Keresés

Részletes keresés

Hornyi88 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 109
Látom megtaláltad! :-)
Előzmény: Törölt nick (108)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 108
Sziasztok! Lgs 441 teherkocsi padlóján lévő konténerrögzítő tüskéről keresek fotót. Tudnátok ebben segíteni? Köszönöm.
aeomega Creative Commons License 2005.12.12 0 0 107
Üdv

Szeretném kérdezni, hogy a Pusztaszabolcson keresztül közlekedő Csörgős tehervonatoknak mi a körülbelüli menetrendje, napi hány ilyen vonat van?
Ma egészen véletlenül sikerült elkapnom a 8002-es gyorsvonatból... :)

26-044 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 106

Hy gabor144 !

 

Na látod ez engem is érdekel, pedig nap mint nap húzgálom ezeket.  ::))))

Előzmény: gabor144 (103)
26-044 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 105
Nem ezek a sorozatú kocsik vannak valóban. speci kocsik, de végülis ha jobban megnézed csak akkor láthatsz különbségeket egy normál forgalomban lévő hasonló RZD kocsihoz képest......
Előzmény: PLACI (104)
PLACI Creative Commons License 2005.12.07 0 0 104
De gondolom, a "lényeget" nem egy Eas vagy Gabs szállítja, hanem speciális kocsi. Vagy kitellik az oroszoktól?
Előzmény: 26-044 (99)
gabor144 Creative Commons License 2005.12.06 0 0 103
Sziasztok!

Jó hogy van ilyen topik is, úgyis gyakran kifogásolja időnként valaki a nagytopikon (joggal), hogy alig esik szó a teherforgalomról. Engem igazából olyan dolgok érdekelnének, hogy ma egy fővonalon (mondjuk 1, 30, 100) hány pár tehervonat halad át naponta? Mennyi ebből az, amit összeállítottak majd valahol feloszlatnak irányok szerint, és mennyi a zárt irányvonat? (Vagyis az, amikor a teljes szerelvény ugyanonan ugyanoda megy, bocs ha nem a legszabatosabb szakkifejezést használom.) Mik ma a legjellemzőbb árufajták? Mennyi ideig tart ma egy teherkocsi rakomány útja az ország egyik feléből a másikba?

Csupa olyan kérdés, amit máshol nemigen tudhat meg az ember. Hátha mást is érdekel itt, és van akinek van infója.

Üdv. Gábor
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.12.06 0 0 102
A 3.-képet látom Dirk Endsiedel oldalára ia elküldted...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: Fakopi (76)
Fázishatár Creative Commons License 2005.12.05 0 0 101
GySEV kőkeményen racionalizál, ennyi. Azzal foglalkozik, amiből pénze van: zárt irányvonatokkal, amiket nem kell rendezgetnie.
Előzmény: 26-044 (100)
26-044 Creative Commons License 2005.12.04 0 0 100

Nem tudom mi lelte a GySEV-et. Céges újságukban világosan kifejtették, hogy a továbbiakban egyre inkább a nyugati régió személyszállítását kívánják fejleszteni. Legújabb számban már olyan is van, hogy az eddig igen nagy számban közlekedő ún. "Proodos"-vonatok 30%-nak rendezését átveszi tőlük a MÁV !!Ezeket eddig Csornán rendezték, és biztosan láttátok dugig volt mindig az állomás!! Lesznek olyan konténervonatok amelyek már Hegyeshalomnál lépnek majd be.....

26-044 Creative Commons License 2005.12.04 0 0 99
Bizottsági kocsik na meg a "lényeg". Üresen egyébként nem veszélyes. Egy mezei tehebe vannak besorozva az RZD kocsit, bizottsági nincs. Természetesen közvetítőkocsival van mind
Előzmény: PLACI (97)
aeomega Creative Commons License 2005.12.02 0 0 98
Nehézteher :)

PLACI Creative Commons License 2005.11.23 0 0 97
Mert engem csak a kocsiösszeállítása érdekelne a Paks-Zn vonatnak.
Előzmény: E-973 (96)
E-973 Creative Commons License 2005.11.23 0 0 96
Nem hiszem, hogy ezt tőlünk kellene megkérdezni. Aki tud róla valamit, az azt is tudja, hogy szabad-e róla beszélni. Én azt tudom (bár lehet, hogy csak legenda), hogy ez volt az egyetlen vonat, amely a dunaföldvári híd vasúti vágányát utolsóként használta.
Előzmény: PLACI (95)
PLACI Creative Commons License 2005.11.23 0 0 95

Sziasztok!

 

Az atomvonatról mennyire szabad itt beszélni?

E-973 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 94

Arra rengeteg tehervonat jár, ne akard az összes menetrendjét :)

Elég jó esélyed van két Szergejes tehervonatra Győrszabadhegyen, Komárom felől, valamivel dél után. Elmegy egy Bz Veszprém felé, jön egy gyors Cell felől, és akkor szokott egy tehervonat állni a győri deltában.

A tolatósok elég össze vissza járhatnak. A múltkor a pápai Dácsiát du. 2-3 felé láttam, megjött Cell felől gépmenetben, elment Gecse-Gyarmatra egyetlen Es kocsival, aztán meg Pápa állomás mellett tolatott egy iparvágányon.

 

Képeket időpontokkal itt találsz:

http://www.trains.hu/trips/59-gr/index.html

Előzmény: nohabpeti (93)
nohabpeti Creative Commons License 2005.11.14 0 0 93

Szintén most fedeztem fel...és szintén tetszik a dolog.

Szükségem lenne néhány információra:a Győr környéki,vagy az innen könnyen megközelíthető dízeles (10,11,13,14,16,17,21,25) vonalak érdekelnének menetrendi szempontból,főleg a tolatós tehervonatok (fotózás miatt) valamint arra is kíváncsi vagyok,hogy az említett vonalakon milyen irányban vannak sűrűbb "elegyáramalatok".

Addig is....

Bük 2003.08.23 T99742
Előzmény: sfeca47 (92)
sfeca47 Creative Commons License 2005.10.31 0 0 92

 

Sziasztok!

 

Én még csak most találtam rá a topikra. Nagyon tetszik és örölük, hogy ki lett találva.

Gyorsan rakok is be valami jó képet...

 

 

 

Egy hónapja Zalaegerszegen jártam egy volt osztálytásamnál és a visszaúton Zalaszentivánon volt egy kis időm...

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.30 0 0 91

8-ik vágány Füzesabonyban.

 

Talán a Visonta kombinát ból mennek vissza Bükkábrányba a kocsik.

 

Az Egri személy vonat néha VII-ről megy. Ezért látom, hogy itt csinálják a tolatásokon a legkülső vágányokon.

Tehervonatok is itt várnak.

Előzmény: M41 2202 (90)
M41 2202 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 90

Upsz, a füzesabonyi kép lemaradt.

 

Íme:

 

Előzmény: M41 2202 (89)
M41 2202 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 89

Tegnapi tehervonatos képeim:

 

1. Füzesabony, 2-3. Kisújszállás

 

Vaskerekű Creative Commons License 2005.10.30 0 0 88
Amint kibújik a gépből és bescannelődik, ígérem felrakom! ;)
Előzmény: Fakopi (86)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.29 0 0 87

Kedves Fakopi!

 

Régi képek nincsenek véletlenül tehervonatokról?

 

Én a 87 est kutatom és ezen belül érdekelne Királd-Putnok között mikor ment az utolsó tehervonat.

 

Köszi.

Fakopi Creative Commons License 2005.10.29 0 0 86
Esetleg egy fotó? :)
Előzmény: Vaskerekű (85)
Vaskerekű Creative Commons License 2005.10.29 0 0 85
Szia!

Köszönöm a segítséget, sikerült elcsípnem.

Üdv: Vaskerekű
Előzmény: Fakopi (84)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.28 0 0 84
A 63-as hozzászólásomban ott vannak az indulási-érkezési időadatok. Ez persze leginkább tájékoztató jellegű, hiszen a múltkor sem tudott időben elindulni a Szergej Füzesabonyból, mert még nem érkeztek meg a kocsik. Bükkábrányból tudtommal V43-as hozza. Ha fotózni akarod, akkor egy kicsit korábban érdemes elmenni Füzesabonyba, érdeklődni a forgalmiban, aztán mivel egyvágányú a pálya, és állomásközi közlekedés van, a keresztezési helyek ismeretében ki lehet számolgatni, hogy éppen mikor merre jár.
Előzmény: Vaskerekű (81)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.28 0 0 83

Láttam ma pár dolgot...

 

A Rákospalotai tartalék 24 kocsival indult Rákosrendezőről, rajta konténerek, szén, de volt közte eltolható oldalfalú kocsi is, meg Tams kocsi is. Alig bírta szegény.

 

Viszont még érdekesebb volt az a katonavonat, ami a Körvasútról ment át Angyalföld felé. Egy Szergej húzta, és az is jó hosszú volt, rajta katonai járművekkel, köztük kétéltűekkel. Kíváncsi lennék, hogy merre ment, hátha látja még más is őket...

SuedBahn Creative Commons License 2005.10.25 0 0 82
Ld. mai 203795 szamu hozzaszolasomat a fotopicban. Sajnos ma vhogy nem akarja atmasolni ide a gep.
Vaskerekű Creative Commons License 2005.10.25 0 0 81
Sziasztok!

Megtudnátok mondani, hogy az emlegetett Bükkábrány - Füzesabony - Karcag - stb. tehervonat hétvégén is közlekedik-e, illetve - ha nem kérek túl sokat - némi menetrendi információ is érdekelne ezzel kapcsolatban... :)

Köszönettel: Vaskerekű
SuedBahn Creative Commons License 2005.10.24 -1 0 80
Megjegyzes a Hodos-i tehervonat atmenesztesekhez: Sajat szememmel lattam es sajat fulemmel hallottam a kovetkezoket: Szombaton a Citadella IC megkesve erkezett ZEG-re, ca. fel oraval. Ennek ellenere ZEG-en hiaba volt meg 10 perc alatt a csorgo atkotese elore, megis a ZEG-i deltan elengedtek egy tehert inkabb, mert a teher iranyvonatok menetrendszerusege a sloven fel keresere fontosabb mindennel!!! Valszeg a keses a MAV-nak sulyos penzebe kerult volna! Ugyhogy Hodos fele a deltan elobb ment el a teher, mint a mar kesesben levo Citadella IC! Vasarnap meg Oriszentpeter allomason egy szemellyej jottunk vissza Hodos felol, es 15 percet megkesettek Oriszentpeteren a szemelyt, mert szembol irnayteher jott (nagyreszt szlovak es cseh aruval, aluminium gurigakkal, stb.). Itt is a vasutasokbol kiszedett infok alapjan arrol volt szo, hogy az iranyteher a prioritasban elsobbseget elvez mindennel szemben, a sloven fel keresere! Nos, igen! Azzel a precizitassal NEM lehet versenyezni Horvato. fele, ahol is 8 orakat all a teher a hataron, szetszedik, osszerakjak, ki es besorozzak, mit tudom en. Hodos fele a MAV-SZ kooperacio gyors, rugalmas es preciz, es a mai viszonyok kozt csakis egy ilyen allhatja maximum a versenyt a kozuttal szemben, ugyhogy ez egy nagyon jo es positiv dolog a szememben! Nem tudom lesz-e valaha es ha igen, akkor mikor, ilyen korszeru es jo aruszallitasi megallapodasunk Horvato.-al vagy Austrian es Slovenian kivul barmely mas szomszedos orszaggal is! Remelem egyszer igen es hamarosan!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!