sajnálhatod hogy nem jöttél.Sok autó volt.Mi mentünk túrázni.mIVEL NEKEM VOLT JOBBAN HELYISMERETEM,én voltam a vezető..Volt erdő,por és sár is rendesen.nekem el kellett jönni 2 kor,A többiek még mentek a másik csapat után,játszani a víízmosásos részbe.
bér mindig JÓÓÓ
De túrázhatunk ó
úgy is,hogy csak a fórumos csapattal! Mit szóltok ehez?
Egyébként ami kéznél van keretes venti alkalmas és van rajta 3 felfogási pont. Na ezeket megpróbálod 15-ös réz vizcsőből háromszögbe összerakni, ellapítod a végeit és felfúrod a zárhídra meg ahova tudod, bekötöd egy kapcsolóval és kész.
Nem akarlak elkeseríteni, de csak nagy szerencsével és munkával fog talpon maradni a fórum.
Miért? Mert a faszbúk mindent bekebelez és megöl.
Én több ilyen SMF-et is üzemeltettem, méghozzá márkaspecifikusat. Az elején mindenki nagy elánnal belevetette magát, aztán eltelt néhány hónap és ott tartottunk, hogy kurva sok regisztrált tag, (pedig a javát lehetett olvasni vendégként is, sőt volt vendég topic is) de két hetente egy hozzászólás.
Kivártam, amíg lejár a tárhely, aztán könnyes szemmel, de bezártam.
Annak semmi értelme, hogy fizessek évente egy valag pénzt azért, hogy havonta 1-2 ember valamit bebüfcizzen.
Most van egy csoportom a faszbúkon, ami aránylag jól pörög. (Nissan Patrol Club Hungary)
Sajnos, vagy nem sajnos, ilyen világot élünk. Mindenki a faszbúkon éli a mindennapjait.
Tudott valamit ez a Zuckerberg gyerek.
Mindenesetre sok sikert kívánok az oldalhoz, talán Ti nem jártok úgy, mint én!
Tízen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor.
Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.
A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.
A korabeli Feroza-k, azért szerintem büszkén állhatnak a japán összeszerelésű autók soraiban!
Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület.
Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERS közösséget.
Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fontosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.
Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a Japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.
Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.
Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.
(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)
Nehéz kérdésem van: esetleg bont valaki Feroza-t? Érdekelne egy pár alkatrész, pl. kipufogó rendszer, tömítések, stb. Esetleg valakinek van felhasználói kézikönyve?
Nekem is csinál(t) ilyesmit - nem melegedett a víz, de hiányzott a hűtőből (bár a kiegyenlítő tartályból pedig semmi nem hiányzott).
Ez van.
Meg tudod adni a tömítő por pontos nevét (márkáját), beszerzési forrását és árát (és hogyan is kell használni)? Mert ha nem arany akkor én is beletenném.
A ferozam el kezdte fogyasztani a vizet.de érdekes ,mert ma voltunk sástón és oda vissza nem melegedett semmit.Haza értem és itt helyben kezdett.Hiányzott vagy 2 liter víz belőle.Eddig volt jó a hengerfej tömítés és síkolás? szép...
Tettem most bele tömítő port,a haverom iveco jan a gát repedést is meg fogta.a hűtőbe nem dolgozik bele
1994-es, 2018.05.05-ig van rá műszaki (most nemrégen volt műszakin), benzin/gázos, klímás, van hozzá gallytörő (de nincsen benne a forgalmiban), két nagy LED-lámpa az elején, most a tél elején kapott új gumikat (Koala mintás), 90%-ban aszfalton használtam, egy nyarat volt rajta a műbőr tető, nyáron lett újraíveltetve a laprugó, külön megegyezés tárgyát képezi a pótkerékre szerelhető 3 bicikli szállítására alkalmas tartó, stb.
Akit érdekel az alábbi elérhetőségeken bármikor kereshet.
Az ár 850.000 Ft. Képek a használtautó.hu-n, fennt van a hirdetés.