Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wdriver Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65176

nagyon köszönöm,

igen az idő rövidsége miatt pezsegtem kicsit,

de aztán most - plusz felhívtam Szappanos Mestert is, köszönöm Neked is - arra jutottam hogy marad így és egy átfogó ellenőrzés lesz később, főleg így, hogy nincs hiba. 

Bárdi valóban kedvezménnyel okés, de találkoztam ugyanolyan árral én is máshol

Előzmény: no_holy_shit (65175)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65175

legnemü szürönel a lenyeg a bemenö es a kimenö csövek atmeröje.

 

rendelj www.drypa.pl-rol vagy vmi mas lengyel portalrol

 

bardi... mast is dragan ad max. kedvezmeny eseten is, nemhogy a LPG szüröket (en is a bardiban veszek sokmindent, mert helyben van es van raktaron, de multkor pl. nemetorszagban vettem a fiat pandaba onlineshopbol gatlokat, mert ugyanaz a Sachs (semmi extra alap) 33eFt volt 42eFt helyett (parban)

Előzmény: wdriver (65174)
wdriver Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65174

a légnemű szűrő ha zavoli nekem, akkor rakhatok bele másmilyet?

ha minden stimmel esetleg nagyobb a háza, jó lesz az, vagy mindenképp ugyanazt a méretet kell beletenni?

ha a rámenő cső mérete stimmel akkor ugyanúgy szűrnek nem?

vagy számít a rendszernek a mérete is?

vagy csk azt gondolom hogy egyformák lehetnek- közben különbözik 12es vagy 14es rámenő csőméret?

 

csak mert vennék cserélném, bárdiban van ilyen és közben kicsivel kisebb a hossza az autóban lévő zavolinak.

cső látszólag okés,

azért kérdezem hogy ragaszkodni kell a zavoli -ugyanahhoz mindenben ami van benne?

 

 

Előzmény: wdriver (65173)
wdriver Creative Commons License 2019.08.09 0 1 65173

egy ilyen 94x50-14es szűrő bárdinál 3300.-

nekem kettő kell mindenből mert V8 dupla reduktor és szűrők is.

reduktorban lévőket neccesebb mert rézcső megy rá stb stb.

tudom és igen, tartályt már vettem ki és tettem vissza akkucsere miatt

- igen E65 Bmw szuper akkuhely :-) pótkeréktartály mellett.... :-/

 

Előzmény: no_holy_shit (65166)
wdriver Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65172

nyugtassatok meg hogy a folyadék szűrő van a reduktor mellett közvetlenül.

és a légnemű meg fent bóklászik a hengerfejnél két gumicsővel hmm?

 

Előzmény: NEFILIM. (65171)
NEFILIM. Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65171

Lehet fordítva építetted be a folyadék fázisú szűrőt :-)

Előzmény: zlota (65169)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.08.09 0 0 65170

Érdekes tünet, nem gondolom, hogy a szűrőcserétől csinálná ezt. Valami kosz kerülhetett a rendszerbe. Milyen reduktor?

Előzmény: zlota (65169)
zlota Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65169

Sziasztok!

 

Olyan gondom van, hogy mióta cseréltem légnemű+folyadék szűrőt azóta érdekes hibát produkál a rendszer!

 

Reggel elindul, átvált gázra majd kb 3-5 percig minden rendben van. Aztán átvált benzinre, mintha kifogyott volna a gáz. Pedig tele van a tartály.

Visszakapcsolva megtorpan a kocsi, és megint benzinre vált, majd 3-4 alkalom után sikerül végre újra gázra kapcsolni.

Ha nyomom neki, akkor megy utána akár 120km/h és 4-5e fordulat mellett is, amíg lámpához nem érek.Ott várva még nincs gond, de a következő gyorsításkor megint benzinre vált... majd kezdődik elölről.

 

Mi lehet a hiba?

A cseréket mindig én csináltam eddig is.Valahogy kosz kerülhetett a rendszerbe? Hogyan tudnám a hibát elhárítani?

Buszos166 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65168

Szia! Köszi neked is a hsz.-t. A Győri címet beírtam a GPS be és a tel, számokat is. Mert, ha a Pápa-i gázautós tele van melóval és nem csinálja meg ez a lehetőség most nagyon jól jön.

Előzmény: wdriver (65162)
Buszos166 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65167

Szia! Valószínűleg a betöltő gázcsonknak a tartó,-lemezhez történő felfogásánál van ilyen, mert azt is le kellett szedni, vagy ki tudja? Lehet, hogy csak lusta volt ezzel bíbelődni.

Előzmény: no_holy_shit (65161)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65166

mind2-t. filleres dolgok. kettö együtt 1500(-2000)Ft

Előzmény: wdriver (65165)
wdriver Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65165

a folyadékost a gázneműt vagy mindkettőt?

Előzmény: no_holy_shit (65164)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65164

en 20ekm-ketn szoktam. koszosnak nem volt soha koszos

Előzmény: wdriver (65163)
wdriver Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65163

srácok,

szűrőkkel kapcsolatban,

úgy emlékeztem, hogy  folyadék szűrőt is a reduktorban 30 ezrenként illő cserélni,

hívtam egy szervizt, hogy ezt tervezem, kérdezte mennyi  km.

mondom van vagy 50 ezer a szettben égető a csere, de azt mondta azt 100nál kell csak.

a lég- gáznemű szűrőt cseréljem hamar.

ez így oké?

láttam itt képeket mindenféle koszos szűrőről amit korábban

cseréltetek, ezért nem tudom mi legyen.

autó talán mintha kicsivel többet fogyasztana de ez sem biztos, hiba, rángatás nincs.

szívem szerint hozzá sem nyúlnék de ugye amit kell azt kellene mégis..

 

 

wdriver Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65162

http://zoomautokft.hu/kapcsolat/

 

Győr. nem ismerem őket

csak úgy keresőbe beírtam, jónak tűnnek Neked.

plusz még a vizsgához Gázbiztonsági tanúsítványt is adnak úgy írják.

 

Előzmény: Buszos166 (65160)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.08 0 1 65161

milyen tömites? ott nem roppantogyürük vannak? az meg hogy gurul ell?

 

(mindegy, gazszerelöt a te közeledben nem tudok ajanlani. szappanos, meg Pahi, de ezeket te is ismered)

Előzmény: Buszos166 (65160)
Buszos166 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 65160

Szevasztok! S.O.S.-ben szeretnék segítséget kérni. Az autó gáztartályát elzárva a vezetékeket lekötve, kar. széria lakatos munkát kellet csinálni, a műszaki vizsga előtt. Közben a betöltő csonkot is leszedte a lakatos mert útban volt a hegesztés miatt, (a tömítés meg elgurult, nem találta).

Most ezeket kellene visszakötni, amihez keresek egy autógázos szakit.

Az a gondom, hogy ahol lakom(Vág) ez egy kieső település ebből a szempontból. A környéken nem tudok olyan szakit aki ezt megcsinálná.

Kérdésem, tudtok e a közelben, nagyobb településeken ( Csorna, Kapuvár stb) aki vissza kötné ezeket.

Már hívtam a Pápán (Szakonyi) mestert, valami miatt nem vállalja, (szabadság , betegség, tele van, ki tudja). Hívtam az ajkai Gősi szervízt is, nem veszik fel (szabadság?).

Most már nincs más ötletem. Saját magam nem merek hozzálátni, mert a gáz és a villany eléggé "rázós", amit amatőr  ne barkácsoljon, mert "nagy durranás" is lehet belőle. Szerintem.

Most e miatt nem vizsgáztatják le az autót, a szervizben sem nyúlnak hozzá (Pápa Császár Renault, Dácia), mert nincs engedélyük a gáz szereléshez, köttessem vissza és úgy vigyem az autót vizsgára.

 Jelenleg ideiglenes (30 napra) meghosszabított forg. -val járok ezért lenne sürgős a dolog.

Minden segítséget , ötletet megköszönök.

no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.03 0 0 65159

vezerlo(uzemmodvalto kapcsoloval), egyben kiszedett(mint irtak) kabelköteg, gaznyomas/hömersekletszenzor, gazelzaroszelep/szürö(2-3eFt) er vmit. injektorok es reduktor kopoalkatresz. reduktort fel lehet ujitani, de a membran altalaban 6-7eft-tal olcsobb mint egy uj reduktor. injektort macerasabb felujitani (ha lehet)

 

 

Előzmény: mumtaz (65134)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.03 0 0 65158

(bosch katalogus sok autohoz hoz LPG/CNG uzemmodra alternativ gyertyat. picivel kisebb hezag, iridium, es 1-el hidegebb.

 

nekem ilyen bosch van benne 140ekm ota 40ekm-kent cserelve. azt most nem irom, h azert mert rangatott, eppen csereerett volt es akkor raktam bele, de aztan kiderult, h behalt az egyik injektor)

Előzmény: Törölt nick (65153)
MM. Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65157

Ugyan ezt magyaráztam a facebook Lpg huszárok fórumban a Szatmári Zoltán úrnak, de nem bírta megérteni hogy nem az a megoldás hogy lecsökkentek mindent 0,7mm-re...  ő elolvasta a cikkedet és félreértelmezve mint egy bibliát idézve ontotta a hülyeséget..

 

Előzmény: Törölt nick (65153)
feco700 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65156

Akkor ez már régi dolog, 

Előzmény: Törölt nick (65153)
feco700 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65155

 Ford mondeo Mk3 1,8 benzin 125 le 

Előzmény: kiggyo (65152)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.31 0 1 65154

"...a nagyfeszültség a csúcsok között könnyebben jön létre..."

Helyesbítek: ...az ív (szikra) a csúcsok között könnyebben jön létre...

Előzmény: Törölt nick (65153)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.31 0 1 65153

Ez a gázhoz 0,7 mm-es hézag még a Ladák gázosítása idejéből maradt a fejekben. Ha benzinnel jó volt de gázzal rángatott akkor a 0,8-as hézagot levették 0,7-re és jó lett. Ezzel kompenzálják a gázhoz szükséges nagyobb feszültséget. Kisebb hézagnál kisebb feszültség kell az ív kialakulásához.

Nem tudjuk hogy melyik motorról beszélünk de az biztos hogy eredetileg minimum 1 mm de lehet hogy 1,3 mm hézagú gyertya való bele. Ha az 1,3-at szűkíted 0,7-re akkor fele akkora feszültség mellet kialakuló gyengécske szikra nem gyújtja be a keveréket.

Ha normál rézelektródás gyertyát teszel bele és benzinnel jó lesz de gázzal rángat akkor lehet szűkíteni kb 0,1 mm-el.

Ha bele teszed a drágább de jobb és tartósabb LPG-s iridium gyertyát azt hagyd úgy ahogy van.

A tűhegyes (akár 0,4 mm átmérőjű) elektródájú iridium gyertya azért jobb gázhoz mert a nagyfeszültség a csúcsok között könnyebben jön létre mint élek vagy síkok között. (ld villámhárító)

Előzmény: feco700 (65151)
kiggyo Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65152

nem kell semmit vele csinálni.

 

Milyen motor, a ford-mazda féle 2.0?

Előzmény: feco700 (65151)
feco700 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65151

Köszönöm! Így fogok tenni, valahol olvastam,hogy a sima gyertyát össze ütik, 07 re, vagy  ez hülyeség?

 

Előzmény: kiggyo (65147)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65150

Ez a jelenség is, akárcsak lejjebb gyújtás hibára utal. 

Előzmény: MrNorbicsek (65148)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.07.31 0 0 65149

Adnék én is egy árajánlatot, privátban.

Előzmény: nappapi (65145)
MrNorbicsek Creative Commons License 2019.07.30 0 0 65148
Sziasztok!
Van egy Mitsubishi Galant(2000) 2.0i lpg landirenzo Szettel. Kb 110 e km ert mentem velem lpg vel. Kb 20e el ezelott elkezdett gazadasnal kb 1800 as firdulatnal kb 1-3 at rantani aztan szepen porgott. Csak abbna az intervallumban csinalta. 10 e km el ezelott cserelve lett gyertya+gyujtokabelek. A hibajelenseg abbamaradt. Kb 5 e km el ezelott ismet produkalja.
Benzinre kapcsolva nincs hibajelenseg.
A kerdesem annnyi lenne mi okozza ezt?
Ha már volt errol szó nézzétek el nekem..

Koszonom!
kiggyo Creative Commons License 2019.07.30 0 0 65147

felejtsd el az LPG-s gyertyát, parasztvakítás. Vedd meg bele első körben a gyári ajánlás gyertyákat. Ha továbbra is rángat akkor lehet nézelődni gáz beállítás felé is, de lehet a gyújtótrafó (kábel ha van) is szar, mert az LPG-nek magasabb feszültség kell. Előfordulhat hogy LPG üzemben már áthúz valahol, benzinnél még éppen nem.

Előzmény: feco700 (65146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!