Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16056

Figyelem Uraim!

 

Megváltozik az e-mail címem!!! Minden ugyanaz marad, csak t-online.hu a vége! Az adatlapomon már megváltoztattam! A weblapra is felkerül!

 

csíkosháTTú

jakoa Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16055

Igen gyártom, 150Ft/db.

Ha van rá igény, akkor darabszámmal együtt kérnék egy levelet a publikus e-mail címemre. (Ha lehet, akkor a vagontípust is megadva, hogy a hossza jó legyenn).

Előzmény: ZolTTán (16053)
ibiTT Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16054

Szia!

 

Ha újra készítesz engem is érdekel!

 

TTibi

Előzmény: jakoa (16050)
ZolTTán Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16053
Gyártod? Van néhány szerelvényem, ami ugyanabban a sorrendben áll, így a szétakasztás úgyse jön szóba. Kéttenges teherkocsikról és forgózsámolyos személykocsikról (Y) van szó. Nekem szimpatikusabb az oldalirányú mozgást lehetővé tevő rugók helyénmaradása miatt, illetve a csőimitáció is élethűbbé teszi.
Előzmény: jakoa (16050)
reszelozsir Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16052
Ezt meg lehagytam...

reszelozsir Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16051
Sziasztok!

Köszi a sokmindent a sorompóhoz, van min agyaljak. Lehet, hogy egyedül vagyok a problémával, de megoldható lenne, hogy a találkozók időpontját előző hónap 15-e előtt kitűznétek (szabadnap kérelem miatt)? Sajnos 5-én sem tudok menni...
jakoa Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16050

Előre is köszi az infót, ha megvan.

Én is csináltam egy hosszabb változatot, amely a kéttengelyes kocsikhoz is jó, ezt 1 mm-el csináltam hosszabbra.

Előzmény: Gashpy (16047)
teaház Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16049
Üdv!
Eredeti piko
Üdv
Előzmény: Törölt nick (16041)
Uplink Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16048

A hurokmodul zárlatot a fordítókorong okozta a következő módon:

István asztala, a méretei miatt nincs szakaszolva, a betáplálást kb 3-4 pontról oldja meg. A hurkok természetesen le vannak választva a többi részről, csak a gond az az volt, hogy az egyik hurok és a fordítókorong előtti szakasz közös táplálású volt, itt  kellett elszigetelni a korong és a hurok közötti részt,mert a híd állásától függően hol a hurok egyik, hol pedig a másik belépő pontján okozott rövidzárat. A gondot az is tetézte, hogy a korong előtti szakaszon sosem mértünk feszt, mint később kiderült, illetve feltételeztük, az utolsó váltó hibája miatt. Ettől függetlenül az egyik sínszál potenciálja  mindig "szembekerült" az üzemszerűvel...

Előzmény: Pistti (16046)
Gashpy Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16047
Nem gond, csak eszembe jutott és kikívánkozott belőlem... Sőt a maratott annyival jobb, hogy nem törik el talán, mert a műanyagos németből volt pár, ami megadta magát...
Ez a fajta megoldás kifejezetten egész szerelvényekhez alkalmas, főleg asztalokon (Egy 15-20 kocsis szerelvényt kicsit macerás mindig szétszedni és összerakni :-) ).

Az orosz hálókocsikhoz is adtak gyárilag merev összekötőt (nem ilyen míveset, fékcsővel), illetve a Tillig is kínál valami merev rudat, ami belemegy a NEM-felvevőbe. Tehát a dolog szerintem életképes

Valahol megvan még a srácnak a szórólapja, ha lesz rá érkezésem, előkeresem.
Azon rajta van - ha az emlékem nem csal - az is, hogy milyen hosszúságú/távolságú kapcsolót melyik kocsifajtákhoz ajánlja. Pl. az Y-kocsikhoz rövidebb is jó, a OOt-hez pedig kicsit hosszabb kell. Így bővíthetnéd a szortimentedet :-)
Előzmény: jakoa (16038)
Pistti Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16046

Szia István! Örömmel olvasom hogy sikerült megoldani a hurok modul zárlatot. Mi volt végül a probléma?

A fordító korong: ha a relé kattan még nem biztos hogy vezet (beégett érintkezők). Ellenőrizd le a motor kábel csatlakozását, a motort, a relén van e feszültség.

Előzmény: rakaTTantunk (16034)
tatombak Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16045

Köszönöm !

 

Több info is mint gondoltam :)

Előzmény: Törölt nick (16044)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16044
 "Hirdetek!

Március 5- ikén csütörtökön 17 órától a szokásos helyen ( Andrássy út 100 a pincében )

BTTB KlubTTalálkozó!!!

TTomas barátunk vállalt egy előadást flexsín+-, EW1 kitérők problémái, javítás és főleg flex kitérő építése. Képes vetítéssel!"

 

Ha erre gondolsz, akkor akár iTT is. Hétfőn vagyok legközelebb a műhelyben, ha egyébről van szó.

Előzmény: tatombak (16043)
tatombak Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16043
Mikor tali ? :)
Előzmény: Törölt nick (16039)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16042
Valamiért nem kap áramot a fjordító motor.
Előzmény: Uplink (16026)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16041
Sommerfeldt-et biggyeszteTTél rá? (francba ezzel az LCD-vel, pedig ACER. Mennyivel jobb egy sima katódsugárcső)
Előzmény: teaház (16028)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16040

Jelentem elolvastam!:-)))

 

Nos, működhet, de hidd el, hogy anno nem véletlenül találták ki, hogy a befogóban a kupplungfejek elmozdulhatnak oldalra is.

Előzmény: asztalosdani (16030)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16039

ÚjszülöTTnek minden vicc új...:-)))

 

http://www.vasutandmodell.hu/zarkozz.htm

 

Kicsit fiatalabb leírás, mint a fékmodul, azt hiszem két évvel. Viszem a talira a két kocsit, hogy közelebbről is meg lehessen tapogatni. Meg ezek a próbakocsik is a készülő, fiaimnak szánt aszTTalon. Legutóbb egy BR35 húzta őket egy Tillig Pwgs poggyászkocsival.

Előzmény: jakoa (16038)
jakoa Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16038
Akkor ez a véletlen műve, mert ez teljesen saját tervezés és készítés, csak a méreteket vettem az LVT-ről.
Előzmény: Gashpy (16037)
Gashpy Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16037
No ezt a fajta összekötőelemet még 1994/5 környékén hoztam a németektől, ha jól emlékszem Thomas Bülger vagy valami hasonló nevű srác készítette.
Amit fontos még tudni, hogy néhány vagontípushoz más és más ricnitávolságú létezik. (ricninek nevezem azt a rést, ahová a rugó beugrik). Illetve a teherkocsikhoz valón - a fényképen mutatottal ellentétben- csak egy fékvezeték lóg.
Még 2002 környékén egy békéscsabai kiállításon adtam néhány mintadarabot a szegedi L. Dezsőnek azzal, hogy majd kapok belőle vissza néhányat, ha készített belőle. Azóta is kapom, sőt, az eredetit is :-(
Előzmény: jakoa (16036)
jakoa Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16036

Szia!

Egy kérdés:

Próbáltad az összeállítást 'S' alakú vágányzaton toló üzemmódban is? Nem akadtak össze az ütközők?

Én Fantthomas ötlete alapján az alábbi megoldásra jutottam:

A vagon és a kupplungbefogó változatlan maradt, a két kupplung helyére egy fix elem került, mint az LVT esetében.

A kocsik közötti távolság kb. 5 mm, 286-os ívben is marad 1 mm.

Előnye:

- rövid kocsitávolság

- nem akad szét

- toló üzemben is tökéletes.

- átalakítást nem igényel

- visszalakítható

- az imitált kábelcsatlakozás miatt élethűbb.

Hátránya:

- nem akad szét

És a képek (melyek nem a legjobbak):

 

Előzmény: asztalosdani (16030)
tatombak Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16035

masTTertape jóvoltából látható

iTT a "hegesztés  effekt !

 

Köszönet neki !

rakaTTantunk Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16034

Szóval...SEGÍTSÉGET... kérünk.

Fordítókorong szakértők, javításban, működésben jártas jóbarát.

Miért nem forog?

Előzmény: Uplink (16026)
asztalosdani Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16033
286-oson. Azt hiszem ez a legkisebb.
Most összeraktam egy váltót ellenkező irányú ívvel, és szépen bevette.
Előzmény: ZolTTán (16032)
ZolTTán Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16032
Elolvasva, a módszeredtől oldalirányba fix lesz a kuplung. Egy két kérdésem lenne. Milyen legkisebb ívsugáron próbáltad? Kitérőcsoport esetén kitérőbe haladáskor ellenkező ívbe történő áthaladás nem okozott problémát?
Előzmény: asztalosdani (16030)
teaház Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16031
Üdv!

Bocsi de a két link (eredeti kép) nem látszik...nem tudom miért.
Most mellékelem linkben.

http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/015-019/1116-015-mt.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/015-019/1116015.jpg

Üdv!
Zsolt
asztalosdani Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16030
Sziasztok!
Elkészült a kurz-kuplungos cikkem. Aki már hozott közelebb egymáshoz két személyvagont az ezért, aki meg nem, az meg azért nézze meg!
KATT: TT.gportal.hu

Csíkos: Tervbe van véve egy letöltések modul. Az első letölthető cucc a fékmodulod lesz!
MaTT377 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16029
Szia!

Ez azért mégse teljesen hibátlan. Tegyük fel, hogy a 3. (alulról számolva) vágányon tart egy vonat a sorompó felé, és pont ekkor bejár egy vonat a 2. vágányra alulról, ami nyitja a sorompót. A másik vonat meg közbe áthalad.

Ha tévedek javítsatok ki. Bocs, hogy ilyen későn, de ritkán olvasom a forumot. Lehet, hogy már valaki erre felhívta a figyelmet, amit nem olvastam, ezesetbe elnézést.

MaTT
Előzmény: reszelozsir (15821)
teaház Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16028
Üdv Kedves BaráTTaim!

Tulajdonos cserére ajánlok fel egy osztrák Taurust a széria második példányát (még 6 darab fog készülni ha lesz rá igény).
3 áramszedős, 0 km-es.
Az első Taurusok egyike amelyek átjártak Magyaro.-ra (1116)
A két felső kép eredeti, a 4 alsó pedig a gyerek által készített fotók a modellről.
Ára: 24 pénz (tudom hogy itt nem szokás az árat fikázni, de mielőtt szemöldök rángatás lenne, kéretik egy kicsit fejben számolni).
Tel: 06-1-3323-747

Baráti Üdvözlettel ölellek benneteket,
Zsolt








Gashpy Creative Commons License 2009.02.26 0 0 16027
És az oil? Csak szőkéknek lesz fenntartva? :-DDDDD
Előzmény: Törölt nick (16016)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!