to the account holder. To assist you with your issue, we recommend contacting us by telephone and we will be more than happy to help you. Our customer support telephone line (00353 1 436 9111) is open from 8.00am to 4.30pm GMT Monday to Friday. Rates from overseas landlines and mobile phones will vary.
I look forward to hearing from you soon, so I can fully resolve your issue.
Please let us know if you require any further assistance.
Az a baj, hogy írni még csak írok nekik, de telefonon beszélni, az kizárt. Csak a PC angol megy. :) Plusz ha várakoztatnak jópár percet az se 2ft.
Úgyhogy elvileg ha meggyőződnek hogy én vagyok én, akkor megoldódhat a gond.
Sziasztok! Nemrég regisztráltam a Paypal-ra, de problémám akadt az email cim megerösitésével. Megérkezik az email a kódszámmal, de ezt hiába irom be a mezőbe, a "You have entered your email confirmation number instead of your account password. Please enter your account password." üzenet fogad. Sokszor próbáltam (kötőjellel, s anélkül is), de hiába. Az emailek, amelyek a Paypaltól érkeznek, mindig ugyanazt a számsort tartalmazzák, de persze a hibaüzenet is mindig ugyanaz. Van valami ötletetek e gondra? Én lassan kezdem feladni. Lehet, hogy egyszerűen ennyire hülye vagyok a dologhoz? Köszönöm az esetleges javaslatokat.
Maestrot eszi (nemregota), de a visa es a visa electron pont nagyon kulonbozik, mas kategoria. Azt mondjuk nem tudom, minek van 3 jegyu kodja, ha nem lehet vele CNP vasarolni... bar az is lehet, hogy csak a pp nem fogadja el. (OTP magyar fizeto feluleten is ha jol remlik talan csak sajat visa electront fogadnak el, vagy ha most nem igy van, akkor korabban volt valami ilyen.)
Azert a pp vedelem miatt nem art... kartyaval macerasabb reklamalni is, plane visszaszerezni, es mivel ezt tudjak is, jobban mernek szivozni.
De ha jol remlik a mobilarenan valaszoltak is mar neki (a kerdest tuti olvastam ott).
(Amugy meg alt. a tablet es hasonlo tipusu termekeknel mar az ebay a masodforgalmu hely, a kozvetlenek az antelife, minideal, tmallbox, aliexpress... plane ha van kuponkod epp az adott termekhez.)
A segítségeteket szeretném kérni! Regisztráltam a Paypalra, először topup-on keresztül tettem rá 1500 Ft-ot. Ez sikerült is, vettem rajt 2 apró dolgot (igaz még nem jött meg) Most viszont egy tabletet szeretnék rendelni, gondoltam mégis megadom a bankkártya adatokat. Utánanéztem, a bank jobban váltja át a pénzt, nagyobb összegnél pár ezret spórolhatok. Visa Electron kártyám van. Kérdeztem a bankot, tudok vele neten vásárolni. Kitöltöm a kártyaszámot, megadom a hátoldalról a 3 jegyű kódot, rámegyek add card és ez a hibaüzenet fogad: We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.
Gondoltam a First name Last name felcserélése miatt lehet gond. Regeltem mégegyszer, de ua. gond. Utánaolvastam, sok embernek van ilyen gondja, de normális választ még nem találtam. Azt írják, hogy már egyszer megadtam ezért nem lehet hozzáadni. Ez nem igaz, még sehova nem adtam meg az adatokat. Kérdeztem a bankot, nem látnak semmi olyat hogy a paypal hozzá szeretett volna férni a számlámhoz, tehát nem az ő oldalukon van a hiba.
Segítsetek légyszi. Hamarosan lejár az akció a kiszemelt tabletre. Valakinek valami ötlete?
Mivel több mint 2500 euro volt az éves forgalmad PP-n, így az Uniós törvények (gondolom pénzmosás elleni) értelmében limitálták a hozzáférésed, míg nem "azonosítod" magad. A Resolution Centerben megtudhatod, mi kell ahhoz, hogy újra teljesértékű legyen az Accountod.
Jelenleg csak pénzt fogadhatsz, más művelet nem működik.
Az olyan esetekben extra koltsegek, amik a leirasnak megfelelo informaciok alapjan varhatoak, az igen.
Bar en adott esetben nem fizettem volna ki a vamot, hanem me'g elotte lerendeztem volna az eladoval. Vagy visszakapja a motyot, mint nem kert kuldemenyt (ez igaz is, hiszen eu-n beluli kuldemenyt kertem, kintit nem) es en meg a full refundot, vagy kifizeti a kulonbozetet. Majd legkozelebb lesz szives nem hamis, sot, szandekosan megteveszto informaciot adni a termek holleterol (ugyebar azert csalnak, hogy a postazasi ido rovidebbseget feltetelezze a vevo, szoval ha mar netto csalas, az az o baja hogy a vamra-afara nem gondolt elore, mondhatnam az o kockazata a csalasban).
eBayen tudsz incidenst, vizsgálatot indítani. Azt, hogy ha meg is nyered mi történik, pontosan nem tudom. Elvileg eBaynek vna lehetősége önkénesen pénzt vissza utalni neked, de vámmal kapcsolatos dolgom nekem még nem volt így, szóval nem találkoztam ilyen esettel.
Amúgy annyit hozzá teszek, hogy a "jobb" eladók mindenhova odaírják: Az esetleges plusz költségekért nem vállalnak felelősséget, az mindig a vevőt terheli.
Segítségre lenne szükségem a paypal zárolta a számlámat angolul nem igazán tudok.Emailt hiába küldünk válasz nem jön.Mi tévő legyek?
Ezt kaptam tőlük:
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
Jun 30, 2013 : You're only allowed to have one personal and one business account. In addition, we noticed one or more of the following problems:
You provided information that we believe was false, inaccurate, or misleading; or
You sent or received payment that was potentially related to fraudulent activity; or
You have more than one account with a negative balance; or
You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.
Because of this, we've limited your accounts and can no longer offer our services to you. You'll still be able to log in to view your transaction history, but you won't be able to send or receive payment.
(Your case ID for this reason is PP-002-449-251-xxx.)
Jun 28, 2013 : When you signed up for your PayPal account, you agreed to our User Agreement and Acceptable Use Policy. Because some of your recent transactions violated this policy, we've had to permanently limit your account.
Please remove any references to PayPal from your website.
You'll be able to withdraw any money in your account 180 days after your last transaction. We'll email you when it's ready to be withdrawn.
(Your case ID for this reason is PP-002-445-934-xxx.)
A PayPal-ra szeretnék regisztrálni, de nem tudom hogy a nevemet milyen sorrendben kell megadni, logikus a "first name" = keresztnév, "last name" = vezetéknév forma lenne, de a neten olvasva elbizonytalanodtam, mert sok helyen épp az ellenkező formát javasolják, a "Return Fee"-kezelési költség elkerülése miatt.