Keresés

Részletes keresés

Buslord Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49641

Persze, ha a 49635. hsz.-mre igen a válasz...

Előzmény: Buslord (49640)
Buslord Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49640

Igen, az. A második videón meg a Berkhof-tűz más szemszögből. Csak érdekességként szúrtam be a linket, meg azért, mert nem szeretném, ha ezek is olyanok lennének, mint a Translinerek (fő az óvatosság).

Előzmény: EKM-765 (49639)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49639

Ég itt minden...

A 4. egy NABI?

Előzmény: Buslord (49637)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49638

Kb. nyár közepe óta

Előzmény: BPO-105 (49631)
Buslord Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49637
ckg471 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49636

KPK-293 -> HHR-660

Buslord Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49635

Végülis van közük egyáltalán a Volánbuszhoz vagy valamelyik alvállalkozójához?

Előzmény: zsitvica (49609)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49634
Igen 280-asra gondoltam. :-)
Előzmény: Dr.V.ker. (49629)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 49633

Kamaz már alig van......

 

A későbbi szériákban is ez a váltó volt vagy valami fejlesztett változat?

Előzmény: boz-021 (49632)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49632

Látom, semmi fogalmad nincs a 395-ösökről...

- DVV volt az egyik legjobb széria. Amelyik este a saját lábán visszajön a telepre, azt tessék szépen megsimogatni, ha ezt több nap csinálja meg egymás után, akkor kéretik meg is puszilgatni. 

- Annyira rossz az a gépészet, hogy annak idején a 492-est 1.200.000-nál kezdték el először piszkálgatni...

- Ez az előválasztós váltó teljesen jó, kényelmes cucc. Öreg korában a 2. és a 3. szinkrongyűrűi szoktak elfogyni. Ha egy ilyen géppel nem tud finoman/szépen dolgozni "T. kolléga", akkor tessék visszaülni a sóderes Kamazra.

Előzmény: KPK-299 (49608)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49631

Ezek amúgy mióta kijelzősek? Ma délután láttam az LVN-372-t a Petőfi hídnál, és az ajtós oldal első ablakába be volt szerelve egy amolyan albazöld kijelző (a feliratot sem láttam rendesen, szóval nem tudom megmondani, hogy valójában azonos-e az Alba-buszokéval).

Előzmény: BPI-791 (49612)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49630

Már miért lenne? Eladták. 

Előzmény: KPK-299 (49627)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49629

Max 280-asból volt az utolsó trilexes, mert amúgy a DZA-210 húzta itt a legtovább. :)

Előzmény: KPK-299 (49626)
Csoki bácsi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49628

Én csak azt tudom, hogy kb. 1,5 hete láttam a sopronin először, azóta, ha láttam a járatot, akkor mindig az 528 futott rajta.

Előzmény: daveszka (49614)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49627

FAT-230 már el van bontva?

KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49626

Jó kis trilexes gép volt és tudtommal a Pilisben az utolsó trilexes.

Előzmény: BPI-791 (49625)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49625

Azt hiszem, igen :)

Az ELK-911 -ből meg asszem a JGC-131

Előzmény: KPK-299 (49624)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49624

A DZA-260 as gyermekkorom meghatározó szereplője volt mindig ő csínálta az iskola járatot.

ELK-915 ből lett JGC-132?

 

Előzmény: BPI-791 (49619)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49623

Dobogókőre azt tutira nem küldték fel , max. PilisSzentkeresztig.

Előzmény: KPK-299 (49621)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49622

Pont ők 2-en és néha a DZA-390 vitte anno az árpád-híd-pomáz-Csobánka/Dobogókő járatot. :)

Előzmény: KPK-299 (49620)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49621

Igen így már rémlik, hogy ez az a kocsi amit egyszer felküldték Dobogókőre. :-)

Előzmény: BENczúr utca (49616)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49620

Akkor szép kis gép állomány volt. :-)

 

ELK-726 meg HOG-517 nek nagy történetei voltak arról nem is beszélve, hogy nagyon jó fordájuk volt. :-)

Előzmény: BPI-791 (49619)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49619

Amúgy egyetlen csuklós volt csak a térségben, Csobánkára ment beugrós fordában.

Az akkori fordakocsik:

ELK-714

ELK-716

ELK-720 (ő eltűnt 2005 körül)

ELK-721 (ő is bár néha-néha visszatért)

ELK-723

ELK-724

ELK-726

DZA-260 v. 266 (2005 után elvétve fordultak csak elő)

DZA-390 (később 2005 körül került ide)

Csuklós

GSZ-350

HOG-517

IAF-487

 

néha beugrottak pótolni/ helyettesíteni: ELK-915, DZA-377

Előzmény: KPK-299 (49613)
matteo14 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49618
Hát ez mellé :S Akkor honnét rémlenek a háromtengelyesek?Na mindegy.A csuklósoknak már fordát találni is nehéz lesz.Botpusztán csuklóssal fordulni a 2 perces fordulóidõben...
Előzmény: The Guilty (49611)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49617

HDA-223 váltójavítás.

ELK-939 vázproblémák.

GSZ-352 motor kiszedve.

KPK-300 műszaki vizsga készen.

HDA-231 rossz.

KXH-591--> KXH-590

KPK-292 nem tudom.

KPK-292--> HHR-660

 

(Délután KPK-300 at Árpád híd hozta ki de már vissza van cserélve.)

BENczúr utca Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49616

133 tudtommal.

Előzmény: KPK-299 (49613)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49615

JGC-133 (ex. ELK-921). 2007 után Szigethalmon kötött ki, de onnan is kidobták 2009-ben. :(. Amúgy így változtak a csuklósok 199? és 2007 között.

GAS-189 -> ELK-921 (JGC-133) -> CJF-762 -> JGC-133

Előzmény: KPK-299 (49613)
daveszka Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49614

Igen, én is láttam. De azt hittem visszakerül az LGK, amint utcán lesz.

Előzmény: Csoki bácsi (49604)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49613

Azelőtt egy csuklós volt JGC mi volt?

Előzmény: BPI-791 (49612)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 49612

Pomázon ezekből járathnak 8 db-ot:

(Meglátszik, hogy 2007 óta megszűnt nincs csuklós kocsi... :-/)

Előzmény: matteo14 (49610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!