Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 2020.03.17 0 2 323948

Már miért térítenék vissza, eleve vis major, de a szolgáltatás működik, a lehetőségekhez képest nem is rosszul.

 

Azt értem, hogy sokaknak most anyagi gondjaik lesznek, de az ilyen irányú segítséget nem a tömköz cégeken keresztül kell nyújtani, hanem célzottan annak, aki elveszti a munkáját, vagy a cégeknek, mielőtt csődbemennek, vagy ilyesmi.

Előzmény: DJ. Bakter (323942)
vrobee Creative Commons License 2020.03.17 0 0 323947

ahh, lemaradtam.

Előzmény: trizs77 (323941)
vrobee Creative Commons License 2020.03.17 0 0 323946
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.03.17 0 0 323945

Jah, ez nekem nem probléma, csak kérdeztem. Akinek pl. éves bérlete van és a vírus miatt most rúgják ki a munkahelyéről, annak lehet hogy ez is számít.

De ha nem, hát nem.

Előzmény: attus germanicus (323944)
attus germanicus Creative Commons License 2020.03.17 0 1 323944

Irigylem a problémáidat. És ez most nem gúny, komolyan mondom.

 

Csehországban momentán tilos kimenni az utcára, ha nincs erre nyomós okod. Csak, hogy el tudjuk helyezni az intézkedéseiket. 

Munkába menni szabad (Spanyolországban már azt is csak a kiemelt munkakörökben), meg a boltba vagy a gyógyszertárba, aztán ennyi. 

Előzmény: DJ. Bakter (323942)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.17 0 0 323943

Igen.

Ha van egy jó ügyvéded, sok pénzed és pereskedsz 4-6 évet, akkor a havi bérlet (talán ?) 10%-t is visszaperelheted.

 

 

Előzmény: DJ. Bakter (323942)
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.03.17 -2 0 323942

Vajon a bérlet időarányos részét visszatérítik a megváltozott utazási feltételek miatt?

Előzmény: trizs77 (323941)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.17 0 0 323941

 

 

  https://24.hu/kulfold/2020/03/16/praga-arcmaszk-koronavirus/

 

 

Csináld magad mozgalom feléled ?

 

 

sosiforda Creative Commons License 2020.03.16 0 2 323940

http://hirek.gyor.hu/cikk/dr_dezsi_csaba_andras_polgarmester_kozlemenye_a_gyori_tomegkozlekedes_atszervezeserol.html

 

"DR. DÉZSI CSABA ANDRÁS POLGÁRMESTER KÖZLEMÉNYE A GYŐRI TÖMEGKÖZLEKEDÉS ÁTSZERVEZÉSÉRŐL

 

Tisztelt Győri Polgárok!

 

A mai napon telefonon egyeztettem a győri tömegközeledést ellátó Volánbusz Zrt. üzemeltetési vezérigazgató-helyettesével, a győriek egészségbiztonságát elősegítő, rendkívüli menetrend-változtatás ügyében.

 

A koronavírus járvány miatt, a közoktatási és köznevelési intézmények bezártak. Ennek okán, azzal a kéréssel fordultam a Volánbusz Zrt.-hez, hogy a buszmenetrendet a munkába tömegközlekedéssel járók egészségének védelme érdekében úgy szervezze át, hogy az érintett szakaszokon sűrítse a járatokat.

 

Ennek megfelelően, a Volánbusz Zrt. az iskolabezárások kapcsán felszabaduló kapacitásokat az Ipari Park dolgozói járatainak kiszolgálása érdekében csoportosítja át, elsősorban a műszakváltások idejére, március 17. napjától visszavonásig.

 

A sűrűbb járatoknak köszönhetően, a járműveken várhatóan csökken az utazók létszáma, elősegítve az egészségvédelmi szempontból szükséges távolság megtartását.

 

Továbbá, kezdeményeztem a győri autóbuszokon jelenleg kötelező első ajtós felszállási rend felfüggesztését, elsősorban a buszsofőrök védelme érdekében.

 

Kérem a győrieket, hogy fokozottan tartsák be a higiénés előírásokat. Vigyázzunk egymásra!

 

Kérem, hogy az önkormányzat további intézkedéseit kövessék figyelemmel a www.gyor.hu weboldalon, valamint a Dr. Dézsi Csaba András facebook oldalon.

 

2020. március 16.

 

Tisztelettel,

Dr. Dézsi Csaba András

polgármester"

 

sosiforda Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323939

https://keko.hu/aktualis/valtozasok-a-helyi-autobusz-kozlekedesben

 

Az elsőajtózás és a járművezetői jegyértékesítés szüneteltetése Kecskeméten is.

attus germanicus Creative Commons License 2020.03.16 -2 0 323938

>s a kedvenc sportágában rendíthetetlenül zajlik az a bajnokság

Már nem. 

Előzmény: Racilaci (323916)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2020.03.16 0 1 323937

Káosz van.

 

Egyes, a válságmenetrendben elvileg nem közlekedő járatok a hajnali órákban vígan húztak el az út mentén sétáló utasok mellett, miközben némely meghirdetett járatot hiába várják az utasok.

A legnagyobb, nyugati ipari parkban (Tatabánya-Környe Ipari Park) felé a járatok másodrészt kaptak, azonban a korábban is másodrésszel közlekedő járatokat  töküres harmadrész (esetenként negyedrész) járatok követik. Eközben az alsógallai és VII-es telepi ipari övezetek felé műszakváltások alkalmával komoly problémát okozott, hogy a korábbi 3 vonal helyett csak 1 vonal járatai közlekednek, ezáltal tömegjelenetek vannak. A síkvölgyi külterületen (korábbi bányaüzemek helyén) található ipari üzemek dolgozói ennél is rosszabb helyzetbe kerültek.

Előzmény: Snake-Mojzi (323895)
attus germanicus Creative Commons License 2020.03.16 0 2 323936

Szerintem soha. Az említett időszakokban kevesebb kamion volt, és jóval több személyautó. 

Előzmény: Racilaci (323935)
Racilaci Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323935

Mikor nézhetett így ki utoljára egy hétfő délelőtt a Milánó közeli autópálya? Az 1960-as évek közepén? Esetleg az olajválság idején?

Előzmény: attus germanicus (323927)
toto92 Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323934

(...) nem egy metróval súlyosbított (...) 

Előzmény: toto92 (323933)
toto92 Creative Commons License 2020.03.16 -1 0 323933

Szerintem nem mélyelemzésként kell felfogni, úgy egynek elmegy. Pár dologra azért rávilágít (pl hogy nem nagy plusz költség, nem egyetróvsl súlyosbított infrastruktúrát kell fenntartási, és hivatalosan se várnak tőle sokat), bármilyen érdemi kimutatás/elemzés meg szvsz leghamarabb fél-egy év múlva készülhet. 

Előzmény: vrobee (323932)
vrobee Creative Commons License 2020.03.16 -1 0 323932

Stimmt. A cikket nem kommentáltam eddig, de szerintem a cikk mindenféle egymásnak is ellentmondó kifogások gyűjteménye. Lehet, hogy bizonyos dolgokban van igazság, de ebben a formában komolytalan.

Előzmény: toto92 (323931)
toto92 Creative Commons License 2020.03.16 -2 2 323931

Te melyik cikket olvastad?

 

Mert én azt, amit vrobee linkelt, és az jön le, hogy:

 

- eddig is sokat fizetett az állam, nem vágja földhöz a költségvetést

- vannak páran, akik rosszabbul jártak vele

- nem ártott volna előbb updatelni az infrát

- és nem tartják valószínűnek, hogy tömegek ülnének át az autóikból

 

Ebből nem tudom mi igaz és mi nem, de az egészen valószínűnek tűnik, hogy szokásodhoz híven kiragadtál egy félmondatot hogy aztán litániát írhass róla. Szokás szerint teljesen feleslegesen. 

Előzmény: trizs77 (323928)
bendeguz90 Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323930

És az emberek idegeire.

Előzmény: vrobee (323921)
koller andor Creative Commons License 2020.03.16 0 1 323929

Igen , azok mennek akiknek a bolztk ellátása köszönhető.

Előzmény: attus germanicus (323927)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.16 -3 2 323928

Kedves Záborszky Ede !

 

Jól van kutyapicsázzuk csak a luxembourgiakat mert a 10%-os utasoldali hozzájárulást (jegy+bérlet) eltörölték, és ezentúl nem 90% -t fizet az állam, hanem 100%-t.

 

Elfogadom lehet ilyen megközelítés.

( szerintem ez inkább őszinte, színtiszta irigység )

 

Akkor ugye Magyarországon is kutyapicsázik Ön holnaptól kezdve, 3-8-9 vasúttársaságot, ahol az éves jegy-bérlet bevétel nem fedezik a költségek 5%-t se ?

 

Ha Luxembourg lehet feketeseggű ez ügyben (miért ne lehetne) akkor a hasonló magyar városokat is elküldi egy legalább ekkora cikkben.

Ugye ?

 

Mi még nem vagyunk olyan fejlettek mint Luxembourg ezért nálunk sok-sok város, vagy kistérség esetében az állam + önkormányzat nem 90%-t fizet a 100-ból mint ott, hanem csak 82%-t, vagy 85%-t, vagy noch da zu csak 77%-t.

 

 

Előzmény: vrobee (323923)
attus germanicus Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323927

Autópálya Milánó elővárosában, ma délben. Egészen szimbolikus képe is lehetne a mostani helyzetnek.

vrobee Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323923
General Specific Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323922

Az Index / Totalcar (olvasói) képei alapján itthon egyelőre úgy néz ki, hogy az egyéni távolsági közlekedés töredékére esett (ld. határzárak...), de akinek Bp-en menni kellett valahova, az autóval teszi, a tömegközlekedési csomópontok meg úgy néznek ki hétfő reggel, vasárnap késő este... A benzin meg újabb 20 Ft-ot esik, nominálértékben 10 éve volt ennyi, reálértékben meg isten tudja, talán 20-25.

Előzmény: attus germanicus (323913)
vrobee Creative Commons License 2020.03.16 -4 1 323921

a kedvenc sportágában rendíthetetlenül zajlik az a bajnokság, amit már meghirdetni se kellett volna...

az legfeljebb a játékosokra veszélyes...:P

Előzmény: Racilaci (323916)
vrobee Creative Commons License 2020.03.16 0 0 323920

:D

Előzmény: attus germanicus (323919)
attus germanicus Creative Commons License 2020.03.16 0 2 323919

Ilyen az, amikor olyasvalaki ír cikket, aki nem érti az egészet...

 

https://index.hu/kulfold/2020/03/16/koronavirus_svajc/

 

Az olasz határt egy ideig nyitva tartották, azonban Ticino mellett az Olaszországgal szintén határos Tessin kanton esetében is 11-én elrendelték közel egy tucat ellenőrzőpont bezárását az olaszországi karantén miatt.

 

Ticino és Tessin ugyanaz, Tessin a knnton német neve, Ticino ugyanannak a kantonnak az olasz neve. A cikk nagy része itt offtopic, de a közlekedésről szóló jelzi, hogy a mai világban a határok egészen másként működnek már, mint harminc éve...

Racilaci Creative Commons License 2020.03.16 -1 4 323918

Azért tudnék olyan országot és kormányt mondani, amelyik ad annyira magára, hogy ezt a kijelentésedet egyáltalán ne is értsék.

Előzmény: trizs77 (323912)
Racilaci Creative Commons License 2020.03.16 -1 1 323916

Nem is kell. Ha nincs hová menni (zárva van a legtöbb dolog), illetve ha a csapból is az folyik, hogy 5 ember találkozása is sok (nem az, hogy a száz ember határt úgy is lehet számolni, hogy egyik órában 90, a másik órában 70, s akkor tök jó, mert betartottuk a szabályt, közben meg két óra alatt azért mégis megmozgattunk 160 embert, s nyilván ki is fertőtlenítettük közben a mindent), akkor az emberek elkezdik komolyan venni. Mondjuk úgy, hogy pánik nélkül elkezdenek tartani, félni egymástól.

 

 

Igaz, úgy nehéz lesz az utazási kedvet korlátozni, meg belátásra bírni az embereket, ha a miniszterelnök három napon belül két rohadt fontos országba látogat el, a fő-fő helyettese a tömeges rendezvények kicselezésével bohóckodik, s a kedvenc sportágában rendíthetetlenül zajlik az a bajnokság, amit már meghirdetni se kellett volna... 

Előzmény: Fenyőfatalp (323910)
ghosty9 Creative Commons License 2020.03.16 0 2 323915

Egyes kormányoké valóban.

Előzmény: trizs77 (323912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!