Ma a 70-78-asok tolatva fordultak vissza délután meg este, mert valami volt a Kossuth téren, úgyhogy tájékoztattam is az utasokat, hogy a "Kossuth tér miatt a troli nem megy be a rendezvényre" :)
Nem tudom, hogy lesz-e kimondottan tartalék ide (igazából még azt se tudom, melyik garázs adja), de ha kiesik valaki, úgyis Te vagy a legközelebb, meglássuk.
A VT-s Autocomos Localok egyikéhez volt most szerencsém, és még 2008-08-as dolgokat írt, bár a hangok újabbnak tűntek. Pl. Leányka utca a kijelzőn, de Lakótelepet mondott.. Volt szó róla, hogy bonyolult az Autocomos frissítés stb. Lehet, hogy érdemesebb csak a megállókat betenni, legalább nem ír 41A-t, 56-ost átszállásnak a 114-esen. Egyébként meg lehetne oldani, hogy az Autocomos is kiírja belül a megállón és az átszállásokon kívül a járatszámot (esetleg időt) is?
Tegnap Tátrán láttam (@18) átszállási lehetőséget 190-re stb.
Amúgy a vezérlő tökéletesen működött, leszámítva, hogy szokás szerint 435-ös szoftver volt benne. Viszont ha ki akartam valami írni, akkor ez történt:
Fronttábla nem OK Oldaltábla1 nem OK Oldaltábla2 nem OK Számtábla nem OK Zugliget, Lib nem OK
Az oldalsó és a hátsó tábla valóban teljesen K.O. volt, de a homloktáblán meg a belső táblán szépen futott a teszt, és törlés parancsra le is törölte. Ha viszont ki akartam írni, akkor megint jött a nem OK dolog, ráadásul a teszt is kint maradt rajta leállva, ha nem töröltem előtte.
Valamelyik 02-3x-be (talán 36, de nem mernék megesküdni), meg a 66-os nincs benne... Néztem is, mikor megjelent majdnem üres kijelzővel, elől táblával. Oldalt meg nincs tartója se, úgyhogy ismét felsőfokú volt az utastájékoztatás :DDD
Bár jobban örülnék ha a típust vennék le a 68-asról, de nincs a Kiliános 412-eskben benne a 68. Szerintem bőven elég a két végállomás, mert a megállókat minden méteren elléptetné, olyan szinten borzalom az út arrafelé. Sokáig mondjuk nem hiszem hogy lesz rajta 412-es, mert amelyik oda kerül, hosszabb számban fix selejtérett estére... :o/
Sajnos pontos állománylistánk nincsen, hogy mely buszok találhatóak ott, ezért azokat szoktuk felírni,amiket megcsinálunk.Kicsit problémás a töltés, mert este visznek ki kocsikat és azokat nem tudjuk frissíteni. Általában másnap vonalon, vagy máshol kapjuk el és frissítjük őket.
Óbudán van két kocsi, amit nem tudnk frssíteni, mert 1.Nem tudjuk bekapcsolni a FOS-GYEM-t, 2. Nincs EPROM cserélve.
"ha a fok-gyemet is scraapy töltené föl személyesen, mint ahogy a vultront stvrtok"
Ez így ebben a formában nem igaz :):P Mind a ketten töltünk mind a kettőt:)
Azért a szlalompályán szerintem megizzadna a söfőr is. főleg az autósok miatt. De szerintem nem is tudna befordulni. Meg az a 2 apró pici lejtő kicsit sokkolná a szerkezetet. Még a legjobb 415-ös is 1-esbe megy fel. Még a ZF.-esek is.