de aztán most - plusz felhívtam Szappanos Mestert is, köszönöm Neked is - arra jutottam hogy marad így és egy átfogó ellenőrzés lesz később, főleg így, hogy nincs hiba.
Bárdi valóban kedvezménnyel okés, de találkoztam ugyanolyan árral én is máshol
bardi... mast is dragan ad max. kedvezmeny eseten is, nemhogy a LPG szüröket (en is a bardiban veszek sokmindent, mert helyben van es van raktaron, de multkor pl. nemetorszagban vettem a fiat pandaba onlineshopbol gatlokat, mert ugyanaz a Sachs (semmi extra alap) 33eFt volt 42eFt helyett (parban)
Olyan gondom van, hogy mióta cseréltem légnemű+folyadék szűrőt azóta érdekes hibát produkál a rendszer!
Reggel elindul, átvált gázra majd kb 3-5 percig minden rendben van. Aztán átvált benzinre, mintha kifogyott volna a gáz. Pedig tele van a tartály.
Visszakapcsolva megtorpan a kocsi, és megint benzinre vált, majd 3-4 alkalom után sikerül végre újra gázra kapcsolni.
Ha nyomom neki, akkor megy utána akár 120km/h és 4-5e fordulat mellett is, amíg lámpához nem érek.Ott várva még nincs gond, de a következő gyorsításkor megint benzinre vált... majd kezdődik elölről.
Mi lehet a hiba?
A cseréket mindig én csináltam eddig is.Valahogy kosz kerülhetett a rendszerbe? Hogyan tudnám a hibát elhárítani?
Szia! Köszi neked is a hsz.-t. A Győri címet beírtam a GPS be és a tel, számokat is. Mert, ha a Pápa-i gázautós tele van melóval és nem csinálja meg ez a lehetőség most nagyon jól jön.
Szia! Valószínűleg a betöltő gázcsonknak a tartó,-lemezhez történő felfogásánál van ilyen, mert azt is le kellett szedni, vagy ki tudja? Lehet, hogy csak lusta volt ezzel bíbelődni.
Szevasztok! S.O.S.-ben szeretnék segítséget kérni. Az autó gáztartályát elzárva a vezetékeket lekötve, kar. széria lakatos munkát kellet csinálni, a műszaki vizsga előtt. Közben a betöltő csonkot is leszedte a lakatos mert útban volt a hegesztés miatt, (a tömítés meg elgurult, nem találta).
Most ezeket kellene visszakötni, amihez keresek egy autógázos szakit.
Az a gondom, hogy ahol lakom(Vág) ez egy kieső település ebből a szempontból. A környéken nem tudok olyan szakit aki ezt megcsinálná.
Kérdésem, tudtok e a közelben, nagyobb településeken ( Csorna, Kapuvár stb) aki vissza kötné ezeket.
Már hívtam a Pápán (Szakonyi) mestert, valami miatt nem vállalja, (szabadság , betegség, tele van, ki tudja). Hívtam az ajkai Gősi szervízt is, nem veszik fel (szabadság?).
Most már nincs más ötletem. Saját magam nem merek hozzálátni, mert a gáz és a villany eléggé "rázós", amit amatőr ne barkácsoljon, mert "nagy durranás" is lehet belőle. Szerintem.
Most e miatt nem vizsgáztatják le az autót, a szervizben sem nyúlnak hozzá (Pápa Császár Renault, Dácia), mert nincs engedélyük a gáz szereléshez, köttessem vissza és úgy vigyem az autót vizsgára.
Jelenleg ideiglenes (30 napra) meghosszabított forg. -val járok ezért lenne sürgős a dolog.
vezerlo(uzemmodvalto kapcsoloval), egyben kiszedett(mint irtak) kabelköteg, gaznyomas/hömersekletszenzor, gazelzaroszelep/szürö(2-3eFt) er vmit. injektorok es reduktor kopoalkatresz. reduktort fel lehet ujitani, de a membran altalaban 6-7eft-tal olcsobb mint egy uj reduktor. injektort macerasabb felujitani (ha lehet)
(bosch katalogus sok autohoz hoz LPG/CNG uzemmodra alternativ gyertyat. picivel kisebb hezag, iridium, es 1-el hidegebb.
nekem ilyen bosch van benne 140ekm ota 40ekm-kent cserelve. azt most nem irom, h azert mert rangatott, eppen csereerett volt es akkor raktam bele, de aztan kiderult, h behalt az egyik injektor)
Ugyan ezt magyaráztam a facebook Lpg huszárok fórumban a Szatmári Zoltán úrnak, de nem bírta megérteni hogy nem az a megoldás hogy lecsökkentek mindent 0,7mm-re... ő elolvasta a cikkedet és félreértelmezve mint egy bibliát idézve ontotta a hülyeséget..
Ez a gázhoz 0,7 mm-es hézag még a Ladák gázosítása idejéből maradt a fejekben. Ha benzinnel jó volt de gázzal rángatott akkor a 0,8-as hézagot levették 0,7-re és jó lett. Ezzel kompenzálják a gázhoz szükséges nagyobb feszültséget. Kisebb hézagnál kisebb feszültség kell az ív kialakulásához.
Nem tudjuk hogy melyik motorról beszélünk de az biztos hogy eredetileg minimum 1 mm de lehet hogy 1,3 mm hézagú gyertya való bele. Ha az 1,3-at szűkíted 0,7-re akkor fele akkora feszültség mellet kialakuló gyengécske szikra nem gyújtja be a keveréket.
Ha normál rézelektródás gyertyát teszel bele és benzinnel jó lesz de gázzal rángat akkor lehet szűkíteni kb 0,1 mm-el.
Ha bele teszed a drágább de jobb és tartósabb LPG-s iridium gyertyát azt hagyd úgy ahogy van.
A tűhegyes (akár 0,4 mm átmérőjű) elektródájú iridium gyertya azért jobb gázhoz mert a nagyfeszültség a csúcsok között könnyebben jön létre mint élek vagy síkok között. (ld villámhárító)
Sziasztok!
Van egy Mitsubishi Galant(2000) 2.0i lpg landirenzo Szettel. Kb 110 e km ert mentem velem lpg vel. Kb 20e el ezelott elkezdett gazadasnal kb 1800 as firdulatnal kb 1-3 at rantani aztan szepen porgott. Csak abbna az intervallumban csinalta. 10 e km el ezelott cserelve lett gyertya+gyujtokabelek. A hibajelenseg abbamaradt. Kb 5 e km el ezelott ismet produkalja.
Benzinre kapcsolva nincs hibajelenseg.
A kerdesem annnyi lenne mi okozza ezt?
Ha már volt errol szó nézzétek el nekem..
felejtsd el az LPG-s gyertyát, parasztvakítás. Vedd meg bele első körben a gyári ajánlás gyertyákat. Ha továbbra is rángat akkor lehet nézelődni gáz beállítás felé is, de lehet a gyújtótrafó (kábel ha van) is szar, mert az LPG-nek magasabb feszültség kell. Előfordulhat hogy LPG üzemben már áthúz valahol, benzinnél még éppen nem.