"Szerintem (sajnos) többségünknél ott kezdődik a probléma, hogy nincs ismerőse, aki kölcsönadná neki a több százezres rétegvastagság mérőt. :( Ha a szalon azt mondja, nekik nincs, nem tudsz mit tenni. :( "
A közeltmúltban egy "egyszerűbb" lakáseladásnál voltam eladó. A vevő hozta a saját ügyvédét és nekem semmibe sem került volna.
De. Volt néhány elejtett szó amiből arra következtettem, hogy számomra előnytelen lenne a szerződés. (nem átvertek volna, csak nem az én feltételeimmel ment volna a dolog)
Találomra felhívtam egy ügyvédet és elmondtam mi a gondom.
Számla nélkül 20000Ft-ért jött el óránként.
Nem bántam meg, mert őt nem tudta az "ellenügyvéd" ledöngölni szakkifejezésekkel.
Az eredmény: 45+2hét helyett +átírást megvárni -> 15nap+3napra megkaptam a pénzem...
Szerintem egy karosszériás örömmel elmegy bárkivel a feléért. Nem félreérteni... :- )
Ha valaki nem ért hozzá, vagy félénk ennyit megér a biztonsága. Szerintem.
De senkit sem szeretnék megsérteni, vagy rábeszélni....
De akkor megkérdezném... miért csináltatnám a saját pénzemből, mikor van rá biztosításom? Márpedig a biztosítótól minden káreseményt le lehet kérdezni.
alapjárat üzemmelegen lkégkondi nélkül 800RPM, nem üzemmelegen is igyekszik a rendszer a körül tartani, légkondival se igazán mászik el, max 900RPM-re... :)
Én totál abban a hitben voltam, hogy ezek baromi drága kütyük.
Eddig (kop-kop) még nem volt szükségem rá. Általában, ha nagyon keresed, megtalálod az újrafényezés nyomait. Mikor ismerősöm használtautót nézett, a kereskedő váltig állította, hogy nem volt törve. Kicsit fura volt, hogy ennek ellenére a tetőszigetelés elállt és az üvegeken apró festékcseppek voltak. :) De volt, ahol a felhajtott csomagtérszőnyeg alatt találtunk érdekességeket...
Én nem mérettem körbe a kocsit, de, ha egyszer kiderül, hogy sérült volt, nagy botrányt csapok a kereskedésben.
Mondjuk annak szerintem már megéri, aki használtat keres. Az első autónál amit nem vett meg, már megérte. Egyre több embernek van, ismerősöm autókereskedésébe minden második ember, aki komolyan akar vásárolni ilyennel jön. Az a nagyobbik baj, hogy utána össze-vissza beszélnek :)
Szerintem nem magas a 800 fordulat/perc, hanem normális, de mások majd kijavítanak ha roszul tudom. Vagyis nem tudom, hanem tapasztalom.
A tesztautó amit vezettem ( 1,6-os CRDI ) annak is 800-on volt, jelenleg egy 1,7 DTI astram van, és annak is 800-ál van. Két külön cég, két különböző dízel motor, = alapjárat. Szerintem nem véletlen. De 1-2 héten belül átveszem az autót és akkor már okosabb leszek ( 1,6 CRDI EX ecs+ SW ).
Szerintem (sajnos) többségünknél ott kezdődik a probléma, hogy nincs ismerőse, aki kölcsönadná neki a több százezres rétegvastagság mérőt. :( Ha a szalon azt mondja, nekik nincs, nem tudsz mit tenni. :(
"Nos akkor te méregetsz, és tudod milyen vastagságig jó a gyári festés? Vagy csak gondolod hogy tudod és nevetségessé teszed magad elöttük."
Ha festéket akarok méregetni akkor előtte:
1. Ismerőstől kölcsönkérem
2. Tájékozódom tőle és a neten (ahogy manapság mindenki teszi mindenről) és felkészülve megyek oda...
3. Amúgy józan paraszti ésszel: ha fogalmam sincs mennyi a gyári vastagság, az biztos hogy egyformának kell lennie minden elemen. Ha mindenhol kb. 150mikron és a bal első sárvédő 250 mikronos akkor nem én leszek nevetséges előttük. Ők kezdenek el mentegetőzni...
Úgy látszik ezen a fórumon csak én keresem meg olyan nehezen ezt az 5 milliót, hogy olyan lazán vegyem az átvételt mint egy görögdinnye vásárlást.
Jó Estét Mindenkinek!!!! CEED 1,6CRDI-m van. Az alapjáratom 800/min,de ez az egyik Barátom szerint magas. Érdekelne egy-két adat hasonló típusokról:köszönöm
A magyar és az EU szabvány meghatározza, hogy mennyi a gyári fényezésnek még megfelelő festékvastagság. Ez vizszintes felületen max.400 mikron, függőleges felületen max. 300 mikron. Ma a gyári autókon egy átlagos esetben 90-15 mikron között mozog a vastagság. De ha javítják akkor is benne kell lenni a szabvány szerinti sávban. Ha vastagabb mint a szabvány csak akkor számít javítottnak. Ebben az esetben lehet értékcsökkenésről beszélni.
Az a `gond`, hogy ezidáig csak 1 alkalommal fordult elő és ha a NOKIA telefonjaimat nem az USB elé teszem se zárható ki az ok csakis akkor, ha ezután is megismétlődik. Abban az esetben, ha ugyanott tartom a telcsiket mind eddig, ha előfordul, ha nem nem jutok tovább. Tudom, az okfejtés kissé zavarosnak tönik, pedig logikus.
Mindenképp köszi a válaszért, ha valamit megtudok tájékoztatlak.
Hali! Én már elhasználtam egy flakkon kéket, /5000ft/,de most átálltam a kékre/2200ft/,mert normál használatra az is jó.Mindíg 50l-t tankolok,de elötte beöntök 1decit a Spuriból. Hidegben könnyen indul, kevésbé kopog, most télen 5,5l körül fogyaszt.Tudom ajánlani. CEED1,6CRDI
Szia, milyen telefonod van? esetleg Ericson család? egy 15 cm-es réz vezetékkel(antenna ) és egy rezgökörrel ugyan ezt lehet elöállitani, (tekercs, kondi)de sajna már pontos müszerek nélkül, nem tudom az értékeket. Erröl majd kint Zentán akarok beszélgetni a szakmaiakkal... Inditás gátlóval kisérleteztem...:)), igy jöttem rá Nyugdijjas elektromüszerész , programozó és volt rádióamatör vagyok. Semmi komolyra ne gondolj, csak tedd arrébb a telefonod és ha akkor is jelentkezik akkor , más hiba van, de ezt csak húzamosabb idön belül lehet letesztelni. A hiba (pontos mérések nélkül) csak véletlen frekvenciáknál , illetve harmonikusoknál indukál nem kivánt jelenséget.
És mit is bizonyít, gondolod ha a gyárban megsérül azt dobják a kukába, biztos hogy javítják és belefog férni a gyári szabványba és akkor semmit nem tehetsz.
Minden autón más a festékvastagság... ha lemérsz 3 részt, már tudod mennyinek kell lennie, ha valamelyik 10 % al eltér a többitől akkor ott gáz van....
Sajnos nálam is előfordult ez a hiba! Kb. 3mp alatt 3 x kialudt, majd helyrejött a műszerfal világiitás. Kva rossz érzés még nappal is. Épp szóvá akartam tenni a fórumon, mert nem emlékszem, h valaki panaszkodott volna erre. Érdekességként megemliitem,h a román ceed fórumon legalább 15 hasonló panasz volt már, de a szervizesek nem tudták diagnosztizálni a betegség okát, iigy a fórumon folyik a találgatás, okoskodás. Valaki emliitette a telefon-USB-világiitás kapcsolatot, de ez valahogy nekem (nem értek hozzá) nagyon furának tünik.
Te nagyon magabisztos vagy, honnan tudod, h ez az oka? Leköteleznél, ha kissé bővebben is kifejtenéd véleményedet, mert engem ez a probléma nem hagy nyugton.