Keresés

Részletes keresés

MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10916
Szia!

Hát ez a Gárdony meglepett....

A többiről tudok...

Üdv
Előzmény: Törölt nick (10913)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10915
Szia!

Mail ment!

Üdv
Előzmény: sörösgigant (10911)
padler Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10914
A császárfürdői balesetről háromrészes cikk van a Magyar Narancsban. Ma a második rész jelent meg Statárium címmel.
Előzmény: Bárdos Imre (9725)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10913
A forgalmista hölgyemény már dolgozik Gárdonyban!
Sörösgigantnak: azért írtam kirendelésnek mert vezényelni mégsem lehetett a barátnéjához. Nincs olyan vonatszám és otthon mit mondott volna azaszonynak!
Ráadásul állítólag ő ott sem volt mikor a csattanás történt, de vizsgálat lezárult vezénylő urunkat is megrángatták, pedig ő csak jót akart. Állítólag valami valami " jövedéki törvény alá tartozó esemény volt a fő ok" Tudod sok a traktor, tszcséből megmaradt egyébb mg-s eszköz, a továrisok pedig haza mentek(küldtük):-))
Előzmény: MÁV alkalmazott (10910)
Vendégsín Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10912
a vonatvezető nem engedett be utasokat a kalauzkocsiba (paklikocsiba?)

Nehéz lett volna szerencsétlennek, mert nem volt a vonatban.
Előzmény: manhattani (10881)
sörösgigant Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10911
De bizony!5 állomással odébb...
Előzmény: MÁV alkalmazott (10910)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10910
Szia!

Igen? Ez új dolog volt amit most írtál! Én úgy tudtam, hogy soha többé...

Üdv
Előzmény: sörösgigant (10908)
sörösgigant Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10909
Nem.Kíváncsivá tettél lécci áruld el,mert valóban kíváncsivá tettél!Üdv!
Előzmény: MÁV alkalmazott (10907)
sörösgigant Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10908
Szia!Majd egyszer talán...De az érintettek közül már van aki a vasútnál van úgy hogy...
Előzmény: MÁV alkalmazott (10905)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10907
Szia!

Értelek én persze, a Dallast meg nem véletlenül írtam. Gondolom sejted miért... :-))

Üdv
Előzmény: sörösgigant (10906)
sörösgigant Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10906
Útálam a sorozatokat,a Dallast nem különben...Arra céloztam,hogy ki vezetett,mitörtént konkrétan azt,csak érintettek tudják pontosan,de erről bölcsen hallgatnak .A tényeketpersze,hogy nem lehet eltitkolni,hiszen a végeredmény magáért beszél....
Előzmény: MÁV alkalmazott (10902)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10905
Szia!

Nem, nem lett volna eltitkolva. Más volt ott a tematika de Sörösgigant Kolléga Úr írt egy röpke szót: titok. Ha majd egyszer feloldja... :-)))

Üdv
Előzmény: trancegod (10904)
trancegod Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10904
Ekkor sérült meg a 099-es Szergej ennyire? Hogy tudták volna eltitkolni?
Előzmény: v431184 (10903)
v431184 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10903
Ezért is írtam így a "kirendelést". Úgy tudom akkori vezénylőtök is szívott emiatt. Egy VBO-s kolleganőmtől hallottam, hogy a balesetet egy nyugdíjas vasutas jelentette be, aki a hatalmas csattanástra figyelt fel, s tudta egyből, hogy a vasúton történt valami. Bár az állomás se tudta volna sokáig rejtegetni a történteket.
Előzmény: sörösgigant (10901)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10902
Szia!

Én is sokat néztem a Dallast :-)))

Üdv
Előzmény: sörösgigant (10901)
sörösgigant Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10901
Nem kirendelés volt!A kolléga mindennapra bevállalta a lepsényi tolózást egyéb okokból.A baleset kora hajnalban derült ki,a konkrét időpont az titok.2-3 ember repült ez okból.
Előzmény: Törölt nick (10899)
v431184 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10900
Azt nem is állítottam, hogy visszavitték volna közben a mozdonyt, gondolom Sv-re járt vizsgálni. Az a "kirendelés" sem volt hivatalos...
Előzmény: Törölt nick (10899)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10899
Az elmondásokból úgy emlékszem a kolléga "kirendelésben volt Lepsényben" ,tehát a gépet nem hozták haza. Valamilyen tolatási művelet során vezetőállás csere nélkűl zúgott bele valami idegen magánkocsiba!
Nagy balhé kerekedett az ügyből!
Előzmény: v431184 (10898)
v431184 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10898
Igen, feszmentesítés volt. Nagykanizsa adott gépet és személyzetet.
Előzmény: bodecsabi (10897)
bodecsabi Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10897
Jól emlékszem, hogy akkor valami feszmentesítés volt Lepsényben (talán kitérőcsere miatt a páros végen), és a 099-es kitolóként volt ott?

Csabi
Előzmény: v431184 (10894)
V43 1024 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10896
Sajnos én sem tudom ki követte el. Nem tudom innen-e vagy a szergejes topikból szedtem le.
Előzmény: v431184 (10894)
varjan01 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10895
Az Érdi balesetről láttam oktató filmet.
Előzmény: Bárdos Imre (10890)
v431184 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10894

Elnézést, most esett le, hogy nem rám gondoltál, hanem a hozzászólásomra :-)

Akkor viszont én kérdezném, hogy ki készítette a képet ?

Amúgy a mozdonyt tolatási mozgás során törték össze, az enyingi csonkában folytak "illegális tevékenységek", majd elindulás után ráütköztek egy kocsisorra (egy váltó rossz irányba terelt). Elég kacifántos esemény volt....

Előzmény: v431184 (10893)
v431184 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10893

Ezt a felvételt nem én készítettem !

Én jópár éve egy cd-n kaptam képeket, és köztük volt ez is.

A szerzőjét sajnos nem ismerem.

 

Előzmény: V43 1024 (10885)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10892
No, örülök neki! :)
Előzmény: V43 1024 (10891)
V43 1024 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10891
Köszönöm! Néhány fotómat be tudtam azonosítani! Üdv
Előzmény: Bárdos Imre (10890)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10890
1967.09.14-én, 19,34-kor Érd-felső mh.-en az áthaladó 1911. sz. vonat, élén a 424,184-el négy, a korábban érkezett személyvonatról leszálló és a sorompó alatt átbújó utast gázolt halálra. (A két vágány között kerítés volt, ami az átjáróban sorompóval volt megszakítva.)

1987.06.06-án Siófok előtt fekve maradt a 38315 sz. vonat (Bz mot 013 néhány mellékkocsival). A vonatért a 80952 sz. tolatós teher M62 255 psz. gépe ment ki, majd a szerelvényt az állomásra behúzva betolta azt a fűtőházi csonkába. Ezután felvett egy Eas kocsit és a váltókezelő "engedély van, állnak a vasak, mehettek" (innen a film címe) közlésére a sebességet erősen túllépve nekiindultak a kereskedelmi pályaudvar felé vezető útnak. A 10. sz. váltó azonban a fűtőházi csonkába vezető állásban maradt, így az ott álló Bz szerelvénybe ütköztek, ami 32,6 métert gurult hátra és halálra gázolta a tisztázatlan okból elé került olajkútkezelőt.

1985.06.01-én Som-Nagyberény megállóhelyen fekve maradt a Bz mot 065 kettő mellékkocsival (33815 sz. vonat). Az érkező, szabálytalanul közlekedő segélygép (M43 1130) a vonat végébe ütközött, 12 utas megsérült.

Előzmény: V43 1024 (10886)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10889
1997.03.13-án álló kocsisorra ütközött Lepsényben, de a részleteket nem ismerem. A fotó már a nagykanizsai fűtőházban készült.
Előzmény: V43 1024 (10885)
m61-008 maki Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10888
1997.03.13, ha jól emlékszem akkor az előtte álló tehervonatba rohant bele.
Előzmény: V43 1024 (10885)
eric35 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 10887
BHÖ az annyi,mint Büntető Határozatok Összessége.A korabeli Btk..
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10862)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!