Sziasztok! Sehogysem tudok kibékűlni a kombi Xsara-m leült hátsó hídjával, pontosabban még nincs is igazán lesűllyedve, hanem pont párhuzamos az alváz az úttal, de ez nekem nem tetszik, mert ha megbuggyantom, már csak pár centi és leér a kipufogóm, meg esztétikailag is ocsmány úgy!! Tehát az a gondom, hogy nekiálltam otthon, s elkezdtem volna leszerelni, de valami borzalom, ezt megoldani otthoni körülmények között, lehetetlen, nos, akkor írány egy közeli szervíz, ahol is rogtön sokkoltak egy 50 ezres beavatkozási díjjal a hátsó híd emelését illetően, továbbá, azt is megemlítették, hogy minimum egy osztást emelve 10-15 centivel lenne magasabb az autó hátúlja, s további gondok is ezáltal életbe lépnek, miszerint a két hátsó lengéscsillapítómtól, köszönjek el, mert a megemelt híd miatt, hosszabbra kinyúlva kiverődhetnek a tetejük terheletlen állapotban!! Na, hát ezekből szerintetek, mi igaz, továbbá, tényleg ilyen drága ez a beavatkozás, vagy hát alkudjak meg a helyzettel, s hagyjam így!!
Igen, sikerült, de attólmég szídom a hülye fejemet, mert nemfigyeltem eléggé. Ma vettem észre este, hogy a központi kijelzőmnek nincs háttérvilágítása az alakításom óta. Holnap ismét szétszedem, megnézem a csatikat, aztán ha nemtalálok semmit ami fura lenne, akkor inkább már haverhoz viszem, hogy nézze meg, mert egyik meg villamosságis... Viszont a műanyagok mindegyikét sikerült hibátlanul ki és be pakolászni! :D
nem tudok hibakódot olvastatni, nincs kábelem se. ill egy obd II kábelem van amit a fabiámhoz használok de azt nem merem rádugni, mert nem tudom hogy kompatibilis e.
Sajnos nem. Nem mostanság lett véve, 2 éve megvan már. Eddig anyum suzukijába volt, de most vissza is került oda. Nembaj végülis. Már úgyis megszoktam a gyárit teljes mértékben. Selejtezek egy adagot a lemezek közül aztán lesz hely újra. :D
Nézd meg a motor-fordulatszám jeladó csatlakozóját is. Ha azt lehúzod nem indul az autó... Szóval nézd át, hogy jól van-e a helyén és esetleg fújd meg WD40-el.
Sziasztok, már kérdeztem a magashangszóróval kapcsolatban, most végre eljutottam oda, hogy szétszedjem a cumót, mert egy komponens szettet szeretnék betenni, de a magas nincs benne gyárilag és a kábelét se találtam meg. A manual-ban csak a hátsó, meg első hangszórók kábele van jelölve, akkor ezek szerint csak a helye van meg a magasnak? Valami ötlet melyik kábel lehet az, honnan indul?
Remélem tudtok segíteni nekem, nemrég vettem 1 xsara-t 97-es kfx motorkóddal, és menetközben leáll , el megy az erő, ha újra indítom pöcc röf megy .Ezt változó intenzitással csinálja. Szerintetek ez lambdaszonda vagy más??
Hát majdnem sikerült kicserélnem. Először nagynehezen kiszedtem, de nemakartak lejönni a csatik róla. Végül csak sikerült, aztán beletettem a másikat, és nemtudtam rendesen rögzíteni, mert jóval keskenyebb. Szóval kellene hozzá vennem egy keretet, ami tegnap este nehezen lett volna kivitelezhető. Összeszereltem, aztán kitisztítottam a folytószelepemet, mert az sajnos már ismét produkált egy antipollution faultot. De ez legalább sikeres volt! Köszönöm még 1x a képet, sokat segítettél vele! :D
Igen, sejtem mi lehet. A lamellának az egyik vége be pattanós, a másikat pedig be kell csúsztatni egy hüvelybe. Én a be pattanós részét törtem el, túl figyelmetlen voltam. Bayer Attila (karugyintezes@freemail.hu) szerzett nekem olcsón, bontottat. Mivel cigis autóból küldte az új szellőzőt (kompletten), így "ki műtöttem" a nekem szükséges lamellákat belőle, és csak azokat cseréltem ki. Féltem, hogy nehogy eltörjön ismét, de nagyon egyszerű, ha egy kicsit oda figyel az ember :)
Feleségemnek a jobb oldali szelöző rács el van törve és ez végett csálé és kiljebb is áll. Vettem hozzá ilyen (betétet) de nem tudom rányomni a csőre,mert ha jól láttam maga a "keret" van eltörve,annak egy része pattant le ami bent tartaná.
Mit tuok vele csinálni ,,az egész műanyag keret csere ilyenkor ? Az elég nagy és gondolom nem is olcsó ??? Illetve hol tudnám azt cseréltetni,mert egy francia autó szerelőhöz bevittem és azt mondta ...: ööööö hm öööööööö ,, hm öööööööö hát nem tudom ööööööö,,, ilyet nem szerelek.
majd csinálok egy képet ,ha NEM érthetően írtam la mi is a problémám .... :)
A kézifékkar gombja pedig az utolsó szériás Xsara II-ben gyárilag már krómos volt a nyomógomb rész! A gyári gombot ha kiszeded nem tudom mennyire lehet lekrómozni, mennyire marad meg azon a műanyagon a krómozás...